Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu trebuie scosi, nu se vopseste la temperaturi inalte. O sa ii mascheze ei sa nu ajunga vopsea la ei.

Eventual poti sa ii schimbi daca e cazul si tot ai dat roata jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sableaza intra nisip peste tot chiar si acoperit. Daca tot esti cu roata in brate scoate-i si pune unii noi. Nu costa o avere si pui 2RS in loc de aia originali 1RS. Ia ceva Koyo sau Skf. E o operatie ce dureaza 15 minute.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sableaza intra nisip peste tot chiar si acoperit. Daca tot esti cu roata in brate scoate-i si pune unii noi. Nu costa o avere si pui 2RS in loc de aia originali 1RS. Ia ceva Koyo sau Skf. E o operatie ce dureaza 15 minute.

 

Ok, schimb si rulmentii. Pe partea dreapta are si o garnitura inainte de rulment...trebuie sa o schimb si aia sau se paote refolosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, schimb si rulmentii. Pe partea dreapta are si o garnitura inainte de rulment...trebuie sa o schimb si aia sau se paote refolosi?

:)

rulmenti (Skf, Koyo) - 62032RS - 2 buc

simering (cred ca e cu abs 2008) 24X40X7

gasesti simering la magazinele de rulmenti - e bine sa il schimbi si pe ala.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

rulmenti (Skf, Koyo) - 62032RS - 2 buc

simering (cred ca e cu abs 2008) 24X40X7

gasesti simering la magazinele de rulmenti - e bine sa il schimbi si pe ala.

 

stima,

paul

Da, e cu ABS.

 

Mersi Paul!

» Post actualizat in 03 Aug 2016 07:00

:)

rulmenti (Skf, Koyo) - 62032RS - 2 buc

simering (cred ca e cu abs 2008) 24X40X7

gasesti simering la magazinele de rulmenti - e bine sa il schimbi si pe ala.

 

stima,

paul

 

Paul, din ce am vazut pe net simeringul e 22X40X7 si la modelul cu ABS si fara ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, din ce am vazut pe net simeringul e 22X40X7 si la modelul cu ABS si fara ABS.

ma, pe suzuki parts house, part number pentru acel simering cu ABS apare 09282-24004 si ii dau dimensiunile 24x40x7

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09282-24004/seal-oil

 

fara ABS - 09285-24004 cu dimensiuni: 22x40x7:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09285-22004/seal-oil

 

nush ce sa zic...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, pe suzuki parts house, part number pentru acel simering cu ABS apare 09282-24004 si ii dau dimensiunile 24x40x7

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09282-24004/seal-oil

 

fara ABS - 09285-24004 cu dimensiuni: 22x40x7:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/09285-22004/seal-oil

 

nush ce sa zic...

 

stima,

paul

Ai avut dreptate. L-am dat jos si e 24x40x7.

 

Am luat si rulmenti si simering SKF. 34 lei au costat toate...foarte ok pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Azi i-am schimbat oasele pe spate, cu unele mai scurte, pentru a o inalta 3 cm. Cu aceasta ocazie am constatat, ceea ce ma asteptam sincer sa fiu, ca role, acele dinauntru piesei centrale, sa fie cam distruse.

Intrebare: de unde sa iau kit-ul de astfel de rulmenti, inclusiv cel de sus, de la prinderea amortizorului? Asta daca i-a mai schimbat cineva.

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Azi i-am schimbat oasele pe spate, cu unele mai scurte, pentru a o inalta 3 cm. Cu aceasta ocazie am constatat, ceea ce ma asteptam sincer sa fiu, ca role, acele dinauntru piesei centrale, sa fie cam distruse.

Intrebare: de unde sa iau kit-ul de astfel de rulmenti, inclusiv cel de sus, de la prinderea amortizorului? Asta daca i-a mai schimbat cineva.

Merci anticipat!

