fechetm Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Buna ziua dragi colegi motociclisti. Dupa o incercare cu un f3 mi-am dat seama ca nu asta caut . Incerc sa-mi gasesc o motocicleta comoda, sa pot parcurge drumuri relativ lungi prin tara (3-400 km). M-am gandit la un bmw 1150 . (am cam 4000 E si nu prea-mi ajung). si mai am o problema. am doar 1,70 si 70 kg si ma gandesc sa nu fie prea inalta pt mine. Deci ca sa recapitulez: vreau un motor nu foarte puternic (nu ma intereseaza viteza), sa aiba cutii (sa-mi incapa 2 costume ), si sa fie comoda si neaparat manevrabila (nu am foarte mare experienta, si din motive de siguranta nu as vrea sa fie foarte naravasha sau greu de condus) . va multumesc anticipat Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Incearca un BMW F 650 GS, e okay pentru inceput si nu e extraordnar de naravasa plus ca gasesti un model okay pana in 4000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 sal!.eu i-ti recomand un enduro touring.honda transalp,yamaha tdm,suzuki v-strom.acestea sunt motore in doi cilindri mai puternice si mai indicate pentru drumuri lungi.pentru un drum de 300-400km poti opta pentru un monocilindru cum ar fi :bmw gs 650,aprilia pegaso,suzuki freewind, si nu in ultimul rind un touring in patru cilindri cum ar fi honda cbf, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Un lucru e clar, cu 4000E nu poti sa-ti iei 1150, ci 1100. Care, din punctul meu de vedere e mai bun. Un motor foarte potent, fiabil, usor de intretinut si care duce foarte multi km. Daca ai impresia ca nu ajungi jos pe GS (care, in setarea cea mai joasa, are saua la 820mm de sol), atunci te poti gandi la R (roadsterul) sau RS (sport-touringul), amandoua ceva mai joase. Doar ca am citit ca nu ai multa experienta. Nici eu n-aveam excesiv de multa cand mi-am luat GSu'. 16.000km in 6 luni pe DR 350. De cand m-am urcat pe barca, era s-o dau pe jos de vreo 3 ori din cauza mea nerespectand motorul. Cuplul este foarte puternic si-n situatii de aderenta scazuta ti-o poti lua foarte grav. Si sa faci un powerslide in mijlocul Universitatii is not for the faint hearted... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 anu trecut pe vremea asta eram si io in aceeasi dilema ca tine. si stiu cat de greu e sa te decizi. din experienta mea pot o sa incerc sa iti fac un set de intrebari pe care ar trebui sa ti le pui inainte de a cumpara un motor. io zic sa incerci sa raspunzi la ele si o sa vezi ca si sugestiile primite de la colegii de pe forum o sa fie mult mai relevante #1. ce vreau de la motor (ex: fun, confort, autonimie, fiabilitate) #2. unde o sa ma dau cu motorul (ex: 60% oras, 20% drum intins, 20% off usor) #3. ma dau singur sau cu pasager #4. cate bagaje vreau sa iau cu mine prin calatorii #5. cat de mult timp sunt dispus sa investesc in shurubaiala motorului #6. inafara de genul asta de motor (touring in cazul tau), ce alt gen de motor imi mai place (moaaa, turbez cand ii vad pe aia facand hard enduro) #7. vrei un motor dedicat, specializat pe o anumita treaba sau unul care sa faca cate putin din toate nu asta e musai ordinea logica a intrebarilor. desi #1. chiar cred ca ar trebui lasata acolo in top, ca e cea mai relevanta. nu stiu daca sunt toate sau macar daca sunt bine formulate. pe de alta parte obisnuieste-te cu ideea ca indiferent ce iti vei lua in max 2 ani o sa incepi sa oftezi dupa altceva. nu stiu care naiba e boala noastra, a astora pe 2 roti, da suntem al naibii de infideli cu jucariile. poate s-o chema evolutie. cat despre partea cu "motorul naravas"... in fine, sunt intradevar motoare mai greu si motoare mai usor de condus. da tot n-am vazut in viata mea motor care sa intre intr-un accident fara motorist pe