Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

cu muhuuhulte posturi in urma cineva avea o setare aiurita pe la suruburile de reglaj(le-a confundat cu suruburile de drenaj), se mai zicea despre cablurile de soc blocate(eu le-am avut, mama ei de rugina) si cel mai probabil membranele penetrate sau...stilul de mers(numai in oras un 8% pt mine nu e mult, e normal). cat despre fum....sunt altii patiti in masura sa se dea cu parerea functie de culoare a fumului samd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acel 8 la suta in oras mie mi se pare mult spre exemplu! Nu stiu cum e in Timisoara, dar eu reusesc sa scot putin peste 6, cu mers zilnic la munca si ceva plimbareli preponderente in oras (adica mai ies uneori pe soseaua de centura....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi, hai mutați discuțiile pe xrv.ro, că nu mai înțelege nimeni nimic

carburatoare amestecate cu jeci di chiele Âşi cu târgul IeÂşilor... :-L

 

Pe site-ul http://www.petitieonline.com/ s-a initiat o petitie pentru introducerea RCA pe 30, 60 sau 90 zile, pentru motociclete, ca sa nu mai fim obligati sa facem RCA pe un an sau doar pe 6 luni

Cred ca avem din nou o cauza comuna pentru care merita sa fim uniti, fara bla-bla-bla

Dati clic pe SEMNEAZA PETITIA in semnatura mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai scriu pe xrv.ro dar imi e teama ca nu o sa primesc nici un raspuns.... de abia primesc aici unde sunt convins ca sunt mai multi cititori.... o sa scriu si pe xrv.ro

 

Tot ăÂştia suntem Âşi acolo :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Scoate fum ca tractorul si consuma la fel, adica intre 8,8 - 9,3l la suta de kilometri facuti in oras. "Gurile rele" spun ca am carburatoarele dereglate.

A mai intalnit cineva problemele astea ? Poate cineva sa ma ajute cu un sfat, ceva?

Va foarte multumesc

 

Ce-ai zice vulpoi batran daca ti-as trimite un zaibarel prin posta sau prin curier? Si iti jur ca ma duc si ti-l iau de la mama lui de la Segarcea sau chiar de la Bailesti, de unde vrei tu. Macar daca n-ajungem la Iasi sa ne dam in stamba cu jecile de chiele, sa ne satisfacem poftele care pe unde este.

 

AÂşa măi nenea invidiosu' care cică nu mai înțelege nika, da' ce n-avem noi voie să facem un borÂş de carburator acrit cu zaibăr, schiert în jiacă de kiele? =))

 

Poi măi vericule, dacă te riÂşti să-mi faci un colet cu două carburatoare pe lîngă o sticlă de zaibăr, cu cablurile lor cu tot, poate m-oi uita oleacă Âşi le-oi încerca să le proptesc pe-un stand să vedem dezechilibrul de amestec. Dar ca să nu mănînc... lut dinainte degeaba, tre' să mă interesez la profesoru' dacă-l mai are. Dacă, atunci cu manualul în mînî, restul sunt detalii.

 

O să-l caut să văd de mai trăieÂşte, ultima oară se juca de-a instructorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Salut oameni buni ! Am un prieten , care are Afrika Twin 750 si cauta piesa : axul pe care vine pinionul de atac.La al lui sunt uzate pronuntat, canelurile .Eventual l-ar interesa si un motor complet..., second.Ar dori sa stie si ceva preturi la produsele astea..., eventual alte informatii care l-ar ajuta.... :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog de ce isi au rolu aceste intrebari pen ca eu nu le vad relevanta! daca maimuta ce o avut mobra o pus alt pinion decat original(cica ala original ar fi cel mai indicat dar si cel de la jt sta mai fix), daca o tinut lantul prea strans axul ala tot se futizeaza!

solutii- sudat pinion nou si mers asa saus chimbat axul ceea ce implica motor desfacut si pus ax nou sau unul sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Salut oameni buni ! Am un prieten , care are Afrika Twin 750 si cauta piesa : axul pe care vine pinionul de atac.La al lui sunt uzate pronuntat, canelurile .Eventual l-ar interesa si un motor complet..., second.Ar dori sa stie si ceva preturi la produsele astea..., eventual alte informatii care l-ar ajuta.... :cheers:

 

Aceeasi problema a avut-o si mmircea

Dar ne e lene sa cautam pe forum, nu-i asa? :-L

 

/index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page__view__findpost__p__2796940

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raoulserban

Adevarat ca se distruge axul mai repede daca nu s-a respectat intinderea optimala a lantului.

