Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Korben : nu-s amatori pe aici, încearcă la threadul de touring :wink: Dacă-ţi încalţi motocicleta cu altceva decât TR91 sau Anakee înseamnă că iubeşti motocicleta mai puţin decât aş fi iubit-o yeo ! :nono:

 

Ce sa caut pe touring, am de dat nu caut sa cumpar, eu voiam sa spun ca ale mele K60 Scout vor fi disponibile la un pret de second hand, chiar daca sunt de un an si ceva (DOT4910 si DOT 0311)

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce sa caut pe touring, am de dat nu caut sa cumpar, eu voiam sa spun ca ale mele K60 Scout vor fi disponibile la un pret de second hand, chiar daca sunt de un an si ceva (DOT4910 si DOT 0311)

 

Mă refeream la faptul că pe aici sunt doar profesioniÂşti, amatorii au alte motociclete Âşi fac touring cu ele, deÂşi le laudă ca fiind Adventure :cheers: :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă refeream la faptul că pe aici sunt doar profesioniÂşti, amatorii au alte motociclete Âşi fac touring cu ele, deÂşi le laudă ca fiind Adventure

 

Sincer, umorul tau imi scapă

Profesionistii, pentru mine, sunt cei care participa la campionate si fac fac bani din asta

Zbenguiala pe coclauri e doar o joaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am făcut scărițe mai late Âşi mai lungi cu fix 13.8 lei :bounce:

 

3.8 lei pentru o platbandă de oțel de 2.5mm din Baumax ( că-i cel mai aproape ) Âşi 10 lei aÂşa de omenie unui mecanic din zona ce mi-a sudat de scărițele originale Âşmecheriile debitate Âşi 'crestate' cu flexu-mi.

 

Nu zic că n-aÂş vrea Âşi eu ceva mai frumos, dar țin Âşi-astea la trânte mai mult decât am sperat iar ca aspect.. oricum nu le bagă nimeni în seamă.

 

Salut,

 

Poti te rog sa pui niste poze cu scaritele modificate? Ma intereseaza si pe mine sa fac aceeasi manevra.

TIA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, păi Âşi-a ta 'cum e' ? Că doar n-ai să vinzi netbookul degeaba!

netbook-ul se da si la schimb cu 4 jante de logan, de tabla dar sa fie de fabrica. trebuie sa scot ceva pe el. am zis ca e vbd e inmatriculare de reclama :)

 

o afrikana pe gustul meu! cua sa ceva m-as da pe off fara retineri

post-43689-0-31595500-1348814715_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul pare OK, dar de ce sa schimbi originalul daca nu ai probleme? Daca vrei un ghidon mai inalt, sau cu alte unghiuri poate merita, dar trebuie incercat cumva inainte. Altfel dai banii degeaba pt cele cateva grame regucere, cel nou fiind din aluminiu. Mai bine bagi benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prețul este bun, la fel Âşi produsul. Dar verifică să fie modelul Dakar High dacă vrei ceva mai lat. Dakar fiind modele late ( 830mm ), iar High reprezentând înălțimea ghidonului, care Âşi aÂşa este mai scund decât modelul original. Deci odată cu acest ghidon vei simți probabil nevoia Âşi de înălțătoare de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F*t*le pe mamicuta lor la RaR(sefii cei amri) !

Fiti atenti ce chestie, motocicletele is in aceeasi oala cu masinile si .....acum .... cele cu nr. european (estimativ, aka din anul 1998 incoa) suma totala la autentificare/identificare/itp/samd (vorbesc de cele aduse din strainatate) se ridica la circa 550ron iar celalate , cu numar non european(sub 1998 an de fabricatie) la incredibila suma de 800ron(50e mai scump). Ce puii mei frate! Inca nu am ajuns la RaR efectiv sa verific afacerea , asta mi s-a spus la firmulita de la inmatriculari dar...mi se pare de-a dreptul INNACEPTABIL

Asa...si acum sa ma laud

Mi-am luat o Cenusareasa care va fi transformata in printesa pe perioada iernii(pitici de-ai mei)!

SuperJderul ce mi-a adus-o e desigur Cristian Stelia (aka Cstelia/Profesoru samd). Merci Cristi once again!

 

PS: sa nu uitam nici sotioara ce a renuntat la banutii stransi pt concediul de la anul si alte treburi de pe acasa :makeout:

post-43689-0-79329300-1349187057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ghidon. Eu l-am schimbat cu unul mai lat si cu unghiul manerelor ceva mai deschis, si mi-a placut mult, atat in teren cat si pe sosea. Acum, cand merg cu una care are ghidonul original, parca sunt pe vitezana, si mi se pare incomod. Ghidonul cumparat l-am facut varza inainte de la intalnirea de la Valeni, si cativa dintre voi l-au vazut cum arata. Ma bucur ca s-a strambat in halul acela, pentru ca daca era mai solid, imi rupea ambele picioare. Pentru ca nu aveam timp sa cumpar altul pana la intalnire, am facut eu altul din teava de juma' de tzol, extragroasa. L-am facut si mai lat si mai deschis, si initial mi se parea ca sunt in cabina de la camion, si invart de ditamai volanul. Acum mi se pare perfect, mai ales ca ma forteaza oarecum sa tin mainile in pozitie corecta atunci cand merg in teren, l-am testat si la trante, si e mai rezistent decat un crash-bar, dar imi e tare frica de el. Daca o sa iau o tranta ca cea dinaintea intalnirii, sigur ajung in ghips. Oricum, am si inaltatoare la ghidon, si e mult mai bine la mersul in picioare.

Alecule, ce mai zici, cum te mai simti? Leo e gata de curse, tu in ce stadiu esti? Cand te apuci de treaba, sa ma notezi si pe mine cu un set de inaltatoare de ghidon ca ale tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am fost la motoreta sa ma imprietensc cu ea si sa o pregatesca asa din scurt pt RAR.

acei 100.000 de km se vad si nu prea, mai mult se vede lipsa de atentie a fostului proprietar(se vede ca fu prea aproape de Belgia).

o sa fie o iarna in care am ce mesteri, ceea ce ma incanta foarte mult.

mecanic...in afara de ambreiaj nu pare sa aiba vreo buba dar de aia tot o sa-mi bag nasul pe unde apuc, estetic...are nota 6(cealalta avea nota 9) prea multe chichite ma supara ,ceea ce inseamna ca o sa am de dus la vopsit destul de multe dracovenii.

ma pregatisem spiritual pt o suma mare ca sa o aduc in starea ce mi-o doresc dar vad ca e nevoie doar de o refurbishare atenta(vreo 250e cu ambreiaj cu tot)

Mobra efectiv 2500e, inmatricularea 250e, transportul(expres pt mine, "te rog Cristi dute acuma " la mama zmaului in nordu DE ) 300e

Total ce mai am de achitat 2100e pe la prieteni, care se intinde pe o perioada lunguta asa ca sa nu va prind ca faceti misto de cei care nu rup afrikanele pe off si stau sa le bibileasca.

Daca tragem linia parca puteam gasi altceva dar asa se intampla cu omu ce nu-si invata lectia, am scapat de datorii si mi-am pus in cap ca vrea tot afrikana, rd07a, unic proprietar, accesorii etc etc, cum am imprumutat doar 2100e si restul or venit asa din scurt(pi alup :) ) imi place sa zic ca am facut o afacere buna

Obiectivul meu, si reper de asemenea, e sa o aduc in aceeasi stare ca a lui Mihutz, ca sa ma apuc si eu de super ture :)

20121003409.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...