zyonbv Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Scuze pentru dublu post... Internet ul e de vină. Editat Aprilie 12, 2014 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Speram sa mearga o baterie cu amperi mai putini. La Tenere am de 8-9 Ah, dar are decompresor. Asa, tre sa merg pe 12-14 Ah. De mers merge. La prototiptil am acum una de 9Ah, din lipsa de altceva. Si nu sughite deloc. Fiind acelasi motor cu acelasi electromotor nu mi explic de ce 04 sa aiba 14 di 07 sa aiba 12. Cost reduction Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Asteptarea se apropie de sfarsit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Cr ai oprrat de a trebuit sa astepti? Aripa fata imi aduce aminte de 04 ce l -am avut si de cand l-am dat nu a mai aparut pe www Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Cam asta am operat.. si mai am de operat un rar si un nr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Aha, am conectat dots urile. Ai resolvatbsi simeringurile de supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Voi cum sincronizati carburatoarele? E cineva prin Bucuresti cu aparat de sincronizat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 O varianta ok-utza de sincronizare cu carburile date jos e sa surubaresti pana clapetele se deschid la fel. Tragi de rozeta , compari fantele, surubaresti si tot asa. Asta sau iti confectionezi un vacuum metru . e pe xrv.org.uk tutorial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Am preferat sa vad exact cum se comporta și ce face. Eu consider ca pentru un set de 2 ceasuri de la louis își merita banii pentru sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Baterii : Nu vă mai bateţi cuie în cap cu "curge bateria dacă dau pe jos mobra", nu-ţi moare nici mobra, nici bateria, nici nu se topeşte rezervorul. Testat. Şi retestat. Şi consider c-am testat destul de serios. Baterie îşi ia fiecare ce doreşte, ori una serioasă care să te ţină 6-8 ani, ori una ieftină, dar pe care s-o schimbi de bunăvoie după 3-4 ani. Cele cu gel merg bine mersi cu încărcătoare clasice, nu au nevoie de încărcătoare dedicate precum cele cu Li. Ungătoare : simplu şi eficient, dar în special mudproof. Am avut planuri, modele de test programate, modele analogice pentru ungătoare. Cam mult tam-tam. Cu pompa aia nu rezolvi pe simplu fapt că îţi va curge uleiul prin ea continuu, dat fiind că nu are supape. Pentru rezervor, un furtun gros. Îs multe de povestit pe tema asta, chiar foarte multe. Repet : simplu şi rezistent la noroi. Sincronizare : suficient de precisă este sincronizarea cu ajutorul unor furtune şi ulei. Costuri sub 10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 tutorialul: http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Referitor la cursul acidului din baterie... Atat la RD03 cat si la RD04, din constructie exista un furtunas care se prinde pe aerisirea bateriei. Chiar daca dai pe jos cu mobra, se pierde foarte putin acid, si acesta se scurge pe furtunul respectiv, al carul capat e undeva jos sub nivelul scutului, deci nu curge pe bascula sau mai stiu eu pe unde. La RD07 trebuie baterie fara intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Ba curge, ca in 20 de ani ajung motocicletele la destule maimute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 10.jpg11.jpg16.jpgtutorialul: http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html Am si eu asa ceva in garaj. Referitor la ungator, pompa care v-am prezentat-o este de dozare. Normal daca pastrezi diametrul furtunului de iesire ar trebui sa stie sa picure. Eu recomand bateriile cu gel Volton, ceva romanesc made in china. Am avut pe hornet, foarte buna si a fost cam 130 Ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Facelift major. Editat Aprilie 14, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Signrf by GpMucci Cics revista Motorrad va da detalii despre noua AT luna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Photolift. Să se spele pe cap cu "noua AT". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 deocamdata nimic altceva decat zvonuri eu nu cred pana nu pun mana pe nouatea aia la felul in care au protejat secretul inainte de a lansa Crosstourer-ul, nu m-as mira sa arunce pe piata ceva monstru instant la plic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 just add water Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 just add water Dupa care se agita bine ptr omogenizarea produsului . A nu se pastra la soare , in mediu umed sau la temperaturi sub 10* C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Recomandat a nu se spăla cu apă sau lăsa în ploaie. Se INTERZICE spălarea folosind un c_u_răţitor cu presiune. Editat Aprilie 17, 2014 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Deja imi miroase a BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Şi pe la V-Strom mai cade câte-o mufă după ce-o spală băieţii aşa cum se cuvine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 io daca dau cu jetu' pe africana mea sare rugina si se regenereaza vopseaua originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 io daca dau cu jetu' pe africana mea sare rugina si se regenereaza vopseaua originala Ha ha ha... Asta a fost buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.