Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

la mine beculetele alea 2 - galben si rosu - se aprind doar cand pun contactul ... cel galben nu l-am vazut niciodata cand am ramas fara gaz, iar cel rosu de ceva vreme incoace nu se mai aprinde cand trec pe rezerva ... ciudata maimutza

 

 

Valabil si la mine. ( RD04 ).

 

...........habar, nehabar...ce ramane de facut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

 

in sfarsit am rezolvat problema cu incarcarea! nu incarca cat trebuie, (11~12.5V) si variatia de incarcare era f mare, cand ajungea la 15 cand sub 12. am gasit la mana a doua un releu de incarcare de yamaha R6. l-am adaptat, si l-am instalat. merge SUPER!!! incarcare constanta intre 13-14V. din pacate dupa ce am scapat de treaba asta mi s-a stricat vitezometru. am verificat cablul, e ok, am verificat rotita de plastic de la roata fata care invarte cablul si era varza. e clar ca nu am cum sa o repar trebuie schimbata. intrebare: ati mai avut problema asta, daca da cum ati rezolvato? m-am uitat pe site-uri si nu am gasit rotita de plastic nici macar tot ansamblul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a stricat vitezometru. am verificat cablul, e ok, am verificat rotita de plastic de la roata fata care invarte cablul si era varza. e clar ca nu am cum sa o repar trebuie schimbata. intrebare: ati mai avut problema asta, daca da cum ati rezolvato? m-am uitat pe site-uri si nu am gasit rotita de plastic nici macar tot ansamblul :D

 

Bate-te peste gura , sa nu ti se strice tot ansamblul de kilometraj ca e jale mare la buzunar.

Doar rotitza aceea zimtzata de plastic e vreo 50 roni.

Userul marius_florin iti poate spune de pe ce site le-a comandat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bate-te peste gura , sa nu ti se strice tot ansamblul de kilometraj ca e jale mare la buzunar.

Doar rotitza aceea zimtzata de plastic e vreo 50 roni.

Userul marius_florin iti poate spune de pe ce site le-a comandat.

 

 

multumesc pt tip :D nu credeam ca se poate cumpara doar rotita aia. sper sa am noroc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valabil si la mine. ( RD04 ).

 

...........habar, nehabar...ce ramane de facut ?

Nu stiu, zau asa.., cum dreaku vad ca nu prea mai e gaz sufisieent?! :D Chestia asta deja ma irita si stiti ce am sa fac? voi umbla numa pe plin cu rezervorul , uite asa, de-al dreaku, si asta pt ca oricum consuma putin si imi permit! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
multumesc pt tip :D nu credeam ca se poate cumpara doar rotita aia. sper sa am noroc :D

 

Daca nu ma insel, cativa baieti de pe topicul posesorilor de Transalp (model cu aceeasi hiba) au gasit pe cineva care sa le fabrice acea rotita din metal. Poate va ajuta cu ceva informatia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, cativa baieti de pe topicul posesorilor de Transalp (model cu aceeasi hiba) au gasit pe cineva care sa le fabrice acea rotita din metal. Poate va ajuta cu ceva informatia asta.

Daca reusesti chestia asta esti tatic, si da si tu ceva date de contact, ca poate mai sint si altii interesati de rotite de vitezometru de metal, in afara de mine. Eu am patit-o anul trecut cu respectivul pinion, si m-au rupt "oamenii" de la honda, cam cu 1 mil.. pentru un cacao de rotita de plastic....

Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valabil doar ptr RD04.asa cum spuneam mai sus nu se aprind becurile atit ptr 8 ltr cit si ptr 4 ltr, am desf sondele dela rezervor si am constatat ca is defecte, mai prost este ca nu pot fi reparate {de mine} atasej poze cu sonda si asteptam toti cei cu problema in cauza de la cei care au rezolvat aceasta dilema. Mentionez ca inauntrul cilindrului de tabla e un fel de carbune.

post-39145-1241187354_thumb.jpg

post-39145-1241187419_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valabil doar ptr RD04.asa cum spuneam mai sus nu se aprind becurile atit ptr 8 ltr cit si ptr 4 ltr, am desf sondele dela rezervor si am constatat ca is defecte, mai prost este ca nu pot fi reparate {de mine} atasej poze cu sonda si asteptam toti cei cu problema in cauza de la cei care au rezolvat aceasta dilema. Mentionez ca inauntrul cilindrului de tabla e un fel de carbune.

