ivanp Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Multumesc de toate sfaturile inclusiv Andrei Belcic si Paul care mi-au spus din prima ca se poate spala cu motoruina. Asfalt uscat tuturor! Stai linisit. Eu unul de obicei spun insa nu tin neaparat sa se tina cont - poti sa speli cu ce crezi tu ca este mai bine pentru mobra ta. Fiecare avem fixurile noastre (evident si eu) fara ca asta sa fie o problema. M-am indragostit de ea. DA, vstromul este o motocicleta superba! stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Cristian Doru Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei. Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei. Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km) Multumesc. Nu sunt un specialist in domeniu dar din cunostintele mele, pana cineva care stie sigur, nu mai porni motorul deloc, sunt sigur ca baieti de pe forum care repare motoare te vor lamurii daca nu o sa-mi sun eu mecanicul si te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vishu Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei. Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km) Multumesc. Din cate imi aduc aminte la masina daca aparea spuma la ulei era garnitura de chiulasa impuscata. La motor e posibil sa fie la fel. Asa ca mai bine mai stai cu el putin pe bara pana afli exact ce are ca sa nu agravezi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massive818 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut, eu am luat de aici: http://www.heed.com.pl/index.php/en/crash-bars-heed-dl-650-v-strom Salut sulta_00, am primit crashbarul si engine guardul azi dimineata, arata super fain si sunt foarte bucuros, maine cred ca o sa le montez, o sa postez si niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut! Am montat acum doua zile scutul metalic de la SW Motech pe V-Strom-ul 1000/2003. Acum, cu noul scut, atinge bordurile. Nu vreau sa ma gandesc cum e pe off. Pe spate e cu suspensiile setate pe hard, atat din surubul de pe amortizor, cat si din pre-load. Intrebare: are cineva idee cu cat trebuie scurtate "oasele", linkageurile, pentru a o ridica vreo doi cm? Nu vreau mai mult ca pe urma nu o sa mai stea pe cricul central. Merci! PS: Cricul central l-am luat ieri, de la grecii de la Cosmo, cu 95 de euro si a venit in doua zile. Transportul a fost alti 20 de euro. Super baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Cristian Doru Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Am vorbit cu TNG si a zis sa schimb uleiul pentru ca el e problema. O sa va anunt ce se mai intampla.Mi-a recomandat Bel-Ray V-Twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 (editat) La 650 e raportul de 1/2.8 - ma astept ca la 1000 sa fie pe aproape: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?view=findpost&p=3472451 PS: raspunsul este pentru Madalin Pribu - legat de ridicat motorul. Pentru 2cm in plus inseamna ca oasele noi sa aibe gaurile cu 7-8 mm mai apropiate fata de stock. Editat Iulie 15, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salutare, Intrebare pentru cei cu DL650 modelul cu ABS. Dupa ce pornesti motorul becul rosu de ABS de pe bord trebuie sa ramana aprins sau se stinge? Nu e motorul eu (eu am fara ABS) si habar nu am. Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Dupa ce pornesti motorul becul de ABS ramane aprins daca stai pe loc. El se stinge dupa primii metrii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salutare, Intrebare pentru cei cu DL650 modelul cu ABS. Dupa ce pornesti motorul becul rosu de ABS de pe bord trebuie sa ramana aprins sau se stinge? Nu e motorul eu (eu am fara ABS) si habar nu am. Multumesc, Mihai Ti s-a aprins un bec rosu pe bord si speri sa fie de la ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Ti s-a aprins un bec rosu pe bord si speri sa fie de la ABS? E sigur de la ABS ca scrie ABS langa el. AM o mobra in teste si nu stiam cum functioneaza becul respectiv. Paul, daca tot esti pe frecventa. Mobra in teste are o problema la frana spate..nu prinde bine la prima pedala. Din ce zice proprietarul e dusa garnitura de la pistonas. Poate sa fie si altceva in afara de garnitura? Mersi, Mihai » Post actualizat in 15 Jul 2016 11:40 Dupa ce pornesti motorul becul de ABS ramane aprins daca stai pe loc. El se stinge dupa primii metrii... Mersi zece d rosu. bine de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Da ,cum spune si zece cum pleci se stinge becul galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 E sigur de la ABS ca scrie ABS langa el. AM o mobra in teste si nu stiam cum functioneaza becul respectiv. Paul, daca tot esti pe frecventa. Mobra in teste are o problema la frana spate..nu prinde bine la prima pedala. Din ce zice proprietarul e dusa garnitura de la pistonas. Poate sa fie si altceva in afara de garnitura? Mersi, Mihai te sacaiam un pic ... da, si eu inclin sa zic ca e garnitura de la pistonasul pompei spate. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Daca nu prinde frana la prima pedala - mai degraba pare sistem franare neaerisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Daca nu prinde frana la prima pedala - mai degraba pare sistem franare neaerisit. eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci. dar intr-adevar - posibil sa fie asta. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci. dar intr-adevar - posibil sa fie asta. stima, paul In concluzie sa inteleg ca nu e o problema grava?..aAdica se poate remedia usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 In concluzie sa inteleg ca nu e o problema grava?..aAdica se poate remedia usor? da, in ambele situatii discutate. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Din nou eu... Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta. Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia? Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Din nou eu... Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta. Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia? Multumesc, Mihai De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! ...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Plasticul e cam slabut si uitat excesiv in soare se mai stramba. Nu poti incerca decat sa-l clampezi corect si eventual cateva bucatele de dublu adeziv de calitate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! ...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism stima, paul M-ai ghicit...sunt cam perfectionist...si gena s-a transmis mai departe » Post actualizat in 15 Jul 2016 18:59 Plasticul e cam slabut si uitat excesiv in soare se mai stramba. Nu poti incerca decat sa-l clampezi corect si eventual cateva bucatele de dublu adeziv de calitate, Multumesc Bogdan. Probabil asta am sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Iulie 17, 2016 Share Postat Iulie 17, 2016 (editat) Salutare, Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt. As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina ) Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362) Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ? Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard. Mersi ! salutare actualul parbriz il ai de vanzare ? sau este doar o idee sa scapi de el ? » Post actualizat in 17 Jul 2016 19:34 Din nou eu... Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta. Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia? Multumesc, Mihai si eu am aceeasi problema ) Editat Iulie 17, 2016 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Salutare. Am comandat gresit si am o oglinda dreapta de V-Strom la vanzare (noua), pret 80 Ron sau schimb cu una stanga 0735184816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 In sfarsit a sosit piesa mult asteptata.........urmeaza montajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.