Mihutz77 Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Are cineva un master trip master stricat? Mi-ar trebui doua butonase de cauciuc. Ale mele s-au rupt... :-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 kit reparatie pompa, pret 120 lei, a costat 140 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=1698 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Nu gasesc pozele! Ne-ai pacalit ? .Urias!!llPun dimineata poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=134&sid=5f6e8bb708e9c867eb683098ae2726d2&start=180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Salut, are cineva un releu din asta in plus? sau stie cineva vreun "inlocuitor" viabil? (sunt dispus sa-l remufez). http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/africa-twin/20159d1347005483-fuel-tap-fuel-light-questions-fuel-relay-rd04.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Rugaminte! mare de tot am nevoie, pentru un proiect personal , sa aflu lungimea basculei la fiecare model de africa twin. Masuratoarea se face de la centrul axului ce trece prin cadru si centrul axului in pozitia maxim fata de la roata spate AT RD03 = 650MM AT RD04 = ? AT RD07 = ? AT RD07A = ? si o poza faina de pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 RD04 = 620 - 645 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 La pas pe google street view : , . O seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Salutare domnilor! M-a intrebat Varadi Paul cum sa schimbe simeringurile de supape. Subiectul ma intereseaza si pe mine, ca n-am reglat tachetii de 80 mii km si a cam venit timpul. Randul trecut n-am putut da oricum jos unul dintre capace si un tachet a ramas nereglat. M-am chinuit si cu ceilalti destul sa-i reglez. A schimbat careva simeringurile fara sa dea jos motorul? Si cum? Salut, are cineva un releu din asta in plus? sau stie cineva vreun "inlocuitor" viabil? (sunt dispus sa-l remufez). http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/africa-twin/20159d1347005483-fuel-tap-fuel-light-questions-fuel-relay-rd04.jpg Vezi ca am tratat subiectul aici. Ala e un releu specializat, nu stiu ce motor mai are asa ceva. Vezi ca poti renunta la el fara batai de cap: /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/?p=3597534 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 A schimbat careva simeringurile fara sa dea jos motorul? Si cum? Eu am dat jos motorul pt operatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Eu am schimbat la dominator simeringurile fara a da jos supapele. Am dat jos capacul de la chiuloasa, apoi am scos bujia. Am invartit de motor prin capacul lateral pana s-a lasat pistonul jos la minim. Am introdus in gaura de la bujie un furtun flexibil cu peretii grosi cat am putut sa-l indes - ATENTIE! nu se baga furtunul complet se lasa un capat liber ca sa il poti scoate apoi. Treaba a fost facuta de 3 insi: 1. Cu o tubulara in capac invartea de motor cat putea sa ajunga pistonul de sus - ca sa apese furtunul pe supape. 2. Apasa pe talerele de la arcurile supapelor 3. Scotea sigurantele de la supape. O data ce arcul de la supapa era scos, se tragea de simeringul de supapa in sus. Cel nou inainte de a se monta - se unge tija supapei cu vaselina pe baza de molibden. La montarea arcurilor iar e nevoie de 3 insi. Ideea asta mi-a venit cautand pe net. Altii au facut un pic mai elegant: au pus in locul bujiei partea aia de la aparatul de masurat compresia care are filet si furtun. Apoi au conectat la acel furtun un compresor, care sa tina supapele sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Da..ingenioasa metoda dar Africa Twin are motorul un pic mai inghesuit si nu prea merge schimbatul semeringurilor cu el in cadru..regletul jocului se poate face chiar daca un pic mai dificil la cilindrul fata...concluzie ...cel mai elegant.jos motorul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Da..ingenioasa metoda dar Africa Twin are motorul un pic mai inghesuit si nu prea merge schimbatul semeringurilor cu el in cadru..regletul jocului se poate face chiar daca un pic mai dificil la cilindrul fata...concluzie ...cel mai elegant.jos motorul!! Initial cand am vrut sa schimb doar simeringurile fara sa ma ating de segmenti, si eu am vrut sa folosesc o metoda asemanatoare cu cea descrisa de Galen doar ca in loc de furtun, as fi folosit sfoara mai groasa :-). Oricum, asa cum spune si Rul, cel mai elegant este sa dai jos motorul, ocazie prin care poti face si o inspectie la alte uzuri. Daca tot dai jos chiuloasele, verifici si etansarea supapelor pe scaunele lor. Editat Noiembrie 20, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 NU stiu cat e de inghesuit la Africana, dar in manual Haynes zice ca se pot da jos capacele de la chiuloase fara a scoate motorul din cadru. Oricum daca este timp si iarna e lunga atunci e OK sa scoti motorul. Eu nu am vrut sa ma lungesc prea mult, si de aia am optat la varianta asta rapida. Spor la schimbat simeringuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Iti spun eu ca nu poti scoate capacele de la chiuloase fara sa dai jos motorul, cel putin la cilindrul spate. Pe langa schimbatul semeringurilor e necesara si verificarea chiuloasei si a supapelor, asta ca sa nu risti sa lucrezi de 2 ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 La RD07 se pot scoate ambele capace de culbutori cu motorul in cadru. Cert e ca trebuie sa iasa din chiulasa conducta de apa si trebuie demontate toate acareturile de pe-acolo, precum bobina, etc. La mine nu fu problema, pt ca oricum am schimbat antijelu' in aceiasi miscare. Consumul de ulei are slabe sanse sa fie datorat doar simeringurilor. Asta ca fapt