el. acestea fiind zise, ma opresc si las oamenii mai experimentati, care intr-adevar au avut sansa sa probeze diverse motoare, sa iti dea sfaturi. si ii rog io respectuos din partea ta sa nu transforme postul asta in a 654209025600275024 lupta intre branduri moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fechetm Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 anu trecut pe vremea asta eram si io in aceeasi dilema ca tine. si stiu cat de greu e sa te decizi. din experienta mea pot o sa incerc sa iti fac un set de intrebari pe care ar trebui sa ti le pui inainte de a cumpara un motor. io zic sa incerci sa raspunzi la ele si o sa vezi ca si sugestiile primite de la colegii de pe forum o sa fie mult mai relevante #1. ce vreau de la motor (ex: fun, confort, autonimie, fiabilitate) #2. unde o sa ma dau cu motorul (ex: 60% oras, 20% drum intins, 20% off usor) #3. ma dau singur sau cu pasager #4. cate bagaje vreau sa iau cu mine prin calatorii #5. cat de mult timp sunt dispus sa investesc in shurubaiala motorului #6. inafara de genul asta de motor (touring in cazul tau), ce alt gen de motor imi mai place (moaaa, turbez cand ii vad pe aia facand hard enduro) #7. vrei un motor dedicat, specializat pe o anumita treaba sau unul care sa faca cate putin din toate nu asta e musai ordinea logica a intrebarilor. desi #1. chiar cred ca ar trebui lasata acolo in top, ca e cea mai relevanta. nu stiu daca sunt toate sau macar daca sunt bine formulate. pe de alta parte obisnuieste-te cu ideea ca indiferent ce iti vei lua in max 2 ani o sa incepi sa oftezi dupa altceva. nu stiu care naiba e boala noastra, a astora pe 2 roti, da suntem al naibii de infideli cu jucariile. poate s-o chema evolutie. cat despre partea cu "motorul naravas"... in fine, sunt intradevar motoare mai greu si motoare mai usor de condus. da tot n-am vazut in viata mea motor care sa intre intr-un accident fara motorist pe el. acestea fiind zise, ma opresc si las oamenii mai experimentati, care intr-adevar au avut sansa sa probeze diverse motoare, sa iti dea sfaturi. si ii rog io respectuos din partea ta sa nu transforme postul asta in a 654209025600275024 lupta intre branduri moto. salut. multumesc mult pentru mesaj. asa cum ai spus si tu, referitor la punctul 1, cred ca as opta pentru confort, si fiabilitate (in idea ca as putea opta candva pentru o excursie mai lunga) 2. am sa ma dau mai mult in afara localitatilor, in weekenduri am sa am de umblat foarte mult prin tara. 3. nu prea am incredere in mine deocamdata ca sa mai iau pe cineva in spate. cand o sa am mai multa experienta, probabil ca am sa o fac. 4. bagajele sunt esentiale. trebuie sa-mi iau costume, pantofi, etc 5. nu ca nu as fi dispus sa investesc, dar as vrea un motor cat mai fiabil. (creca as inebuni daca mi se strica si raman in drum cu motoreta) 6. am mai avut o vitezana, si nu mi-a placut. acum mai am un cr125 cu care ma dau prin padure. vreau sa-mi iau un motor pe care sa-l am macar cativa ani (nu doar 2), sa fie frumoasa (sa nu se demodeze tare), si nu prea inalta, si sa fie cat mai stradala (nu vreau sa ma dau prin padure sau pe off road cu ea ). chopper nu pre-mi place ca nu e comoda. 