Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt cine are 90 e extra

http://www.kkbike.eu/en/africa-twin-xrv-650-750/89-saver-shaft-for-africa-twin-750.html


» Post actualizat in 06 Oct 2016 23:08

FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zice și maneaua: am un milion și-l dau la lautari!

Sa-mi cânte de jale ca e motorul desfacut si stricat.

Sau pot sa-i dau pe benzina si când pica baba o bagi in șanț și aia e, o repari pe buna dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat)

Eu am dat cu un dorn sa il aplatizez un pic si dupa cu un punctator, plus burghiu. Iar restul de surub infiletat l-am scos cu un patent care 'prindea' bine. La chestii de genul cu un vice-grip faci treaba 100%.

 

 

Eu nu m-as apuca sa reconditionez un amortizor dupa ceva tradus pe google din italiana cu google translate. De fapt, recunosc ca nu sunt atat de 'mecanic' incat sa ma bag sa fac singur asa ceva :)

N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi.

 

la ce service-uri competente avem prin unele locuri, unde si o sincronizare/curatare de carburatoare reprezinta un challenge, nu m-as duce cu reconditionarea unui amortizor chiar la oricine. (cel putin eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu sigur ca exista cel putin 2 in tara. Era un batran prin Bv, insa i-am pierdut datele si am impresia ca auzisem si de cineva prin bucale. Daca ma chinui un pic gasesc datele... In rest, asta e o lucrare mai ampla, un service nu se baga pt. ca nu poate cere f mult, dureaza ceva timp si trebuie si cautate ceva info legate de astea... Deci, cam de acord cu tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu sigur ca exista cel putin 2 in tara. Era un batran prin Bv, insa i-am pierdut datele si am impresia ca auzisem si de cineva prin bucale. Daca ma chinui un pic gasesc datele... In rest, asta e o lucrare mai ampla, un service nu se baga pt. ca nu poate cere f mult, dureaza ceva timp si trebuie si cautate ceva info legate de astea... Deci, cam de acord cu tine :)

 

Cautasem si eu la un moment dat si dadusem peste niste baieti (Rams Motorsport / suspensii.rams21.ro ). Par destul de profi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot gasit reconditionari amortizoare pt auto. daca dai de un mester is sigur ca mai aduce viata in el.

numai ca nu mai vreau sa testez nik, ca ajung la sapa de lemn.

ce sunt curios este daca desfaci furtunul de pe amortizor si scoti oloiul vechi apoi completezi cu altul, 250ml, daca se comporta mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dificultatile la servisarea amortizoarelor spate sunt:

- aerisirea (eliminarea spatiilor fara ulei si a bulelor din ulei)

- presurizarea (bagatul azotului)

 

Daca nu faci astea doua, nu poti spune ca ai servisat amortizorul, chiar daca ii schimbi toate garniturile.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautand diverse,as usual, am gasit si aceasta varianta de reparare a pompei de benzina. ceva mai scumputa decat platini noi cu dioda sau releu .

http://www.lc8.nl/download/Fuelpumpprint_mounting_manual_V3.pdf

modul este pt KTM, care foloseste aceeasi pompa mitsubishi

http://advrider.com/index.php?threads/dr-beans-950-fuel-pump-kits.823347/

cont pe advrider, mail la nenea Dr Bean si daca nu aveti paypal samd va recomand transfergo (folosit de subsemnatul cu succes si la sume maricele cu costuri muhhuuuult mai mici decat la paypal)


» Post actualizat in 14 Oct 2016 07:13

post-43689-0-95174200-1476429177_thumb.jpgpost-43689-0-56422700-1476429191_thumb.jpg

post-43689-0-09006500-1476429200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are rost sa te complici cu montaje .părere personala spiritul mercantil este în fiecare din noi dar de acolo și pana a cumpăra de la dn păstaie e cale lunga.

Folosește ce ai la îndemână dioda sau pompa facet și crede.mă pe cuvânt de pioner mobra o sa meargă mult mai bine .

Pana la urma e treaba de degustibus .

Nu baga bani în ceva ce merge .spor în toate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZDAROVAIA.

Doar demonstram ca nu orice cautare pe net duce la pornosaguri ;) .

