Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am mai vazut motoare cu putini km si reali, dar asta are schimbat kit-ul de lant dupa numai 17.500km? Discurile de frana parca spun un alt numar de km...

O folosea rar, merea cu ea numa pana la sinagoga...In alta ordine de idei, am relativ belit-o. Dupa schimbarea termostatului realitatea e chiar dura, 1L fix la 800km (mers vioi combinat forestiere si asfalt la viteza relativ mare). Si de data asta mi-am si afumat clar colegii, toba e funinginoasa si inclusiv prin efect coanda chiar si coltul de la numar.La mers constant nu scoate fum dar cand o blanesc pute bine si afuma. Se pare ca atata tine decent o africana, cam 300 mii. Avand in vedere ca si alternatorul s-a cam "muiat" , la iarna clar bag motorul de 60 mii. Oare merita sa-l segmentez si pe ala inainte sa-l pun sus sa stiu o treaba? Sfaturi?

» Post actualizat in 03 Aug 2015 07:30

Galen, ce-i drept ma bag destul de des cu ea pe coclauri ceea ce presupune patinat ambreiaj si doar 1-a si a 2-a..... sa fie si asta o cauza? Dar n-as spune ca fac ''hard enduro'' pt ca sunt beginer....

N-ai tras-o tu prin teren sa "sufere" de asta sunt sigur.In teren consuma mai mult ulei doar daca o forjezi extrem, altfel chiar mai putin decat pe autostrada. La patinatul de ambreiaj se consuma doar placile nu si uleiul. Ar trebui sa uiti de patinat ambreiajul, daca vrei sa te tina, patinezi numa din gume. Ulei, asa cum spune toata lumea, in conditiile cand consuma cate ceva pui cel mai ordinar posibil, 15W40, am luat de la Socar cu 11lei/litrul. Schimbi mai des uleiul , pe la 5 mii il scoti tot afara. o data pe sezon schimbi si filtrul. De obicei folosesc ulei ieftin si gros de taxi.Daca te-ai fentat la verificarea nivelului si uleiul mai murdareste capatul jojei asta inseamnha ca ti-a luat cam 1 litru.Citi km ai facut de la schimbul de anul trecut?? Fa cum ti-a spus toata lumea, baga vara 15W40 si vezi cat iti bea asa, apoi decizi daca faci sau nu ceva. Eu am ajuns la 1l/800km si cum zicea cineva asta inseamna doar ca trebuie sa am ulei la mine, motorul merge "ca uns" :))) Costul lui e cam 5% din costul benzinei.

» Post actualizat in 03 Aug 2015 07:41

Scuze, ai scris ca ai facut 3000.Pune ulei normal 15w40 si vezi asa, apoi iti faci probleme daca e cazul, eu zic ca n-ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare merita sa-l segmentez si pe ala inainte sa-l pun sus sa stiu o treaba? Sfaturi?

Daca esti absolut sigur ca are 60 de mii nu ar trebui sa-l desfaci. Dar, cum viata bate filmul, eu l-as deschide macar sa ma uit in el. Adica dai jos numai chiuloasele si vezi cum arata acestea, vezi daca ai uzura la cilindrii, daca se mai vad urmele de honuire, etc. Cu ocazia asta poti schimba si semeringurile la supape, ca daca motorul a stat mult alea nu s-au mai balacit in ulei si parca as schimba si garniturile de la capacele chiuloaselor. Experienta ne spune ca aia de la cilindrul spate se va duce dracului curand si pe acolo ne dispare in mod miraculos uleiul din motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti absolut sigur ca are 60 de mii nu ar trebui sa-l desfaci. Dar, cum viata bate filmul, eu l-as deschide macar sa ma uit in el. Adica dai jos numai chiuloasele si vezi cum arata acestea, vezi daca ai uzura la cilindrii, daca se mai vad urmele de honuire, etc. Cu ocazia asta poti schimba si semeringurile la supape, ca daca motorul a stat mult alea nu s-au mai balacit in ulei si parca as schimba si garniturile de la capacele chiuloaselor. Experienta ne spune ca aia de la cilindrul spate se va duce dracului curand si pe acolo ne dispare in mod miraculos uleiul din motor :)

Da, imi curge si pe acolo dar nu cred ca semnificativ, am sa bag ceva silicon sa vad efectul, cine stie? O fi si de acolo 50-100 grame. Ok, cred ca am sa verific motorul inainte sa-l pun sus, cel putin test de compresie si simeringurile schimbate. Poate ma ajuta cineva cu date concrete privind preturile . Daca dau jos chiulasele, apoi dau jos si cilindrii ca-i tot pe acolo.

Bun, cat costa si de unde se pot procura urmatoarele:

-2 buc seturi segmenti

-2 garnituri chiulasa (sau se pot reutiliza cele vechi?)

-6 buc simeringuri supapa (eventual dimensiunile ca sunt precis standard si larg procurabile )

Altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii.

Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi.

Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata.

 

Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segemntii sunt undeva pe la 90 eur setul daca nu ma insel, deci 180 EUR pentru ambii cilindrii.

Garniturile de chiuloase le poti refolosi o data daca ai grija la demontare sa nu le footizezi.

Semeringurile de supape am luat Athena la 12 RON bucata.

 

Un kit complet de garnituri (top-end) e pe la 500RON parca

Merci pt sfaturi si informatii profesore!

» Post actualizat in 03 Aug 2015 19:14

Eu cand mi-am schimbat cutia de viteze mi-am luat de pe ebay.co.uk ceva de genu http://m.ebay.com/itm/ATHENA-Repair-kit-Gasket-set-Complete-engine-Honda-XRV-750-Africa-Twin-/331462917874?nav=SEARCH

Multe din ele mi-au ramas pt ca nu s-au rupt cand a desfacut mecanicul motorul

O socoteala aproximativa ma duce inspre circa 300 euro, asta daca fac singur treaba. Bani cu care iti iei cel putin 100kg ulei de africana :) La cate garnituri si o-ringuri sunt, clar ca trebuie un set la fiecare interventie, pentru ca cele care se deterioreaza sunt cam aceleasi. Merci pt oferta, am sa apelez daca va fi cazul. Deocamdata sezonul merge inainte, dar in mod sigur la iarna fac rocada. Azi la spalat motorul am bagat un jet de apa in toba si apoi l-am pornit, mi-a umplut curtea de funingine. Cand trag gazul brusc si turez fumega zdravan, e cam gata. Cel de 60 e de 60 sigur, totul era uzat pe el de 60k km. Asta nu inseamna ca nu papa ulei. L-am adus pe roti din Timisoara si mergea perfect, La asa drum scurt, n-a beut oloi, am in el uleiul cu care a venit din Italia. In fine am sa vad cum sta cu compresia si apoi decid ce fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar va trebui sa schimb rulmentii spate . . . . . si apelez la garajul d-lui Profesor cu ocazia asta sa vad daca nu are ratacite ceva amortizoare de prin butucul rotii spate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si trebuie sa-i schimbi deja? ce rulmenti ai bagat? eu nu i-am schimbat niciodata, si am deja 40.000 km, cine stie de cand sunt acolo...

auzi la el, cica RD04 e bun :crack:

Ceva cu bile de pe la Rolling :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva nu ai facut bine... Sau nu ai bagat vaselina in ei

Au joc , neglijabil dar nu-mi place sa stiu ca nu sunt ok . Asa ca urmeaza schimbarea . Tre sa sap pe aici sa vad tipul de rulmenti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...