Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Marti seara ajung acasa... Miercuri sunt acasa, joi spre seara plec la Cluj, ma intorc duminica, si luni plec iar pe mare. Astept propunerea.

Scuze pt absenta temporara :wave: Tare parabola aia cu "motoarele camuflate " Sa inteleg ca ne intilnim in sfirsit la Cluj, presupun ca vii la intrunire. telefonul meu sint ;) 0730-2025954; 0744545622. Avem precis unele de povestit :lol:

 

ps. /index.php?...p;#entry2448985

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, o sa vin la Cluj, ca se insoara un var de-al meu. Planuiesc sa fur mireasa si sa o aduc la intanire, dar sa vedem daca imi iese. Vreau sa vin de joi seara, pentru ca vineri sa facem cheful burlacilor pe la intrunirea moto. Partea aiurea e ca o sa vin cu mashina, dar asta e... Nunta o face la Gilau. Inca nu am inteles bine cand e intrunirea moto, pentru ca pe net am gasit ca e in weekend-ul asta, iar altii spun ca e saptamana viitoare. De vazut, trebuie sa ne vedem la o bere, asta e clar. Ma asteapta multa lume pe acolo, adika si niste prieteni din gaska 4x4, deci putem sa facem un chef mic, daca nu e intrunirea moto in weekend-ul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre binele Africanei mele m-am decis sa ma despart de ea. Circul preponderent in oras cu ea si nu ma pot impaca nici cu consumul de 7.5 aprox. si nici nu vad cum ar face fata la vreo 35 de grade vara cand nici la 27 nu ii place aglomeratia urbana.

Si acum despre motocicleta:

Este vorba de un RD04 din noiembrie 91 cu defectele optice aferente varstei, insa intr-o stare impecabila din punt de vedere tehnic.

Eu l-am luat cu 38500km la bord in ianuarie, iar acum el are 40500.

La 35000 fostul proprietar stiu ca i-a retapitat seaua, i-a schimbat sabotii de frana, placile si arcurile de la ambraiaj (EBC) (exista si cele originale in perfecta stare), a pus baterie noua, kit de lant nou (RK).

La 38800 i-am facut eu urmatoarele operatii:

-schimbat membranele mici (air cut-off valves), jiglerele de relantiu (originale Honda noi), toate garniturile si stutzurile de admisie la carburatoare. Membranele mari sunt in perfecta stare. carburatoarele au fost curatate si sincronizate

-curatat si gresat toate cablurile

-schimbat uleiul si filtrul cu Motul 300V 15w50

-desfacut si curatat etrierele din fata, si am pus peste tot lichid de frana nou (Ferodo)

-pus cauciucuri noi Mitas E08 si am echilibrat rotile. Cu ocazia asta am curatat jentile de oxid (ele sunt in stare foarte buna dealtfel) si le-am dat cu lubricant de lant pe interior pt protectie, am schimbat un semering la roata din spate.

-schimbat pompa de benzina cu una Facet datorita fiabilitatii. (o am si pe cea originala in perfecta stare cu contacte ca noi)

-pus releu nou de incarcare pt ca odata am ramas cu bateria destul de descarcata desi nu aveam motiv. am pus releul nou pt ca il aveam cumparat de rezerva. il am si pe cel vechi. releul are montat cooler pe el

-uns si pus filtru K&N nou

-modificat luminile de 35W la H4. am adaugat relee de far sigilate in care nu intra apa

-montat priza 12V dubla cu indicator de tensiune

-schimbat termistorii din senzorii de nivel. Ambii functioneaza perfect.

-confectionat si montat pe esapament aparatori de caldura din aluminiu pt pilot si pasager; mult mai eficiente decat ce este acolo original.

 

In afara de astea pot sa zic despre motor ca am masurat compresia si o are f buna (9 bari la rece), axul cutiei cu pinionul de atac este foarte bun si nici rulmentul acestuia nu prezinta absolut nici un joc. Furca este si ea perfect ok cu semeringuri bune, rulmenti fara joc la jug si burdufuri aproape noi. In opinia mea motorul nu necesita absolut nici o investitie si este pregatita adecvat pt drumuri lungi.

Impreuna cu motorul se dau furtune de frana originale, pompa de benzina originala perfecta, releu original functional, toba inox ARROW (necesita un pic de munca/sudura pt a putea fi folosita), topcase Givi (cel din poze), suport sidecase Givi Monokey (nu am poza), un filtru de aer de hartie aproape nou si un aparator pt discul din spate (cel de pe motor a fost fisurat si e lipit).

Pretul cerut este de 2200 de europeni. La schimb ma intereseaza doar variante cu Honda CX500.

