cstelia Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Am eu ceva de la Touratech http://shop.touratech.de/fahrzeugausstattung/verkleidung-windschild/spoiler-aufsatz/spoiler-fur-windschild-bmw-r-80-100-gs-nur-fur-original-windschild.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Am eu ceva de la Touratech http://shop.touratech.de/fahrzeugausstattung/verkleidung-windschild/spoiler-aufsatz/spoiler-fur-windschild-bmw-r-80-100-gs-nur-fur-original-windschild.html Dom Profesor , este momentul sa vin pe la tine prin garaj la curatenie ca vad ca ai o gramada de maruntisuri de care nu mai ai nevoie ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Am eu ceva de la Touratech http://shop.touratech.de/fahrzeugausstattung/verkleidung-windschild/spoiler-aufsatz/spoiler-fur-windschild-bmw-r-80-100-gs-nur-fur-original-windschild.html Multumesc, dar vreau sa imi fac unul sa testez putin ca nici pe original cand mi-am confectionat eu ceva nu am fost multumit de rezultat (deh,inaltimea)... parbrizul original imi baga curentul direct in zona vizierei de nu mai puteam respira daca o deschideam la viteze mari... plus ca la carena mea... cred ca cel mai ok vav fi sa recurg la niste casti/dopuri pentru touring si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Dom Profesor , este momentul sa vin pe la tine prin garaj la curatenie ca vad ca ai o gramada de maruntisuri de care nu mai ai nevoie ...... Am zis eu ca nu mai am nevoie? Poti sa vii sa te inspiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 vanquisher, nu vrei mai bine sa imi vinzi mie rd03 ul tau stock si sa gasesti alta in stare estetica mai putin buna pentru conversie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 bai, ma termini aici ) nu-mi spune de doua ori... eu as vrea... dar raman fara bani pentru proiectul Doria... (ignore the bad photoshop skillz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) recunosc ca reprezinta una dintre inspiratii, pentru inceput vreau sa obtin un "super-enduro", roti de 21/18 si bascula de XRV750, rezervor sub sa si sub carenele spate dar ma bate gandul sa incerc si o varianta supermoto, cu o bascula de CRF sau aprilia SXV (mai scurte, ampatamentul fiind prea mare pentru supermoto in varianta stock) si roti 17/17 sau 16,5/17... sau poate am stat prea multe luni fara mobra si incep sa o iau razna :| in orice caz, mereu mi-am dorit un RD03 stock asa ca astept inca o saptamana sa vad daca ma angajeaza Kodak la vara si in cazul asta cred ca o cumpar pe a ta daca mai e valabila oferta Editat Iunie 3, 2015 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 nu o sa iasa niciodata un SM de 90-100kg dar ceva pe la 160-170kg cu puterea pe care o dezvolta cred ca ar iesi ceva desul de fun eu oricum am codita indoita asa ca as pastra de la fostul Transalp doar motorul si cadrul (fara codita), in rest am deja o furca Showa 47 de pe un CRF, bascula de RD04, airbox de transalp 650 (deasupra carburatoarelor, in interiorul cadrului), rezervorul de benzina va fi in locul airbox ului original si ma gandesc sa reprezinte si element structural (aka codita in sine) daca devine a doua mobra si nu mai am nevoie de carat bagaje, in rest totul ar fi cat mai minimalist, oricum asa ajunsese intre timp mobra si mie imi convenea compromisul asta chiar si la drum lung din pacate incepuse sa imi placa prea mult pe o roata si normal ca am ajuns sa indoi si cadrul la un moment dat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Daca stau sa fac un calcul cat am cheltuit cu drum, cu verificat, cu servisat si alte kkturi....ies in pierdere... Sunt extrem de putini cei care reusesc sa vanda o motocicleta de 15-20 ani in castig Momentan cunosc o singura persoana » Post actualizat in 03 Jun 2015 20:53 Oricum ca sa faci ceva cu roti de 17" cu iz de SM, nu cred ca se preteaza Africana pt ca efectiv masa nu te ajuta.... A facut Raul (user rul) cu roata fata de CBR, si a fost mega-incantat Deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Ia-ti un set de extractoare, iei un burghiu mai mic decat surubul si cu rabdare gauresti surubul (cat mai pe centru posibil). In principiu faci cum face asta Extractoare am de la Yato,dadusem vreo 20 de lei pe set. *vezi,daca iei sa iei cu tot cu "cheia" aia care se fixeaza pe capatul extractorului (asta in video o are),daca nu, e mai mare riscul sa