jacques Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 la mine beculetele alea 2 - galben si rosu - se aprind doar cand pun contactul ... cel galben nu l-am vazut niciodata cand am ramas fara gaz, iar cel rosu de ceva vreme incoace nu se mai aprinde cand trec pe rezerva ... ciudata maimutza Valabil si la mine. ( RD04 ). ...........habar, nehabar...ce ramane de facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 salut! in sfarsit am rezolvat problema cu incarcarea! nu incarca cat trebuie, (11~12.5V) si variatia de incarcare era f mare, cand ajungea la 15 cand sub 12. am gasit la mana a doua un releu de incarcare de yamaha R6. l-am adaptat, si l-am instalat. merge SUPER!!! incarcare constanta intre 13-14V. din pacate dupa ce am scapat de treaba asta mi s-a stricat vitezometru. am verificat cablul, e ok, am verificat rotita de plastic de la roata fata care invarte cablul si era varza. e clar ca nu am cum sa o repar trebuie schimbata. intrebare: ati mai avut problema asta, daca da cum ati rezolvato? m-am uitat pe site-uri si nu am gasit rotita de plastic nici macar tot ansamblul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 mi s-a stricat vitezometru. am verificat cablul, e ok, am verificat rotita de plastic de la roata fata care invarte cablul si era varza. e clar ca nu am cum sa o repar trebuie schimbata. intrebare: ati mai avut problema asta, daca da cum ati rezolvato? m-am uitat pe site-uri si nu am gasit rotita de plastic nici macar tot ansamblul Bate-te peste gura , sa nu ti se strice tot ansamblul de kilometraj ca e jale mare la buzunar. Doar rotitza aceea zimtzata de plastic e vreo 50 roni. Userul marius_florin iti poate spune de pe ce site le-a comandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
84sbf Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Bate-te peste gura , sa nu ti se strice tot ansamblul de kilometraj ca e jale mare la buzunar.Doar rotitza aceea zimtzata de plastic e vreo 50 roni. Userul marius_florin iti poate spune de pe ce site le-a comandat. multumesc pt tip nu credeam ca se poate cumpara doar rotita aia. sper sa am noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Valabil si la mine. ( RD04 ). ...........habar, nehabar...ce ramane de facut ? Nu stiu, zau asa.., cum dreaku vad ca nu prea mai e gaz sufisieent?! Chestia asta deja ma irita si stiti ce am sa fac? voi umbla numa pe plin cu rezervorul , uite asa, de-al dreaku, si asta pt ca oricum consuma putin si imi permit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 multumesc pt tip nu credeam ca se poate cumpara doar rotita aia. sper sa am noroc Daca nu ma insel, cativa baieti de pe topicul posesorilor de Transalp (model cu aceeasi hiba) au gasit pe cineva care sa le fabrice acea rotita din metal. Poate va ajuta cu ceva informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Daca nu ma insel, cativa baieti de pe topicul posesorilor de Transalp (model cu aceeasi hiba) au gasit pe cineva care sa le fabrice acea rotita din metal. Poate va ajuta cu ceva informatia asta. Daca reusesti chestia asta esti tatic, si da si tu ceva date de contact, ca poate mai sint si altii interesati de rotite de vitezometru de metal, in afara de mine. Eu am patit-o anul trecut cu respectivul pinion, si m-au rupt "oamenii" de la honda, cam cu 1 mil.. pentru un cacao de rotita de plastic.... Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) Valabil doar ptr RD04.asa cum spuneam mai sus nu se aprind becurile atit ptr 8 ltr cit si ptr 4 ltr, am desf sondele dela rezervor si am constatat ca is defecte, mai prost este ca nu pot fi reparate {de mine} atasej poze cu sonda si asteptam toti cei cu problema in cauza de la cei care au rezolvat aceasta dilema. Mentionez ca inauntrul cilindrului de tabla e un fel de carbune. Editat Mai 1, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Valabil doar ptr RD04.asa cum spuneam mai sus nu se aprind becurile atit ptr 8 ltr cit si ptr 4 ltr, am desf sondele dela rezervor si am constatat ca is defecte, mai prost este ca nu pot fi reparate {de mine} atasej poze cu sonda si asteptam toti cei cu problema in cauza de la cei care au rezolvat aceasta dilema. Mentionez ca inauntrul cilindrului de tabla e un fel de carbune. Uite aici solutia gasita de un italian http://www.qsl.net/iz7ath/web/home_eng.