7. la punctu asta nush ce sa-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 solutia aleasa de mine e in poza, din pacate te cam limiteaza la asfalt, dar e extraordinara. A fost 3000 de Euro, dar tu trebuie sa alegi ceea ce simtzi tu ca te face sa te simtzi bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salut Eu iti recomannd Honda Transalp 650 sau Suzuki V-Strom 650,Kawa Kle 500[daca nu te intereseaza puterea,cuplu] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 SalutEu iti recomannd Honda Transalp 650 sau Suzuki V-Strom 650,Kawa Kle 500[daca nu te intereseaza puterea,cuplu] Salut, Vezi si topicul acesta: /index.php?showtopic=303104 care cred ca o sa iti mai raspunda la cateva intrebari pe care poate le mai ai (poate deja l-ai vazut!) Pentru nevoile mele (90%strada si 10% offroad) eu am Transalp si doua chestii ma inerveaza la el: 1. lipsa vitezei 6 2. nu se strica In momentele in care ma mananca dosul tot salivez la dl650 care mi se pare mai potent. Daca as fi avut mai multi bani ... R1150gs insa cred ca m-as fi chinuit prin oras la cum folosesc eu motoreta. In locul tau m-as urca pe unele modele ca sa vad cum se simte. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
death25 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 sport touring , am vazut ca ti-a mai recomandat cineva asa ceva la drumuri lungi daca ai un rucsac pe rezervor poti dormii cu usurinta in mers ,nu tu vibratii nu tu vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 M-am gandit la un bmw 1150 . (am cam 4000 E si nu prea-mi ajung). si mai am o problema. am doar 1,70 si 70 kg si ma gandesc sa nu fie prea inalta pt mine. Deci ca sa recapitulez: vreau un motor nu foarte puternic (nu ma intereseaza viteza), sa aiba cutii (sa-mi incapa 2 costume ), si sa fie comoda si neaparat manevrabila (nu am foarte mare experienta, si din motive de siguranta nu as vrea sa fie foarte naravasha sau greu de condus) . Salut! 4000 sunt clar putini pt un 1150, oricare ar fi el (GS, RS, RT, R)... si un 1100 il iei la banii astia cam vechi si multi km. Realist poti spera la un R1100R sau R850R, este naked dar se monteaza (daca nu are deja) un parbriz maricel si pana la 120KM/h cred ce este suficient. Si pt 1,70 este excelent, f comod si manevrabil. Avantaje: cardan (scapi de lantul ala nenorocit), ai toate sansele sa-l gasesti deja cu coburi (originali) si f important cu ABS. 1100/1150GS eu clar nu ti-as recomanda la 1,70. O alta varianta f buna care deja ti s-a mai recomandat: F650GS incepand cu 2001 (as evita 2000 fiind primul an de fabricatie). Este de asemenea destul de comod, foarte manevrabil, consuma f putin, din pacate cu lant dar este foarte indicat pt drumurile proaste din Ro si pt eventuale escapade prin padure. De asemenea, f recomandat ca-l poti gasi cu ABS si coburi originali, poate si /sau cu topcase, coburii priginali fiind variabili (isi maresc volumul, lucru util in oras cand nu ocupa loc mult degeaba). 3. nu prea am incredere in mine deocamdata ca sa mai iau pe cineva in spate. cand o sa am mai multa experienta, probabil ca am sa o fac. O decizie foarte inteleapta! Un lucru e clar, cu 4000E nu poti sa-ti iei 1150, ci 1100. Care, din punctul meu de vedere e mai bun. Oricat de subiectiv ai fi si oricat ti-ai iubi motocicleta ta, sa zici ca 1100 e mai bun decat 1150 cred ca e o mare greseala. Aici e vorba clar de o evolutie, adica i-au schimbat farul (care sincer era urat rau la 1100) si au pus o cutie in 6 trepte (clar mai indicata) si au mai imbunatatit pe ici pe colo, frana cu ABS integrat etc etc. Dar hai ca devenim off-topic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 vezi la vanzari erau doua bmw frumoase care mi-au placut. unu era de politie (cu tot echipamentul ) si altu era rt sau ceva de genu oricum la bani astia cred ca iti vei lua un transalp/african foarte bun bafta la ce iti vei lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 1100 mai bun decat 1150. Cel putin din punctul de vedere al fiabilitatii. La 1100 problemele clasice sunt: - senzorii hall - doi rulmenti din cutie (modelele pana in '97) - garnitura principala la FD - pompa de benzina - subcadrul predispus la rupere in anumite cazuri (modelele pana in '97) La 1150, la ce am zis mai sus se adauga: - probleme grave