Majoritatea axelor distruse sunt ale modelului RD 07.

S-a aflat ca pinioanele JT Sunstar sunt minimal mai tari(prin tratamentul termic) decat axul. Rezulta uzura piesei mai moi

In cazul pinionului original Honda, acesta este mai moale decat axul.

Ideea ta cu sudatul este mai putin buna. In cazul ca nu exista alta posibilitate, e ok. Probabilitatea de a distruge si semeringul e destul de mare. Sa nu uitam ca prin sudura decalim si pinion si ax. Axul si pinionul sunt calite doar la suprafata.

Restul, il voi posta pe xrv.ro.

Acolo exista un inceput de Knowledge base care merita cultivata.

Cred ca esti de acord cu mine. ;)

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate pinioanele, chipuirile, moderne sunt calite pt a rezista in timp mai bine. gurile rele zic ca uzura axului se poate preintampina daca se foloseste pinion de atac de la mama honda si se merge cu lantul reglat corect insa sunt voci si persoane care afirma ca si urmand aceste sfaturi au ajuns sa schimbe axul in cauza ba chiar de 2 ori in viata asta. o alta varianta ce am intalnit este ca pe axul in cauza sa fie pus un pinion cu tolerante mai mici decat cel orginal si acesta ar fi de la jt. concluzia generala este ca axul cu pricina se cam futizeaza in timp, acesta fiind cu adevarat calcaiul lui ahile la mobra noastra, fie ea 03, 04 sau 07 si asta din cauza conceptului mecanic(garda la sol, bascula lunga, lantul f lung balarii dastea de off cica)

eu la rd04 meu in primavara am studiat uzura, am prezentat-o lumii, mi s-a spus ca e normala si acum in toamna mi se pare ca a ramas la fel doar ca la noul pinion am pus poxipol metal din belsug astfel incat sa umple spatiile goale(uzura) si mai mult de atat sa se creeze o margina(inspre motor) ce imi va tine pinionul drept si nu ii va da voie sa joace pe ax. cat de rezistent si de bine gandita este treaba am sa vad la anul. am facaut asta ca sa preintampin uzura ce urmeaza.

uite aici metode alternative de reparatie.ahhh si problema e la un transalp http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/73454-stripped-output-shaft-splines-alternative-repair-method-without-welding.html

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate pinioanele, chipuirile, moderne sunt calite pt a rezista in timp mai bine. gurile rele zic ca uzura axului se poate preintampina daca se foloseste pinion de atac de la mama honda si se merge cu lantul reglat corect insa sunt voci si persoane care afirma ca si urmand aceste sfaturi au ajuns sa schimbe axul in cauza ba chiar de 2 ori in viata asta. o alta varianta ce am intalnit este ca pe axul in cauza sa fie pus un pinion cu tolerante mai mici decat cel orginal si acesta ar fi de la jt. concluzia generala este ca axul cu pricina se cam futizeaza in timp, acesta fiind cu adevarat calcaiul lui ahile la mobra noastra, fie ea 03, 04 sau 07 si asta din cauza conceptului mecanic(garda la sol, bascula lunga, lantul f lung balarii dastea de off cica)

eu la rd04 meu in primavara am studiat uzura, am prezentat-o lumii, mi s-a spus ca e normala si acum in toamna mi se pare ca a ramas la fel doar ca la noul pinion am pus poxipol metal din belsug astfel incat sa umple spatiile goale(uzura) si mai mult de atat sa se creeze o margina(inspre motor) ce imi va tine pinionul drept si nu ii va da voie sa joace pe ax. cat de rezistent si de bine gandita este treaba am sa vad la anul. am facaut asta ca sa preintampin uzura ce urmeaza.

uite aici metode alternative de reparatie.ahhh si problema e la un transalp http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/73454-stripped-output-shaft-splines-alternative-repair-method-without-welding.html

Raul sa stii ca , acele caneluri nu se distrug de la intinderea lantului ,ci mai mult de la accelerarile bruste si de la fortarea lantului .

Cu poxipolul nu rezolvi nimic , doarece acel pinion trebuie sa aiba un joc axial si radial .

Eu zic ca trebuie sa ne cumparam toti cate un motor de schimb doar pentru aceste probleme.

Cred ca prietenii comunisti trebuie sa stie despre ce vorbesc, asai Judas? (suna-ma maine si o rezolvam si cu axul )

 

Spor in toate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul sa stii ca , acele caneluri nu se distrug de la intinderea lantului ,ci mai mult de la accelerarile bruste si de la fortarea lantului .

