Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am impresia ca de la rd07 s-a trecut pe 140 si honda a anuntat ca se poate trece de la 130 pe 140 si pe celalate modele, aka rd04 si 03. am gasit chestia asta nush pe unde. eu de exemplu am in talon trecut atat 130 cat si 140 si la identificare am fost cu 140

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu prostiile!

Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Vand crash bar African Queens alb, eu l-am avut pe rd 07, nu stiu daca se potriveste si la alte modele inafara de rd 07, rd 07A, are cateva julituri dar se poate reconditiona.

 

60 eur negociabil

 

pentru detalii, pm sau 0724538281

 

Vand top case givi mare, nu stiu exact cat are, aprox. 50 L, intra 2 casti cu flip-up lejer icon_e_smile.gif

 

stare perfecta se da cu tot cu suport de prindere

 

pret 75 eur negociabil

 

0724538281

post-67703-0-03498700-1336132417_thumb.jpg

post-67703-0-67233900-1336133313_thumb.jpg

post-67703-0-27950200-1336133324_thumb.jpg

post-67703-0-20368000-1336133336_thumb.jpg

post-67703-0-09558900-1336133346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla :)

 

Cristi,

Eu vreau 2 tricouri marimea M :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire legata de lant. Am pus lant nou, pinioane stock 16/45 (RD07) si am intins lantul cum trebuie. Dupa aprox 200 km am ajuns la 20 pe acea rotita de reglaj la ax.

Intrebarea mea e daca e nomal asa in conittile in care:

1.La RD04 cu pinioane stock (16/46) intinzatorul imi era undeva intre pozitiile 5 si 10 in aceeasi conditii

2.In Haynes zice ca daca se ajunge in zona rosie marcata pe acea roata cu scara de la ax, lantul trebuie schimbat. La mine portiunea rosie incepe pe la aprox 27, cu toate ca merge pana la 40 (adica am disponibile practic 7 trepte de reglaj din 40????)

 

Poate sa vina aceasta diferenta intre RD04 si RD07 din faptul ca au aceeasi bascule si diferenta de un dinte la pinionul spate? Sau ca la RD04 am avut lant RK si la asta am pus DID?

Nu da importanta! Eu am schimbat pina acum 4 kituri si nici unul nu pornea de la (0) La Rd04 nu am semne sau crestaturi. Ideea e in felul urmator: dupa ce pui lantul in circa 2000 km el se "intinde" cam 1/3 din cursa totala deoarece se uzeaza dupa pinioane si pinioanele dupa el, adica un fel de proces de rodaj.

 

In aceasta perioada nu e indicat sa-l reglezi. Apoi ai sa vezi ca intinderea se stabilizeaza si poti sa-l reglezi cit zice cartea. Nu-i da "sageata" mai mare de 3.5 - 4 cm pentru ca face urit la acceleratie brutala si se intinde la socurile de demaraj. Adica sa fii mereu catre jocul minim, dar sa verifici sa nu se incalzeasca.

 

Mai ales daca scoti vaca in teren este foarte util sa-i montezi un ungator. Eu ma apropii de 20 mii km cu un kit Reghina dar cu ungatorul pe ulei facut de mine asa cum am descris citeva pagini in urma (link-ul). Deja stiu sigur ca ma va tine cel putin 30 mii, ca n-a ajuns inca la jumate. Kit-urile anterioare unse cu spray de lant erau deja la capat la kilometrajul asta.

 

Terminati cu prostiile!

Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla :)

Sal maestre! Un tricou XXL pentru Galen. Unde aflu informatii detaliate despre editia asta?

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mandrie anunt ca am reusit un nou minim istoric in ceea ce priveste consumul de combustibil cu pasager 4.1 L/100 - si nu era motorul oprit :P

 

Am fost la un suc in Bals cu un prieten si sotia lui (amandoi pe choppere Dragstar 650 respectiv Virago 250) si cum ritmul impus de ei era de cca 90km/h a trebuit sa ma conformez. Rezultatul s-a vazut la pompa.

Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.... si daca nu ma credeti....putem repeta experimentul...da nu oricum ci pe'o palinca sau ceva beri, ca de.....nu antrenezi rabdarea degeaba!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pune, nu e relevant sa calculezi consumul mergand la relanti in treapta a cincea, ci cat de putin consuma in conditii grele :blbl:

Eu sunt mai tare ca tine: la tura de ieri cu Cristi (cstelia) am scos fix 6

Tura insemnand viteza de croaziera minim 120 ca sa ma tin de vaca lui Cristi plus catarat la mama naibii pana aproape de varful Pades :wink:

 

Cu ocazia asta mi-am amintit de ce imi place atat de mult africana: poti trece de la viteza la offroad cand vrei, cat vrei si cum vrei

In cazul asta, offroad nu a insemnat doar un simplu forestier

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor,

cu parere de rau va anunt ca vand Africana din imposibilitate de a mai conduce.