de dezaliniere intre ambreiaj si cutie - predispus (mai mult decat 1100) sa prajeasca FD-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Deci....chestia cu lantul este irelevanta...in afara de o ungere periodica si o intindere la cateva mii de km nu ii faci nimic. Topcase-ul original de la BMW este o gluma proasta. Enorm de scump si extrem de mic. Coburi in oras...la fel...exclus daca vrei sa te mai strecori printre masini. Aici ai multe variante (Zega, HB, Givi - daca nu are motoru din fabrica). Nu conteaza ca ai 1,70 ... asta e ceva preconceput. Singurul lucru care conteaza este lungimea picioarelor (inseam). Poti sa ai 1,90 si sa stai la fel de bine pe un motor ca cineva care are 1,70-1,75. Totul tine de conformatia ta. Daca ai picioare de 1 m lungime sau peste...te urci pe orice...daca ai picioare mai scurte, atunci depinde. Intaltimea generala e irelevanta. Inca o chestie...nu e atat de important sa atingi cu toata talpa jos. Chestia aia te ajuta doar cand dai cu spatele sau cand ai de manevrat motorul in panta. Deci poti incerca si un motor mai inalt. Inveti sa il ti cu un picior jos la semafor, muti o buca mai pe o parte...si se rezolva. Daca atingi cu jumate de talpa...o sa te descurci cam in orice situatie. Daca vrei ceva sport touring...eu m-as uita la VFR . Este excelenta ca fiabilitate. Daca vrei ceva si pentru soft-enduro , atunci un GS sau Transalp sau ceva din clasa asta. Du-te in showroom-uri....urca-te pe fiecare model...da un suc cuiva aici care are un motor care te intereseaza si va intalniti undeva sa te urci pe el. Editat Mai 19, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 arunca un ochi si aici. /index.php?...=258136&hl= bmw k100lt (luxury touring). e al fratelui meu si am condus-o si eu. este excelenta la drum lung, foarte confortabila (radiocasetofon, abs fata/spate, 3 cutii de bagaje de-ti incape jumatate de sifonier). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) Deci....chestia cu lantul este irelevanta...in afara de o ungere periodica si o intindere la cateva mii de km nu ii faci nimic.Topcase-ul original de la BMW este o gluma proasta. Enorm de scump si extrem de mic. Nu conteaza ca ai 1,70 ... asta e ceva preconceput. Singurul lucru care conteaza este lungimea picioarelor (inseam). Poti sa ai 1,90 si sa stai la fel de bine pe un motor ca cineva care are 1,70-1,75. Intaltimea generala e irelevanta. Inca o chestie...nu e atat de important sa atingi cu toata talpa jos. Daca vrei ceva sport touring...eu m-as uita la VFR. Du-te in showroom-uri....urca-te pe fiecare model... Chestia cu lantul a tot fost dezbatuta, exista s topic "lant vs. cardan" etc. Daca tu consideri ca grija ungerii lui la fiecare drum de cateva sute de km, eventual purtarea spray-ului la tine, verificarea ocazionala daca este intins, schimbarea intregului kit (care nu este deloc ieftina) etc este irelevant... nu mai comentez; (nu asta e scopul topicului) p.s. parca tu visai la un F800ST (cu curea) sau te confund? Daca 31L la un top-case ti se pare "extrem de mic", eu cred ca esti total pe langa. Sau, cu ce il compari?? In plus, acel topcase original arata excelent, se vede calitatea pe el, este frumos integrat in aspectul motocicletei (nu o pleasca lata ca majoritatea). Eu l-am avut pe 650-ul meu si mi s-a parut foarte incapator. Si ce legatura are "pretul enorm de scump"? era vorba ca poate ai norocul sa-l ai deja pe moto la cumparare. Si cat costa de este asa "enorm de scump", stii? si iar intreb, cu ce il compari? Cu vreo varza de pe la Louis? unul mai de calitate (ex: Givi) ai vazut cat costa? (ca fapt divers: l-am vazut pe cel original la BMW la MĂźnchen cu numai 74euro la oferta si il montezi pe portbagajul original, nu mai dai