Korben Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Daca stau sa fac un calcul cat am cheltuit cu drum, cu verificat, cu servisat si alte kkturi....ies in pierdere... Sunt extrem de putini cei care reusesc sa vanda o motocicleta de 15-20 ani in castig Momentan cunosc o singura persoana » Post actualizat in 03 Jun 2015 20:53 Oricum ca sa faci ceva cu roti de 17" cu iz de SM, nu cred ca se preteaza Africana pt ca efectiv masa nu te ajuta.... A facut Raul (user rul) cu roata fata de CBR, si a fost mega-incantat Deci se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Ia-ti un set de extractoare, iei un burghiu mai mic decat surubul si cu rabdare gauresti surubul (cat mai pe centru posibil). In principiu faci cum face asta Extractoare am de la Yato,dadusem vreo 20 de lei pe set. *vezi,daca iei sa iei cu tot cu "cheia" aia care se fixeaza pe capatul extractorului (asta in video o are),daca nu, e mai mare riscul sa rupi extractorul in surub atunci cand invarti cu ce ai la indemana (o cheie,un patent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 N-ai pentru ce. In principiu la orice service ar putea sa-ti faca operatiunea; de gresit nu prea ai cu ce, mai ales ca s-a rupt capul surubului,deci nu mai ai tensiune in filet. Ideea e ca, ce dai pe operatiune in service, te costa setul si mai ramai si cu bani de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 In urma discutiilor de pe aici, chiar daca o sa o modific, m-am gandit ca nu cred ca are sens sa vand ceva de pe ea... Deocamdata o sa merg cu ea stock (mai putin toba,care m-a disperat si am schimbat-o).. Insa ma bate gandul sa o colantez camuflaj... Incearca o aripa de cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Sunt in cautarea unui capac de amortizor de RD07/A. Ma refer la piesa din aluminiu care se strange in partea superioara a amortizorului(de fata). Poate are cineva vreun amortizor stramb, uzat, etc pe care sa-l descompleteze.... » Post actualizat in 04 Jun 2015 09:31Poate are cine in plus si cele doua bucsi de cauciuc pe care sta rezervorul. Ma refer la cele doua vertical, de pe peretii interiori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 S-ar putea să am eu bucși dălea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Salut are careva vreo idee DIY de "mra vario" care nu presupune gaurirea parbrizului (carenei in cazul meu)? Ma intereseaza in special un sistem de prindere ca "parbrizul" propriu-zis mi-l fac eu din ceva... Eu am asta: http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Eu am asta: http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html Multumesc, despre genul asta de sistem de prindere vorbeam/intrebam. Acum daca stau bine sa ma gandesc,parca am vazut ceva de genul la mobilier cu usi de sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V. Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011... Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V. Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011... Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi. Incă am pe 800 bateria originala din 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 La mine motocicleta se gareaza cam la inceput de decembrie dupa ce cad toate frunzele din copaci si pana la inceput sau mijloc de martie, depinde cum vine vremea buna. Nu tin motocicleta afara ci in garaj. Iarna am cam 10 -15 grade in garaj depinde de cat de frig e afara. » Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag! Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare. Noile coordonate GPS sunt 45.632603 N, 22.199350 E Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti. » Post actualizat in 04 Jun 2015 11:03Si inca o chestiune organizatorica... Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi... A mea e din 2010 (daca nu cumva din 2009) si nu da niciun semn de oboseala, tot Varta, schimbata de fostul proprietar din Italia, in Italia Am avut grija sa o incarc o data pe luna si in perioada de iarna » Post actualizat in 04 Jun 2015 11:24 Un pic de ajutor » Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46 Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag! Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare. Noile coordonate GPS sunt 45.632603 N, 22.199350 E Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 i inca o chestiune organizatorica... Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor. Acum am vorbit cu Masterchef. Vineri - gulas - 10RON portia Sambata - gril - 15 RON portia (1 bucata ceafa + 1 bucata piept de porc + 2 mici + paine + mustar + muraturi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Incă am pe 800 bateria originala din 2008. Cica intre 2011 si 2012 s-au pus niste baterii care mor. Am gasit pe advrider cateva posturi despre oameni care si-au schimbat bateriile pe garantie. La mine tocmai ce-a expirat garantia acum 4 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Legat de baterii de motocicleta -- pe 2 bmw uri boxer am vazut baterii care aveau 10 ani. Una dintre ele inca mai mergea! Nu mi-a venit sa cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Inca nu a cedat nici unul din ele ....a implinit doar 100 000 anul asta unul dintre ele! -- sau cel putin asa scrie pe ceas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Pai daca pornesc numai impinse...cred si eu ca le tine bacteria :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Honda face ceasuri doar cu 5 cifre, probabil nu se asteptau sa treaca multe de 99 999, deci...nu pot sa spun ca aveau ceasuri de honda motoarele despre care vorbim. Cat despre tine Mihutz...sa pun poze cu pregatirile necesare pentru Ncity....sau le pastram pentru la foc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Buna tuturor. Am o intrebare pt cei care au cric central achizitionat de la Heavi Duties daca moto se ridica usor fara mari dificultati pe cric. Daca montarea unui asemenea cric incurca in zone mai enduro. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 depinde pe ce motociclete. Cric dintrala pe Africa RD03/RD04/Transalp -- e mai greu sa o ridici decat cu cel original dar in schimb sta foarte bine ridicata -- ca innaltime. De asemenea daca esti mai fortos nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 La africa twin trebuie tehnica sa o ridici pe cric. Cu orice cric vine ea, tot greu iti va fi. La un moment dat au montat pe langa cric si un soi de maner pe cadru. @Mihutz, ori cauti ceva furci accidentate sa iei capacele ori le faci la strung din dural ceva. Cost....tot pacolo ajungi cu mentiunea ca la strung iti poti monta valve gen 03\04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Băi câte problem îşi fac unii pe aici Mircea Leschian vine la întâlnire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Multumesc pentru raspunsurile date. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM. Stuturile de admisie inca valabile. La varsta celor originale, sigur merita schimbate la prima interventie la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.