 

 

 

 

 

Uite aici solutia gasita de un italian

 

http://www.qsl.net/iz7ath/web/home_eng.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu are chef sa bibileasca precum italianul, poate merge sa-si ia de la piese auto 2 rezistente din astea (capsula) si le monteaza in locul celor vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot gasi si eu aripa fata pentru RD07 (cred ca e cam la fel cu cea de RD04) preferabil pe alb? (in afara de ebay sau reprezentanta honda)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si cu 4 ltr in rezevor si nu sa aprins becul rosu , de cel galben nici vorba. Si eram si pe drum off. asteptam sfaturi. :baldy:

Mi s-au belit si mie sondele, culmea simultan, nu mai merge nici una. Asta asta iarna, am crezut ca au inghetat, dar nici acum nu si-au revenit. Solutia e sa folosesti contorul partial de km. Sa nu uiti sa-l pui la 0 la fiecare alimentare. Alimentarile trebuie sa fie de un singur fel, pina la gura. Atunci ai in mod sigur 300 km de facut indiferent de conditii, on sau off. Cind indica partialul insa 300 alimentezi, pentru ca mai ai doar 4-5 litri pina moare pompa de benzina :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti chestia asta esti tatic, si da si tu ceva date de contact, ca poate mai sint si altii interesati de rotite de vitezometru de metal, in afara de mine. Eu am patit-o anul trecut cu respectivul pinion, si m-au rupt "oamenii" de la honda, cam cu 1 mil.. pentru un cacao de rotita de plastic....

Thx.

rotita de la vitezometru cred ca e bine ca este facuta din plastic,in eventualitatea unei impuritati sau lipsei vaselinei e mai bine sa dintii sa cedeze daca saiba de pe roata nu o face prima...in cazul in care aceasta este din metal cred ca exista posibilitatea sa blocheze roata fata...prietenul care ar putea face rotita din metal cred ca o poate face si din plastic,daca lucreaza pe freza sau strung stie ce sa ceara trebuie sa-i ceri doar sa fie din plastic...

intradevar pretul este exagerat si nu e singura piesa care e in aceeasi situatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot gasi si eu aripa fata pentru RD07 (cred ca e cam la fel cu cea de RD04) preferabil pe alb? (in afara de ebay sau reprezentanta honda)

 

da' ce are ebay?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce are ebay?

Sti si tu ca nu oricine cumpara depe ebai, visa card chesti ,timp 1 luna chiar 2.

 

Mi s-au belit si mie sondele, culmea simultan, nu mai merge nici una. Asta asta iarna, am crezut ca au inghetat, dar nici acum nu si-au revenit. Solutia e sa folosesti contorul partial de km. Sa nu uiti sa-l pui la 0 la fiecare alimentare. Alimentarile trebuie sa fie de un singur fel, pina la gura. Atunci ai in mod sigur 300 km de facut indiferent de conditii, on sau off. Cind indica partialul insa 300 alimentezi, pentru ca mai ai doar 4-5 litri pina moare pompa de benzina :baldy:

Hai sa vedem cum facem rost de alte sonde, ca ma seaca pe creier chestia cu bezina din rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti si tu ca nu oricine cumpara depe ebai, visa card chesti ,timp 1 luna chiar 2.

 

 

Hai sa vedem cum facem rost de alte sonde, ca ma seaca pe creier chestia cu bezina din rezervor.