Alte detalii la tel 0740299141, mail, sau pe topic.

Mesaj completat

In completare as spune ca pe motor sunt montate furtune de frana "racing" si ca toate cele 4 bujii sunt noi (NGK).

post-11450-1275219077_thumb.jpg

post-11450-1275219093_thumb.jpg

post-11450-1275219261_thumb.jpg

post-11450-1275219286_thumb.jpg

post-11450-1275219301_thumb.jpg

post-11450-1275219334_thumb.jpg

post-11450-1275219348_thumb.jpg

post-11450-1275219371_thumb.jpg

post-11450-1275219408_thumb.jpg

post-11450-1275219427_thumb.jpg

post-11450-1275219441_thumb.jpg

post-11450-1275219454_thumb.jpg

post-11450-1275219473_thumb.jpg

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi pare rau ca unul dintre ai nostrii "cedeaza" si vinde una dintre cele mai bune motociclete care

au fost fabricate si care se avidentiaza si prin deosebita rezistenta.

Dar sa speram ca randurile noastre se vor mai ingrosa putintel in viitor.

Drept care va urez la toti:

viata lunga pe motoarele noastre si asfalt uscat "ievri day" :lol:

Mesaj completat

I-mi pare rau ca unul dintre ai nostrii "cedeaza" si vinde una dintre cele mai bune motociclete care

au fost fabricate si care se avidentiaza si prin deosebita rezistenta.

Dar sa speram ca randurile noastre se vor mai ingrosa putintel in viitor.

Drept care va urez la toti:

viata lunga pe motoarele noastre si asfalt uscat "ievri day" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Dragii mei , voi de unde va aprovizionati cu sosete pentru vacutze ( si aici ma refer la camere ) . Dupa o indelunga survolare a World "Wide" Web am gasit numai oferta de pe wemoto ( conditii de livrare nesatisfacatoare ) . Mentionez ca actuala camera a suferit a doua pana recent si datorita nepriceperii vulcanizatorului ( care i-a rupt valva la extractie ) are momentan 4 petece si valva de Dacia .

 

 

Cu respect ,

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, o sa vin la Cluj, ca se insoara un var de-al meu. Planuiesc sa fur mireasa si sa o aduc la intanire, dar sa vedem daca imi iese. Vreau sa vin de joi seara, pentru ca vineri sa facem cheful burlacilor pe la intrunirea moto. Partea aiurea e ca o sa vin cu mashina, dar asta e... Nunta o face la Gilau. Inca nu am inteles bine cand e intrunirea moto, pentru ca pe net am gasit ca e in weekend-ul asta, iar altii spun ca e saptamana viitoare. De vazut, trebuie sa ne vedem la o bere, asta e clar. Ma asteapta multa lume pe acolo, adika si niste prieteni din gaska 4x4, deci putem sa facem un chef mic, daca nu e intrunirea moto in weekend-ul viitor.

 

Era tare daca furai mireasa sa o duci la intrunire, il salvai pe prietenul tau, dar sansa lui s-a pierdut, intrunirea tocmai a fost(uita-te la poze pe forum). Asa ca poate ne vedem weekendul urmator daca esti tare la sunat iar eu slab la drumuri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

 

Dragii mei , voi de unde va aprovizionati cu sosete pentru vacutze ( si aici ma refer la camere ) . Dupa o indelunga survolare a World "Wide" Web am gasit numai oferta de pe wemoto ( conditii de livrare nesatisfacatoare ) . Mentionez ca actuala camera a suferit a doua pana recent si datorita nepriceperii vulcanizatorului ( care i-a rupt valva la extractie ) are momentan 4 petece si valva de Dacia .

 

 

Cu respect ,

Lucian

Da ce nu iti plac la aiade la wemoto? mie chiar mi se par ok, mai ales daca comanzi mai multe si/sau te combini cu un tovaras la shipping :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salutari !

Dragii mei , voi de unde va aprovizionati cu sosete pentru vacutze ( si aici ma refer la camere ) . Dupa o indelunga survolare a World "Wide" Web am gasit numai oferta de pe wemoto ( conditii de livrare nesatisfacatoare ) . Mentionez ca actuala camera a suferit a doua pana recent si datorita nepriceperii vulcanizatorului ( care i-a rupt valva la extractie ) are momentan 4 petece si valva de Dacia .

Cu respect ,

Lucian

 

Camere gasesti cam la orice magazin moto. Cel putin aici, in Timisoara, toti au sau pot aduce repede.

Asta fiindca majoritatea se aprovizioneaza de la MotoMike/AutoNet, care livreaza cam de pe o zi pe alta.