Cu poxipolul nu rezolvi nimic , doarece acel pinion trebuie sa aiba un joc axial si radial .

Eu zic ca trebuie sa ne cumparam toti cate un motor de schimb doar pentru aceste probleme.

Cred ca prietenii comunisti trebuie sa stie despre ce vorbesc, asai Judas? (suna-ma maine si o rezolvam si cu axul )

 

Spor in toate .

Jocul axial si radial nu este o cerinta functionala, datorita flexibilitatii lantului. Astfel pinionul poate fi blocat pe ax cu adeziv pentru metale daca uzura a devenit inacceptabila, sau la "finis" chiar prin sudura. Din contra,in stare noua jocul intre ax si pinion este nesemnificativ, cit sa poata fi tras pinionul pe ax. Atentie mare la intinderea lantului. Multa lume greseste facind aceasta operatiune "la ochi". Este bine ca intinderea lantului sa fie setata la 4,5 cm si verificata apoi de o alta persoana cu posesorul incalecat. Jocul lantului scade mult cu motorul incarcat si daca este insuficient, bascula spate ajunge sa stea cam in lant spre capatul de cursa. Aceasta situatie UZEAZA FOARTE ACCELERAT canelurile.O alta metoda de verificare a intinderii este evaluarea incalzirii lantului. Daca acesta este cald, lantul e prea intins.Normal ca si accelerarile bruste si mai ales urcarea pantelor foarte mari cu motorul incarcat uzeaza ansamblul, dar asta e o uzura normala.

Cei care nu folosesc sistemul de ungere lant cu ulei e bine sa incarce canelurile cu vaselina grafitata inainte de montarea unui nou pinion.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cam venit iarna! Nu stiu pe la voi dar la mine sigur. In fiecare dimineta la ora 7 cu gheta inca pe ea de peste noapte, eu imi trezesc motocicleta pentru a ma insoti la munca!

Procesul e urmatorul:

- razuim saua de ghetza, tragem apoi socul, scoatem din viteza si dam la cheie

- Porneste usor insa moare dupa cca 1 sec.

- reluam procesul la a 2a cheie de data asta porneste si continua sa mearga!....Se incalzeste sub soc cca 2 3 minute.

Poi din lipsa de rabdare bagam socul la loc, si....si.....moare!

INTREBARE: e firesc ca dupa cca 2 min de stat cu socul tras la rece (temperatura noaptea sun 0 grade as zice si ulei 20w50 inca )sa moara!?

 

Am incercat varianta auxiliara. Plecatul de pe loc si incalzitul usor din mers. (adica sa strabat o bucata din drum cu motorul la turatie modica cca 3000rpm cu socul inca tras in ideea de a se incalzii mai rpd) E o problema cu practica asta?

Inca un bai la metoda asta, cu socul tras, cand o bag in viteza troncane cutia (stiu ca e normal asta) insa inbtrebarea este, cat de bine/rau ii face cutiei/motocicletei

 

 

No...astea sunt intrbarile mele de toamna/iarna! Va doresc la toti cat mai multi kilometrii inca! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal ce se întâmplă acolo daaar se pot face mici modificări în acea procedură pentru ca totul să decurgă mai firesc.

 

1. ai uleiul foarte gros pentru vremea asta!! Âşi eu am 15W50 Âşi nu-i chiar ok. Personal o să trec înapoi la 10W40. Acesta este cauza principală a opriri motorului la pornire. Dacă vrei musai să nu mai moară ține puțin accelerația trasă când porneÂşte.

2. Âşocul ăla poate să fie tras Âşi parțial. Am mai observat o chestie... După ce stă puțin cu Âşocul tras (1-2 min) Âşi împing aproape de tot Âşocul ea stă să moară. O accelerez finuț de câteva ori Âşi apoi stă foarte frumos.

3. Ca să nu mai cloncăne la plecare când încă motorul e rece, eu împing Âşocul, o țin din accelerație la un relani (sau cum se scrie) cât mai mic bag în viteză Âşi apoi trag iarăÂşi Âşocul puțin Âşi plec. Tot o să cloncăne dar mai puțin. Se întâmplă din cauza uleiului Âşi a plăcilor de ambreiaj care-s uÂşor lipite.

Sunt convins că o altă variantă ar fii ca înainte de a porni motorulul sau înainte de plecare să opreÂşti motorul, bagi 1-a. Âşi o împingi puțin cu ambreiajult tras (o să fie mai greu) ca să se dezlipească plăcile de ambreiaj. Apoi totul ar trebui să fie normal.

 

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...