Jump to content

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Recommended Posts

  • Replies 12.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu axu futu. Am cautat :( vezi ca pt ed04/07 e 130lire

» Post actualizat in 30 Sep 2016 18:13

La care se adauga setu de 100e de garnituri motor. Si daca tot il desfaci cine stie ce piese mai trebuiesc schimbate. Fara manopera costurile pieselor sunt de la 250 pana la peste 500e. Dar si dupa asta motorul te tine inca 15- 20 de ani

» Post actualizat in 30 Sep 2016 23:29

Q? Iegzista bucsile astea de la scarite pe undeva. Sau altceva similar. Ca una din ele e cam dusapost-43689-0-51622900-1475278149_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Mi-a cedat telescopul spate la RD 04. Puteti sa ma ajutati cu niste informatii? Merge reconditionat sau ceva variante second? Nu exclud nici varianta de a pune unul nou, dar unde gasesc? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

400 lire sterline pe un ax?

Poa' să și-l bată de pwla

La banii ăștia iau motor complet (propulsor)

 

E doar 176 lire axul. Ala la 400 lire e kitul complet ( OEM Honda Countershaft Replacement Kit )

 

Si de unde-ti iei cu 400 lire propulsor complet? in ce stare? cu ce garantie? :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Mi-a cedat telescopul spate la RD 04. Puteti sa ma ajutati cu niste informatii? Merge reconditionat sau ceva variante second? Nu exclud nici varianta de a pune unul nou, dar unde gasesc? Multumesc.

 

 

260 lire cam un YSS pt RD04 pe ebay . Depinde si cat e de servisat/reconditionat al tau (sau ce anume a 'cedat').

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-XRV-750-Africa-Twin-1991-YSS-Adjustable-Rear-Mono-Shock-MZ506-375TRL-02-JX-/331956254685?hash=item4d4a2277dd:g:oicAAOSw9IpXxxEx

Link to comment
Share on other sites

Sh e cu cantec. Era unul super curat si aratos pe ebay.de . dupa restul pieselor la vanzare mobra avea vreo 40k km. Dar nah...dupa 20 de ani mai greu un telescop in mintile lui.

Italianul rzh bla bla( vezi xrv tutoriale) a desfacut unul si arata cum sa il aduci la viata. Dar el avea cu ce.

Acum multa vreme am trimis unu la BV la un mester de la hidraulica.sa . O fost mai bine dar nu stiu daca intradevar s a bagat sa schimbe tot inauntru...mai ales ca perna de gaz nu imi dadea impresia ca mai exista.

350e unul nou de la yss. Cel mai ieftin amortizor spate care sa fie nou.

Daca arde ...poti incerca cu unul de transalp sh, mai tinerel, dar sa fii singur si fara bagaje pe mobra.

Daca te consoleaza, mai sunt multi ca tine. Eu de pilda.

Link to comment
Share on other sites

Ok, multumesc. De cedat, nu stiu ce a cedat ca nu ma pricep, dar s-a transformat in barcuta dintr-o data. A pocnit ceva si a inceput sa se legene. Daca stau pe motor si balansez spatele, bate ceva, parca in partea de sus; nu pare sa fi pierdut uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Ok, multumesc. De cedat, nu stiu ce a cedat ca nu ma pricep, dar s-a transformat in barcuta dintr-o data. A pocnit ceva si a inceput sa se legene. Daca stau pe motor si balansez spatele, bate ceva, parca in partea de sus; nu pare sa fi pierdut uleiul.

 

 

daca umbli acolo inspecteaza si rulmentii aia de la bascula. Daca sunt fututi, suspensia, desi o schimbi cu una noua, tot nu va functiona ok (pt ca depinde de miscarea basculei sus/jos)

Link to comment
Share on other sites

Am in calculator un tutorial despre recondiționarea telescopului de Tenere. Al meu are gaz la vreo 20 de atmosfere. Presupunând ca vorbim de tehnologie identica sau aproape identica, având în vedere anii de fabricație și comercializare, trebuie desfăcut cu grija telescopul (sau parca găurit cu un burghiu din prima) , schimbate garniturile/simeringurile, uleiul și data o gaura pe care se va suda o valva pentru umplerea cu azot de la vulcanizare. Francezul care a făcut asta a montat un furtun mai lung pana în laterala motocicletei și putea astfel controla presiunea în funcție de terenul în care mergea. E fezabila lucrarea, nu foarte complicata, însă eu nu am mai avut timp sa o pun în practica. Cum ajung pe lângă computer am sa uploadez pozele cu tutorialul.