Salut Mada,

 

Eu am schimbat mai demult - cred ca am trecut pe aici prin vre-un post codurile dar nu e asta important. A mai schimbat si culdip de curand.

Dar important - daca schimbi rulmentii trebuie sa schimb si caile de rulare/bucsile acelea care intra in rulment neaparat.

Tot important - sa verifici si ceilalti 2 rulmenti de la prinderea amortizorului si de la prinderea piesei acelea triunghiulare pe cadru.

Nu (stiu) sa gasesti ca si kit si nici separat aftermarket - doar comandate de la distribuitorii de suzuki dupa coduri.

Daca imi zici anul din care este mobra - eu pot sa iti zic codurile (de pe suzuki parts house) si niste preturi aproximative in Timisoara.

Ce mi s-a parut important de stiut - la prinderea piesei in bascula in laterale, pe interior intre rulment si cadru sunt 2 shaibe foarte subtiri - sa ai grija sa nu le ratacesti - ajuta sa nu ai joc/intre apa acolo si o alta chestie - suruburile sa le bagi dinspre lant spre partea opusa (ca sa nu ajunga lantul la capatul unuia dintre surubului de jos).

Problema la ei nu este uzura ci faptul ca raman fara vaselina. Chiar daca nu este ieftin - odata ce ai facut operatia si iti planifici sa verifici/completezi vaselina la fiecare schimbare de lant (20k km~) - nu mai ai problema de acum veci.

 

PS - http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=3711.0

acolo era o schema cu ce ar trebui uns periodic.

 

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mada,

 

Eu am schimbat mai demult - cred ca am trecut pe aici prin vre-un post codurile dar nu e asta important. A mai schimbat si culdip de curand.

Dar important - daca schimbi rulmentii trebuie sa schimb si caile de rulare/bucsile acelea care intra in rulment neaparat.

Tot important - sa verifici si ceilalti 2 rulmenti de la prinderea amortizorului si de la prinderea piesei acelea triunghiulare pe cadru.

Nu (stiu) sa gasesti ca si kit si nici separat aftermarket - doar comandate de la distribuitorii de suzuki dupa coduri.

Daca imi zici anul din care este mobra - eu pot sa iti zic codurile (de pe suzuki parts house) si niste preturi aproximative in Timisoara.

Ce mi s-a parut important de stiut - la prinderea piesei in bascula in laterale, pe interior intre rulment si cadru sunt 2 shaibe foarte subtiri - sa ai grija sa nu le ratacesti - ajuta sa nu ai joc/intre apa acolo si o alta chestie - suruburile sa le bagi dinspre lant spre partea opusa (ca sa nu ajunga lantul la capatul unuia dintre surubului de jos).

Problema la ei nu este uzura ci faptul ca raman fara vaselina. Chiar daca nu este ieftin - odata ce ai facut operatia si iti planifici sa verifici/completezi vaselina la fiecare schimbare de lant (20k km~) - nu mai ai problema de acum veci.

 

PS - http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=3711.0

acolo era o schema cu ce ar trebui uns periodic.

 

 

numai bine,

paul

Merci Paul.

Vad ca aici sunt oameni mai normali si civilizati decat pe BMW 1200 GS/GSA. De fapt, nu mai normali, ci doar oameni. Anyway, oricum pentru sfaturi pentru BMW, nu mai apelez in vecii-vecilor la acest forum.

Part-number-urile, le am, intru si eu pe site-urile de piese. Eram curios daca se pot comenda de la vreun magazin de la noi, ca altfel, baietii care se ocupa cu Harley-uri in Bucuresti, sunt experti si in V-Strom. A mea e din 2002 sau 2003, incert. Inca nu am verificat seria la Suzuki. Zic ca e din 2002 pentru ca am fost cu ea la TNG, la Geo, sa-i refaca map-ul motorului, si mi-a zis ca nu avea nu stiu ce mufa pentru computer. Pe carte scrie 2003.

