Marius R Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Si RD07 are stock tot 140 80 17. Nu am incercat 130, dar cu 140 sta foarte frumos pe curbe...si nu numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 am impresia ca de la rd07 s-a trecut pe 140 si honda a anuntat ca se poate trece de la 130 pe 140 si pe celalate modele, aka rd04 si 03. am gasit chestia asta nush pe unde. eu de exemplu am in talon trecut atat 130 cat si 140 si la identificare am fost cu 140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Terminati cu prostiile! Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salutare! Vand crash bar African Queens alb, eu l-am avut pe rd 07, nu stiu daca se potriveste si la alte modele inafara de rd 07, rd 07A, are cateva julituri dar se poate reconditiona. 60 eur negociabil pentru detalii, pm sau 0724538281 Vand top case givi mare, nu stiu exact cat are, aprox. 50 L, intra 2 casti cu flip-up lejer stare perfecta se da cu tot cu suport de prindere pret 75 eur negociabil 0724538281 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla Cristi, Eu vreau 2 tricouri marimea M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Am si eu o nelamurire legata de lant. Am pus lant nou, pinioane stock 16/45 (RD07) si am intins lantul cum trebuie. Dupa aprox 200 km am ajuns la 20 pe acea rotita de reglaj la ax. Intrebarea mea e daca e nomal asa in conittile in care: 1.La RD04 cu pinioane stock (16/46) intinzatorul imi era undeva intre pozitiile 5 si 10 in aceeasi conditii 2.In Haynes zice ca daca se ajunge in zona rosie marcata pe acea roata cu scara de la ax, lantul trebuie schimbat. La mine portiunea rosie incepe pe la aprox 27, cu toate ca merge pana la 40 (adica am disponibile practic 7 trepte de reglaj din 40????) Poate sa vina aceasta diferenta intre RD04 si RD07 din faptul ca au aceeasi bascule si diferenta de un dinte la pinionul spate? Sau ca la RD04 am avut lant RK si la asta am pus DID? Nu da importanta! Eu am schimbat pina acum 4 kituri si nici unul nu pornea de la (0) La Rd04 nu am semne sau crestaturi. Ideea e in felul urmator: dupa ce pui lantul in circa 2000 km el se "intinde" cam 1/3 din cursa totala deoarece se uzeaza dupa pinioane si pinioanele dupa el, adica un fel de proces de rodaj. In aceasta perioada nu e indicat sa-l reglezi. Apoi ai sa vezi ca intinderea se stabilizeaza si poti sa-l reglezi cit zice cartea. Nu-i da "sageata" mai mare de 3.5 - 4 cm pentru ca face urit la acceleratie brutala si se intinde la socurile de demaraj. Adica sa fii mereu catre jocul minim, dar sa verifici sa nu se incalzeasca. Mai ales daca scoti vaca in teren este foarte util sa-i montezi un ungator. Eu ma apropii de 20 mii km cu un kit Reghina dar cu ungatorul pe ulei facut de mine asa cum am descris citeva pagini in urma (link-ul). Deja stiu sigur ca ma va tine cel putin 30 mii, ca n-a ajuns inca la jumate. Kit-urile anterioare unse cu spray de lant erau deja la capat la kilometrajul asta. Terminati cu prostiile! Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla Sal maestre! Un tricou XXL pentru Galen. Unde aflu informatii detaliate despre editia asta? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salut..mai multe detalii..pe XRV.RO!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Sal maestre! Un tricou XXL pentru Galen. Unde aflu informatii detaliate despre editia asta? multumesc! Te-am notat. Detalii aici: http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=41&t=198 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Cu mandrie anunt ca am reusit un nou minim istoric in ceea ce priveste consumul de combustibil cu pasager 4.1 L/100 - si nu era motorul oprit Am fost la un suc in Bals cu un prieten si sotia lui (amandoi pe choppere Dragstar 650 respectiv Virago 250) si cum ritmul impus de ei era de cca 90km/h a trebuit sa ma conformez. Rezultatul s-a vazut la pompa. Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.... si daca nu ma credeti....putem repeta experimentul...da nu oricum ci pe'o palinca sau ceva beri, ca de.....nu antrenezi rabdarea degeaba!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Nu se pune, nu e relevant sa calculezi consumul mergand la relanti in treapta a cincea, ci cat de putin consuma in conditii grele Eu sunt mai tare ca tine: la tura de ieri cu Cristi (cstelia) am scos fix 6 Tura insemnand viteza de croaziera minim 120 ca sa ma tin de vaca lui Cristi plus catarat la mama naibii pana aproape de varful Pades Cu ocazia asta mi-am amintit de ce imi place atat de mult africana: poti trece de la viteza la offroad cand vrei, cat vrei si cum vrei In cazul asta, offroad nu a insemnat doar un simplu forestier Editat Mai 7, 2012 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Fratilor, cu parere de rau va anunt ca vand Africana din imposibilitate de a mai conduce. RD07 an 1994, 59.000 km, pret 2.700 eu, cu omultime de piese si consumabile 3.000 eu negociabil. cu stima al vostru A.Tw. detalii 0723/200.143. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Nea' Nicule... iar incerci sa ai ultimul cuvant ... Una peste alta, nu eram la relantiu..aveam chiar 4000rpm, iar sa bat cu africana la consum un Dragstar e ceva ce nu as fi crezut posibil vreodata...asa ca apreciaza realizarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Nea' Nicule... iar incerci sa ai ultimul cuvant Una peste alta, nu eram la relantiu..aveam chiar 4000rpm, iar sa bat cu africana la consum un Dragstar e ceva ce nu as fi crezut posibil vreodata...asa ca apreciaza realizarea Ei, glumeam si eu, ca astea sunt fleacuri Uite, prietenul nostru A.TW trebuie sa renunte Naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Cu mandrie anunt ca am reusit un nou minim istoric in ceea ce priveste consumul de combustibil cu pasager 4.1 L/100 - si nu era motorul oprit Am fost la un suc in Bals cu un prieten si sotia lui (amandoi pe choppere Dragstar 650 respectiv Virago 250) si cum ritmul impus de ei era de cca 90km/h a trebuit sa ma conformez. Rezultatul s-a vazut la pompa. Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.... si daca nu ma credeti....putem repeta experimentul...da nu oricum ci pe'o palinca sau ceva beri, ca de.....nu antrenezi rabdarea degeaba!.... Cat ai impins la ea din 100 de km??? Cu mandrie anunt ca am reusit un nou minim istoric in ceea ce priveste consumul de combustibil cu pasager 4.1 L/100 - si nu era motorul oprit Am fost la un suc in Bals cu un prieten si sotia lui (amandoi pe choppere Dragstar 650 respectiv Virago 250) si cum ritmul impus de ei era de cca 90km/h a trebuit sa ma conformez. Rezultatul s-a vazut la pompa. Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.... si daca nu ma credeti....putem repeta experimentul...da nu oricum ci pe'o palinca sau ceva beri, ca de.....nu antrenezi rabdarea degeaba!.... Cat ai impins la ea din 100 de km??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 DELOC....tocmai asta e interesant, si aveam si mandra in spate, insa!.....la 90 95 cu cat mergeam...cilindrii mei aveau timp sa traga pe rand cate un pui de somn pana ce ii prindea randul la urmatoarea explozie!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro..... Hm,,,,,aproape de necrezut,Mizil-Buc 114 km cu muierea ca pasager, am scos si eu 5%, dar ma tineam dupa un scuter iar viteza de croaziera era cam 80 .Dar tu cu 4,1%, inseamna ca ai mers intr-un piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 I-mi vand crashbar-ul Givi de RD07 -> http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=219&p=1826#p1826 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Eu la 4.1 asta am mers 89 km dintre care vreo 10 in trafic relativ lejer, si restul in afara, drum intins fara depasiri cu mana in gaz sau ceva...la o viteza de maxim fix 95..iar in localitati am tinut cam 70 80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Eu la 4.1 asta am mers 89 km dintre care vreo 10 in trafic relativ lejer, si restul in afara, drum intins fara depasiri cu mana in gaz sau ceva...la o viteza de maxim fix 95..iar in localitati am tinut cam 70 80. Daca ai avut aceste viteze pe kilometraj insemna ca viteza reala(pe GPS) de mers a fost cu 8-10km/h mai putin ..cam asta fiind eroarea vitezometrului de "africana" la acele viteze!!Si eu am incercat un mers linistit pe drumul spre intalnirea de la Garnic si la prima alimentare(dupa 250km)am avut un consum de 4.6l/100km...dar dupa aceea m-am plictisit si am revenit la consumul normal de 5-5,5!!!Concluzie..nu merita sa-ti "dai foc la poponeata" dormind in sa pt 500 ml benzina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Asta e indiscutabil...insa....am trait sa o vad si pe asta....de acum in colo am sa revin la consumul meu standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele blond Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Vreau si eu un tricou XXL,multumesc.Sergiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Eu la 4.1 asta am mers 89 km dintre care vreo 10 in trafic relativ lejer, si restul in afara, drum intins fara depasiri cu mana in gaz sau ceva...la o viteza de maxim fix 95..iar in localitati am tinut cam 70 80. Consum real rd04: 4,5% la 70-90km/h constant cluj-sibiu dupa un nx de 250cmc 5-5,5% la 80-100km/h ture cu trupa mixta (inclusiv choppere) 6% la 90-130km/h mers normal de tura solo 7-8% la 130-150km/h autostrada functie de bagaje 7-8% oras functie de perioada/aglomeratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla Duminica, 13 mai, seara, inchid lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Duminica, 13 mai, seara, inchid lista. M-ai notat cu un L si un M nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 M-ai notat cu un L si un M nu?? Da, presupun ca M-ul il vrei de dama, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.