La magazinele profilate pe enduro (95 %) le gasesti pe stoc.

 

Daca nu ai magazine moto in zona ai urmatoarele variante:

- intra pe topicul comerciantilor din segmentul enduro (/index.php?showtopic=78717), cauta mai degraba prin ultimele 3, 4 pagini, vezi ale cui preturi si reclama te incanta mai tare si da comanda.

- www.romimoto.ro, sectiunea piese, subsectiunea anvelope si gasesti acolo si camerele (romimoto.ro/piese = MotoMike/AutoNet in alte haine).

 

Ai putea incerca si prin piata de w-e, la tarabele specializate pe scutere/chinezisme. Cei din TM se aprovizioneaza cu VeeRubber din nu`s ce locatii si pot aduce, implicit, si camere de la acelasi producator (Made in Vietnam)

 

Daca stii sa montezi totul la loc ca la carte (nu ca mine) nu rupi valva tragand cu un patent mic de ea.

Am invatat si eu asta acum cateva zile - prima data introduci camera in cauciuc, o umfli putin de tot, asezi valva in gaura ei, pui piulita si de-abia dupa aceea incepi montarea anvelopei pe janta.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VeeRubber (Made in Vietnam) marime pentru spate 450/510/17 importator sc pandra impex srl Reghin nr tel 0744607480 pret 30 ron

 

 

Eu asa ceva folosesc si sant multumit .

 

ps.nu uita de TALC atunci cand schimbi camera .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi pare rau ca unul dintre ai nostrii "cedeaza" si vinde una dintre cele mai bune motociclete care

au fost fabricate si care se avidentiaza si prin deosebita rezistenta.

Dar sa speram ca randurile noastre se vor mai ingrosa putintel in viitor.

Drept care va urez la toti:

viata lunga pe motoarele noastre si asfalt uscat "ievri day" :lol:

Mesaj completat

I-mi pare rau ca unul dintre ai nostrii "cedeaza" si vinde una dintre cele mai bune motociclete care

au fost fabricate si care se avidentiaza si prin deosebita rezistenta.

Dar sa speram ca randurile noastre se vor mai ingrosa putintel in viitor.

Drept care va urez la toti:

viata lunga pe motoarele noastre si asfalt uscat "ievri day" :lol:

Nu cedeaza nimeni, omul isi ia pur si simplu alt motor mai potrivit pentru el. Africana este pentru motociclisti masivi de peste 80-90 kg, altfel nu poti sa o tii in teren sau prin traficul urban dens.

Altfel modelul RD-04 este pe departe cea mai reusita si mai fiabila africana. Iar africana printre cele mai reusite daca nu cea mai reusita motocicleta din toate timpurile la categoria ei all tourer. Consumul acela este, ca e vaca mare dar cu comportamentul la 35 de grade chiar n-am inteles ce voia sa spuna Mikulaish. Africanei nu-i auzi ventilatorul de racire decit in mod exceptional, este o scula tropicalizata cu radiatoare de mare capacitate, de apa si de ulei. Merge cred la fel de perfect si in Sahara. In afara de masivitate nu cred ca cineva poate sa-i gaseasca cusururi. Ai tot ce vrei la ea, viteza cit trebuie, manevrabilitate exceptionala si mai ales fiabilitate pentru turul lumii daca trebuie. Succes la vinzare Mikulaish!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Si talc d-asta de unde se ia?

 

De la marmacie :lol: .

Sa vezi ce aroma are aia din trusa mea medicala :lol:. Cumparata pentru iritatii, nu pentru gume, dar nu am folosit-o nici la una, nici la cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-ala mentolat pentru poponeata de copil am gasit si eu, dar am crezut ca se gaseste mai ordinar... vrac, ca ala-n care-si baga gimnastii mainile inainte concurs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-ala mentolat pentru poponeata de copil am gasit si eu, dar am crezut ca se gaseste mai ordinar... vrac, ca ala-n care-si baga gimnastii mainile inainte concurs...

 

Ala e magneziu si e pt alt scop. E pt aderenta. Si nu ca sa nu se irite pe maini.

Talc vrac cred ca de la fabrica de medicamente sau alt obiective industriale care folosesc talc. Si sa ai pe cineva acolo sa ti-l dea peste gard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel modelul RD-04 este pe departe cea mai reusita si mai fiabila africana.

 

Te contrazic. Am avut toate cele 4 modele, si cel mai fiabil este RD03, exceptand designul nefericit de la pozitionarea CDI-urilor preluat de la Transalp.

 

@Mikulaish: pentru oras recomad mopedul sau scuterul, fac acelasi lucru si cu un consum de benzina mult mai mic.

