raoulserban Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Man, fiecare face ce vrea cu cashu lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ce poate face o sotie si un copil prin zona (50 km E-W-N-S) pana masculul casei incearca sa fata faca traseului? Apropos, ceva info despre traseu? Sa viziteza Salina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Traseul este de obicei abordabil cu orice gumă la întâlniri. Sau cel puţin există o variantă şi pentru gume stradale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Pt. cine are nevoie http://www.hondaafricatwin.com/africa-twin-strip-down-photos/ » Post actualizat in 27 Aug 2016 05:42si un concept art fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat August 27, 2016 Share Postat August 27, 2016 RD07A din 1998 ce e la vânzare în Braşov (John) nu cumva e cea care a fost a lui Raoul, care a ajuns în Corbeanca la Cristi KYK , după care de acum doi ani zace în Braşov ? Da! Andry....cred ca ai si vazut-o. Motocicleta este OK!Daca prin absurd ar avea vicii ascunse primii propietari sa fie judecati,dar nu mi-se pare ceva in neregula cu ea.Nu stiu cum este cu km.Nu am umblat la ei mi-se pare josnic sa modifci ceva.La bord arata 21000.Personal doar am cumparat-o,cert este ca folosesc alta motocicleta si intradevar cam zace in garaj.Am un prieten care o mai scoate la plimbare.In doi ani nu a avut decat o pana,si nici aia serioasa ....sa rupt valva nu mi-a intrat un cui cum ma asteptam.Curios si inexplicabil am dat valva cu solutie de la vulcanizare,stransa bine pe janta a tinut aerul o saptamana.,fara sa piarda,pana mi-a venit camera.Acum este doata cu camere de rezerva.Banuiesc ca are jante (tubeless),modificate bineinteles.Nu stiu sa dau detaii.Pretul indiferent de carcoteli este OK.Colegul Alexey04 a explicat cat se poate de bine cat te costa un pret "BUN"..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 (editat) Singurul clujean prezent, a ajuns cu bine acasă. Ce-i drept mi-am luat și eu porția de adrenalină încercînd să urc cu „lebenița” mea de pe spate la cabana Ciucaș. Ceva poze de la întrunire: https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1389057387775075.1073742008.100000124824079&type=3&pnref=story Și mulțumiri echipei din Văleni ca întotdeuna prieteni faini și gazde adevărate! Editat August 28, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Poze : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1393513150662205.1073741992.100000106001175&type=1&l=c991644c34 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Mai da ce a-ti descoperit voi la Valeni de sunt asa multe afrikane la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 ati * Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Terapia intensiva? Adevaru ca niste frane mai serioase merita AT ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Mai da ce a-ti descoperit voi la Valeni de sunt asa multe afrikane la vanzare Eu nu am gasit nimic si chiar am ramas in camping dupa ce a plecat lumea in tura . Sincer nu stiu cum ar trebui sa franeze sau cum franeaza altele dar babuta mea a carat doua persoane plus bagaje pana la Valeni si inapoi in cele mai bune conditii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Cand ai un enduro-touring caruia ii fortezi latura enduro si, in consecinta, ii pui cauciucuri cramponate, sincer, nu prea mai conteaza franele pt ca intervine limitarea data de aderenta scazuta a crampoanelor pe asfalt. Plus ca o anvelopa lata de 90 din start nu poate avea pretentii la niste frane prea bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 si presupun ca in off nici nu te ajuta niste frane care sa 'inghete'.... obisnuit de pe speed unde aveam alta frana, pe Africana am observat ca ma ajuta felul cum franeaza...mai 'progresiv' ca sa zic asa (in off). Pe asfalt, ce-i drept, pastrez distanta mai mare fata de cei din fata decat pastram cu speedu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Salut, caut pentru niste turisti rămasi in drum o pompa de apa pt o africană xrv750. Lăsați daca aveti ceva info pe pm sau aici. Hai sa vedem daca putem ajuta niste turisti greci rămasi in drum. Ms. Evident contra cost pompa, sh sau nou, sh numai daca este încă buna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Salut. Vand Africa twin inscrisa RO, stare foarte buna, revizii la 5000km, vopsea originala, fara cazaturi(crash bar neatinse), iarna conservata in hala, crash bar, topcase, toate instrumentele de bord functionale, motocicleta aflata in uz, rulaj perfect - fara goluri de putere in orice plaja de turatie- itp valabil, fara completari ulei de la un schimb la altul, sa reconstruita ptr confort executata la Tm. An fabr 99, 3500eu, 0757070390, Popesti Leordeni, Ilfov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 @jerry- sigur pompa de apa? si nu de benzina. daca e aia de benzina sa monteze una de scuter vcuumatica sau sa bypaseze pompa si sa mearga pe gravitatie pana reusesc sa rezolve ceva. @constantin, e jucaria ta si ceri cat vrei pe ea. dar, crashurile sunt de la HD cluj, montate ulterior deci argumentul ca sunt neatinse cade. discurile de frana sunt aftermarket la fel ca semnalizatoarele. cric central nu are. capacele laterale se decojesc. doar din pct de vedere al originalitatii motocicleta nu merita 3500e. in 16 ani se intampla multe. pentru doritori, http://www.olx.ro/oferta/vand-honda-africa-twin-ID6S3eo.html#2c7db1cdbb , dar nici asta nu merita 3500e. asta, pentru colectionari si amatorii modelului ar face 3000e. si preturile pe dincolo, alea uriase care le da-ti c argument...is puse ca la noi, sa "negociezi" 30% din pret si sa te culci pe urechea ca vine unu si da pretul "corect" nu zic asta pentru ca strugurii sunt acrii, e un motor fiabil, o motocicleta ok cu un look frumos dar dupa atat amar de timp...pretul asta crescut si tinut sus de fanii brandului (opinie personala) nu prea are succes in piata de azi unde la aceleasi sume poti gasi altceva mai nou, si mai performant » Post actualizat in 29 Aug 2016 18:58si o afrikana sincera , /index.php?