andumi Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 man...nu stiu cate stroame rosii mai sunt in bucuresti...dar tu mergi fara manusi si in adidasi ? cred ca te-am filmat acum vreo luna pe langa parcul titan Clar nu sunt eu! Nu urc pe motor fara echipament adecvat. Am vazut prea multe la viata mea si nu ma complic aiurea, ceea ce recomand oricui. Asta nu inseamna ca sunt si diversi asa zisi "motociclisti" care merg fara echipament. Mi se pare un risc enorm chiar si mersul cu pasagerul fara echipament. Am vazut multi care isi plimba consoartele pe motor, ei cu echipament si ele fie cu slapi, papuci, pantofi cu toc, etc.... Stroame rosii nu am mai vazut. E foarte adevarat ca a mea este portocalie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Maine dimineata plec pana la Valea Doftanei. Daca mai este cineva interesat sa imi zica. O sa plec pe la 9.30 Editat Noiembrie 27, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Salut, Sunt nou posesor de permis categoria A (Octombrie 2012) si vreau sa imi iau un v-Strom 650. Din ce am citit pe acest forum ma puteti ajuta cu sfaturi si recomandari. In primul rand ar trebuii sa ma decid asupra anului de productie. Care a fost un an bun pentru v strom? Care ar fi pretul corect pentru un motor din acel an? Imi recomandati sa iau motorul de la posesorul anterior sau de la un dealer care vinde motoare sh? In momentul in care gasesc ceva care imi place, exista cineva priceput la care pot merge cu motorul sa isi dea cu parerea daca este ok sau nu? Va multumesc. Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Salut, Depinde de bugetul tau si de ce vrei de la motocicleta. Cu motocicletele sh este o usoara loterie. Nu poti zice un pret corect ca sunt diferente de km si accesorii...nu mai zic de cum a fost intretinuta. Sunt cativa baieti care le aduc de afara. A mea este fabricata in 2005 si adusa din Italia acum doi ani. Nu am avut nici o problema cu ea. Vorbeste cu bozoro(Fabio). El iti poate oferii mai multe detalii referitor cu acest model de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Multumesc, Nu am inca un buget stabilit dar as vrea sa imi iau un motor care sa mearga ok si sa ma bucur de el 2-3 ani. Am sa apelez la Fabio sa vedem daca ma poate ajuta. Editat Noiembrie 27, 2012 de Malaceab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 salut, 0733546951 suna-ma si vorbim de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) De ceva vreme ma confrunt cu niste dileme de nu pot dormi si cu greu mi-am convins orgoliul sa ma lase sa scriu aici. Tot citind acest topic am ajuns pe la pagina 68 si am citit pe acolo ca dl650 mai noi au doua bujii pe cilindru deci 4 in total. Aici m-am blocat si am inceput sa caut. EU am schimbat doar 2 conform manualului pe care il am dl650 service repair manual k9. Motorul meu e din 2010. M-am uitat din nou in manual mai uitat pe youtube si deja nu mai inteleg nimic. Pana la urma eu am patru? E 2 noaptea si m-as duce pana la motor sa ma uit dar e frig rau asa ca va intreb pe voi. Daca sunt patru atunci de ce mama naibii in manualul de k9 nu scrie de cat de doua? Sau nu stiu eu sa citesc manualul bine? Va rog lamuriti-ma si pe mine ca sa stiu daca maine ma duc sa mai iau niste bujii. Fabio sa stii ca tot nu s-a rezolvat pb cu tps. Din cand in cand se mai opreste dupa ce vin din cruise speed spre viteze mici. L-am mai reglat si eu dar se pare ca e foarte fina treaba. Ma gandesc sa caut un obd. Daca s-a mai discutat despre astea ma iertati dar sunt abia la pagina 68. CU respect pentru cunoscatori. Editat Noiembrie 28, 2012 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 In 2007 au mai pus 2 bujii pentru a respecta Euro3. Al tau are 4 bujii. Poate ai manualul de