RD07 an 1994, 59.000 km, pret 2.700 eu, cu omultime de piese si consumabile 3.000 eu negociabil.

cu stima al vostru A.Tw.

detalii 0723/200.143.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea' Nicule... iar incerci sa ai ultimul cuvant :P...

Una peste alta, nu eram la relantiu..aveam chiar 4000rpm, iar sa bat cu africana la consum un Dragstar e ceva ce nu as fi crezut posibil vreodata...asa ca apreciaza realizarea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nea' Nicule... iar incerci sa ai ultimul cuvant

Una peste alta, nu eram la relantiu..aveam chiar 4000rpm, iar sa bat cu africana la consum un Dragstar e ceva ce nu as fi crezut posibil vreodata...asa ca apreciaza realizarea

 

Ei, glumeam si eu, ca astea sunt fleacuri

Uite, prietenul nostru A.TW trebuie sa renunte

Naspa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mandrie anunt ca am reusit un nou minim istoric in ceea ce priveste consumul de combustibil cu pasager 4.1 L/100 - si nu era motorul oprit :P

 

Am fost la un suc in Bals cu un prieten si sotia lui (amandoi pe choppere Dragstar 650 respectiv Virago 250) si cum ritmul impus de ei era de cca 90km/h a trebuit sa ma conformez. Rezultatul s-a vazut la pompa.

Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.... si daca nu ma credeti....putem repeta experimentul...da nu oricum ci pe'o palinca sau ceva beri, ca de.....nu antrenezi rabdarea degeaba!....

Cat ai impins la ea din 100 de km??? :lol:

 

Cu mandrie anunt ca am reusit un nou minim istoric in ceea ce priveste consumul de combustibil cu pasager 4.1 L/100 - si nu era motorul oprit :P

 

Am fost la un suc in Bals cu un prieten si sotia lui (amandoi pe choppere Dragstar 650 respectiv Virago 250) si cum ritmul impus de ei era de cca 90km/h a trebuit sa ma conformez. Rezultatul s-a vazut la pompa.

Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.... si daca nu ma credeti....putem repeta experimentul...da nu oricum ci pe'o palinca sau ceva beri, ca de.....nu antrenezi rabdarea degeaba!....

Cat ai impins la ea din 100 de km??? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DELOC....tocmai asta e interesant, si aveam si mandra in spate, insa!.....la 90 95 cu cat mergeam...cilindrii mei aveau timp sa traga pe rand cate un pui de somn pana ce ii prindea randul la urmatoarea explozie!...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aruncati cu pietre, aviz Pedro.....

Hm,,,,,aproape de necrezut,Mizil-Buc 114 km cu muierea ca pasager, am scos si eu 5%, dar ma tineam dupa un scuter iar viteza de croaziera era cam 80 .Dar tu cu 4,1%, inseamna ca ai mers intr-un piston. :lol: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 4.1 asta am mers 89 km dintre care vreo 10 in trafic relativ lejer, si restul in afara, drum intins fara depasiri cu mana in gaz sau ceva...la o viteza de maxim fix 95..iar in localitati am tinut cam 70 80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 4.1 asta am mers 89 km dintre care vreo 10 in trafic relativ lejer, si restul in afara, drum intins fara depasiri cu mana in gaz sau ceva...la o viteza de maxim fix 95..iar in localitati am tinut cam 70 80.

Daca ai avut aceste viteze pe kilometraj insemna ca viteza reala(pe GPS) de mers a fost cu 8-10km/h mai putin ..cam asta fiind eroarea vitezometrului de "africana" la acele viteze!!Si eu am incercat un mers linistit pe drumul spre intalnirea de la Garnic si la prima alimentare(dupa 250km)am avut un consum de 4.6l/100km...dar dupa aceea m-am plictisit si am revenit la consumul normal de 5-5,5!!!Concluzie..nu merita sa-ti "dai foc la poponeata" dormind in sa pt 500 ml benzina!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 4.1 asta am mers 89 km dintre care vreo 10 in trafic relativ lejer, si restul in afara, drum intins fara depasiri cu mana in gaz sau ceva...la o viteza de maxim fix 95..iar in localitati am tinut cam 70 80.

Consum real rd04:

4,5% la 70-90km/h constant cluj-sibiu dupa un nx de 250cmc

5-5,5% la 80-100km/h ture cu trupa mixta (inclusiv choppere)

6% la 90-130km/h mers normal de tura solo

7-8% la 130-150km/h autostrada functie de bagaje

7-8% oras functie de perioada/aglomeratie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep sa strig catalogul pentru Nadrag si sa notez cine vrea tricouri, cate si ce marimi. Informatiile se trimit pe PM, aici, sau SMS la 0722858466. Daca trimiteti sms, nu uitati sa precizati numele sau porecla :)

 

 

Duminica, 13 mai, seara, inchid lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...