andrei belcic Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Mi-am cumparat YS12-14-A2 de la Caranda. E AGM dar are 135mm. Fostul proprietar inghesuise un AGM de 150mm, decupand o parte din raftul bateriei. Acum trebuie sa iventez o prindere pe partea decupata. Stiti, am de gand sa inclin mobra . Nu 180 grade ca ca.te.em-u dar 90 grade tot o sa le ating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Si eu tot pe aia am luat-o. Frumos programul celor de la caranda peste iarna. Desulfatare, incarcare cu impulsuri. Totu moka file.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Sau ce primesti mocca de la prieteni N-a fost nici mocca, nici moca. Si nici de la prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Apropo, bacteria e China all the way, Yucell. am intrat ppe site ul lor si e dragut inauntru, au panglici ce mi aduc aminte de cincinalu de la Ciocanu SA Nadrag Acuma sa vedem durata in timp Ps: bacteriile Caranda de masini is facute totusi in tara si guess what, agm, cyclon , gel is tehnologii din anii 30respectiv 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Hei, de ioni de litiu sau alte tehnologii din mileniul III n-am inca bani Astept baterii cu gaz de sist. Editat Aprilie 12, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 E super simplu în cazul asta. Îți trebuie pompa, un buton și furtun. Cat ții butonul apăsat curge ulei. :-) Stiu ca asta vreau ,dar ma interesa din ce a facut rezervor pt ulei s cum il reumple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Stiu ca asta vreau ,dar ma interesa din ce a facut rezervor pt ulei s cum il reumple Sebicozaurul mai facea ungatoare...facea rezervorul dintr-un furtun mai gros pe care il incolacea pe sub aripa spate...cand schimba uleiul umplea ala cu ulei ars si da-i bice E super simplu în cazul asta. Îți trebuie pompa, un buton și furtun. Cat ții butonul apăsat curge ulei. :-) Am vazut ca stai in Rasnov, sunt si eu interesat de o jucarie din asta poate ne intalnim intr-o zi la o bere sa ne cunoastem. deocamndata am alte prioritati cu africana, cum ar fi itp si asigurare, schim ulei si filtre, ce e mai rau ca aceleasi operatii trebuie sa le fac si la masina, dar luna viitoare poate povestim si de ungatoare, ma gandesc ca daca comanzi piesele impartim macar transportul Vezi ca si Rul vroia la un momentdat ceva ungator, nu stiu daca si-a luat sau nu pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Stiu ca asta vreau ,dar ma interesa din ce a facut rezervor pt ulei s cum il reumple Eu as face din orice recipient cu capac care sa aibă filet în care as da o gaura sa montez o presetupa prin care sa intre furtunul pana la fundul recipientului. Presetupa o poți strange pentru a etanșa. Scuzați cuvântul fund. ;-) @cipriat, oricând pe putem vedea la o bere, vorba, tura. Raul așteaptă sa fac eu doua bucăți care sa funcționeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Scuze pentru dublu post... Internet ul e de vină. Editat Aprilie 12, 2014 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Speram sa mearga o baterie cu amperi mai putini. La Tenere am de 8-9 Ah, dar are decompresor. Asa, tre sa merg pe 12-14 Ah. De mers merge. La prototiptil am acum una de 9Ah, din lipsa de altceva. Si nu sughite deloc. Fiind acelasi motor cu acelasi electromotor nu mi explic de ce 04 sa aiba 14 di 07 sa aiba 12. Cost reduction Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Asteptarea se apropie de sfarsit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Cr ai oprrat de a trebuit sa astepti? Aripa fata imi aduce aminte de 04 ce l -am avut si de cand l-am dat nu a mai aparut pe www Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Cam asta am operat.. si mai am de operat un rar si un nr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Aha, am conectat dots urile. Ai resolvatbsi simeringurile de supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Voi cum sincronizati carburatoarele? E cineva prin Bucuresti cu aparat de sincronizat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 O varianta ok-utza de sincronizare cu carburile date jos e sa surubaresti pana clapetele se deschid la fel. Tragi de rozeta , compari fantele, surubaresti si tot asa. Asta sau iti confectionezi un vacuum metru . e pe xrv.org.uk tutorial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Am preferat sa vad exact cum se comporta și ce face. Eu consider ca pentru un set de 2 ceasuri de la louis își merita banii pentru sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Baterii : Nu vă mai bateţi cuie în cap cu "curge bateria dacă dau pe jos mobra", nu-ţi moare nici mobra, nici bateria, nici nu se topeşte rezervorul. Testat. Şi retestat. Şi consider c-am testat destul de serios. Baterie îşi ia fiecare ce doreşte, ori una serioasă care să te ţină 6-8 ani, ori una ieftină, dar pe care s-o schimbi de bunăvoie după 3-4 ani. Cele cu gel merg bine mersi cu încărcătoare clasice, nu au nevoie de încărcătoare dedicate precum cele cu Li. Ungătoare : simplu şi eficient, dar în special mudproof. Am avut planuri, modele de test programate, modele analogice pentru ungătoare. Cam mult tam-tam. Cu pompa aia nu rezolvi pe simplu fapt că îţi va curge uleiul prin ea continuu, dat fiind că nu are supape. Pentru rezervor, un furtun gros. Îs multe de povestit pe tema asta, chiar foarte multe. Repet : simplu şi rezistent la noroi. Sincronizare : suficient de precisă este sincronizarea cu ajutorul unor furtune şi ulei. Costuri sub 10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 tutorialul: http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Referitor la cursul acidului din baterie... Atat la RD03 cat si la RD04, din constructie exista un furtunas care se prinde pe aerisirea bateriei. Chiar daca dai pe jos cu mobra, se pierde foarte putin acid, si acesta se scurge pe furtunul respectiv, al carul capat e undeva jos sub nivelul scutului, deci nu curge pe bascula sau mai stiu eu pe unde. La RD07 trebuie baterie fara intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ba curge, ca in 20 de ani ajung motocicletele la destule maimute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 10.jpg11.jpg16.jpgtutorialul: http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html Am si eu asa ceva in garaj. Referitor la ungator, pompa care v-am prezentat-o este de dozare. Normal daca pastrezi diametrul furtunului de iesire ar trebui sa stie sa picure. Eu recomand bateriile cu gel Volton, ceva romanesc made in china. Am avut pe hornet, foarte buna si a fost cam 130 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Facelift major. Editat Aprilie 14, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Signrf by GpMucci Cics revista Motorrad va da detalii despre noua AT luna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Photolift. Să se spele pe cap cu "noua AT". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.