Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Daca stau sa fac un calcul cat am cheltuit cu drum, cu verificat, cu servisat si alte kkturi....ies in pierdere...

 

Sunt extrem de putini cei care reusesc sa vanda o motocicleta de 15-20 ani in castig

Momentan cunosc o singura persoana

» Post actualizat in 03 Jun 2015 20:53

Oricum ca sa faci ceva cu roti de 17" cu iz de SM, nu cred ca se preteaza Africana pt ca efectiv masa nu te ajuta....

 

A facut Raul (user rul) cu roata fata de CBR, si a fost mega-incantat

Deci se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia-ti un set de extractoare, iei un burghiu mai mic decat surubul si cu rabdare gauresti surubul (cat mai pe centru posibil). In principiu faci cum face asta

Extractoare am de la Yato,dadusem vreo 20 de lei pe set. *vezi,daca iei sa iei cu tot cu "cheia" aia care se fixeaza pe capatul extractorului (asta in video o are),daca nu, e mai mare riscul sa rupi extractorul in surub atunci cand invarti cu ce ai la indemana (o cheie,un patent).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai pentru ce. In principiu la orice service ar putea sa-ti faca operatiunea; de gresit nu prea ai cu ce, mai ales ca s-a rupt capul surubului,deci nu mai ai tensiune in filet. Ideea e ca, ce dai pe operatiune in service, te costa setul si mai ramai si cu bani de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma discutiilor de pe aici, chiar daca o sa o modific, m-am gandit ca nu cred ca are sens sa vand ceva de pe ea... Deocamdata o sa merg cu ea stock (mai putin toba,care m-a disperat si am schimbat-o)..

 

Insa ma bate gandul sa o colantez camuflaj...

Incearca o aripa de cross :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in cautarea unui capac de amortizor de RD07/A. Ma refer la piesa din aluminiu care se strange in partea superioara a amortizorului(de fata). Poate are cineva vreun amortizor stramb, uzat, etc pe care sa-l descompleteze....


» Post actualizat in 04 Jun 2015 09:31

Poate are cine in plus si cele doua bucsi de cauciuc pe care sta rezervorul. Ma refer la cele doua vertical, de pe peretii interiori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut are careva vreo idee DIY de "mra vario" care nu presupune gaurirea parbrizului (carenei in cazul meu)? Ma intereseaza in special un sistem de prindere ca "parbrizul" propriu-zis mi-l fac eu din ceva...

 

Eu am asta: http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-spoileraufsatz-vario-ergo-6223.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V.

Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011...

Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am elucidat si misterul cu alternatorul. Am adus F800le acasa, i-am pus bateria la incarcat, avea 12.7V pe ea, cand am pus-o pe motor si i-am pus contactul (fara sa dau la demaror) a scazut tensiunea la 8V.

Am mers am luat o baterie noua apoi am masurat rezistenta in spire, tensiune inainte si dupa releu. Toate in grafic. Am fost azi si la garantie cu bateria, totul OK. Deci a crapat bateria originala care era fabricata in 2011...

Am dat 220RON pe un Varta si am primit 20RON inapoi la predarea acumulatorului vechi.

 

 

Incă am pe 800 bateria originala din 2008.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine motocicleta se gareaza cam la inceput de decembrie dupa ce cad toate frunzele din copaci :) si pana la inceput sau mijloc de martie, depinde cum vine vremea buna. Nu tin motocicleta afara ci in garaj. Iarna am cam 10 -15 grade in garaj depinde de cat de frig e afara.


» Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46

Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag!

 

Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare.

 

Noile coordonate GPS sunt

 

45.632603 N, 22.199350 E

 

Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti.

 


» Post actualizat in 04 Jun 2015 11:03

Si inca o chestiune organizatorica...

Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nici acum nu imi vine sa cred ca pe RD07 m-a tinut un Varta 7 ani. E drept ca in ultimii doi ani, nu a mai rezistat peste iarna fara incarcare, dar totusi...

 

A mea e din 2010 (daca nu cumva din 2009) si nu da niciun semn de oboseala, tot Varta, schimbata de fostul proprietar din Italia, in Italia

Am avut grija sa o incarc o data pe luna si in perioada de iarna

» Post actualizat in 04 Jun 2015 11:24

Un pic de ajutor

 

» Post actualizat in 04 Jun 2015 10:46

 

Anunt important pentru participantii la intalnirea de la Nadrag!

 

Din cauza faptului ca actualul concesionar al taberei de copii nu poate fi gasit pentru a obtine acordul lui, cu sprijinul primariei vom instala tabara la 500m mai sus pe acelasi drum intr-o poiana chiar un pic mai mare.

 

Noile coordonate GPS sunt

 

45.632603 N, 22.199350 E

 

Oricum, voi instala semne incepand din centrul Nadragului, la fel ca in anii trecuti.

 

 

 

post-9870-0-56237600-1433417041_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i inca o chestiune organizatorica...

Sambata seara in meniu sunt gratare si mici. Ar fi de preferat sa stim cata carne cumparam si cati mici. O portie ar fi compusa dintr-o bucata de ceafa si 2 mici (pretul il face Tibor functie de pretul de achizitie la materia prima). Pentru aceasta cei care vin si vor mancare sambata seara sunt rugati sa imi dea un PM cu cate portii vor.

 

Acum am vorbit cu Masterchef.

Vineri - gulas - 10RON portia

Sambata - gril - 15 RON portia (1 bucata ceafa + 1 bucata piept de porc + 2 mici + paine + mustar + muraturi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incă am pe 800 bateria originala din 2008.

Cica intre 2011 si 2012 s-au pus niste baterii care mor. Am gasit pe advrider cateva posturi despre oameni care si-au schimbat bateriile pe garantie. La mine tocmai ce-a expirat garantia acum 4 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda face ceasuri doar cu 5 cifre, probabil nu se asteptau sa treaca multe de 99 999, deci...nu pot sa spun ca aveau ceasuri de honda motoarele despre care vorbim.

Cat despre tine Mihutz...sa pun poze cu pregatirile necesare pentru Ncity....sau le pastram pentru la foc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna tuturor. Am o intrebare pt cei care au cric central achizitionat de la Heavi Duties daca moto se ridica usor fara mari dificultati pe cric. Daca montarea unui asemenea cric incurca in zone mai enduro. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde pe ce motociclete. Cric dintrala pe Africa RD03/RD04/Transalp -- e mai greu sa o ridici decat cu cel original dar in schimb sta foarte bine ridicata -- ca innaltime. De asemenea daca esti mai fortos nu ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La africa twin trebuie tehnica sa o ridici pe cric. Cu orice cric vine ea, tot greu iti va fi.

La un moment dat au montat pe langa cric si un soi de maner pe cadru.

@Mihutz, ori cauti ceva furci accidentate sa iei capacele ori le faci la strung din dural ceva. Cost....tot pacolo ajungi cu mentiunea ca la strung iti poti monta valve gen 03\04

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM.

Stuturile de admisie inca valabile. La varsta celor originale, sigur merita schimbate la prima interventie la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...