Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

= '[Cstelia Numele citez,' Data = "14 martie 2010, 12:45 dupa '= '2333546']

Eu zic sa desfaci articulatia suspensiei spate. S-ar putea sa gasesti ceva pe Surpriza la rulmentii cu ace:)

salutare profesore, multumesc de sfat dar cand am luat motocicleta Primul lucru o fost sa vad daca sunt in joc ulcior sau bascula si nu avea deloc.Mentionez ca am luato din Austria si arata foarte bine, acum ce sa zic se poate SA AIBA si pe acolo ceva Surpriza Dar deocamdata daca desfac raman cu ea desfacuta ca pe asta departe nu e bine sa inkizi Banii Masini de la: P Prefer sa merg mai vara asta asa cu ea si la iarna sa o bag si eu intr-ONU, RK cum asa O Boieru si facut: pace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu din pacate am 15/46 (RD04). Vreau sa renunt la pinionul de atac de 15 pt ca pe la aprox 5000 de ture in a 5a sunt la 90 la ora. Demarajul e excelent, dar eu mi-am luat Africana inclusiv pt drumuri mai lungi si nu ma avantajeaza acest raport de transmisie.

N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15....

Salut Bulinu,

Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bulinu,

Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa.

 

Merci

 

 

fata de configuratia standard:

- mai putini dinti in fata = mai multi dinti in spate = demaraj mai bun, viteza ma mica la aceleasi rpm

- mai multi dinti in fata = mai putini dinti in spate = demaraj mai greoi, viteza mai mare la aceleasi rpm

 

1 dinte la pinion fata ~ 2-3 dinti la pinion spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai sa simti mare diferenta intre 15 si 16 dinti pe fata. Nu dpdv al vitezei de croaziera. La aceeasi turatie ai un castig de maxim 2%. Daca vrei neaparat ti-l dau pe al meu de 16. Eu am de 17/40 pe motor, cel de 16 sta printr-un sertar pentru zile negre. La fel de bine poate sa stea si de 15....

Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se face raportul. De ex 16-48 este identic cu 15-45 si cu 14-42. Cu cat (nr dinti pinion de atac)/(nr dinti foaie spate) este mai mare, cu atat va scade demarajul, se vor lungi treptele de viteza si va creste viteza de top (in limita puterii motorului, bineinteles).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si cu scuzele de rigoare ca va intrerup calculele matematice pentru calculul vitezei de top in functie de foaie si pinion ... are cineva un cablu de african disponibil in Timisoara

(contracost)?

 

Multumesc,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bagai smirghel, intre ele planeizai ciocul, dar nu aveai ce sa faci cu craterul, asa ca singurul rezultat era ca micsorai suprafata lor de contact. Solutia era sa le dai jos si sa le iei la piatra fina de polizor, dar era inutil, in citeva sute de km aparea din nou craterul si fiind subtiate deja, puscau apoi imediat. Solutia corecta, e de acum oricum o pompa de rezerva cu tine.

 

Cam asta e, fara suparare :bounce:

 

 

am deja 3 zile cu ea. si am mers doi km :P cu primavara asta care nu mai vine, cred ca ma tine si pana la intalnirea aia , care nu stiu unde va fi :lol:

 

 

cistelia: nu nu . nu desfac acolo, am vazut la boeieru :) doame ce mizerie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se rezolva cu Boieru, m-ar coafa schimbul desigur. Cel de 17 de unde l-ai luat?

ebay.de am sa pun userul cand voi avea acces la un pc. Daca mi-aduc bine aminte si pe la romimoto am vazut pinioane "tunning"

Mesaj completat

Salut Bulinu,

Cum vezi tu diferenta la a ta acum avind 17/40 pe mobra fata de original? cit ai top speed? pe mine nu m-ar interesa sa am un top speed mai mare (de 180 cit prinde acum) as vrea mai multa putere sa zic asa.

 

Merci

la top speed aproape ca nu-i nici o diferenta - nu are putere pt mai mult. Dar turatia e cu @1500rpm mai jos la viteza de @ 120kmh. 100kmh intr-a 2a nu mai e nimic deosebit pt mine... Dar eu am 70kg. Cu pasager (50kg, nu mai mult) se schimba problema

Mesaj completat

aici pinioane fata de 15,16 sau 17 dinti:

 

http://shop.ebay.de/randymamolaspeed/m.htm...p;_trksid=p3686

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi este adevarat ca un dinte in plus pe pin de atac inseamna 5 km in plus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17

Enjoy!

post-11450-1268758822_thumb.jpg

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva Dyno Jet carburator kit stage 2.5?