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Cine nu are chef sa bibileasca precum italianul, poate merge sa-si ia de la piese auto 2 rezistente din astea (capsula) si le monteaza in locul celor vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Stie cineva unde pot gasi si eu aripa fata pentru RD07 (cred ca e cam la fel cu cea de RD04) preferabil pe alb? (in afara de ebay sau reprezentanta honda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Am mers si cu 4 ltr in rezevor si nu sa aprins becul rosu , de cel galben nici vorba. Si eram si pe drum off. asteptam sfaturi. Mi s-au belit si mie sondele, culmea simultan, nu mai merge nici una. Asta asta iarna, am crezut ca au inghetat, dar nici acum nu si-au revenit. Solutia e sa folosesti contorul partial de km. Sa nu uiti sa-l pui la 0 la fiecare alimentare. Alimentarile trebuie sa fie de un singur fel, pina la gura. Atunci ai in mod sigur 300 km de facut indiferent de conditii, on sau off. Cind indica partialul insa 300 alimentezi, pentru ca mai ai doar 4-5 litri pina moare pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PERL Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) salutare ! ete ce poate AFRICANA : /index.php?showtopic=354686 ce se mai aude cu intalnirea? Editat Mai 4, 2009 de PERL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 salutare ! ete ce poate AFRICANA : /index.php?showtopic=354686 ce se mai aude cu intalnirea? Foarte tare "plimbarea". Felicitari. Chiar, ce se mai aude cu intilnirea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Daca reusesti chestia asta esti tatic, si da si tu ceva date de contact, ca poate mai sint si altii interesati de rotite de vitezometru de metal, in afara de mine. Eu am patit-o anul trecut cu respectivul pinion, si m-au rupt "oamenii" de la honda, cam cu 1 mil.. pentru un cacao de rotita de plastic....Thx. rotita de la vitezometru cred ca e bine ca este facuta din plastic,in eventualitatea unei impuritati sau lipsei vaselinei e mai bine sa dintii sa cedeze daca saiba de pe roata nu o face prima...in cazul in care aceasta este din metal cred ca exista posibilitatea sa blocheze roata fata...prietenul care ar putea face rotita din metal cred ca o poate face si din plastic,daca lucreaza pe freza sau strung stie ce sa ceara trebuie sa-i ceri doar sa fie din plastic... intradevar pretul este exagerat si nu e singura piesa care e in aceeasi situatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Stie cineva unde pot gasi si eu aripa fata pentru RD07 (cred ca e cam la fel cu cea de RD04) preferabil pe alb? (in afara de ebay sau reprezentanta honda) da' ce are ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 da' ce are ebay? Sti si tu ca nu oricine cumpara depe ebai, visa card chesti ,timp 1 luna chiar 2. Mi s-au belit si mie sondele, culmea simultan, nu mai merge nici una. Asta asta iarna, am crezut ca au inghetat, dar nici acum nu si-au revenit. Solutia e sa folosesti contorul partial de km. Sa nu uiti sa-l pui la 0 la fiecare alimentare. Alimentarile trebuie sa fie de un singur fel, pina la gura. Atunci ai in mod sigur 300 km de facut indiferent de conditii, on sau off. Cind indica partialul insa 300 alimentezi, pentru ca mai ai doar 4-5 litri pina moare pompa de benzina Hai sa vedem cum facem rost de alte sonde, ca ma seaca pe creier chestia cu bezina din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Sti si tu ca nu oricine cumpara depe ebai, visa card