Am gasit altceva mai elegant , similar sistemului Nemtesc de combatere a uzurii suplimenatre a Getriebeanganswelle :)

http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/79745-knock-knock-knocking-3.html

post-43689-0-92156800-1476447560_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 14 Oct 2016 12:46
Gaw. Getriebeausgangwelle. Pt cine are banuti e un italian ce vinde la 200e axul cu toata cutia de vit . Stare f f buna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Parerea mea e ca ai exagerat cu sudura la pinion.

 

Daca ma uit mai bine la pinionul cela, e cam uzat sa fie al tau.

 

E de pe undeva de pe Advrider, etc poza, o stiu si eu. Ceva nene, calator in jurul lumii, fara nici o alta solutie decenta la indemana prin locurile in care era atunci (Africa, A de Sud, nu mai stiu exact).

 

Pe de alta parte, cu scuzele de rigoare pentru trollaj, este incredibil ce citesc numai pe pagina asta - reparatii de zeci de euro la pompa de benzina si de zeci/sute de euro pentru o montare decenta a pinionului. Numai simplu, fiabil si ieftin nu rezulta din ce scrieti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

estem mai multe cazuri de suduri pinioane pe advrider. asta e de pe reddit si e cea mai grosolana ever.

Sudura pinionului pe ax este ultima solutie in cazul uzurii canelurilor, asta cu conditia in care mai vrei sa tragi un 30k km de motor pana la reparatie (aduni piese, banuti samd).

De asemenea alte variante de a mai prelungi inevitabilul, reparatia motorului prin schimbarea axului, au fost prezentate, care mai de care mai inteligente sau mai putin costisitoare.

Inca o data, fiindca ca acest fenomen nu este intalnit doar la AT, Honda , ci si la alti producatori trag concluzia generala ca uzura se datoreaza reglarii incorecte a slack-ului (burta) la lant si folosirea unor pinioane aftermarket foarte foarte dure comparativ cu materialul din care e facut axul.

Regula generala, verifica si chestia asta la cumpararea unei mototciclete SH

post-43689-0-80572900-1476525591_thumb.jpgpost-43689-0-93558600-1476525596_thumb.jpgpost-43689-0-92296900-1476525600_thumb.jpgpost-43689-0-33719800-1476525606_thumb.jpg

 

Pompa de benzina este fail cunoscut, se datoreaza platinilor. reparatie e simpla si imbunatatirea sistemul e cunoscuta de asemenea. am prezentat o alternativa "electronica" mai putin cunoscuta si usor mai scumpa.

post-43689-0-68214100-1476526181_thumb.jpg

 

cat despre amortizoare...dupa 20 de ani...mai greu sa gasesti unul in mintile lui. ideal scoti dinero si realizezi ce comportament imbunatatit are mobra de la un amarat de amortizor. eu am vazut asta la masina

dar daca scoti dinero ...la revanzare constatic a nu te cauta nimeni si uite asa inteleg eu de ce strainezii isi upgradeaza babutele, pastreaza piesele originale si functie de cumparator ofera pachetul upgradat sau cel standard si recupereaza pe ebay prin vanzarea item-urilor

 

Nu te lua de AT ca-ti gasesc Tenere-ul ala misto ce-l ai si iti las mesaj AT rules


» Post actualizat in 15 Oct 2016 10:19

ps: o pompa noua costa 100e, kitul de reparatie doar 25e.


» Post actualizat in 15 Oct 2016 13:28

interesanta reclama din 93

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Info legate de scoaterea motorului din cadru.

Rd03-04

Rd07 se suspenda motorul si se roteste cadrul in jurul lui sau se culca pe o parte si se procedeaza la fel.

Evident ca toate cele din jur se demonteaza apriori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raulicastrica tot nu se lasa. :) .

Aveam ceva bale de acid pe bascula, pe langa o smegma care de abia a iesit la frecat asiduu. Asadar legat de petele de acid. Purced la polishare si constat ca au un luciu mai intens decat resttul zonelor. Am tras concluzia ca sigur e anodizata bascula. Dat fiind ca vreau un look uniform pircedem la deanodizare. O sa incerc sa fac un video. post-43689-0-45692300-1476694122_thumb.jpgpost-43689-0-83430200-1476694168_thumb.jpg

» Post actualizat in 17 Oct 2016 09:55

Si acuma ma duc sa polishez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...