Samo Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Eu nu am contestat ca nu s-o soca motoru' cand ia apa cum zice Doru; atata tot ca am vazut destui pe youtube plonjati cu ele in apa, cu ele rasturnate cand treceau rauri si motoarele mureau din start si reporneau ulterior, scuipand apa... si, na' revenind la fenomenul din cauza caruia se bulea motorul in cartea respectiva, eu acolo gasesc o probabilitate destul de mica la ce circuit are benzina, acuma ziceti astia care ati avut mai multa experienta cu sistemul de alimentare. » Post actualizat in 19 Jan 2016 14:13P.S. nu am luat intr-adevar in calcul faptul ca la motociclete, cand se plonjeaza cu ele/cad la treceri, moare motorul din lipsa de mangaiat maneta de ambreiaj sau lipsa de turatii, asa ca imi cer scuze pentru neatentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 benzina are capacitatea de a se strecura printre segmenti si a ajunge in baie! deasemenea verific cu benzina daca supapele inchid sau nu perfect cu chiulasa demontata! nici un motor nu porneste scuipand apa decat daca apa este doar in toba.altfel nu.un motor cazut in apa necesita mai multi pasi pentru repornire.pasi care sant obligatorii si trebuie sa fie rapizi in decursul orelor.gata ca intru prea adinc in mecanica si ma doare capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Cand cazi in apa, intai moare motorul, apoi intra apa in cilindrii. Pt pornire, se dau jos bujiile, se da la automat sau pedala pana iese apa prin gaura bujiilor, apoi se pun bujiile, se spune o rugaciune si se porneste. Atunci cand nu se cade, motorul nu moare dar apa ajunge la filtrul de aer. Motorul va incepe sa traga din carburatoare amestec din ce in ce mai putin (aer din ce in ce mai putin si, deci, benzina din ce in ce mai putina) in ciuda deschiderii maxime a acceleratiei. Motorul va muri. Ca si cum ai inchide atat acceleratia (circuitul principal al unui carburator) cat si circuitul de relanti al carburatorului. Practic e ca si cum ai astupa admisia de la intrarea carburatoarelor cu mana. In ambele cazuri nu vad cum apa ar ajunge in cilindrii prin carburatoare. Singura cale de a ajunge apa in cilindrii este pe la evacuare, si anume, cand se culca mobra in apa. Daca mobra ramane dreapta, motorul moare, se trage pe mal, se elimina apa din cutia filtrului de aer, se usuca/schimba/elimina filtrul de aer, apoi mobra va porni fara probleme cu celebra scuipare de apa din esapament din videoclipuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 se poate si prin carburatoare daca motorul este turat si culcat in apa.stiu si un model auto care o pateste daca intra tare intr-o balta! numai asa face soc hidraulic altfel tot ce a scris andrei este valabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) Sunt in mijlocul reconditionarii unei africane rd 07 98. Am descoperit un pistonas de la cablul de soc blocat in carburator. Am reusit sa il scot dar distrus.. acum nu am cum sa continui din cauza pistonasului. Are cineva in plus vreunul ? E vorba de pistonasul de bronz cu ac in varf tinut de arculet pe cablul de soc. Multumesc Editat Ianuarie 21, 2016 de kawasakimann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 ebay, daca ai noroc. Altfel, comanda la Honda unde cred ca pretul e in jur de 70 eur pentru setul de doua pistonase + arcurile aferente. In alta ordine de idei, ce ai tu e RD07A, cateva mici diferente fata de RD07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Uiuuu. Sper poate gasesc la cineva pe aici. Banuiesc ca se potrivesc si pe alte carburatoare. » Post actualizat in 22 Jan 2016 10:41 Asa arata obiectul. » Post actualizat in 22 Jan 2016 10:42 Poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nu se mai aude nimic de calendarul cu africa twin ? E gata Sa-mi dai adresa pe PM » Post actualizat in 25 Jan 2016 14:20 eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire Anul asta nu este nici pocket edition, nici pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Poza pentru urmatorul calendar. RD037 varianta 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Poza pentru urmatorul calendar. RD037 varianta 2016 IMG_40431.JPG Mda ..... chiar arata bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Superba africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 » Post actualizat in 25 Jan 2016 14:20 Anul asta nu este nici pocket edition, nici pin esti hater, nu vrei sa vezi potentialul Poza pentru urmatorul calendar. RD037 varianta 2016 IMG_40431.JPG iarna afrikana, vara pe coclau sau cum e zicala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 iarna afrikana, vara pe coclau sau cum e zicala Pai ce sa fac? Stau iarna la tv si sa sparg seminte? Mai produc si