Mesaj completat

si nici nu vad cum ar face fata la vreo 35 de grade vara cand nici la 27 nu ii place aglomeratia urbana.

.....

i-a schimbat sabotii de frana, placile si arcurile de la ambraiaj (EBC) (exista si cele originale in perfecta stare), a pus baterie noua, kit de lant nou (RK).

 

#1 Asa cum nici Galen nu a inteles ce vrei sa spui cu comportamentul Africanei la 27 de grade, nici eu nu inteleg. Poate detaliezi si ne lamurim

 

#2 Africa Twin nu are saboti de frana, doar placute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
D-ala mentolat pentru poponeata de copil am gasit si eu, dar am crezut ca se gaseste mai ordinar... vrac, ca ala-n care-si baga gimnastii mainile inainte concurs...
Ala e magneziu si e pt alt scop. E pt aderenta. Si nu ca sa nu se irite pe maini.

Talc vrac cred ca de la fabrica de medicamente sau alt obiective industriale care folosesc talc. Si sa ai pe cineva acolo sa ti-l dea peste gard.

 

Talcul sau mai degraba pudra de talc se gaseste la farmacii - cu miros mentolat sau in ofertele companiilor de cosmetica - cu miros de de trandafiri sau alte esente feminine.

Parfumul folosit la fabricarea ei nu are nici o importanta. Si eu am cautat din aceea fara diverse parfumuri dar nu am gasit.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic. Am avut toate cele 4 modele, si cel mai fiabil este RD03, exceptand designul nefericit de la pozitionarea CDI-urilor preluat de la Transalp.

 

@Mikulaish: pentru oras recomad mopedul sau scuterul, fac acelasi lucru si cu un consum de benzina mult mai mic.

Mesaj completat

 

 

#1 Asa cum nici Galen nu a inteles ce vrei sa spui cu comportamentul Africanei la 27 de grade, nici eu nu inteleg. Poate detaliezi si ne lamurim

 

#2 Africa Twin nu are saboti de frana, doar placute.

Da, ai drptate. Au fost schimbate placutele, nu sabotii.

In alta ordine de idei, mergand vreo juma' de ora prin trafic intens la aprox 27 de grade s-a cam incalzit motorul si daca nu as fi ajuns la destinatie, ar fi pornit si termocupla. E clar ca nu ii place acestui motor caldura prin oras. Din multiple motive as ramane la optiunea mea de Honda CX500 in defavoarea unui scuter. Am zis ca circul preponderent in oras, nu exclusiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, mergand vreo juma' de ora prin trafic intens la aprox 27 de grade s-a cam incalzit motorul si daca nu as fi ajuns la destinatie, ar fi pornit si termocupla. E clar ca nu ii place acestui motor caldura prin oras. Din multiple motive as ramane la optiunea mea de Honda CX500 in defavoarea unui scuter. Am zis ca circul preponderent in oras, nu exclusiv.

Mikulae, nu vin in ajutorul tau de a nu vinde AT, eu o am din 2 feb 2009, am 12 k cu ea, am fost de multe ori hotarit sa o dau sau sa o schimb pe un TA, si asta datorita consumului, am 176 cm si vreo 90 kg, dar cind ma sui pe AT, si o calaresc zilnic si nu te mint, uit de TA, si asta datorita demarajului si vlaga care o are in ea.

Cit despre CX de 500, au fost si sint editie limitata si is fff vechi , am un preten care a tinuto 5 ani pe dreapta si a dato nereparata datorita peselor care nici in japan nu se mai gasea.

Ventilatorul isi face treaba si mai bine merge cind e incinsa, punei o termocupla de dacie la 78-82 de grade si nu se mai incinge asa tare.

Oricum bafta in ceea ce-ti doresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor termic cu aprindere interna se incalzeste cand viteza este mica sau egala cu zero. Daca stai la semafor mai mult e normal sa intre electroventilatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africana este pentru motociclisti masivi de peste 80-90 kg, altfel nu poti sa o tii in teren sau prin traficul urban dens.

 

 

Am 68kg, si de 2 ani am Africa Twin RD04 (alaturi de fratele si tatal meu) si cam 12000 km rulati in tot acest timp pe durm, si in oras, ca Ploiesti sau Brasov, si nu am trantit-o pana acu, si sper ca nici pe viitor.La enduro nu ma bag cu ea

Totul depinde de ce isi doreste fiecare. Eu unul ma simt bine cu o motocicleta asa mare, si nu ma consider mic pentru ea. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu un tricou masura M si la sfarsit de saptamana cine este interesat de plecarea la nadrag poate ne vedem pe la o bere,suc sa punem la cale plecarea,eventuale trasee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...