neagu Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 cine mai vine din Bucuresti ? ne organizam cumva pt vineri ? cristi 0726 373 446 vineri o sa plec si eu in jur de ora 3 as vrea 0729 997 445 ionut Ia sa facem o lista sa vedem exact cine vine... Ordinea e pur intamplatoare, si daca deranjeaza pe cineva il punem imediat cap de lista si cap de coloana in traseu... 1. Cstelia 2. KYK 3. Marius Roibu 4. Korben Dallas 5. Pedros 6. Neagu 7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) vineri o sa plec si eu in jur de ora 3 as vrea 0729 997 445 ionut Stiu ca m-ai scos intentionat de pe lista..dar eu tot o sa viu!! pozitia 6 era a mea !! Merci pentru tutorial si datele de rulmenti si simeringuri SKF am pus si inainte pe spate cind am luat vacuta, au tinut 60 mii. Voiam sa stiu daca sint ceva trickuri acolo la dat jos rulmentii fata dar nu, asa cum ai spus se scot clasic in 5 minute. I-am scos si pe cei din spate desi doar ala mic are ceva joc, cam 2 mm se aduna la circumferinta rotii, dar noah, ce-i nou ii nou. In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc? Daca jocul este chiar in capatul inferior al amortizorului este o bucsa dar daca jocul este in piesa de legatura dintre amortizor si bascula,acolo sunt rulmenti cu ace Editat August 9, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 KYK, vino la intrunire si rezolvam si cu stickerele. Avem un prieten ca se ocupa cu asa ceva. O sa fie si el pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc? Rulmenti 1. Cstelia 2. KYK 3. Marius Roibu 4. Korben Dallas 5. Pedro 6. Rul 7. Zoli 8. Ovidiu (Copilu') 9. Silviu (incepator cu Transalp) 10. Pufarinu' 11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Apelez si eu din nou la voi, de data asta la mila voastra!...Are cineva sa imi dea si mie un surub de parbriz (orice africana)/carene (de la rd07 in sus) ca eu am pierdut unul. Vreau sa fie dintrala cu capul pe semirotund sa nu fie diferenta intre ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut, Am patit si eu ca si tine. Daca e vorba de piesa triunghiulara cu trei axe. (am pus o poza mai jos) Noroc ca am gasit piesa completa cu rulmenti cu simeringuri cu tot si mi l-am schimbat complet. La cel vechi din cele trei rulmenti doua sunt in stare buna. Daca te intereseaza suna-ma (0744.633.491 Balazs) poate poti sa faci din cele 2 una buna. Asa arata piesele de schimb din interior : http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_P_Africa_Twin_RD07/93-94/picture/Swinging_Arm_Pivot_Bearing_Kit_-_Slinky_Glide/ Merci pentru tutorial si datele de rulmenti si simeringuri SKF am pus si inainte pe spate cind am luat vacuta, au tinut 60 mii. Voiam sa stiu daca sint ceva trickuri acolo la dat jos rulmentii fata dar nu, asa cum ai spus se scot clasic in 5 minute. I-am scos si pe cei din spate desi doar ala mic are ceva joc, cam 2 mm se aduna la circumferinta rotii, dar noah, ce-i nou ii nou. In continuare intreb daca nu s-a lovit cineva de problema, la bascula telescopului spate (os parca i se zicea pe aici)la articulatia mica am un joc imens(cam 1cm) . Ma intrebam ce sint acolo, bucsi cu interior de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut, Am patit si eu ca si tine. Daca e vorba de piesa triunghiulara cu trei axe. (am pus o poza mai jos) Noroc ca am gasit piesa completa cu rulmenti cu simeringuri cu tot si mi l-am schimbat complet. La cel vechi din cele trei rulmenti doua sunt in stare buna. Daca te intereseaza suna-ma (0744.633.491 Balazs) poate poti sa faci din cele 2 una buna. Asa arata piesele de schimb din interior : http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_P_Africa_Twin_RD07/93-94/picture/Swinging_Arm_Pivot_Bearing_Kit_-_Slinky_Glide/ Merci fain! De aia e vorba "swing arm". Am aprofundat intre timp si eu problema si e clar ca unul dintre rulmenti e praf. Din pacate se pare ca rulmentii se preseaza in bratul respectiv probabil la cald, deoarece in manualul Haynes se spune ca se distrug la scoatere. Mai am o sansa si anume ca piesa similara de la mobra de rezerva sa fie in stare buna.Daca nu, am sa-mi comand setul complet de reparatie la V-moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Apelez si eu din nou la voi, de data asta la mila voastra!...Are cineva sa imi dea si mie un surub de parbriz (orice africana)/carene (de la rd07 in sus) ca eu am pierdut unul. Vreau sa fie dintrala cu capul pe semirotund sa nu fie diferenta intre ele! ar trebui sa-mi ajunga mie zilele astea, daca e ce trebe iti aduc la Valeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Bag sama ca ati uitat complet de forumul xrv.ro Nu de alta, dar pe asta s-a ajuns la performanta de a se discuta 4-5 subiecte pe aceeasi pagina Epic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salutare, ma inscriu si eu la intrunire (asta daca primiti hibrizi). Daca mai e loc de tricouri vreau un xl. Prea bine Adriane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Am facut si un mic afis. Sper sa va placa. Poate are cineva adresa de mail a bulgarilor de anul trecut, sa ii invitam si pe ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Am facut si un mic afis. Sper sa va placa. Poate are cineva adresa de mail a bulgarilor de anul trecut, sa ii invitam si pe ei. sarumana nu uita si de mine neam intalnit la valeni baiatu cu catelu o zi buna dar numai sa pot ajunge cu tractoru meu acolo multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Am facut si un mic afis. Sper sa va placa. Poate are cineva adresa de mail a bulgarilor de anul trecut, sa ii invitam si pe ei. super fain si cred ca cel mai simpatic afis pe care l-am vazut in ultimul timp!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 1. Cstelia 2. KYK 3. Marius Roibu 4. Korben Dallas 5. Pedro 6. Rul 7. Zoli 8. Ovidiu (Copilu') 9. Silviu (incepator cu Transalp) 10. Pufarinu' 11. Bulinu' - sambata 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Bag sama ca ati uitat complet de forumul xrv.ro Nu de alta, dar pe asta s-a ajuns la performanta de a se discuta 4-5 subiecte pe aceeasi pagina Epic Nu am uitat Promit ca la iarna imi pun tutorialele mele acolo. Ieri am schimbat toti rulmentii inclusiv la rotile de rezerva.Costul unui kit SKF inclusiv simeringurile este de 90 de lei. Deasemenea am pus (dupa tutorialul meu ) placute noi de frina marca ferodo. Corect zicea cineva ca scirtie pe vreme uscata dar numai cele de spate (mult mai dure). Costul este de 85lei/set, cost total 170 lei. Cu bratul ala triunghiular (3 articulatii) de la suspensia spate e belea mare. Piesa de la mobra de rezerva pare buna, dar demontarea ei e un chin datorita pozitiei si piulitelor autoblocante la care nu stiu cum se poate ajunge, probabil cu o cheie cardanica? Cine a mai demontat si poate sa dea ceva indicatii? Altfel nu-i stres, umblu asa de aproape doi ani, dar stiu ca trebuie rezolvata si problema asta. Editat August 11, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cei 5 rulmenti si 4 semeringuri te au costat doar 90 lei la SKF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cei 5 rulmenti si 4 semeringuri te au costat doar 90 lei la SKF? 4 rulmenti 4 simeringuri, pe ala de la pinionul lant nu l-am schimbat, era schimbat relativ recent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu am uitat Promit ca la iarna imi pun tutorialele mele acolo. Ieri am schimbat toti rulmentii inclusiv la rotile de rezerva.Costul unui kit SKF inclusiv simeringurile este de 90 de lei. Deasemenea am pus (dupa tutorialul meu ) placute noi de frina marca ferodo. Corect zicea cineva ca scirtie pe vreme uscata dar numai cele de spate (mult mai dure). Costul este de 85lei/set, cost total 170 lei. Cu bratul ala triunghiular (3 articulatii) de la suspensia spate e belea mare. Piesa de la mobra de rezerva pare buna, dar demontarea ei e un chin datorita pozitiei si piulitelor autoblocante la care nu stiu cum se poate ajunge, probabil cu o cheie cardanica? Cine a mai demontat si poate sa dea ceva indicatii? Altfel nu-i stres, umblu asa de aproape doi ani, dar stiu ca trebuie rezolvata si problema asta. Salut, Eu le-am demontat cu cheie tubulara si ax cardanic. Daca vrei pot sa-ti imprumut sculele ca-s la mine in masina. Daca te intereseaza suna-ma, ca de maine plec din Cluj pana marti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salut, Eu le-am demontat cu cheie tubulara si ax cardanic. Daca vrei pot sa-ti imprumut sculele ca-s la mine in masina. Daca te intereseaza suna-ma, ca de maine plec din Cluj pana marti Merci fain, am imprumutat deja un cardan , dc nu ma descurc, am sa te solicit. In ce pozitie ai pus mobra, pe o latura, sau te-ai tirit serpeste pe dedesubt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Merci fain, am imprumutat deja un cardan , dc nu ma descurc, am sa te solicit. In ce pozitie ai pus mobra, pe o latura, sau te-ai tirit serpeste pe dedesubt? m-am culcat ca o... pe spate dupa mai multe pozitii m-i s-a parut cea mai comoda pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel07 