banii pe adaptoare etc) Asa ca nu mai face tu "glume proaste"... si nu mai fi precum vulpea cu strugurii... Daca tu zici ca la 1,70 se poate merge decent pe un ditamai animalul de GS, nu mai comentez, nu are rost... Dar este clar ca pe una mai scunda, este mai confortabil si mai ales mai sigur... VFR este mult mai sport decat touring; ghidonul ala sport, aproape la nivelul rezervorului... si cat de usor pui bagaje pe ea?? Omul a zis ca vrea ceva pt distante, confortabil si ca va cara bagaje... A zis si un pret, cca 4000euro. Mai gaseste oare in show-room un model vechi ce s-ar incadra in banii astia? p.s. la toate astea nu mai continui discutia, stricam topicul... Editat Mai 19, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) F800 ST spuneam ca este un model care imi place si l-as folosi pentru touring (printre altele). Imi place ca motocicleta...nicidecum nu pentru ca are cardan (poate avea si lant...nu ma deranjeaza...e chestie de comoditate). Personal nu ma deranjeaza sa ung lantul o data la 1000-1500 km. Am vazut si eu top case-ul de la Bmw...si fata de Givi-ul meu mi se pare o gluma. Este prea mic (sau poate m-am obisnuit eu sa am loc mai mult. Referitor la inlatime...daca tu crezi ca are vreo importanta cat esti de inalt de la mijloc in sus...as fi curios sa aflu cu ce te ajuta cand stai pe un motor . Repet. Singurul lucru relevant este lungimea picioarelor (inseam-ul). Doar cu alea incalec motorul si tot de ele ma folosesc sa il tin. In functie de cat de lat e, variaza si pozitia in sa. Referitor la bagaje pentru VFR...sa iti povesteasca cei care au fost cu ele in ture prin Europa. Sunt de care imi amintesc. Omul a zis ca vrea ture de 3-400 km in tara. N-a zis Trans-Siberianu' Editat Mai 19, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Buna ziua dragi colegi motociclisti. Dupa o incercare cu un f3 mi-am dat seama ca nu asta caut . Incerc sa-mi gasesc o motocicleta comoda, sa pot parcurge drumuri relativ lungi prin tara (3-400 km). M-am gandit la un bmw 1150 . (am cam 4000 E si nu prea-mi ajung). si mai am o problema. am doar 1,70 si 70 kg si ma gandesc sa nu fie prea inalta pt mine. Deci ca sa recapitulez: vreau un motor nu foarte puternic (nu ma intereseaza viteza), sa aiba cutii (sa-mi incapa 2 costume ), si sa fie comoda si neaparat manevrabila (nu am foarte mare experienta, si din motive de siguranta nu as vrea sa fie foarte naravasha sau greu de condus) .va multumesc anticipat Mircea cate kile are 1150-u, incearca sa vezi daca il si poti ridica de jos ... Daca te uiti la discutii in legatura cu BMW poti observa ca problemele de natura tehnica sunt mai frecvent dezbatute decat la alte marci, nu stiu de ce, dar banuiesc.... Nu ca nu mi-ar place un gs1200... Vezi si tansalp 2001-... daca vrei ceva comod si fiabil Incepator cu moto de +1000cm e mai greu sa inveti sa conduci si mai ales sa il pastrezi nezgariat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 TDM 900A iti poti lua la banii astia. chiar si cu ceva extra daca cauti prin italia. motor foarte fiabil si coios, la drum lung consuma undeva la 4,5-5L viteza de croaziera. are injectie si e foarte usor de intretinut eu am 171 cm si ma descurc excelent cu TDM-ul meu din 92, la inceput l-am pus de 2 ori jos dar usor, aproape de pe loc acum depinde ce iti place si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 cate kile are 1150-u, incearca sa vezi daca il si poti ridica de jos ...Daca te uiti la discutii in legatura cu BMW poti observa ca problemele de natura tehnica sunt mai frecvent dezbatute decat la alte marci, nu stiu de ce, dar banuiesc.... Nu ca nu mi-ar place un gs1200... Vezi si tansalp 2001-... daca vrei ceva comod si fiabil Incepator cu moto de +1000cm e mai greu sa inveti sa conduci si mai ales sa il pastrezi nezgariat... 