Edited by DeVazut_TM
Link to comment
Share on other sites

Am in calculator un tutorial despre recondiționarea telescopului de Tenere. Al meu are gaz la vreo 20 de atmosfere. Presupunând ca vorbim de tehnologie identica sau aproape identica, având în vedere anii de fabricație și comercializare, trebuie desfăcut cu grija telescopul (sau parca găurit cu un burghiu din prima) , schimbate garniturile/simeringurile, uleiul și data o gaura pe care se va suda o valva pentru umplerea cu azot de la vulcanizare. Francezul care a făcut asta a montat un furtun mai lung pana în laterala motocicletei și putea astfel controla presiunea în funcție de terenul în care mergea. E fezabila lucrarea, nu foarte complicata, însă eu nu am mai avut timp sa o pun în practica. Cum ajung pe lângă computer am sa uploadez pozele cu tutorialul.

 

mai bine unul aftermarket decat atata frecus cu sudura si improvizatii. Eu stiu ca se pot si servisa normal,cu sculele aferente. (bine nu bag mana ca toate).

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am promis, mai jos este materialul cu servisarea telescopului la Yamaha:

 

http://600xt.bbfr.net/t15094-reconditionnement-amorto-xtz-600-tenere-3aj

 

Directorul arhivat nu l-am putut atasa.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fyi:

Cica axul pe care se aseaza pinionul de atac e acelasi si la VT750 asadar lipsa axului e oarescum rezolvata.

Multe piese similare sunt prezente si pe Dominator si Transalp. Aruncati un ovhi in ograda cealalt ca poate e mai eftin

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am promis, mai jos este materialul cu servisarea telescopului la Yamaha:

 

http://600xt.bbfr.net/t15094-reconditionnement-amorto-xtz-600-tenere-3aj

 

Directorul arhivat nu l-am putut atasa.

Super tare! Nu cred că amortizorul de africană e mult diferit! Practic este un amortizor obișnuit cu ulei care are însă și o cameră supimentară de presiune închisă cu un piston. Problema este faptul că nu scapă uleiul sau presiunea de azot dacă simerigurile/garniturile de etanșare sunt ok. Precis unele vor trebui schimbate, problema e de unde se face rost de ele?

 

Africana are și un recipient adițional montat la capătul unui furtun hidraulic (selecția hard/soft), care probabil e un robinet care reglează debitul? E cameră de expansiune variabilă (că numa aia poate fi) pentru azot?

Edited by Galen
Link to comment
Share on other sites

Daca intere pe cineva . 60ron. Capace AT cu supape pt bagat aer in furca.post-43689-0-56748700-1475595348_thumb.jpg

» Post actualizat in 04 Oct 2016 16:43

aici se explica pas cu pas ce e necesar pt readucerea la viata a amortizorului de AT

http://www.qsl.net/iz7ath/web/home_ita.htm

» Post actualizat in 04 Oct 2016 16:43

se merge la moto, dupa care pe Revisione completa del monoammortizzatore (rd03-04-07)

Link to comment
Share on other sites

firar mama ei de google translate si esperanto si asa mai departer.

cauta pe ebay firme ce reconditioneaza. eu am gasit in UK, te costa vreo 80-100lire fara transport, dar ti-l fac ca nou.

mai poti incerca sa pui tu ulei in el si o vreme o sa mai mearga, depinde cat de tare sunt futu simeringurile

Link to comment
Share on other sites

pt cine are 90 e extra

http://www.kkbike.eu/en/africa-twin-xrv-650-750/89-saver-shaft-for-africa-twin-750.html


» Post actualizat in 06 Oct 2016 23:08

FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat)

Link to comment
Share on other sites

Cum zice și maneaua: am un milion și-l dau la lautari!

Sa-mi cânte de jale ca e motorul desfacut si stricat.

Sau pot sa-i dau pe benzina si când pica baba o bagi in șanț și aia e, o repari pe buna dreptate.

Link to comment
Share on other sites

FYI. pt a da jos contactul de pe jugul superior se foloseste un drehmel si se cresteaza un sant pt surubelnita dreapta pe acele "nituri" care sunt suruburi de fapt ( au un nume specific pe care l-am uitat)

Eu am dat cu un dorn sa il aplatizez un pic si dupa cu un punctator, plus burghiu. Iar restul de surub infiletat l-am scos cu un patent care 'prindea' bine. La chestii de genul cu un vice-grip faci treaba 100%.

 

 

Eu nu m-as apuca sa reconditionez un amortizor dupa ceva tradus pe google din italiana cu google translate. De fapt, recunosc ca nu sunt atat de 'mecanic' incat sa ma bag sa fac singur asa ceva :)

N-are treaba man, e destul de clar, scule specializate nu trebe cine stie ce. Sunt altele care sunt mult mai complicate si unde trebuie sa jonglezi.

Edited by Banzay
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...