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salut, sunt Gabriel, baiatul cu Africa de la Pestera Muierii. Multumesc mult pentru sfaturile date, nu au fost probleme la semeringul de la pinionul mic. Cum a fost Strategica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Lasa vrajeala cu Strategica si pregateste-te de intalnire. Buna ziua ne-ai dat, belea ti-ai capatat... te trecem pe lista, asa ca sa nu lipsesti. Referitor la pozitii, cred ca cea mai relaxanta e cu ea deasupra, dar merge si pozitia misionarului sau pe la spate... Eu am suspendat-o pe cricul central, ala de care spune toata lumea ca nu e nevoie, si am lucrat linistit. Am dat bascula jos, am demontat triunghiul si am scos acele din rulmenti, le-am curatat, si am schimbat rulmentii pe care i-am gasit la SKF, iar la cei pe care nu i-am gasit, am facut o selectie din multimea de ace scoase, si am refacut rulmentii vechi. Sau mai exact "coliviile cu ace" ca asa se numesc in catalog. Doar pe cele cu virgula nu le-am gasit, restul au venit in 2 zile. O sa fac iar operatia in curand, pentru ca am gasit in sfarsit triunghi de RD07, sa o inalt. Imi zornaia mereu ceva la lantz, am demontat capacul de la pinionul de atac, si am constatat ca tablitza aceea de pe capac imi intrase intre pinion si capacul cutiei de viteza, asa ca am tras tare cu un patent si am scos-o pe bucati. Am verificat si eu pinionul, si am si eu aceeashi problema clasica cu jocul din ax, si atata timp cat inca mai prinde, nu ii fac nimik, ca poate gasesc si un pinion mai mic, de 15 in locul celui de 16, il sudez si ma mai dau un an cu motorul fara probleme. Am vorbit acum 10 minute cu Leo. Duminica pleaca in recunoastere pe traseu sa vedem cum se prezinta. Completati lista cu tricourile daca vreti sa le aveti la intrunire, daca nu o sa le primiti prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Am vorbit acum 10 minute cu Leo. Duminica pleaca in recunoastere pe traseu sa vedem cum se prezinta. Completati lista cu tricourile daca vreti sa le aveti la intrunire, daca nu o sa le primiti prin posta. Lista completa (si de completat) e AICI Eu am suspendat-o pe cricul central, ala de care spune toata lumea ca nu e nevoie, si am lucrat linistit. Nu toata lumea, doar unele parti ale lumii Unii ar da bani frumosi pe un cric central original Original pentru ca la RD07A e dat dracu' Am vazut si la Hepco&Becker ceva interesant, dar nu gasesc pret, ca site-ul lor e doar de prezentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Promit sa iti face eu unul daca nu ai. Mai ales ca nici pana in ziua de azi nu ne-am achitat datoria pentru forum. Daca ma misc cu talent, poate e gata pana la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 m-am culcat ca o... pe spate dupa mai multe pozitii m-i s-a parut cea mai comoda pozitie Eu am intins-o pe ea lateral si am prelucrat-o dintr-o parte Afurisenie mare de dat jos bratul ala cu suruburi ruginite in camasile interioare ale rulmentilor.Ma dor zdravan miinile si mi-a si sarit vopseaua in vre-o doua locuri.Da noah, am satisfacut-o pina la urma cumva! . Pozele sint elocvente in privinta uzurilor care apar daca se blocheaza vre-un rulment. Din fericire piesa de la mobra donatoare era in stare perfecta. Recomand ca la vacutele mai batrine sa inspectati si sa dati jos pe la 100mii km ansamblul, altfel ajungeti ca mine cu el praf.(cam 140 mii km). Il dati jos, scoateti camasile interioare si gresati cu vaselina de calitate acele. Ar fi bine sa schimbati si simeringurile preventiv sau daca vedeti undeva urme de rugina. Apoi nu mai aveti treaba inca 100 mii. Deasemenea evitati sa treceti prin riuri daca nu este necesar si nu bagati karcherul in vintrele mobrei, lasati mai bine noroiul sa cada singur de pe bratele acelea cu n-spe simeringuri rulmenti si ace. @ Stelia-vezi ca are rulmenti peste tot, la toate articulatiile. Incerc sa ajung si la intrunire, dar nu pot promite Distractie faina oricum domnilor! Salut, sunt Gabriel, baiatul cu Africa de la Pestera Muierii. Multumesc mult pentru sfaturile date, nu au fost probleme la semeringul de la pinionul mic. Cum a fost Strategica. Cu placere stimabile! Daca rasfoiesti sectiunea asta africana gasesti multe informatii si ce nu stii intrebi ca asa facem toti. bafta in continuare la rd-03-ul vopsit ca de fabrica. Faina de tot tura, atit peisajele de pe asfalt, dar mai ales circuitul ulterior de macadam!Strategica , Voineasa Sadurel si Sadurel-Paltinis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.