Am gasit pe ebay un producator/vanzator in State, i-am adresat o intrebare si mai jos este raspunsul lui:

 

Yes we can. We custom build each kit to the bike. Each kit is different, based on the bike, modifications, and operating altitude. Based off of your description (with K&N filter), it would be a stage 2.5. Specify any other modifications, so we can customize your kit to your exact specifications when you purchase.

Kit Includes: Main Jets, Needle Adjusters, Nylon Spacers, Drill Bits, Slide Hole mod (with CV), Idle Mixture mod, Slide Spring Mod (with CV), Carb Schematic, Bike Specs, Carb Sync Tool build, and step by step instructions with photos.

 

Pretul era la 50$ +19$ transportul

 

Oare care o fi randamentul acestui kit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Chiradu

 

At-ul tau e un 07a.

Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari.

Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT.

Scurt si la subiect. :bounce:

 

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Chiradu

 

At-ul tau e un 07a.

Se va simti poate , o diferenta numai, si doar atunci, daca schimbi si filtrul de aer (K&N ) si toba. In rest vei avea definitiv un consum mai mare, deci cheltueli mai mari.

Asta este ceea ce au constatat niste cunostiinte, care au bine peste 100.000km cu AT.

Scurt si la subiect. :bounce:

 

 

Africanu

Cum aflu daca e RD7a? an de fabricatie este 2000 dar in Germania prima inmatriculare a fost in 2002, iar Romani mi-ai inmatriculato ca fiind 2000.

Am filtru K&N si toba BSM Future

Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cica ar mai fi si niste modificari care pot fi aduse la cutia filtrului de aer...

 

 

Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, niste gauri in carcasa filtrului de aer, pentru un aport mai mare de aer.

Aha , deci simplu...doar niste gauri.

 

Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10.

Salut si merci.

Mesaj completat

Era sa uit, am primit reclama pe yahoo mail cu un nou site de motociclism:

poate e de interes...

http://www.zona-moto.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut?

http://www.rca-ieftin.ro/compara.php

E o firma corecta din Bucuresti, amabili prompti, seriosi. Eu am facut pe tot anul luna trecuta la inceput cu 200 lei/moto si 400 lei auto.

Trimit prin curier in toata tara, gratuit daca comanda depaseste parca 300 lei.

Mesaj completat

:bounce: post-4028-1268867868_thumb.jpgpost-4028-1268867902_thumb.jpgpost-4028-1268867917_thumb.jpgpost-4028-1268867936_thumb.jpgpost-4028-1268867956_thumb.jpgpost-4028-1268867986_thumb.jpg

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut?

Am facut ieri la ardaf cu 138 lei pe 6 luni, mai ieftin na-m gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere ai de toba BSM Future? pe o scara de la 1 la 10? si care ar fi mai bune, adica mai aproape de 10.

Salut si merci.

 

Din cate stiu e o toba street legal. Nu am avut asa ceva, asa ca nu pot face o comparatie cu altele. O toba aftermarket e buna pentru ca e mai usoara si da un sunet mai "barbatesc" motorului. Output-ul la turatii joase e mai bun, in schimb toba originala este mai buna pe plaja 4000-5500 ture.

O alta optiune ar fi sa pui o toba racing (care e mult mai scumpa ca una aftermarket street legal) dar rezolva problema, in schimb e foarte zgomotoasa.

 

Toate cele de mai sus sunt valabile in conditiile in care nu se schimba nimic in configuratia aer/benzina, adica nu umblii la carburator si filtru de aer. Pentru a avea niste parametrii de exploatare optimizati, orice schimbare de evacuare sau filtru de aer, trebuie insotita de o reglare a amestecului de aer/benzina si uneori chiar de instalarea unui kit dynojet (cui + jiclor principal).

 

Urmatorul pas in cresterea performatelor ar fi cresterea cmc prin folosirea unor pistoane mai "umflate" si a unor axe cu came cu profil mai "aspru", adica care deschid si inchid supapele mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
post-3763-1268899184_thumb.jpgpost-3763-1268899163_thumb.jpg

 

Galen, un pret si sursa imi zici si mie, te rog?

Imi cer scuze daca s-a mai discutat in acest topic. Nu am gasit.

Si o explicatie scurta, daca nu cer prea mult - relee, etc.

Multumesc anticipat!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin RCA unde l-ati facut?

 

Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ...

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ardaf - 245 pe 12 luni ... mai ieftin nu exista. Tot de pe rca-ieftin.ro m-am inspirat si eu ...

bafta !

 

Idem. Ardaf tot in jur de 245/12 sau 140/6 (ron/luni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...