neagu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 = '[Cstelia Numele citez,' Data = "14 martie 2010, 12:45 dupa '= '2333546'] Eu zic sa desfaci articulatia suspensiei spate. S-ar putea sa gasesti ceva pe Surpriza la rulmentii cu ace:) salutare profesore, multumesc de sfat dar cand am luat motocicleta Primul lucru o fost sa vad daca sunt in joc ulcior sau bascula si nu avea deloc.Mentionez ca am luato din Austria si arata foarte bine, acum ce sa zic se poate SA AIBA si pe acolo ceva Surpriza Dar deocamdata daca desfac raman cu ea desfacuta ca pe asta departe nu e bine sa inkizi Banii Masini de la: P Prefer sa merg mai vara asta asa cu ea si la iarna sa o bag si eu intr-ONU, RK cum asa O Boieru si facut: pace: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Eu din pacate am 15/46 (RD04). Vreau sa renunt la pinionul de atac de 15 pt ca pe la aprox 5000 de ture in a 5a sunt la 90 la ora. Demarajul e excelent, dar eu mi-am luat Africana inclusiv pt drumuri mai lungi si nu ma avantajeaza acest raport de transmisie. N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15.... Salut Bulinu, Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Salut Bulinu, Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa. Merci fata de configuratia standard: - mai putini dinti in fata = mai multi dinti in spate = demaraj mai bun, viteza ma mica la aceleasi rpm - mai multi dinti in fata = mai putini dinti in spate = demaraj mai greoi, viteza mai mare la aceleasi rpm 1 dinte la pinion fata ~ 2-3 dinti la pinion spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15.... Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Se face raportul. De ex 16-48 este identic cu 15-45 si cu 14-42. Cu cat (nr dinti pinion de atac)/(nr dinti foaie spate) este mai mare, cu atat va scade demarajul, se vor lungi treptele de viteza si va creste viteza de top (in limita puterii motorului, bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Va salut si cu scuzele de rigoare ca va intrerup calculele matematice pentru calculul vitezei de top in functie de foaie si pinion ... are cineva un cablu de african disponibil in Timisoara (contracost)? Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Daca bagai smirghel, intre ele planeizai ciocul, dar nu aveai ce sa faci cu craterul, asa ca singurul rezultat era ca micsorai suprafata lor de contact. Solutia era sa le dai jos si sa le iei la piatra fina de polizor, dar era inutil, in citeva sute de km aparea din nou craterul si fiind subtiate deja, puscau apoi imediat. Solutia corecta, e de acum oricum o pompa de rezerva cu tine. Cam asta e, fara suparare am deja 3 zile cu ea. si am mers doi km cu primavara asta care nu mai vine, cred ca ma tine si pana la intalnirea aia , care nu stiu unde va fi cistelia: nu nu . nu desfac acolo, am vazut la boeieru doame ce mizerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat? ebay.de am sa pun userul cand voi avea acces la un pc. Daca mi-aduc bine aminte si pe la romimoto am vazut pinioane "tunning" Mesaj completat Salut Bulinu, Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa. Merci la top speed aproape ca nu-i nici o diferenta - nu are putere pt mai mult. Dar turatia e cu @1500rpm mai jos la viteza de @ 120kmh. 100kmh intr-a 2a nu mai e nimic deosebit pt mine... Dar eu am 70kg. Cu pasager (50kg, nu mai mult) se schimba problema Mesaj completat aici pinioane fata de 15,16 sau 17 dinti: http://shop.ebay.de/randymamolaspeed/m.htm...p;_trksid=p3686 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Si totusi este adevarat ca un dinte in plus pe pin de atac inseamna 5 km in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da, 17 dinti pe fata iti dau ~5 kmh in plus la aceeasi turatie. Nu neaparat si la viteza maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17 Enjoy! Editat Martie 16, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Are cineva Dyno Jet carburator kit stage 2.5? Am gasit pe ebay un producator/vanzator in State, i-am adresat o intrebare si mai jos este raspunsul lui: Yes we can. We custom build each kit to the bike. Each kit is different, based on the bike, modifications, and operating altitude. Based off of your description (with K&N filter), it would be a stage 2.5. Specify any other modifications, so we can customize your kit to your exact specifications when you purchase. Kit Includes: Main Jets, Needle Adjusters, Nylon Spacers, Drill Bits, Slide Hole mod (with CV), Idle Mixture mod, Slide Spring Mod (with CV), Carb Schematic, Bike Specs, Carb Sync Tool build, and step by step instructions with photos. Pretul era la 50$ +19$ transportul Oare care o fi randamentul acestui kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 @Chiradu At-ul tau e un 07a. Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari. Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT. Scurt si la subiect. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 @Chiradu At-ul tau e un 07a. Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari. Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT. Scurt si la subiect. Africanu Cum aflu daca e RD7a? an de fabricatie este 2000 dar in Germania prima inmatriculare a fost in 2002, iar Romani mi-ai inmatriculato ca fiind 2000. Am filtru K&N si toba BSM Future Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 @Chiradu An de fabr. 2000 ESTE RD 07a. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer... Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer. Aha , deci simplu...doar niste gauri. Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10. Salut si merci. Mesaj completat Era sa uit, am primit reclama pe yahoo mail cu un nou site de motociclism: poate e de interes... http://www.zona-moto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? http://www.rca-ieftin.ro/compara.php E o firma corecta din Bucuresti, amabili prompti, seriosi. Eu am facut pe tot anul luna trecuta la inceput cu 200 lei/moto si 400 lei auto. Trimit prin curier in toata tara, gratuit daca comanda depaseste parca 300 lei. Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? Am facut ieri la ardaf cu 138 lei pe 6 luni, mai ieftin na-m gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10.Salut si merci. Din cate stiu e o toba street legal. Nu am avut asa ceva, asa ca nu pot face o comparatie cu altele. O toba aftermarket e buna pentru ca e mai usoara si da un sunet mai "barbatesc" motorului. Output-ul la turatii joase e mai bun, in schimb toba originala este mai buna pe plaja 4000-5500 ture. O alta optiune ar fi sa pui o toba racing (care e mult mai scumpa ca una aftermarket street legal) dar rezolva problema, in schimb e foarte zgomotoasa. Toate cele de mai sus sunt valabile in conditiile in care nu se schimba nimic in configuratia aer/benzina, adica nu umblii la carburator si filtru de aer. Pentru a avea niste parametrii de exploatare optimizati, orice schimbare de evacuare sau filtru de aer, trebuie insotita de o reglare a amestecului de aer/benzina si uneori chiar de instalarea unui kit dynojet (cui + jiclor principal). Urmatorul pas in cresterea performatelor ar fi cresterea cmc prin folosirea unor pistoane mai "umflate" si a unor axe cu came cu profil mai "aspru", adica care deschid si inchid supapele mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) Galen, un pret si sursa imi zici si mie, te rog? Imi cer scuze daca s-a mai discutat in acest topic. Nu am gasit. Si o explicatie scurta, daca nu cer prea mult - relee, etc. Multumesc anticipat! Editat Martie 18, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut? Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ... bafta ! Idem. Ardaf tot in jur de 245/12 sau 140/6 (ron/luni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.