rupi extractorul in surub atunci cand invarti cu ce ai la indemana (o cheie,un patent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 N-ai pentru ce. In principiu la orice service ar putea sa-ti faca operatiunea; de gresit nu prea ai cu ce, mai ales ca s-a rupt capul surubului,deci nu mai ai tensiune in filet. Ideea e ca, ce dai pe operatiune in service, te costa setul si mai ramai si cu bani de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 In urma discutiilor de pe aici, chiar daca o sa o modific, m-am gandit ca nu cred ca are sens sa vand ceva de pe ea... Deocamdata o sa merg cu ea stock (mai putin toba,care m-a disperat si am schimbat-o).. Insa ma bate gandul sa o colantez camuflaj... Incearca o aripa de cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Sunt in cautarea unui capac de amortizor de RD07/A. Ma refer la piesa din aluminiu care se strange in partea superioara a amortizorului(de fata). Poate are cineva vreun amortizor stramb, uzat, etc pe care sa-l descompleteze.... » Post actualizat in 04 Jun 2015 09:31Poate are cine in plus si cele doua bucsi de cauciuc pe care sta rezervorul. Ma refer la cele doua vertical, de pe peretii interiori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 S-ar putea să am eu bucși dălea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salut are careva vreo idee DIY de "mra vario" care nu presupune gaurirea parbrizului (carenei in cazul meu)? Ma intereseaza in special un sistem de prindere ca "parbrizul" propriu-zis mi-l fac eu din ceva... Eu am asta: http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Eu am asta: http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html Multumesc, despre genul asta de sistem de prindere vorbeam/intrebam. Acum daca stau bine sa ma gandesc,parca am vazut ceva de genul la mobilier cu usi de sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V. Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011... Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V. Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011... Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi. Incă am pe 800 bateria originala din 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 La mine motocicleta se gareaza cam la inceput de decembrie dupa ce cad toate frunzele din copaci si pana la inceput sau mijloc de martie, depinde cum vine vremea buna. Nu tin motocicleta afara ci in garaj. Iarna am cam 10 -15 grade in garaj depinde de cat de frig e afara. » Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag! Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare. Noile coordonate GPS sunt 45.632603 N, 22.199350 E Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti. » Post actualizat in 04 Jun 2015 11:03Si inca o chestiune organizatorica... Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi... A mea e din 2010 (daca nu cumva din 2009) si nu da niciun semn de oboseala, tot Varta, schimbata de fostul proprietar din Italia, in Italia Am avut grija sa o incarc o data pe luna si in perioada de iarna » Post actualizat in 04 Jun 2015 11:24 Un pic de ajutor » Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46 Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag! Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare. Noile coordonate GPS sunt 45.632603 N, 22.199350 E Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 i inca o chestiune organizatorica... Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor. Acum am vorbit cu Masterchef. Vineri - gulas - 10RON portia Sambata - gril - 15 RON portia (1 bucata ceafa + 1 bucata piept de porc + 2 mici + paine + mustar + muraturi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Incă am pe 800 bateria originala din 2008. Cica intre 2011 si 2012 s-au pus niste baterii care mor. Am gasit pe advrider cateva posturi despre oameni care si-au schimbat bateriile pe garantie. La mine tocmai ce-a expirat garantia acum 4 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Legat de baterii de motocicleta -- pe 2 bmw uri boxer am vazut baterii care aveau 10 ani. Una dintre ele inca mai mergea! Nu mi-a venit sa cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Inca nu a cedat nici unul din ele ....a implinit doar 100 000 anul asta unul dintre ele! -- sau cel putin asa scrie pe ceas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.