Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Sa-l stapanesti sanatos. Eu sunt inca nehotarat daca sa iau Samurai sau Vitara. Las ca de astea vorbim pe forumul 4x4.

Nu am gasit rulmentii de la cuplajele acelea dintre bascula si amortizor. Nu au serii pe ei, au doar dimensiuni. Si mi-a spus tipul de la SKF ca se numesc colivii cu ace, pentru ca practic sunt niste inele care tzin niste ace inauntru, si se folosesc de ax pe post de interior, practic colivia de transforma in rulment, numai daca are axul trece prin ea.

Imi mai trebuiesc urmatoarele:

15x22x17 7N-HVS - 1 buc.

17,5x24,5x22 7N-HVS - 6 buc.

 

Mi-a spus sa caut la magazine cu specific auto. Eu am fost la unul pentru aplicatii industriale. Merci.

Daca ii gasesti, eu zic ca e bine sa iti iei si tu pentru Afrikana. Si pe urma treci pe la mine intr-o zi la o bere, ii schimbam, apoi te duc acasa peste dealuri, sa probam lucrarea...

Salutare ,vezi ca ii gasesti la BADI in bucuresti.Magazinul se afla pe bulevardul Laminorului,poate ajung eu maine pe acolo si am sa intreb eu cat costa.Cam acolo gasesti si rulmentii de la furca si aia cost undeva pe la 50lei aia de Barlad si cam 75 lei aia de la SKF.Bafta in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma duc dupa-amiaza sa intreb!!!

samu ti-l dau sa te dai pe deal sa vezi cum e!!!!

cu parere de rau, nu am gasit!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmenti de linkage de Africa Twin? Cote "normale" se gasesc pe oriunde. Si eu am gasit usor pentru Husqvarna, dar la AT sunt cote cu "virguila"

Se stie rezultatul , se spala , se unge cu vas grafitata si se introduc la locul lor.

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta daca acele nu-s deja praf si pulbere. Imi pare rau ca n-am facut poze cu rulmentii de la RD03 cand i-am scos...

 

Adevarat

 

Zona aia ii cea mai expusa din zonele cu rulmenti pentru ca toata mizeria ajunge acolo aruncata de roti si in ciuda protectiei tot ajunge la rulmenti cu timpul. In combinatie cu apa si cu mersul pe offroad sau drumuri proaste, degradarea apare inevitabil, iar la o motocicleta cu ceva ani si km la activ sansele sa fie in stare buna scad considerabil.

 

@boieru': arata super motorul pe interior(cel putin in poze). Te felicit pentru initiativa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stie rezultatul , se spala , se unge cu vas grafitata si se introduc la locul lor.

Pedros,daca este uzat rulmentul, poti sa il speli si sa il ungi cu ce vrei aia treaba buna nu este.Mai ales rulmentii de la furca daca au cuiburi ce le mai faci?Asta e mai trebuie sa scoatem si din buzunar iar daca nu se gasesc luam de la Honda.Rulmentul uzat va ramane intotdeauna rulment uzat.Da se poate ca Cstelia sa aiba dreptate sa nu gasim cotele originale sa fie intradevar cu virgula ceea ce nu am mai auzit pana acum,nu il contrazic pana la proba contrarie.Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu cele scrise mai sus si sa vina odata vremea buna sa ne vedem la o bere :)

Pedros poate ne vedem pe la o bere prin bucale ;) si nu te supara pe mine pe cele scrise mai sus ,este parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris mai sus cotele. Chiar sunt cu virgule, sunt rulmentzi speciali. Mai exact, colivii cu ace.

Vestea buna e ca am terminat Afrikana... de demontat. A venit azi Leo pe la mine, si dupa ceva discutzii, am ajuns la concluzia ca avand in vedere ca sper sa nu mai dau niciodata motorul jos de pe cadru, sa fac treaba pana la capat, asa ca am demontat iar furca si tot ce mai era pe cadru, si maine sau cel tarziu luni, il duc la sablat, apoi splat cu solutzii speciale si vopsit in camp electrostatic. O sa fie argintiu. Mai era o optiune, si anume negru mat. Dar argintiul arata mai bine.

Intre timp am continuat cu bascula. La soare te potzi uita, dar la bascula, ba...

Mesaj completat

cateva poze.

Mesaj completat

Am uitat sa spun. Mi-au sosit si simeringurile de la Craiova si Constantza, acum mai ramane sa fac rost de rulmenti. Ei nu sunt varza, dar daca tot am demontat, e pacat sa nu ii schimb. Ma gandesc ca nu o sa mai umblu o perioada la bascula. Teoretic motocicleta o sa fie ca noua cand termin, deci vreo 3-4 ani ar trebui sa nu fac reparatzii majore la ea.

post-3626-1266619264_thumb.jpg

post-3626-1266619339_thumb.jpg

post-3626-1266619381_thumb.jpg

post-3626-1266619422_thumb.jpg

post-3626-1266619527_thumb.jpg

post-3626-1266619790_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofer la schimb foaie RK cu 15 dinti pe una stock cu 16. Kitul de lant pe mobra mea are aprox 3000km.