Sint si eu electronist si am inteles ce a facut italianul. Habar nu aveam cum sint facute sondele, credeam ca sint cu contact si le curat cind dau prima data rezervorul jos. Spre rusinea mea folosesc abuziv si permanent africana de cind am luat-o (doi ani) . Nu am avut motive sa-i dau jos rezervorul sau sa umblu la motor sau carburatie pina acum. Nici bujiile nu le-am schimbat si am facut deja inspre 30 mii cu ea.

 

In schimb mi-am pus xenoane si am aratat lumii cum se poate face. Chiar pe acest topic acum vre-o luna. Intre timp mi-am pus si priza dubla, GPS si detector radar. Am sa pun poze amanuntite si am sa descriu la fel totul. Deasemenea am sa rezolv in stilul italianului sau nu problema indicatoarelor de benzina. Circuitul care exista in modulul de sub bord am impresia ca e doar de test la punerea contactului sa stii ca sint bune becurile.

 

In curind am sa postez mai multe informatii daca ma lasa nebunia motociclismului care imi maninca aproape integral putinul timp liber. /index.php?...t&p=1860053

Tocmai am bagat si eu vaca aproape la limita pe jgheaburi oblice de stinca cu ripa in stinga, trecind din Girda in Padis si am coborit cu ea pe pante pline de musuroaie pe care asi fi mers si cu piciorul de-a busilea. Doar atit va spun, e bine sa fiti mereu doi macar cind va bagati la astfel de ispravi, am cunoscut si eu senzatia "tonica" de a nu prea mai avea nici drum inainte , nici cale de intoarcere :baldy: Noroc ca eram doua vaci la pascut pe acolo, mai era si un gs mare si ne-am bazat unul pe altul.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vedem cum facem rost de alte sonde, ca ma seaca pe creier chestia cu bezina din rezervor.

 

 

Eu nu am RD04, dar din cite inteleg din site-ul italianului, problema e ca acei termistori se ard de la mersul pe rezerva.

Cea mai la indemina solutie ar fi refolosirea sondelor si inlocuirea termistorilor (un termistor costa 2-3 RON in mod normal).

 

Acu' nu ca as fi eu mare electronist dar daca as avea o sonda din asta pt teste, sigur gasim o solutie simpla pt inlocuirea amaritelor alora de rezistente. Problema e mai mult de ordin mecanic, cum potrivesti noi termistori, izolatii etc

 

Poate asa reusim si cu intilnirea aia, gasim o solutie pt repararea sondelor si ii chemam pe toti cei cu RD04 la inlocuit de sonde si o bere :baldy:

 

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am mai scris....incercati Karoo T de la Metzeler si n-o sa mai cumparati niciodata altceva. Aderenta perfecta pe asfalt (uscat dar mai ales UD) si excelenta offroad (si asta cu motor de 850). Plus ca la pret sint la jumatate din TKC80. Ale mele au aproape 6000km si se tin bine (fata cel putin arata ca noua, spatele 60% uzat).

Incercati cu incredere heidenau k60 importator firma maxi scooter . Eu am si pe fata si pe spate. Comportament incredibil de bun pe ud, pe sosea mai mult decit acceptabil, off ideale, urci caun tractor, nici macar nu se incarca cu una cu doua . Plata- nu tin in regim mixt mai mut de 10 mii, eu am deja 7 mii cu ele fata nu se observa uzura, spatele insa mai e 60% din cit era. in schimb mai ieftine decit plasticurile gen Mitas. Prietenii pe care "i-am corupt "sint si ei foarte multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am RD04, dar din cite inteleg din site-ul italianului, problema e ca acei termistori se ard de la mersul pe rezerva.

Cea mai la indemina solutie ar fi refolosirea sondelor si inlocuirea termistorilor (un termistor costa 2-3 RON in mod normal).

