Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu este lung -- cel putin la RD03 -- este la fel ca cel de transalp 600 pana in 96 pentru ca poti baga mana pe la carena sub rezervor. Fa cum ti s-a mai zis si prelungeste l cu un furtunel ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RD04 este de fapt un cablu flexibil de otel "lipit" in capul surubului de relanti. La celalalt capat e o rozeta de plastic ce se fixeaza pe prinderea stanga jos a rezervorului.

 

post-30-0-76368100-1459500757_thumb.jpg

 

E piesa #2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zgarciti astia cu africa twin.

al naibii daca lasa la pret, mai ales acum ca Honda a scos noua regina pe sosele de aproape 1 an.

o sa fac petitie sa scada pretul sau reclama negativa la Nadrag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ziceai ca in iarna il rezolvi, nu?

 

N-am mai avut bani, am adus acum cateva zile mobra acasa de la iernat, si o sa-i dau jos motorul de pe ea, in spatele blocului si-l iau sus, sa desfac sa vad ce e...ca sa mai scutesc din manopera inutila...

 

ontopic, intrebare:

 

am transportat mobra cu o platforma (4 km gen) si vad ca schimbatorul de viteze atinge scutul jos cand vreau s-o bag in treapta si nu inteleg de ce. O fi apasat aparatoare la plaforma putin pe scut, ca vad urme vagi,dar imi da cu virgula. Daca il apasa, teoretic trebuia sa fie mai in interior bagat, nu invers, din moment ce tija schimbatorului atinge in partea de jos,cand sa intre in treapta 1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai avut bani, am adus acum cateva zile mobra acasa de la iernat, si o sa-i dau jos motorul de pe ea, in spatele blocului si-l iau sus, sa desfac sa vad ce e...ca sa mai scutesc din manopera inutila...

 

ontopic, intrebare:

 

am transportat mobra cu o platforma (4 km gen) si vad ca schimbatorul de viteze atinge scutul jos cand vreau s-o bag in treapta si nu inteleg de ce. O fi apasat aparatoare la plaforma putin pe scut, ca vad urme vagi,dar imi da cu virgula. Daca il apasa, teoretic trebuia sa fie mai in interior bagat, nu invers, din moment ce tija schimbatorului atinge in partea de jos,cand sa intre in treapta 1...

Scutul ar trebui sa se deformeze mai greu . Pedala este dreapa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutul ar trebui sa se deformeze mai greu . Pedala este dreapa ?

 

da, pe ea nu sunt urme

 

oricum acum am dat scutul jos, ca urmeaza sa demontez motorul curand.

 

am sa-i fac o poza la scut sa compar cu alte poze pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-le-n spume de poze, cand montezi toate la loc, te sui pe ea si vezi daca nu cumva iti vine pedala aiurea la picior,daca o simti aiurea, pui frumos o ranga intre ea si scut si o "indrepti" cat sa-ti vina bine/comod la picior. Spor la surubareli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-le-n spume de poze, cand montezi toate la loc, te sui pe ea si vezi daca nu cumva iti vine pedala aiurea la picior,daca o simti aiurea, pui frumos o ranga intre ea si scut si o "indrepti" cat sa-ti vina bine/comod la picior. Spor la surubareli.

 

 

stiu ce spui, chestia descrisa de mine e ultra banala, de aia ma mir unde ce si cum s-a deplasat. Adica nu e rocket science :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ce spui, chestia descrisa de mine e ultra banala, de aia ma mir unde ce si cum s-a deplasat. Adica nu e rocket science :)

Nu ziceam ca e rocket science, ziceam sa nu te stresezi cu ea, cine stie, poate anu trecut ai dat-o prin gropi/pietre pe offroad si ai strambat-o fara sa-ti dai seama sau s-a lasat pe schimbator, in remorca fiind (pe scut raman urme mai usor ca-i aluminiu,pe schimbator, ceva mai greu,cred).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s de la pietre/offroad pt ca schimbatorul functiona ultima oara cand am mers cu ea, fara sa atinga. Deci ori de atunci de cand am transportat mobra de la ultima plimbare (cand am venit acasa cu ea pe platforma) (si de atunci n-a mai fost folosita), ori cand am adus-o acasa, iar pe platforma.

 

Am atasat niste poze mai explicative

 

in poza 1 se vede unde atinge schimbatorul (varful tijei metalice de la pedala schimbatorului)

in poza 2 se vede urma pe scut, unde s-a frecat de aparatoarea rotii de la platforma

in poza 3, vederea de sus la scut,in incercuire se vede iarasi, urma de la schimbator, ca idee

post-92521-0-58625000-1459767175_thumb.jpg

post-92521-0-07473400-1459767177_thumb.jpg

post-92521-0-54164500-1459767178_thumb.jpg

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Get over it. Cine stie cum s a indoit levierul scimbatorului. E metal moale

 

m-ai inteles gresit, nu-mi faceam griji de ce s-a intamplat. Ci incercam sa-mi dau seama unde draq s-a futut :) (adica daca s-a curbat scutu sau unde /ce s-a intamplat ca sa stiu unde indrept :)

» Post actualizat in 04 Apr 2016 11:41

Se pare ca s-a deformat curbura scutului . Se remediaza simplu . Bafta .

 

fix la asta m-am gandit si eu dar aici e curiozitatea/nelamurirea mea. Judecand dupa zgarietura laterala a scutului,aia de la aripa platformei,ar insemna ca scutul a fost impins spre interior.

 

Dar daca ar fi fost impins spre interior,culmea, asta ar fi cauzat o distanta mai mare intre levieru de la schimbator si scut :) Insa mie de fapt imi atinge.

 

Sau poate ,daca ma uit bine la zgarietura de la scut, cred ca a fost impins de jos in sus,de aia atinge. Pt ca levierul atinge cand cursa e jos maxim cam. Deci cred ca a impins scutu un pic mai sus si trebuie partea aia din scut impinsa mai jos,inapoi,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si sus s-a proptit in ce?

 

daca te referi de zgarietura de sus, aia e de la levierul schimbatorului.

Cea mai din spatele scutului e cea facuta de aripa platformei,si cum a zis si Arthur,si cum am intuit si eu, ceva a impins de jos in sus scutul...

Editat de the insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un gremlin.

in alta ordine de idei

<a href="https://petitieonline.net/petitie/ieftiniti_africa_twin_rd03_rd04_rd07-p33854152.html" target="_blank" style="display: block; width: 180px; background-color: #045BB2; font: 11px verdana,arial,sans-serif; color: #fff; text-decoration: underline; text-align: left; padding: 4px 6px;"> Ieftiniti Africa Twin RD03/RD04/RD07 </a>

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...