eu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Cristi nu sparge seminte la TV Cristi produce africane Cristi e baiat isteţ Fii ca Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 mah, care faza asta cu Cristii, baa critii...ca nu fac conexiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 aia aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Apelez la cei mai experimentati dintre dumneavoastra cu o problema. Azi vazand ca asfaltu este uscat, temperatura nu tocmai scazuta m-am hotarat sa ies la o plimbare cu motoru, merg la garaj, beg cheia in contact, dau la automat si nimic, mai incerc puna am terminat de tot bateria (tin sa precizez ca bateria nu este tocmai noua, este la mine de 2 ani si nu stiu stiu cand a schimbato vechiul proprietar), trag masina aproape, iau curent de la masina , mai incerc o data, iar de data asta nu a apucat sa invarta de 2 ori motoru si bubuie toba de imi tiuie urechie, initial am crezut ca am pus bornele invers si a bubuit bateria. ma uit la baterie, nimic, ma hotarasc sa mai incerc o data, si de data asta la fel, invarte de 2-3 ori motoru si iar bubuie toba. Iau jos cablurie de pe bateria de la masina si zic sa mai incerc o data cu bateria de pe motror si aceeasi treaba. Acum va intreb pe voi, a mai patit cineva asa ceva ? de la ce poate sa fie ? . tin sa precizez ca puna acum nu am mai facut asa ceva si am pornonit-o de cateva ori iarna asta si a pornit fara broble si la -20 grade celsius fara probleme, ultima data am pornito in urma cu 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 bubuitul tobei se trage de la aprinderea benzinei nearse ce a ajuns acolo. socul l-ai tras? bujiile de cand sunt? trebuie luat la puricat cu benzineste-scanteieste etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 (editat) bubuitul tobei se trage de la aprinderea benzinei nearse ce a ajuns acolo. socul l-ai tras? bujiile de cand sunt? trebuie luat la puricat cu benzineste-scanteieste etc multumesc pt raspuns raoulserban, socul l-am tras, bujiile sunt de primavara trecuta, dar motocicleta mai mult a stat decat a umblat din lipsa de timp, de cand le-am schimbat nu cred ca am facut 2000 km Editat Ianuarie 30, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 (editat) Ar ajuta sa pui niste bujii cum scrie in manual DPR7EA-9 pentru temperaturi sub 5 grade. Zic asta pentru ca si si mie imi facea transalpul la fel prin decembrie si aveam cu bujii DRP8EA-9 de peste 17.000 km. Acum am DPR7EA-9 si a pornit si la -5 fara probleme. Editat Ianuarie 30, 2016 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 (editat) chemical, cand ai dat prima oara la automat, benzina se straduia sa ajunga in carburatoare, pt ca intre timp se evaporase. Apoi, cand in final a ajuns in carburatoare, bateria nu a mai avut forta. Cand ai pus masina, carburaoarele erau deja pline, forta din plin la invartit motorul si mobra a pornit instant. Apoi, cand ai incercat sa o pornest doar cu bateria mobrei, cilindrii erau deja calzi si d-aia a pornit repede. Pornirile alea regulate de-a lungul iernii mai rau fac bateriei. Dupa efortul mare pe care il face bateria pt a porni motorul, ea nu va fi incarcata in scurtul timp cat va functiona mobra la relanti. Singurul avantaj al pornirilor regulate este pt motor, ca mai este uns. Editat Ianuarie 30, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 Eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2016 Share Postat Ianuarie 30, 2016 In principiu da. In cazul meu, am pompa vacumatica de Yamaha. Iar temperaturile scazute de iarna ar trebui sa protejeze bateria, in sensul incetinirii reactiilor chimice. Bineinteles, la masina vrei sa-ti porneasca oricand motorul, si d-aia o tii in casa, la caldura, cand e pe duca. Mobra, pt ca stii ca o mai pornesti doar la primavara, poti sa-i tii bateria montata pe ea. Daca n-ai masina, primavara incarci bateria si incepi noul sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 1, 2016 Share Postat Februarie 1, 2016 contrar sfaturilor date de expertii de pe forum, eu tin mobra si implicit bateria in garaj, la temeperaturi cat de cat mai ridicate decat cele de afara in plus, am luat de la Lidl un incarcator electronic cu fabuloasa suma de 80 lei, si tin bateria tot timpul cuplata, incarcatorul e destept si stie ce sa faca ca sa nu fiarba electrolitul in plus, ca sa fac in ciuda specialistilor de pe forum, eu pornesc motorul o data la 3-4 saptamani si il las sa mearga pana se incalzeste bine, si daca se poate mai dau si o tura cu el prin cartier rezultatul: sambata am vrut sa ies la plimbare si am iesit fara probleme deci mare grija, nu faceti ca mine, ca patiti si voi la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.