divers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Consumul de ulei are slabe sanse sa fie datorat doar simeringurilor. Idem si la mine, dupa 1 an am alezat cilindrul si am schimbat piston/segmenti. Singura imbunatatire dupa schimbarea simeringurilor a fost ca nu mai fumega cand il porneam dupa ce a stat nepornit mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 La RD07 se pot scoate ambele capace de culbutori cu motorul in cadru. Cert e ca trebuie sa iasa din chiulasa conducta de apa si trebuie demontate toate acareturile de pe-acolo, precum bobina, etc. La mine nu fu problema, pt ca oricum am schimbat antijelu' in aceiasi miscare. Consumul de ulei are slabe sanse sa fie datorat doar simeringurilor. Asta ca fapt divers. Atat Galen cat si Paul Varadi, care au ridicat problema, au RD04, deci alt cadru. Asta asa ca fapt divers. Raspunsul meu era pentru el, Paul, care vrea sa faca operatiunea. Cat despre uzura motorului lui Paul, eu i-am masurat compresia. 9.3 fata si 9.7 spatele. Am avut un RD04 cu 8.5 compresie care nu consuma atat de mult ulei ca si a lui. In functie de cati bani dispune pentru reparatii poate sa aleaga ce face la ea. Comparatia monocilindru de 650 vs. bicilindru de 750 nu isi are locul in discutia de aici. Singura asemanare e ca sunt Honda amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) ...de asta eu am specificat RD07. Totusi am gasit odata pe net un tip care avea poze cu restaurarea RD04-ului sau si a pus motorul in cadru fara capace, si capacele le-a pus ulterior. I-am si scris sa il intreb daca e posibil pt ca si eu voiam sa dau jos la RD04 capacele si el spunea ca se poate. Poate a mintit/gresit. Eu nu am verificat. Compresia are legatura si cu etanseitatea supapelor, nu doar a segmentilor. Asta pe langa depuneri. Deci greu de corelat cu consumul de ulei. http://www.pagendarm.de/schorsch/motorcycle/rebuild.html Asta e linkul. Se poate vedea din poze ca motorul a fost montat fara capace. Editat Noiembrie 21, 2013 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Merci pt sfaturi domnilor, tare chestia cu furtunul! de retinut. Eu il las pe al meu in pace.Tachetii abia se aud cu urechea ciulita si consumul de ulei e mai mult decat rezonabil la cei 250k cat are rulaj. (in functie de cat trag de el cam 1 l la 2500-3000km), Consumul eu zic la fel ca nu va scadea oricum semnificativ, majoritatea e din uzura setului. Cata vreme merge perfect si nu am alte motive sa ma bag in el, mi se pare exagerat sa-l dau jos de pe cadru ca sa reglez tachetul ala. Dar in iarna asta am sa-mi pregatesc probabil motorul de schimb (60 mii km reali). Astuia cred ca merita sa-i schimb simeringurile. Stie careva dimensiunile? Varadi, eu zic sa lasi motorul asa cum e, pana nu apar alte probleme care sa justifice darea jos de pe cadru. Tare ma tem ca in cazul tau merge cu exces de benzina si dilueaza uleiul, de aia il consuma, verifica membranele, regleaza si sincronizeaza carburile. In afara ca l-ai belit si julit pe toate partile ( ca ti-a trebui motor de 240 kile) motorul ala merge si trage bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Asta e linkul. Se poate vedea din poze ca motorul a fost montat fara capace. Am vazut si eu poza acum. Nu stiu ce sa zic. Daca te uiti atent la poza o sa vezi ca la cilindrul spate e aproape imposibil sa mai pui capacul peste prezoane din cauza cadrului. Acum, sunt 2 variante: - ori a pus omul motorul in cadru doar ca sa regleze distributia. Trebuie invartit motorul si cadrul are doar rol de fixare - ori e vreo vrajitorie de care eu inca nu m-am prins. Sa fiu sincer am sucit de capacul ala in toate directiile si nu am reusit sa-l scot nicicum. Varadi, eu zic sa lasi motorul asa cum e, pana nu apar alte probleme care sa justifice darea jos de pe cadru. Tare ma tem ca in cazul tau merge cu exces de benzina si dilueaza uleiul, de aia il consuma, verifica membranele, regleaza si sincronizeaza carburile. In afara ca l-ai belit si julit pe toate partile ( ca ti-a trebui motor de 240 kile) motorul ala merge si trage bine. De motorul lui Paul nu cred ca s-a avut grija asa cum trebuie in trecut. Suruburile de reglaj ale carburatoarelor erau deschise 3 si 4 ture, desincronizate total. In mod cert are mizerie in ele. Din pacate nu am avut timp sa il disec asa cum trebuie si sa fac treaba nemteasca. L-am curatat cu spray doar prin admisie, l-am reglat si sincronizat. Sa vedem cat consuma acum. In plus toba aceea de esapament e o mizerie, nu are nici macar o absorbtie fonica. Nu cred ca palnia aia face bine la supapele de evacuare. Editat Noiembrie 22, 2013 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Stelia are dreptate, nu-mi venea nici mie sa cred ca honda a putut face asa ceva, dar asta e realitatea, nu poate fi scos capacul ala fara a mai demonta ceva. Eu nu m-am prins ce anume altceva decat motorul dat jos. Personal cred ca ar fi trebuit sa faca cadrul demontabil in zona aia. Am auzit ca Paul ajunge la tine, poate ca ii gasesti in timp o toba originala. Eu am "terminat" deja una, era aproape "gata" cand am luat motorul. Sunt de 5 ani deja pe toba de rezerva. S-au tot spart diverse compartimente, are o constructie complicata. Cand umblam cu ea sparta consumul crestea cu 1-1,5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 ca tot vorbiti de Paul, el si Andry castiga detasat premiul pentru cele mai "Muncite" Motociclete AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Crede-ma, se poate si mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 legat de melcii de pe axul spate, cei care ajuta la intinderea corecta a lantului, cand puneti kit nou de lant, cu pinioane standard, melcii sunt pe pozitia 0 sau 2-3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.