Sa ma uit sa vad de cat e a mea. Poate te pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Are cineva idee cineva daca se potriveste de la RD 03 axul ala din cutia de viteze pe care sta pinionul de atac la RD 04 ?

 

Bafta !

 

 

Nu se potriveste.

Mesaj completat

Se mai aude ceva de intalnirea aia?

:)

 

 

Ai si tu rabdare, abia daca a iesit ghiocelul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, am si eu o intrebare pentru niste pasionati de Africane:

 

Aveti idee pe unde s-ar putea gasi o pereche de jambe de Africana? Nu conteaza pentru ce model, drepte sa fie. Eventual si-o roata cu discuri.

 

Multam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor, am si eu o intrebare pentru niste pasionati de Africane:

 

Aveti idee pe unde s-ar putea gasi o pereche de jambe de Africana? Nu conteaza pentru ce model, drepte sa fie. Eventual si-o roata cu discuri.

 

Multam :)

 

Jambe sunt "bucatile" de jos, cele in care intra tijele sau tuburile.

XRV650 (RD03) are doar 1 disc de frana si ventile de aer pe telescoape

XRV750 (RD04 si RD07) are 2 discuri de frana si ventile de aer pe telescoape

XRV750 (RD07A) are 2 discuri de frana si nu are ventile de aer pe telescoape

 

La toate modelele diametrul tijelor este de 43mm

 

Ebay e o sursa buna pentru piese SH. Tuburile/tijele noi se gaseau intr-o vreme si la Polo si Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! eu, un prieten si africana mea vrem sa plecam dupa paste in saptamana aia intr-o tura in turcia la izmir (aydin) deoarece avem ceva treaba acolo (doua zile). ma intereseaza de la cei cunoscatori ceva idei despre cum s-ar face tura asta cu trecere prin Grecia (daca este cumva bac, feribot ) de la Atena sau vecinatati spre Turcia ( Kusadasi sau vecinatati). daca ajung prin partea aia de Turcia ce se merita facut?? Ati avut experiente in zona aia? E ceva de stiut dinainte? Se mai baga cineva? Sunt 1300 km pe ruta directa. Totul e deschis. Trebe sa fim pe 7si 8 la Aydin la niste intalniri. In rest vacanta....astept colaborari si sfaturi. Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jambe sunt "bucatile" de jos, cele in care intra tijele sau tuburile.

XRV650 (RD03) are doar 1 disc de frana si ventile de aer pe telescoape

XRV750 (RD04 si RD07) are 2 discuri de frana si ventile de aer pe telescoape

XRV750 (RD07A) are 2 discuri de frana si nu are ventile de aer pe telescoape

 

La toate modelele diametrul tijelor este de 43mm

 

Ebay e o sursa buna pentru piese SH. Tuburile/tijele noi se gaseau intr-o vreme si la Polo si Louis.

 

Multumesc mult pentru clarificari!

 

Sincer, ma bate gandul sa-mi pun amortizoare de AT pe Dominatorul meu, de aceea intrebam. Aparent nu imi trebuie doar jambele, ci toata furca (fara juguri), impreuna cu roata si sistemul de franare fatza. Daca stie cineva de asa ceva sau printr-o minune ar fi dispus sa schimbe sus amintitele piese pentru unele similare de pe un NX650... zic si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la rusi vine cartea... Uite ca se gasesc lucruri bune si pe la vecinii nostrii. Am descarcat manualele si listele cu piesle si codurile lor.

Azi cadrul a ajuns la vopsit. M-am hotarat sa nu il mai vopsesc in camp, pentru ca nu se lucra serios. Asa ca o sa ramana cu vopseaua originala, care o sa fie matuita, se aplica un strat de vosea, si apoi lac pentru vopseluri metalizate, care e mai dur decat unul normal. O sa sun sa vad ce s-a mai facut si la motor.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la rusi vine cartea... Uite ca se gasesc lucruri bune si pe la vecinii nostrii. Am descarcat manualele si listele cu piesle si codurile lor.

 

 

Putea sa vina si de la Banat. Trebuia doar sa ceri :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

ma intereseaza si pe mine suporti de cobuiri pt RD04 ca daca tot vine primavara urmeaza si ceva iesiri. astept oferte de suproti si eventual de cobuir dar din aluminiu. un parbriz de touring daca are cineva.

multumesc

a si mai vreau un ghidon daca ma poate ajuta cineva cu unul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...