K4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 De ceva vreme ma confrunt cu niste dileme de nu pot dormi si cu greu mi-am convins orgoliul sa ma lase sa scriu aici. Tot citind acest topic am ajuns pe la pagina 68 si am citit pe acolo ca dl650 mai noi au doua bujii pe cilindru deci 4 in total. Aici m-am blocat si am inceput sa caut. EU am schimbat doar 2 conform manualului pe care il am dl650 service repair manual k9. Motorul meu e din 2010. M-am uitat din nou in manual mai uitat pe youtube si deja nu mai inteleg nimic. Pana la urma eu am patru? E 2 noaptea si m-as duce pana la motor sa ma uit dar e frig rau asa ca va intreb pe voi. Daca sunt patru atunci de ce mama naibii in manualul de k9 nu scrie de cat de doua? Sau nu stiu eu sa citesc manualul bine? Va rog lamuriti-ma si pe mine ca sa stiu daca maine ma duc sa mai iau niste bujii. Fabio sa stii ca tot nu s-a rezolvat pb cu tps. Din cand in cand se mai opreste dupa ce vin din cruise speed spre viteze mici. L-am mai reglat si eu dar se pare ca e foarte fina treaba. Ma gandesc sa caut un obd. Daca s-a mai discutat despre astea ma iertati dar sunt abia la pagina 68. CU respect pentru cunoscatori. @butrosica Ai 4 buji garantat. Localizate astfel: Doua ca la modelul anterior: cate una in capatul de sus al cilindrilor adica in spatele radiatorului de apa si una sub oo Una pe lateral dreapta (cum calaresti motocicleta) pe cilindrul din fata si se vede fara sa demontezi nimic Una pe lateral stanga (cum calaresti motocicleta) pe cilindrul din spate, si aici o vezi fara dar trebuie sa scoti seaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @butrosica: Apropo de manual: daca ai descarcat ala de pe site vezi ca e asa: pana pe la o anumita pagina e despre K$ si pe urma incep modificari si explicatii aditionale pentru modelele mai noi. Stiu asta de cand am scos cartea la imprimanta sa o duc la mecanicul meu. Daca ai "dl650ak4-9.pdf" atunci e asa: Pana la pagina 471 e K4 si de acolo incolo sunt restul modelelor pe ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) Sugestia mea ar fi sa incerci intai un vstrom, sa vezi cum ti se potriveste incepand cu pozitia in sea si terminand cu parcurgerea unui traseu, intai in poligon si apoi in trafic. Poate nu iti e pe plac, e pacat sa iti iei si sa constati ca nu va intelegeti. In principiu, vstromul de 650 iarta si te invata multe, insa, revin, cred ca ar trebui sa faci o proba intai si apoi sa te decizi. Cele bune! Gospo Salut, Ideea este buna. Dar cine ii da unui incepator motorul lui? Am auzit ca se merge pe regula "Pusca si femeia nu se imprumuta". Am fost la Fabio si m-am urcat pe una sa vad daca stau ok.(Multumesc Fabio) Editat Noiembrie 29, 2012 de Malaceab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 S-a rezolvat....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @ butrosica : treci pe la mine sa mai verific una alta sa o facem sa mearga.cum trebuie. Nu vreau sa ramana asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 S-a rezolvat....! arata super ! m-ai convins, o mut si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) @fabio. Multumesc mult de tot. Te sun si vorbim si in functie de cand ai tu timp vin. Editat Noiembrie 29, 2012 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) Sa-ti fie de bine! Sper sa mai apuc ceva, din primavara-toamna asta si eu, maine. Editat Noiembrie 30, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 bogdane, pentru curiozitatea mea, ce dimensiuni au cutiile laterale pentru V-strom ( ma refer la cele facute de tine ) maine sunt 12 grade, desi nu stiu cat ma mai tine lantul, as da o fuga sa vad marea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Am montat saptamana asta un set pe un Vstrom. Cutiile au 49 L (500x380x270). Parerea mea? Sunt imense. Asa a fost comanda, cutiile cele mai mari, simetrice, si cu canistra de benzina intercalata pe stanga intre cutie si motor. Exclus strecuratul printre masini, dar pleci cu toata garderoba dupa tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 par maricele dar cred ca sunt ok . eu intrebam ca sa ma gandesc cam ce genti ar merge bagate in ele. daca se gasesc de cumparat sau trebuiesc facute. oricum pana la primavara mai am de facut calcule plec in vreo 10 minute sa-mi iua motoreta si la 9 cel tarziu ies din oras pe urmatorul traseu : http://goo.gl/maps/Hj9sl daca mai vrea careva sa vina ma gaseste la telefon 0740072363 (pana la maxim ora 9 sa zicem, ca dupa aia il bag in rucsac). la mine niciodata traseele nu sunt batute in cuie asa ca daca mai vine careva putem sa mai ajustam traseul . plec ca de obicei, adica singur ....hai Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Omul e pescar, si merge des cu cortul. Avea nevoie de spatiul maxim de bagaje si un bidon pt benzina sau apa. Acum are din plin. Celelalte cutii au 40 L (500x380x220) si comanda speciala, le-am facut si pe cele mai mici de 30 L (500x380x165). @bogdan harea ms, dle. Vii la vstromski? Iarna hibernez, stang bani si timp pt sezon. Cu masina nu merg. Distractie placuta. Editat Decembrie 1, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Motorul este inca la mine. Mai trebuie montat topcase-ul. Proprietarul este vstromist de curand, nu este din gasca si are oroare de forumuri. L-am invitat sa intre pe motociclism si vstromania, dar a refuzat categoric. Am sa fac poze poate chiar astazi, daca ma intorc din plimbare in timp util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Poze: cutiile, suportul si cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 moaaaaaaaaaaaaaa; e cat un autobuz din spate!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Vesnicul carcotas de serviciu. 1150 pe spate. Se poate si mai putin, dar fara canistra si fara aparatoarea tobei de esapament, respectiv 1050, sau si mai putin cu cutiile de 40L, respectiv cca 950. Am si matrita cu sigla, dar cutiile actuale nu mai pot fi presate. Ramane pt lotul viitor. Editat Decembrie 1, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 arata ok cutiile da intradevar se lateste rau treaba. la mine daca folosesc cum imi doresc eu suportii originali , distanta de la motoreta la cutie e mult mai mica. am impresia ca la miar tobele sunt bagate mai sub sea decat la "ala micu" am ajuns azi unde mi-am propus. e data naibii motoreta asta. nu-ti mai vine sa te dai jos de pe ea . am ajuns la Enisala si de acolo in Vama Veche si inapoi acasa. in total 720km . si daca tot mi-am luat moto adventure am avut parte si de aventura. mi-a sarit lantul cand am ajuns in Dristor ). Lantul e varza si trebuia schimbat de mult dar am tot zis ca lasa ca il schimb la iarna, ca oricum nu mai merg ca vine frigul. dar cum frigul n-a venit eu am tot mers(inca vreo 3-4000km mai mult decat imi propusesem sa merg cu lantul asta). dimineata mi-a fost lene sa-l mai intind ca ma si grabeam iar pe drumul de intoarcere deja ma gandem...gata frate, ar fi cazul sa-l schimb ca e gata de mult si in dristor am tras o frana de motor de a sarit de pe foaie, cu tot cu o juma de dinte. partea buna e ca eram la 1km de garajul unor prieteni si l-am pus la loc cat sa duc motoreta la garajul meu. dar daca stau si ma gandesc bine....am bagat 720km , am impins si la motoreta... si nu ma doare nimic , ba chiar as face o iesire in oras la o bere . e dat dracu' v-stromul asta si ce face el din oameni iaca si ceva poze. pun una si cu motoreta mea din spate sa se vada suportii si tobele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.