Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Speram sa mearga o baterie cu amperi mai putini. La Tenere am de 8-9 Ah, dar are decompresor. Asa, tre sa merg pe 12-14 Ah.

 

De mers merge. La prototiptil am acum una de 9Ah, din lipsa de altceva. Si nu sughite deloc.

 

Fiind acelasi motor cu acelasi electromotor nu mi explic de ce 04 sa aiba 14 di 07 sa aiba 12.

 

Cost reduction :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta ok-utza de sincronizare cu carburile date jos e sa surubaresti pana clapetele se deschid la fel. Tragi de rozeta , compari fantele, surubaresti si tot asa.

Asta sau iti confectionezi un vacuum metru . e pe xrv.org.uk tutorial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterii : Nu vă mai bateţi cuie în cap cu "curge bateria dacă dau pe jos mobra", nu-ţi moare nici mobra, nici bateria, nici nu se topeşte rezervorul. Testat. Şi retestat. Şi consider c-am testat destul de serios. Baterie îşi ia fiecare ce doreşte, ori una serioasă care să te ţină 6-8 ani, ori una ieftină, dar pe care s-o schimbi de bunăvoie după 3-4 ani. Cele cu gel merg bine mersi cu încărcătoare clasice, nu au nevoie de încărcătoare dedicate precum cele cu Li.

 

Ungătoare : simplu şi eficient, dar în special mudproof. Am avut planuri, modele de test programate, modele analogice pentru ungătoare. Cam mult tam-tam. Cu pompa aia nu rezolvi pe simplu fapt că îţi va curge uleiul prin ea continuu, dat fiind că nu are supape. Pentru rezervor, un furtun gros. Îs multe de povestit pe tema asta, chiar foarte multe. Repet : simplu şi rezistent la noroi.

 

Sincronizare : suficient de precisă este sincronizarea cu ajutorul unor furtune şi ulei. Costuri sub 10 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la cursul acidului din baterie... Atat la RD03 cat si la RD04, din constructie exista un furtunas care se prinde pe aerisirea bateriei. Chiar daca dai pe jos cu mobra, se pierde foarte putin acid, si acesta se scurge pe furtunul respectiv, al carul capat e undeva jos sub nivelul scutului, deci nu curge pe bascula sau mai stiu eu pe unde.

La RD07 trebuie baterie fara intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am si eu asa ceva in garaj. Referitor la ungator, pompa care v-am prezentat-o este de dozare. Normal daca pastrezi diametrul furtunului de iesire ar trebui sa stie sa picure.

 

Eu recomand bateriile cu gel Volton, ceva romanesc made in china. Am avut pe hornet, foarte buna si a fost cam 130 Ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata nimic altceva decat zvonuri

eu nu cred pana nu pun mana pe nouatea aia

la felul in care au protejat secretul inainte de a lansa Crosstourer-ul, nu m-as mira sa arunce pe piata ceva monstru instant la plic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...