chesti ,timp 1 luna chiar 2. Hai sa vedem cum facem rost de alte sonde, ca ma seaca pe creier chestia cu bezina din rezervor. Sint si eu electronist si am inteles ce a facut italianul. Habar nu aveam cum sint facute sondele, credeam ca sint cu contact si le curat cind dau prima data rezervorul jos. Spre rusinea mea folosesc abuziv si permanent africana de cind am luat-o (doi ani) . Nu am avut motive sa-i dau jos rezervorul sau sa umblu la motor sau carburatie pina acum. Nici bujiile nu le-am schimbat si am facut deja inspre 30 mii cu ea. In schimb mi-am pus xenoane si am aratat lumii cum se poate face. Chiar pe acest topic acum vre-o luna. Intre timp mi-am pus si priza dubla, GPS si detector radar. Am sa pun poze amanuntite si am sa descriu la fel totul. Deasemenea am sa rezolv in stilul italianului sau nu problema indicatoarelor de benzina. Circuitul care exista in modulul de sub bord am impresia ca e doar de test la punerea contactului sa stii ca sint bune becurile. In curind am sa postez mai multe informatii daca ma lasa nebunia motociclismului care imi maninca aproape integral putinul timp liber. /index.php?...t&p=1860053 Tocmai am bagat si eu vaca aproape la limita pe jgheaburi oblice de stinca cu ripa in stinga, trecind din Girda in Padis si am coborit cu ea pe pante pline de musuroaie pe care asi fi mers si cu piciorul de-a busilea. Doar atit va spun, e bine sa fiti mereu doi macar cind va bagati la astfel de ispravi, am cunoscut si eu senzatia "tonica" de a nu prea mai avea nici drum inainte , nici cale de intoarcere Noroc ca eram doua vaci la pascut pe acolo, mai era si un gs mare si ne-am bazat unul pe altul. Editat Mai 4, 2009 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Hai sa vedem cum facem rost de alte sonde, ca ma seaca pe creier chestia cu bezina din rezervor. Eu nu am RD04, dar din cite inteleg din site-ul italianului, problema e ca acei termistori se ard de la mersul pe rezerva. Cea mai la indemina solutie ar fi refolosirea sondelor si inlocuirea termistorilor (un termistor costa 2-3 RON in mod normal). Acu' nu ca as fi eu mare electronist dar daca as avea o sonda din asta pt teste, sigur gasim o solutie simpla pt inlocuirea amaritelor alora de rezistente. Problema e mai mult de ordin mecanic, cum potrivesti noi termistori, izolatii etc Poate asa reusim si cu intilnirea aia, gasim o solutie pt repararea sondelor si ii chemam pe toti cei cu RD04 la inlocuit de sonde si o bere cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Poate am mai scris....incercati Karoo T de la Metzeler si n-o sa mai cumparati niciodata altceva. Aderenta perfecta pe asfalt (uscat dar mai ales UD) si excelenta offroad (si asta cu motor de 850). Plus ca la pret sint la jumatate din TKC80. Ale mele au aproape 6000km si se tin bine (fata cel putin arata ca noua, spatele 60% uzat). Incercati cu incredere heidenau k60 importator firma maxi scooter . Eu am si pe fata si pe spate. Comportament incredibil de bun pe ud, pe sosea mai mult decit acceptabil, off ideale, urci caun tractor, nici macar nu se incarca cu una cu doua . Plata- nu tin in regim mixt mai mut de 10 mii, eu am deja 7 mii cu ele fata nu se observa uzura, spatele insa mai e 60% din cit era. in schimb mai ieftine decit plasticurile gen Mitas. Prietenii pe care "i-am corupt "sint si ei foarte multumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Eu nu am RD04, dar din cite inteleg din site-ul italianului, problema e ca acei termistori se ard de la mersul pe rezerva.Cea mai la indemina solutie ar fi refolosirea sondelor si inlocuirea termistorilor (un termistor costa 2-3 RON in mod normal). Acu' nu ca as fi eu mare electronist dar daca as avea o sonda din asta pt teste, sigur gasim o solutie simpla pt inlocuirea amaritelor alora de rezistente. Problema e mai mult de ordin mecanic, cum potrivesti noi termistori, izolatii etc Poate asa reusim