/topic/740944-vand-africa-twin-650-rd03/ » Post actualizat in 29 Aug 2016 18:59pentru toata lumea, daca ai rabdare si conexiuni iti cumperi afrikana la pret corect fara ghilimele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Motocicleta functioneaza de 2.5 ani la mine si crash bar a fost montat acum 3 ani aprox cand a fost a fost cumparata de fratele meu (nici nu ma iluzionam ca cineva poate crede ca am motocicleta de noua cu bare..cauciucuri...si alte consumabile originale) eu sunt onest cu privire la istoricul cunoscut de mine si e unul relevant. Cu privire la pret e ceva ce tine de cerere si oferta si nu ma incearca nici o jena ptr ca fierul merge al dracului de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 (editat) Salut, caut pentru niste turisti rămasi in drum o pompa de apa pt o africană xrv750. Lăsați daca aveti ceva info pe pm sau aici. Hai sa vedem daca putem ajuta niste turisti greci rămasi in drum. Ms. Evident contra cost pompa, sh sau nou, sh numai daca este încă buna.... Dacă au cum sa ajungă în BV îi cazez la mine,am garaj cu sculele necesare. Câte persoane sunt? 0724205019 - Alex Editat August 30, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Dacă au cum sa ajungă în BV îi cazez la mine,am garaj cu sculele necesare. Câte persoane sunt? 0724205019 - Alex Deocamdată nu stiu mult mai mult, greci, in Sighishoara, paletele pompei de apa rupte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 nu-s 100% sigur...dar se prea poate sa fie aceeasi pompa de apa ca aia de transalp. exrem de rar am auzit de probleme la circuitul de racire. de fel era termostatul. is curios cum de or patit necazul. ma gandesc ca s-au culcat pe km reali ai motoretei, care toti is la 60.000 pt mobre de 20 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 60.000 pt mobre de 20 de ani De ce nu crezi ? A mea are 6300 km » Post actualizat in 30 Aug 2016 07:30 In 2013 , la prima inmatriculare , babuta avea 72.000 km . Azi , are 106300 . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 nu mai cred. sunt multe de spus. ca fapt divers, km se dau inainte. gen, motocicleta are 80-90k km, arata bine , deci ar fi credibil sa scazi 30-40k km. asadar , dai km inainte pana ajungi la km doriti. urmenu prea gasesti legat de proces, sau poate ai noroc ca si X-ulescu sa gasesti pe filtru un sticker cu alti km la ultima verificare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Terapia intensiva? Adevaru ca niste frane mai serioase merita AT ul Frîne mai serioase înseamnă ABS. Din contră la motoarele grele fără ABS, frînele trebuie să fie cît mai progresive, altfel s-ar înmulți creierii împrăștiați pe asfalt. M-a frapat și pe mine inițial cît e de greu să blochezi la viteză fața la un AT (am reușit doar de două ori, o dată la 30cm de portiera unei dudui blonde, a doua dată la faza cu bolovanul din valea Jiului ) , dar așa și trebuie, micuții cu ochii oblici au dozat așa intenționat pîrghia la maneta de frînă. De aia plăcuțele față (oricum duble) țin 4-5 sezoane, pe cînd pe spate schimbi 2-3 seturi pe sezon dacă e cu drumuri și cît anul și te dai 25-30 mii. La fel în teren sau pe macadam dozajul fin e obligatoriu, am reușit de căteva ori să mă conving personal inclusiv foarte recent la coborîrea de pe Ciucaș cînd dacă blocam fața eram pe jos instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Mi-e cam greu sa cred ca paletele pompei de apa s-au rupt... asa... pur si simplu, doar prin simpla utilizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 daca pui furtune racing ai sa vezi cat de usor se blocheaza fata. dozajul vine de la manutza si greier. greier care anticipeaza si calculeaza tot. oricum e o diferenta foarte mare intre furtune de frana vechi si cele noi, la fel si cu lichid de frana schimbat regulat la 2-3 ani fata de o vesnicie. pe coborare mai usor cu frana fata, si asta numai daca stai pe verticala si ai drum drept altfel e cu cantec. frana de motor si frana spate. personal trebuie sa recunosc ca am folosit doar frana spate in acele putine situatii si moamaa ce ardea discul cand am ajuns la drum drept. puteau oblicii sa puna niste discuri mai mari pe fata, si la modelele ulterioare nu cred ca le era greu sa puna discuri dastea flotante. de-a lungul istoriei modelului, au crescut capacitate cilindrica si au adaugat al doilea disc fata. apoi au umblat la carburatie din cauza consumului, cadru si rezervor, la ultimele modele parca au imbunatatit electroni...in rest nimik. cand trebuiau sa vina cu ceva serios au intrerupt modelul. Varadero flop, transalp 650-700 flop, nc pisici si restul la fel. au avut noroc ca au pastrat fiabilitatea . ma mir cum de le-a venit mintea la cap acum cu noua AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.