ivanp Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut, releu incarcare - SH775 - cam 100eu cu mufe cu tot preventiv un senzor de inclinare de rezerva - eftin second curatit contact pornire/decuplare faruri (dar asta se poate face si in drum) distractie! Salutare, Am o intrebare de baraj : Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma. Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ? A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 In 100000 km nu am carat dupa mine nimic altceva inafara de kit-ul de pana. Pe care l-am folosit la altii! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Si in aceasta suta de mii de km s-a stricat cea (fie si in garaj sau in vreun fel ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 El fiind mester in reparatii, mobra a tot tras cu ochiul cand lucra la surioarele ei si a strans din dinti numai sa nu se strice, vanzand prin ce chinuri trec celelalte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 nu s-a stricat nimic. doar pompa s-a infundat ca la majoritatea. dar nu il poti considera defect. la prima ocazie by-pass si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Despre pompa de benzina vorbesti ? Bypass la filtru ? Nu prea am priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul. pai cauciucul e bun dar nu pentru modelul de 1000 din cauza cuplului care e aproape dublu fata de 650 si nu se potriveste stilului meu de mers. cauciucul a ajuns la tine aproape nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Da da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul12 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salutare! Este cineva in Bucuresti cu un 650 model de dupa 2012? As vrea sa ma urc putin in sa (doar pe loc) sa vad cum ajung cu picioarele. Vreau sa schimb moto; momentan am un f650gs cu sa joasa (cam 790-800 mm) si mai sus de atat nu vreau. Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salutare, Imi poate spune cineva daca se potriveste indicatorul asta de treapta ( http://www.aliexpress.com/item/1-piece-lot-Hot-Sale-Red-Light-LED-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-Display-N-6/32213724486.html?spm=2114.13010308.0.76.56Pdqw ) la DL 650 - 2004? In principiu, nu stiu daca V-Strom-ul are senzorul de care se face vorbire in poze. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.E cineva ca detine noul miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.Salut,Nu sunt posesor (insa am fost la un pas mic, mic de a deveni unul) si am stat cat de cat la curent cu rapoartele despre model. Nu sunt probleme cu modelul nou - (au inlocuit releul de incarcare cu un mosfet serial) insa probabil in timp dupa multi km o sa se manifeste zgomotul tipic de oala de ambreiaj dar eu nu vad in asta o problema/risc. Vezi si astea nesemnnificative de mai jos: http://blog.motorcycle.com/2016/01/11/manufacturers/suzuki/suzuki-v-strom-1000-recalled-for-three-separate-electrical-issues/ bafta daca faci pasul! numai bine, paul Editat Iunie 6, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare, A pus cineva handguard-urile SW-Motech de la linkul urmator? Ma tenteaza si sunt curios ce parere aveti despre ele. Poate imi recomandati ceva similar, dar mai ok. https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-hand-guards-for-kobra/10021504?list=186323226 Mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare, nu pot sa nu te amendez ... din cate imi amintesc nici macar nu ai scapat vre-odata mobra pe jos ... ce iti trebuie handguarduri cu ranforsari? pentru protectii antivant cele mai ok sunt cele OEM ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 nu pot sa nu te amendez ... din cate imi amintesc nici macar nu ai scapat vre-odata mobra pe jos ... ce iti trebuie handguarduri cu ranforsari? pentru protectii antivant cele mai ok sunt cele OEM ... stima, paul cele OEM sunt cam rupte si am zis ca daca pun altele sa pun ceva mai ok. as lua un set de OEM, dar nu prea am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 http://www.ebay.de/itm/Handprotektoren-Handschutz-SUZUKI-DL650-V-Strom-Satz-2-Stuck-schwarz-2004-2011-/231868129357?hash=item35fc6ae04d:g:u6cAAOSwqBJXVVDU nu stiu preturile de la suzuki romania. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De la SW Motech are sotia pe CB 500 X. Ai nevoie sa cumperi si inaltatoarele de vant ca sa fii protejat cum trebuie. Si daca mai pui si semnalizatoarele led ajungi undeva la 200 EUR cu tot setul, ceea ce e cam mult (am vrut eu sa imi la foxy dar am luat OEM pana la urma). Cele OEM la Dan sunt pe undeva pe la 80 de eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De la SW Motech ... ceea ce e cam mult si arata si urat apoi zonele comenzilor lasate la vedere impreuna cu cablurile rerutate. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 cele OEM sunt cam rupte si am zis ca daca pun altele sa pun ceva mai ok. as lua un set de OEM, dar nu prea am gasit EU cred ca le poti repara, mai ales ca sunt destul de elastice. Este 20-30 lei o cutie cu fibra (panza), intaritor si rasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 EU cred ca le poti repara, mai ales ca sunt destul de elastice. Este 20-30 lei o cutie cu fibra (panza), intaritor si rasina. eu cred ca s-a rusinat Mihai de nu mai zice nimic ... ... sunt si din ABS (plastic maleabil) si se pot repara si cu letconul prin incalzire/sudare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 De la SW Motech are sotia pe CB 500 X. Ai nevoie sa cumperi si inaltatoarele de vant ca sa fii protejat cum trebuie. Si daca mai pui si semnalizatoarele led ajungi undeva la 200 EUR cu tot setul, ceea ce e cam mult (am vrut eu sa imi la foxy dar am luat OEM pana la urma). Cele OEM la Dan sunt pe undeva pe la 80 de eur. Cine e Dan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) deci eu am modelu mai vechi care nu il vad acum pe louis, tot 140 de euro au costat. Am inaltatoare de ghidon si nu am nici o problema cu ele si nu a trebuit sa fac nimic la nici un cablu sau furtun, s-au potrivit din prima fara nici o problema. O singura data am observat ca imi atinge carena cand e blocat ghidonu, dar lam ridicat mai sus cu mana (deoarece eu nu strang toate lucrurile la maxim pe ghidon, si la bicicleta pot modifica inatimea manetelor de frana, a schimbatoarelor si a coarnelor din mers) Mi s-a parut si atunci si mi se pare si acum ca costa o caruta de bani si ca nu merita, dar nu prea exista alte solutii la nivelul acesta de calitate. Exista o varianta de la polisport cu 150 de lei care cu un pic de traforaj se poate adapta fara probleme, zic unii. Dar dai 4 5 mii de euro pe motor si pui niste aparatori de 150 de lei care e posibil sa nu le gasesti decat pe culori ciudate Cel mai important lucru e ca isi fac treaba foarte bine. si poti tine o parte din palma pe "balancer" si ceallata parte pe acceleratie, lucru imposibil la alea oem. In poze armatura de aluminiu e argintie, la mine e negru, la fel ca si plasticu, la fel ca motoru Editat Iunie 7, 2016 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 A sosit Kappa Airflow. Asa cum am spus o sa-i fac un mic review. Ca protectie la vant este bun,,,foarte bun, asta daca esti obisnuit sa privesti prin plastic care deformeaza destul de mult. La inaltimea mea 1,76 in pozitia minima este un pic inalt pentru mine, vad prin parbriz cand ma uit mai aproape. cred ca un 4-5 cm mai jos ar fi ok,insa sa vedem cum arunca aerul de acolo.Cand o sa am timp o sa incerc sa las suruburile de prindere a deflectorului 5 cm mai jos sa vedem ce iese . PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana. PS 2 : Vine fara factura (inca nu am luat legatura cu gentimoto.ro)dar nu mi se pare normal ca un produs de peste 100Euro sa vina asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 eu cred ca s-a rusinat Mihai de nu mai zice nimic ... ... sunt si din ABS (plastic maleabil) si se pot repara si cu letconul prin incalzire/sudare stiu ca se pot repara si ca cele de la sw-motech sunt un moft, dar tare imi plac cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 PS: Stie cineva ce diferente sunt intre Kappa si Givi (vad ca au o gramada de produse identice insa pretul la Kappa e mai mic) Fiind importate de aceiasi persoana. Din cate stiu eu Kappa este divizia low-cost de la GIVI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.