 

Acu' nu ca as fi eu mare electronist dar daca as avea o sonda din asta pt teste, sigur gasim o solutie simpla pt inlocuirea amaritelor alora de rezistente. Problema e mai mult de ordin mecanic, cum potrivesti noi termistori, izolatii etc

 

Poate asa reusim si cu intilnirea aia, gasim o solutie pt repararea sondelor si ii chemam pe toti cei cu RD04 la inlocuit de sonde si o bere :wacko:

 

cip

Uite cip cum e. Astia functioneaza in felul urmator. Au un circuit de test care aprinde becurile citeva secunde cind pui contactul ca sa vezi daca nu sint alea arse. Apoi curentul care circula prin becuri incalzeste termistorul. Daca termistorul nu este racit in benzina, respectiv nivelul benzinei este sub senzor acesta se incalzeste in aerul din rezervor rezistenta lui scade si becul se aprinde. Daca insa este sub benzina, aceasta transmite caldura lui peretilor de metal si mai departe in exterior, asa ca nu se mai incalzeste, rezistenta lui ramine mare si becul stins.

 

Pina aici clar, nu? din pacate acest echilibru termic pretinde anumite caracteristici particulare ale termistorului si m-asi mira sa gasim unele identice de uz general. Mai degraba este posibil ca sistemul sa fi fost adoptat si de industria auto unde exista de asemenea becuri martor de nivel si sonde. trebuie intrebat un electrician auto bun, ma voi ocupa. probabil ca alea auto sint mai ieftine fiind vorba de alta serie de fabricatie mult mai mare.

 

In caz ca nu exista totusi si sistemul asta e foarte particular, atunci nu avem incotro si folosim termistori obisnuiti impreuna cu un circuit electronic tip trigger. La fel proiectabil cu un pic de rabdare si timp pentru experimente. :baldy:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina aici clar, nu? din pacate acest echilibru termic pretinde anumite caracteristici particulare ale termistorului si m-asi mira sa gasim unele identice de uz general. Mai degraba este posibil ca sistemul sa fi fost adoptat si de industria auto unde exista de asemenea becuri martor de nivel si sonde. trebuie intrebat un electrician auto bun, ma voi ocupa. probabil ca alea auto sint mai ieftine fiind vorba de alta serie de fabricatie mult mai mare.

 

Nu stiu ce tipuri de termistori NTC auto exista dar putem investiga. Oricum nu cred ca e asa de greu de gasit un reper de uz general care sa functioneze. Becul ala indicator are 3W. Asa ca avem o idee despre ce cureti si rezistente vorbim. Trebuie un termistor cu un b cit mai mare si care sa reziste la puterea respectiva.

 

O sa ma uit miine pe un catalog si revin

 

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I really don't get it. De ce v-ati apuca sa experimentati, sa improvizati? Prostiile alea se gasesc la orice caruta care are bec pt low fuel. Nu stiu astea cu computador de bord, dar la cele fara nu vad cum ar putea avea indicatorul respectiv fara asa ceva. Pt dacie nu stiu daca se gaseste de cumparat separat de sonda, dar la Cielo parca se gaseste.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I really don't get it. De ce v-ati apuca sa experimentati, sa improvizati? Prostiile alea se gasesc la orice caruta care are bec pt low fuel. Nu stiu astea cu computador de bord, dar la cele fara nu vad cum ar putea avea indicatorul respectiv fara asa ceva. Pt dacie nu stiu daca se gaseste de cumparat separat de sonda, dar la Cielo parca se gaseste.

si tu credeai ca long way round e cu charley si cu McGregor.................NU frate e cu olteni care alearga in juru cozii aaaaahahahahahhaaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I really don't get it. De ce v-ati apuca sa experimentati, sa improvizati? Prostiile alea se gasesc la orice caruta care are bec pt low fuel. Nu stiu astea cu computador de bord, dar la cele fara nu vad cum ar putea avea indicatorul respectiv fara asa ceva. Pt dacie nu stiu daca se gaseste de cumparat separat de sonda, dar la Cielo parca se gaseste.

Dacia ,daewoo si multe alte ,au senzori in rezervoare bazate pe flotoare.Dar cum romanul e inventiv trebe sa gasim o alternativa. 2 poze cu sonda dela VTR si CBR f4.

post-39145-1241492540_thumb.jpg

post-39145-1241492552_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...