Korben Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 Mă refeream la faptul că pe aici sunt doar profesioniÂşti, amatorii au alte motociclete Âşi fac touring cu ele, deÂşi le laudă ca fiind Adventure Sincer, umorul tau imi scapă Profesionistii, pentru mine, sunt cei care participa la campionate si fac fac bani din asta Zbenguiala pe coclauri e doar o joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Enjoy... http://www.youtube.com/watch?v=Upvg8YWE248 http://www.youtube.com/watch?v=GKtQ--tJisY Candva o să vină și restu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 TotuÂşi Cstelia recomandă a se verifica eBay, el Âşi-a luat "acum nu Âştiu cât timp" un set de TKC ca noi cu 100€ . Nu "ca noi", ci noi noute, doar cu DOT mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Poate doreste cineva sa-si faca un cadou de sarbatori: http://www.subito.it/moto-e-scooter/africa-twin-rd07a-cuneo-46294251.htm! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) ahhh...sexy Editat Septembrie 26, 2012 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 ÂŞi .. când o înmatriculezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 aia nu-i a mea! doar imi place asa sexy cum arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Aha, păi Âşi-a ta 'cum e' ? Că doar n-ai să vinzi netbookul degeaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eu mi-am făcut scărițe mai late Âşi mai lungi cu fix 13.8 lei 3.8 lei pentru o platbandă de oțel de 2.5mm din Baumax ( că-i cel mai aproape ) Âşi 10 lei aÂşa de omenie unui mecanic din zona ce mi-a sudat de scărițele originale Âşmecheriile debitate Âşi 'crestate' cu flexu-mi. Nu zic că n-aÂş vrea Âşi eu ceva mai frumos, dar țin Âşi-astea la trânte mai mult decât am sperat iar ca aspect.. oricum nu le bagă nimeni în seamă. Salut, Poti te rog sa pui niste poze cu scaritele modificate? Ma intereseaza si pe mine sa fac aceeasi manevra. TIA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 Aha, păi Âşi-a ta 'cum e' ? Că doar n-ai să vinzi netbookul degeaba! netbook-ul se da si la schimb cu 4 jante de logan, de tabla dar sa fie de fabrica. trebuie sa scot ceva pe el. am zis ca e vbd e inmatriculare de reclama o afrikana pe gustul meu! cua sa ceva m-as da pe off fara retineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 Am si eu o intrebare pentru cei care nu au ghidonul original. Considerati ca merita investitia intr-un ghidon nou? Am gasit ghidoane aici: http://www.fmracing.ro/detalii/Ghidon-22MM-Renthal-Aluminium/294/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Pretul pare OK, dar de ce sa schimbi originalul daca nu ai probleme? Daca vrei un ghidon mai inalt, sau cu alte unghiuri poate merita, dar trebuie incercat cumva inainte. Altfel dai banii degeaba pt cele cateva grame regucere, cel nou fiind din aluminiu. Mai bine bagi benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Prețul este bun, la fel Âşi produsul. Dar verifică să fie modelul Dakar High dacă vrei ceva mai lat. Dakar fiind modele late ( 830mm ), iar High reprezentând înălțimea ghidonului, care Âşi aÂşa este mai scund decât modelul original. Deci odată cu acest ghidon vei simți probabil nevoia Âşi de înălțătoare de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=h-LbvFckptY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Vorba lungă, sărăcia pompei de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 F*t*le pe mamicuta lor la RaR(sefii cei amri) ! Fiti atenti ce chestie, motocicletele is in aceeasi oala cu masinile si .....acum .... cele cu nr. european (estimativ, aka din anul 1998 incoa) suma totala la autentificare/identificare/itp/samd (vorbesc de cele aduse din strainatate) se ridica la circa 550ron iar celalate , cu numar non european(sub 1998 an de fabricatie) la incredibila suma de 800ron(50e mai scump). Ce puii mei frate! Inca nu am ajuns la RaR efectiv sa verific afacerea , asta mi s-a spus la firmulita de la inmatriculari dar...mi se pare de-a dreptul INNACEPTABIL Asa...si acum sa ma laud Mi-am luat o Cenusareasa care va fi transformata in printesa pe perioada