red Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 motocicleta care a castigat raliul Dakar nu are nicio legatura cu africa twin. NXR ul de la Honda cred ca si astazi ar face fata cu brio, 75 de cai pt 127 kg la gol... http://www.lamotoclassic.com/essai/honda-nxr-750-veni-vidi-vici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Pai NU,Africa Twin are legătură cu NXR-ul, Africa Twin a fost doar continuarea, pasul logic pentru producător, transpunerea unui model de competiție în varianta de strada,accesibila consumatorului,pana la urma,banii se fac pe producție în masa,nu pe concursuri. Uite aici găsești destul de multe despre ea http://www.honda-museum.com/honda-xrv650-africa-twin/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Alea din film sunt niste XRV 650-uri. Si Yamaha a avut YZE in raliu si XTZ in magazin. Si a castigat de 7 ori si nu mai e legenda.... Poate numai datorita pilotului.... PS. NXR-ul avea 127kg la gol doar daca o suiai pe cantar pe Luna. Sau era varianta de 125cc. Editat Ianuarie 8, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 E o greseala probabil, la gol avea 185kg Specifications: Type of engine: Water-cooled 4-stroke V-twin engine (4-Valve OHC) Engine displacement: 779,1 ccm Maximum power: 75PS / 7000rpm Dry weight: 185kg Fuel capacity: 59 liters Seat hight: 990 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Nu se mai aude nimic de calendarul cu africa twin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Stuturi de admisie XRV 750 RD07: http://olx.ro/oferta/stuturi-admisie-intake-manifold-honda-africa-twin-xrv-750-rd07-ID4Yh9E.html Accept la schimb piese de Simson sau bani. Sau o sea de IJ56... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) Citesc intr-o carte scrisa de un englez ( Lawrence Bransby ) ca un robinet de benzina lasat deschis peste noapte a permis ca benzina sa treaca de carburator , sa ajunga lichida in cilindru , respectiv in capul pistonului , iar dimineata , la pornire , forta de compresie a pistonului sa smulga efectiv chiulasa de pe bloc , pentru ca benzina lichida este bineinteles, necompresibila . Eu stiu ca nu inchid niciodata robinetul de benzina de sub rezervor . E clar ca ce a descris englezul se poate intampla , asa ca de acum incolo o sa inchid frumusel robinetii . Voi cum faceti ? Editat Ianuarie 18, 2016 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 La africana sunt sanse minime sa se intample asta pentru ca nu are cum sa treaca de pompa de benzina in primul rand benzina....plus ca e un cui care inchide benzina in carburator (dar care ar putea sa se duca la un mom dat!). Si dupa sunt supapele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Apoi si de ar ajunge in cilindru, nu are forta electromotorul sa scoata chiuloasa din loc. Cel mai probabil se blocheaza motorul pana scoti o bujiile si dai la automat. Cazul 2 , benzina trece de pistoane pe langa segmenti , ajunge in baia de ulei si calezi motorul in mers. Cazul 3 , curge benzina din carb si iti dai seama ca ceva nu e in ordine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Cazul 4 : doar putina benzina ajunge intr-unul dintre cilindri , iar celalat vrea sa porneasca , adica face prima explozie si pistonul functional il ridica si pe cel innecat . E posibil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Eu stiu ?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 da smulsul chiulasei!!!!!!!!!! credeam ca am vazut toate prostiile despre mecanica!iar m-am inselat! hai ca explic ca la etc ...cum se comprima un licnid fie el si benzina? si sa explodeze? sa presupunem ca bagam benzina intr-un cric hidraulic, ar functiona perfect. altele sant problemele lipsa de informatii de a invata ceva ! ca netul nu are dreptate tot timpul . de ce anumite masini au admisia aerului sus pe langa cabina? si unele moto pe sub sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Eu am patit acelasi lucru cu prima motocicleta (uitat robinetul deschis si ceva probleme la carburatoare), urmarile: curs toata benzina posibila din rezervor pe jos. In carburator,din ce am patit eu se pare ca ramanea blocat un plutitor pe deschis,caz in care se pare ca ar prelua benzina "nearsa" de catre motor, circuitul de preaplin/supraplin, care scuipa benzina afara. Deci daca ramane ceva deschis = benzina pe jos, daca nu ramane deschis si stau carburatoarele = evaporat benzina = pornit greu dupa o perioada lunga de timp. In rest, nu cunosc, iar la africane, DA,cred ca nu trece de pompa, iar daca ai pompa din aia vacuumatica, teoretic iar n-ar avea cum sa treaca de ea. Spor. Cat despre admisie, masinile care au admisia sus langa cabina, probabil o au acolo ca sa poata parcurge rauri si mlastini (vezi snorkel la jeepuri) sau nu am inteles eu bine ce zice Doru1900. Din ce am mai patit la a mea pana sa ii nimeresc toate reglajele la carburatie: pornea cilindrul spate mai bine, il angrena si pe cel fata care avea bujiile inecate si de la o anumita turatie mergea in 2, la relanti,cam mergea intr-unul jumate . Am observat problema dupa ceva timp dupa ce am avut de umblat la bujii si erau ude cele de pe fata,adica fleoscaite rau, rezolvat din reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 daca un motor indiferent de ce categorie e auto ,moto ,utilaj trage sa spunem apa pe admisie face soc hidraulic!si se indoaie bielele !!!!!!!!!!! pe compresie hidraulica este si frana! nimeni nu cunoaste nimic despre fizica si mecanica fluidelor? de ce ma mir pe aici sant cam 5 insi care stiu mecanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Corect,restul nu avem habar,suntem doar pasionați și eventual încercăm să mai învățăm ceva din pasiune. Și ne pare rău că nu avem cei 7 ani de-acasă sa dam Bună ziua cu dinamica fluidelor și fizica avansată. Plus ca logic,pana sa ia atâta apa sa șocheze motorul,mai ai un filtru de aer care din câte știu eu,în contact cu apa cam asfixiaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Asta daca e filtru de hartie, dar pana sa se umfle ala e suficient cata apa intra ca sa inoaie biela. Ce zice Doru1900 e corect, De biele indoite din cauza apei in motor am auzit, de chiuloase smulse nu. O chiuloasa e prinsa in minim 4 suruburi, cam greu sa o smulgi. Am vazut acum foarte multi ani la taica meu la fabrica un motor V8 ce a tras apa prin carburator. Rezultatul: 1 din cele 8 biele s-a strambat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Eu nu am contestat ca nu s-o soca motoru' cand ia apa cum zice Doru; atata tot ca am vazut destui pe youtube plonjati cu ele in apa, cu ele rasturnate cand treceau rauri si motoarele mureau din start si reporneau ulterior, scuipand apa... si, na' revenind la fenomenul din cauza caruia se bulea motorul in cartea respectiva, eu acolo gasesc o probabilitate destul de mica la ce circuit are benzina, acuma ziceti astia care ati avut mai multa experienta cu sistemul de alimentare. » Post actualizat in 19 Jan 2016 14:13P.S. nu am luat intr-adevar in calcul faptul ca la motociclete, cand se plonjeaza cu ele/cad la treceri, moare motorul din lipsa de mangaiat maneta de ambreiaj sau lipsa de turatii, asa ca imi cer scuze pentru neatentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 benzina are capacitatea de a se strecura printre segmenti si a ajunge in baie! deasemenea verific cu benzina daca supapele inchid sau nu perfect cu chiulasa demontata! nici un motor nu porneste scuipand apa decat daca apa este doar in toba.altfel nu.un motor cazut in apa necesita mai multi pasi pentru repornire.pasi care sant obligatorii si trebuie sa fie rapizi in decursul orelor.gata ca intru prea adinc in mecanica si ma doare capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Cand cazi in apa, intai moare motorul, apoi intra apa in cilindrii. Pt pornire, se dau jos bujiile, se da la automat sau pedala pana iese apa prin gaura bujiilor, apoi se pun bujiile, se spune o rugaciune si se porneste. Atunci cand nu se cade, motorul nu moare dar apa ajunge la filtrul de aer. Motorul va incepe sa traga din carburatoare amestec din ce in ce mai putin (aer din ce in ce mai putin si, deci, benzina din ce in ce mai putina) in ciuda deschiderii maxime a acceleratiei. Motorul va muri. Ca si cum ai inchide atat acceleratia (circuitul principal al unui carburator) cat si circuitul de relanti al carburatorului. Practic e ca si cum ai astupa admisia de la intrarea carburatoarelor cu mana. In ambele cazuri nu vad cum apa ar ajunge in cilindrii prin carburatoare. Singura cale de a ajunge apa in cilindrii este pe la evacuare, si anume, cand se culca mobra in apa. Daca mobra ramane dreapta, motorul moare, se trage pe mal, se elimina apa din cutia filtrului de aer, se usuca/schimba/elimina filtrul de aer, apoi mobra va porni fara probleme cu celebra scuipare de apa din esapament din videoclipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 se poate si prin carburatoare daca motorul este turat si culcat in apa.stiu si un model auto care o pateste daca intra tare intr-o balta! numai asa face soc hidraulic altfel tot ce a scris andrei este valabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) Sunt in mijlocul reconditionarii unei africane rd 07 98. Am descoperit un pistonas de la cablul de soc blocat in carburator. Am reusit sa il scot dar distrus.. acum nu am cum sa continui din cauza pistonasului. Are cineva in plus vreunul ? E vorba de pistonasul de bronz cu ac in varf tinut de arculet pe cablul de soc. Multumesc Editat Ianuarie 21, 2016 de kawasakimann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 ebay, daca ai noroc. Altfel, comanda la Honda unde cred ca pretul e in jur de 70 eur pentru setul de doua pistonase + arcurile aferente. In alta ordine de idei, ce ai tu e RD07A, cateva mici diferente fata de RD07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Uiuuu. Sper poate gasesc la cineva pe aici. Banuiesc ca se potrivesc si pe alte carburatoare. » Post actualizat in 22 Jan 2016 10:41 Asa arata obiectul. » Post actualizat in 22 Jan 2016 10:42 Poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nu se mai aude nimic de calendarul cu africa twin ? E gata Sa-mi dai adresa pe PM » Post actualizat in 25 Jan 2016 14:20 eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire Anul asta nu este nici pocket edition, nici pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.