si cu intilnirea aia, gasim o solutie pt repararea sondelor si ii chemam pe toti cei cu RD04 la inlocuit de sonde si o bere cip Uite cip cum e. Astia functioneaza in felul urmator. Au un circuit de test care aprinde becurile citeva secunde cind pui contactul ca sa vezi daca nu sint alea arse. Apoi curentul care circula prin becuri incalzeste termistorul. Daca termistorul nu este racit in benzina, respectiv nivelul benzinei este sub senzor acesta se incalzeste in aerul din rezervor rezistenta lui scade si becul se aprinde. Daca insa este sub benzina, aceasta transmite caldura lui peretilor de metal si mai departe in exterior, asa ca nu se mai incalzeste, rezistenta lui ramine mare si becul stins. Pina aici clar, nu? din pacate acest echilibru termic pretinde anumite caracteristici particulare ale termistorului si m-asi mira sa gasim unele identice de uz general. Mai degraba este posibil ca sistemul sa fi fost adoptat si de industria auto unde exista de asemenea becuri martor de nivel si sonde. trebuie intrebat un electrician auto bun, ma voi ocupa. probabil ca alea auto sint mai ieftine fiind vorba de alta serie de fabricatie mult mai mare. In caz ca nu exista totusi si sistemul asta e foarte particular, atunci nu avem incotro si folosim termistori obisnuiti impreuna cu un circuit electronic tip trigger. La fel proiectabil cu un pic de rabdare si timp pentru experimente. Editat Mai 4, 2009 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Pina aici clar, nu? din pacate acest echilibru termic pretinde anumite caracteristici particulare ale termistorului si m-asi mira sa gasim unele identice de uz general. Mai degraba este posibil ca sistemul sa fi fost adoptat si de industria auto unde exista de asemenea becuri martor de nivel si sonde. trebuie intrebat un electrician auto bun, ma voi ocupa. probabil ca alea auto sint mai ieftine fiind vorba de alta serie de fabricatie mult mai mare. Nu stiu ce tipuri de termistori NTC auto exista dar putem investiga. Oricum nu cred ca e asa de greu de gasit un reper de uz general care sa functioneze. Becul ala indicator are 3W. Asa ca avem o idee despre ce cureti si rezistente vorbim. Trebuie un termistor cu un b cit mai mare si care sa reziste la puterea respectiva. O sa ma uit miine pe un catalog si revin cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) I really don't get it. De ce v-ati apuca sa experimentati, sa improvizati? Prostiile alea se gasesc la orice caruta care are bec pt low fuel. Nu stiu astea cu computador de bord, dar la cele fara nu vad cum ar putea avea indicatorul respectiv fara asa ceva. Pt dacie nu stiu daca se gaseste de cumparat separat de sonda, dar la Cielo parca se gaseste. Editat Mai 4, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 I really don't get it. De ce v-ati apuca sa experimentati, sa improvizati? Prostiile alea se gasesc la orice caruta care are bec pt low fuel. Nu stiu astea cu computador de bord, dar la cele fara nu vad cum ar putea avea indicatorul respectiv fara asa ceva. Pt dacie nu stiu daca se gaseste de cumparat separat de sonda, dar la Cielo parca se gaseste. si tu credeai ca long way round e cu charley si cu McGregor.................NU frate e cu olteni care alearga in juru cozii aaaaahahahahahhaaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 I really don't get it. De ce v-ati apuca sa experimentati, sa improvizati? Prostiile alea se gasesc la orice caruta care are bec pt low fuel. Nu stiu astea cu computador de bord, dar la cele fara nu vad cum ar putea avea indicatorul respectiv fara asa ceva. Pt dacie nu stiu daca se gaseste de cumparat separat de sonda, dar la Cielo parca se gaseste. Dacia ,daewoo si multe alte ,au senzori in rezervoare bazate pe flotoare.Dar cum romanul e inventiv trebe sa gasim o alternativa. 2 poze cu sonda dela VTR si CBR f4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.