Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

M-a intrebat un "organ" mai tinerel acum vreo cativa ani de ce merg cu lumina aprinsa ziua :D L-am rugat politicos sa o opreasca el :D

umbla acum ceva timp pe internet un proces verbal cu amenda de centura la motocicleta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost tare asta cu "se mai tine"...

 

Deci, vorbit cu omuletu' de pe clisura, duminica ne asteapta la el sa vedem camere/vorbim/negociem etc...

Asa ca il scot pe Harap Alb pana acolo in Week End, sa vedem ce si cum.

Sper sa tina si vremea cu noi cat de cat...

 

 

Da. Se tine. Asteptam pe R600 si gasca sa ia ofertele si sa ne spuna si noua ce si cum.

Editat de R600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce se mai aude cu intalnirea?Se mai tine?

 

Aici intrunirile sunt de doua tipuri:

1) Intrunirea anuala care este anuntata din timp( ex: cea de pe clisura de anul asta)

2) Intruniri spontane

 

Niciodata nu cred ca o sa se anuleze o intrunire...

Eu vin si cu cortul daca este nevoie! Oamenii sa fie acolo, cazare gasim noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma duc eu in recunoastere peste vreo luna la herculane deci pot sa fac o vizita si in zona clisurii dunarii. daca aveti ceva pensiuni la care va ganditi pot sa trec sa fac poze si sa cer oferte :)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut eu pe la 6. Oha! nu m-am mai oprit, am plecat acasa. Mai aveam ceva treaba.

O idee pt cine nu este multumit de protectia carenelor si aspectul original al crach bar-ului. Urmeaza curatarea vopselei vechi si acoperirea cu pulbere.

post-8769-0-39176600-1363196456_thumb.jpg

post-8769-0-40930300-1363196489_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan cum faci de sudezi pe motocicleta? deconectezi bateria si cdi-ul? eu nu am avut tupeu niciodata si orice sudura s-a facut cu elementul respectiv demontat de pe motocicleta.

Sa lasi suficient spatiu intre extensia la crashbar si carena astfel incat sa nu fie nevoie sa-l demontezi ca sa cracanezi carenele cand scoti rezervorul.

Fabio crashbarul original este o mizerie ca nu protejeaza decat radiatorul dar este foarte bine facut si rezistent are teava groasa si suduri sanatoase iar placutele de prindere sunt cel putin duble ca grosime fata de givi.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si aici intrebarea pe care am pus-o pe VStromania.

 

Ce scuturi din plastic sunt disponibile pentru V-Strom? Scuturile de metal sunt exorbitant de scumpe din punctul meu de vedere si cum nu prea planuiesc sa ies de pe drum cu motocicleta, un scut de plastic ar fi suficient. Am avut pe F650 asa ceva si si-a facut pe indelete datoria.
Eu stiu pana acum de Podia care are acelasi pret cu unul din aluminiu si mie personal nu imi place. Mai stiu de asemenea scutul produs de Hyde Racing. La 97 US$ are ceva potential. ramanand insa problema costului transportului.
post-3876-0-02693100-1363274628_thumb.jpgpost-3876-0-47256300-1363274635_thumb.jpgpost-3876-0-84635000-1363274643_thumb.jpg
Momentan Hyde Racingaccepta doar comenzi prin telefon si sunt A cumparat sau are cineva scutul asta de la Hyde Racing? Ceva impresii despre el, pretul transportului, durata livrarii etc?
Cunoasteti alte firme din Europa care produc un scut din plastic pentru V-Strom?
Mi s-a indicat de asemenea si http://www.drenaline.net/ ca o potentiala sursa de scuturi (de aluminiu) mai ieftine, insa daca stiti si altele va rog nu va sfiiti sa le indicati.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vrei scut de motor daca nu pentru iesirile inafara asfaltului? Daca te gandesti la pietricele si la mizeria care sare direct pe motor o prelungire a aripii de fata este in jur de 100 de lei cu tot cu transport (atat am dat eu pe una din fibra de carbon) si face un serviciu excelent in aceasta directie. Scutul de plastic consider ca este exclusiv pentru aspect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce din plastic? Pentru ca e mai usor, pentru ca nu ia din garda motocicletei si asa mica si pentru ca atenueaza socurile si vibratiile (nu le transmite precum aluminiul). In plus, vreau sa iau in calcul si aceasta posibilitate si sa aflu daca raportul pret/cerintele mele nu e cumva mai bun.

Motocicleta are deja montata o gluma de carena din plastic (similar cu V-strom-ul de 1000) care protejeaza de mizerii filtrul de ulei si partial radiatorul de ulei. Nu asta e problema si stiu solutia cu Fenda Extenda, ci faptul ca nu e nimic dedesubt in zona evacuarii si am deja ceva zgarieturi (desi nu imi aduc aminte sa fi pus mobra pe burta). Asta e zona pe care doresc sa o protejez. Nu merg numai pe asfalt, dar nici nu ies de pe drum. Adica ma limitez doar la drumuri de piatra/pamant uscat usor accesibile. Cred ca un scut cum e cel de la Hyde din Teflon/Co-polimer (ce o mai fi si asta?) ar putea umple bine aceasta nisa in conditiile unui pret rezonabil.

 

Nu am eliminat ideea unui scut confectionat, dar vreau obligatoriu sa vad produsul finit si pretul inainte de plati. Asta este de cele mai multe ori imposibil, cel putin cu mesterii din zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scutul ca sa fie scut trebuie sa fie din metal, altfel nu e scut. altfel nu protejaza de nimic. tot ce e din plastic are rol pur estetic. cel mult fereste de pietricele si nisip. eu am mers fara 3 ani. si am luat pietre si borduri la greu. teava care trece pe dedesubt a fost pe post de scut. a toata harsaita si indoita. da mobra nerge la fel de bine. ce soc crezi ca atenueaza plasticul ala, cel mult se sparge. am vazut toate tipurile de scut posibile. plasticul e de frumusete si strada. nu protejaza nimic. nici macar podia ala nu protejaza. se rupe pe laterale una-doua. daca vrei un minim de protectie obligatoriu metal. eventual facut sa reduca cat mai putin din garda la sol modificand suportii sa stea cat mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa pun si eu Fenda de carbon, dar m-am razgandit si mi-am fabricat o prelungire din cauciuc. Am luat un cauciuc folosit in cizmarie la talpi. Are cca 3-4 mm. L-am lipit pe interiorul aripii cu prenandez. Are avantajul ca nu crapa daca cobori o bordura mai inalta.

 

o prelungire a aripii de fata este in jur de 100 de lei cu tot cu transport (atat am dat eu pe una din fibra de carbon) si face un serviciu excelent in aceasta directie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am eliminat ideea unui scut confectionat, dar vreau obligatoriu sa vad produsul finit si pretul inainte de plati. Asta este de cele mai multe ori imposibil, cel putin cu mesterii din zona.

 

Estetic e foarte greu sa faci ceva care sa arate la fel de bine ca unul facut de o firma consacrata. Bogdan Harea avea unul foarte reusit, facut de el. In rest oamenii care isi confectioneaza un scut (aici ma incadrez si eu) pun pe primul loc protectia si daca iese si aspectos cu atat mai bine. Am vazut pe la altii scuturi de motor foarte reusite dintr-o lopata de aluminiu pentru zapada cu niste prinderi adaptate.

Esapamentul nu este protejat de de scutul original spre exemplu:

post-37264-0-13042800-1363330285_thumb.jpg

post-37264-0-81387900-1363330441_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...