1150 ii ceva mai greu ca 1100. problemele... sunt foarte usor si relativ ieftin de rezolvat: 2 senzori, 120 ron, un rulment, 100 ron, un simering, 6 ron... si ii putin probabil sa iti pice vreunul din lucrurile de mai sus. parerea mea: 1100 cu saua aftermarket joasa, sau am vazut pe ebay din gel... nu ca am eu, da chiar ii un motor bun si sa dai 3500 pe el in germania ii zic eu foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fechetm Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 Dragi colegi. va multumesc in primul rand pentru sfaturile acordata. Imi pare rau ca a deviat putin de la topic, dar oricum, sfaturile voastre au fost mai mult decat utile. Azi am incercat sa ma urc pe un Honda Transalp (dakar??) si mi s-a parut inalta pentru mine. Maine e ziua cea mare in care incerc sa vad cum e cu Gs 1150. Daca si ala o sa fie prea mare (cu sunt mai mult ca sigur dealtfel) nu-mi ramane decat sa mai incerc 650 GS si un V-strom 650. sper macar una din astea sa-mi fie ok. oricum, va tin la curent, si multumesc incaodata pentru tot. oricum, bmw-ul mi se pare de departe cea ce caut, si tinand cont ca nu as schimba-o prea curand, as mai fi pus niste banuti si mi-as fi luat una s-o am macar 7-8 ani. multumesc inca odata... sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) incearca si un bmw k100lt. e un motor super. nu-i f inalt si e un touring adevarat. nu zic ca transalpu sau 650 gs-ul nu-s bune, dar nu poti compara mere cu pere. Editat Mai 20, 2009 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fechetm Postat Mai 21, 2009 Autor Share Postat Mai 21, 2009 incearca si un bmw k100lt. e un motor super. nu-i f inalt si e un touring adevarat. nu zic ca transalpu sau 650 gs-ul nu-s bune, dar nu poti compara mere cu pere. e interesenta, dar mi se pare cam inestetic farul ala patrat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 e interesenta, dar mi se pare cam inestetic farul ala patrat.. parca ziceai ca vrei ceva confortabil si la pret decent. uite aici atunci: http://www.dw-berlin.de/bikes/DSCF7957.JPG http://www.giornaledellepulci.it/public/fa...36_DSCF0524.JPG nu mai are far patrat. cauta pe net si poate gasesti ceva la pret bun (bmw 1150rt) de 1100rt nu ti-am zis, ca si ala are farul patratos si iar n-o sa-ti placa. p.s. poate gasesti prin oras pe la tine un bmw din asta cu far inestetic si il rogi pe proprietar sa te plimbe putin. vorbim dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fechetm Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 parca ziceai ca vrei ceva confortabil si la pret decent.uite aici atunci: http://www.dw-berlin.de/bikes/DSCF7957.JPG http://www.giornaledellepulci.it/public/fa...36_DSCF0524.JPG nu mai are far patrat. cauta pe net si poate gasesti ceva la pret bun (bmw 1150rt) de 1100rt nu ti-am zis, ca si ala are farul patratos si iar n-o sa-ti placa. p.s. poate gasesti prin oras pe la tine un bmw din asta cu far inestetic si il rogi pe proprietar sa te plimbe putin. vorbim dupa aia. REVIN!!!! azi m-am dat cu 1150 GS. mi se pare senzationala motocicleta. doar ca am o mica problema. lasata la maxum seaua si suspensia , tot nu reuseam sa pun talpa jos (va reamintesc ca am 1.70). doar juma de talpa iar calcaiului i-ar mai fi trebuit inca vi 4 cm sa stea jos. e clar ca asta e motocicleta pe care mi-o doresc, sunt absolut inebunit dupa ea. Intrebare:??? 1. cat de grav e faptul ca nu ajung jos cu toata talpa? 2. oare nu mai bine mi-as lua un 1150 rt ? am de facut drumuri lungi prin tara, si in nici un caz pe forestier sau drum accidentat. (daca se pot considera drumurile noastre neaccidentate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.