Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Sistemul de prindere sus este practic un colier din bara de 6 mm filetata si o piesa contra. Probabil ca acest sistem permite o mica miscare care poate uza teava de la radiator. Am atasat o fotografie gasita pe net. Daca conteaza, noi folosim alte 2 coliere din polietilena, care sunt mai late si poate ca mai absorb si din vibratii, socuri.

Sistemul de prindere din fata, jos l-am facut in asa fel incat sa se deformeze mult inaintea cadrului in cazul unui soc puternic si poate fi shimbat usor daca este cazul. Dar nu stiu cine se uita la un crash bar indoit si vede un cadru neindoit.

In general incercam sa folosim puncte de prindere solide pe cadru si pe cat posibil sa facem un triunghi cat mai echilateral. Felul in care legam aceste puncte intre ele cu teava reflecta partial si modul in care se distribuie si se absoarbe socul in cadru. Asa putem povesti multe.

Totusi, am incercat sa dechidem ceva discutie, aici pe forum, in ideea ca noi incercam sa producem niste accesorii care sa fie cat mai interesante pentru voi Africanii si care acum pot fi macar putin personalizate si impreuna sa ajungem la un super crash bar sau 3 modele si care peste ceva timp ai putea sa il recomanzi in loc de givi pentru ca este facut asa cum am considerat noi (toti) ca e cel mai bine, iar legat de pret oricum este mai ieftin.

Am incercat sa nu facem comparatii negative, adica asa cum nu am facut si i-mi cer scuze. De acum am sa incerc sa exemplific de ce ar putea fi mai bun designul nostru si nu de ce este mai nu stiu cum un altul.

Dar, sunt si eu putin dezamagit pentru ca pana acum concluziile care pot sa le trag in urma unor discutii sunt ca folosim teava prea groasa si ca ar trebui sa folosim prinderea de la scarita. Strainezii care ne-au mai scris vroiau invers. (aici pot sa fiu rautacios)

Sincer nu intentionam sa concuram cu nimeni si oricum mai avem mult de lucru.

 

Bravo ! Jos palaria !

Stai linistit, nu ai fost rautacios si nu e cazul de scuze.

Repet : am tot respectul pentru efortul vostru si pentru ceea ce faceti. Ia te rog pretul comunicat ca pe o informatie ajutatoare pentru voi...macar sa aveti idee cam pe unde trebuie sa va situati. M-as bucura foarte mult sa reusiti sa produceti un model reusit ca design, soliditate...etc. In acest sens designul celor de la GIVI mi se pare reusit...fata de altele, arata bine si protejeaza unde trebuie.

Nu are rost acum sa ne avantam in discutii legate de rezistenta materialelor sau grosimea peretelui.

Nu trebuie sa fii dezamagit ! Trebuie sa continuati ce ati inceput...indiferent de parerile din jur(inclusiv a mea...a noastra).

 

Daca vreodata iti pot fi de folos...nu ezita sa ma contactezi.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo ! Jos palaria !

Stai linistit, nu ai fost rautacios si nu e cazul de scuze.

Repet : am tot respectul pentru efortul vostru si pentru ceea ce faceti. Ia te rog pretul comunicat ca pe o informatie ajutatoare pentru voi...macar sa aveti idee cam pe unde trebuie sa va situati. M-as bucura foarte mult sa reusiti sa produceti un model reusit ca design, soliditate...etc. In acest sens designul celor de la GIVI mi se pare reusit...fata de altele, arata bine si protejeaza unde trebuie.

Nu are rost acum sa ne avantam in discutii legate de rezistenta materialelor sau grosimea peretelui.

Nu trebuie sa fii dezamagit ! Trebuie sa continuati ce ati inceput...indiferent de parerile din jur(inclusiv a mea...a noastra).

 

Daca vreodata iti pot fi de folos...nu ezita sa ma contactezi.

 

Cu stima,

 

Multumim pentru suport si sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine poate sa ma ajute cu o poza cu capatul esapamentului original la RD07? La mine ceva "tunari" au dat niste gauri si sunetul e puternic si urat. Pe viu am vazut fara gauri deloc si cu 4 gauri mai subtiri, dar nu stiu care e corect. Atasez o poza cu ce am eu.

post-11450-0-42184400-1324462751_thumb.jpg

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va urez un raport distractie/odihna, in perioada de sarbatori, identic cu Africa Twin ..(adica optim si/sau echilibrat :P )

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mii de multumiri. Din cate vad, asta e RD07a. Poate cineva sa imi confirme daca e la fel si la RD07?

Toba RD07a e putin mai lunga,in rest sunt interschimbabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mikulas pe tine nu te prinde spiritul craciunului ?

 

 

spor .

Acelasi lucru l-am sesizat si eu... Eu mi-am parcat africana pt cateva zile sa stea linistita pana apuc sa ma bucur si eu de frumoasele sarbatori de iarna. Din ianuarie incepe nebunia: gume, sidecase-uri, parbriz, surubelnita si ventile, gps sau bujii cu iridum, esapamente mai zgomotoase sau oglinzi rabadabile sau nu...O sa avem tot timpul pentru dezbateri.

Sarbatori Fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...