iernii(pitici de-ai mei)! SuperJderul ce mi-a adus-o e desigur Cristian Stelia (aka Cstelia/Profesoru samd). Merci Cristi once again! PS: sa nu uitam nici sotioara ce a renuntat la banutii stransi pt concediul de la anul si alte treburi de pe acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Ce-i gluma aia pe două roți amigo ? Nu prea seamănă cu singura motocicletă bună, RD04 De câți bani te-ai scuturat pentru mobră + transport ? Cam sus suporții de sidecase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 PS: sa nu uitam nici sotioara ce a renuntat la banutii stransi pt concediul de la anul si alte treburi de pe acasa vezi ca sacrificiile astea se platesc... (vorbesc din experienta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare. Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Mda, am fost la motoreta sa ma imprietensc cu ea si sa o pregatesca asa din scurt pt RAR. acei 100.000 de km se vad si nu prea, mai mult se vede lipsa de atentie a fostului proprietar(se vede ca fu prea aproape de Belgia). o sa fie o iarna in care am ce mesteri, ceea ce ma incanta foarte mult. mecanic...in afara de ambreiaj nu pare sa aiba vreo buba dar de aia tot o sa-mi bag nasul pe unde apuc, estetic...are nota 6(cealalta avea nota 9) prea multe chichite ma supara ,ceea ce inseamna ca o sa am de dus la vopsit destul de multe dracovenii. ma pregatisem spiritual pt o suma mare ca sa o aduc in starea ce mi-o doresc dar vad ca e nevoie doar de o refurbishare atenta(vreo 250e cu ambreiaj cu tot) Mobra efectiv 2500e, inmatricularea 250e, transportul(expres pt mine, "te rog Cristi dute acuma " la mama zmaului in nordu DE ) 300e Total ce mai am de achitat 2100e pe la prieteni, care se intinde pe o perioada lunguta asa ca sa nu va prind ca faceti misto de cei care nu rup afrikanele pe off si stau sa le bibileasca. Daca tragem linia parca puteam gasi altceva dar asa se intampla cu omu ce nu-si invata lectia, am scapat de datorii si mi-am pus in cap ca vrea tot afrikana, rd07a, unic proprietar, accesorii etc etc, cum am imprumutat doar 2100e si restul or venit asa din scurt(pi alup ) imi place sa zic ca am facut o afacere buna Obiectivul meu, si reper de asemenea, e sa o aduc in aceeasi stare ca a lui Mihutz, ca sa ma apuc si eu de super ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Multumesc frumos pentru raspunsurile referitoare la ghidon! S-o stapanesti intreg si sanatos raul(e)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare. Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale. Scuze, dar nu am avut timp sa facem inca inaltatoarele. Oricum trebuie sa te intreb daca 8 cm este ok pentru tine, daca urmeaza sa le montezi pe jugul original de Africa si daca vrei pentru ghidon de 22 mm. Mai trebuie sa tii cont si de lungimea furtunului de frana. Vom incerca sa facem si noi ceva furtune mai lungi, dar trebuie sa tii cont si de cat de inalt este ghidonul care urmeaza sa il folosesti. Eu am ghidon de 28, dar nu stiu cat de innalt. Mi se pare mai rigid ansamblul decat cu 22. Poate poti gasi unul indoit de 28, care sa il trimiti la noi. Zilele astea am mai pregatit ceva material pentru scarite. Imediat cum sunt gata dau un semn. In rest, cu jenunchi is mai bine dar tot se vede ca m-am iubit cu robocop. Astept sa vina vremea rea. Ma bucur sa aud ca Leo este bine; ati lipit rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Scuze, dar nu am avut timp sa facem inca inaltatoarele. Oricum trebuie sa te intreb daca 8 cm este ok pentru tine, daca urmeaza sa le montezi pe jugul original de Africa si daca vrei pentru ghidon de 22 mm. Mai trebuie sa tii cont si de lungimea furtunului de frana. Vom incerca sa facem si noi ceva furtune mai lungi, dar trebuie sa tii cont si de cat de inalt este ghidonul care urmeaza sa il folosesti. Eu am ghidon Fehling ("mizeria" aia, cum a zis Rul )inaltatoare de 35 mm de la Louis A trebuit doar sa desfac furtunul de frana din ghidajul de pe jug si sa trag putin de conducta metalica Alecule sa te faci bine si sa nu uiti de mine cu cricul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.