Saibele de care spui erau doar o vaga amintire. Acele, terminate, cel putin la partea de sus. Camasile, cu santuri, nu mari, dar vizibile. E clar ca nu s-a ocupat nimeni de ea in ultimii 14 ani, cel putin la partea asta. La celelalte, de cand am luat-o, m-am ocupat eu. Sau Geo, sau Doru, ma rog, cineva.

E normal sa vreau sa o iau de la zero, mai ales ca de doua luni, de cand am luat-o, am facut 8.000 de km. I-am schimbat uleiul la 6.000 km, asta ca cam enerveaza, ca la BMW schimb la 10.000 km. Ma rog. Am bagat BellRay 10w40, conform specificatiilor din carte. Placute noi, lichide de frana, ambreiaj, noi, cauciucuri noi, TKC 70, scut metal, inaltata 3 cm, cric central de la greci, manere incalzite.

Nu i-am schimbat rulmentii de jug pentru ca nu fac probleme, deocamdata. Lantul este si el nou, dar am auzit, de la alti posesori de VS ca anual trebuie schimbat pinionul, din cauza fortei. Ca se deformeaza. Nu stiu, abia am facut 1.000 km cu noul lant, albastru.

Sincronizarea carburatoarelor si problema amestecului sarac intre 2.500-4.500 turatii a fost rezolvata de TNG, prin re-mapare cu cresterea cu 2-3 la suta a amestecului de benzina. Acum trage liniar indiferent de turatie.

Rezervorul, pompa de benzina au fost desfacute la TNG, curatate si puse pe tester de presiune. OK!

Bujii iridium.

Daca mai trebuie sa fiu atent la ceva, orice sfat e bine-venit.

Ma inclin in fata dvs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Paul.

Vad ca aici sunt oameni mai normali si civilizati decat pe BMW 1200 GS/GSA. De fapt, nu mai normali, ci doar oameni. Anyway, oricum pentru sfaturi pentru BMW, nu mai apelez in vecii-vecilor la acest forum.

Part-number-urile, le am, intru si eu pe site-urile de piese. Eram curios daca se pot comenda de la vreun magazin de la noi, ca altfel, baietii care se ocupa cu Harley-uri in Bucuresti, sunt experti si in V-Strom. A mea e din 2002 sau 2003, incert. Inca nu am verificat seria la Suzuki. Zic ca e din 2002 pentru ca am fost cu ea la TNG, la Geo, sa-i refaca map-ul motorului, si mi-a zis ca nu avea nu stiu ce mufa pentru computer. Pe carte scrie 2003.

Saibele de care spui erau doar o vaga amintire. Acele, terminate, cel putin la partea de sus. Camasile, cu santuri, nu mari, dar vizibile. E clar ca nu s-a ocupat nimeni de ea in ultimii 14 ani, cel putin la partea asta. La celelalte, de cand am luat-o, m-am ocupat eu. Sau Geo, sau Doru, ma rog, cineva.

E normal sa vreau sa o iau de la zero, mai ales ca de doua luni, de cand am luat-o, am facut 8.000 de km. I-am schimbat uleiul la 6.000 km, asta ca cam enerveaza, ca la BMW schimb la 10.000 km. Ma rog. Am bagat BellRay 10w40, conform specificatiilor din carte. Placute noi, lichide de frana, ambreiaj, noi, cauciucuri noi, TKC 70, scut metal, inaltata 3 cm, cric central de la greci, manere incalzite.

Nu i-am schimbat rulmentii de jug pentru ca nu fac probleme, deocamdata. Lantul este si el nou, dar am auzit, de la alti posesori de VS ca anual trebuie schimbat pinionul, din cauza fortei. Ca se deformeaza. Nu stiu, abia am facut 1.000 km cu noul lant, albastru.

Sincronizarea carburatoarelor si problema amestecului sarac intre 2.500-4.500 turatii a fost rezolvata de TNG, prin re-mapare cu cresterea cu 2-3 la suta a amestecului de benzina. Acum trage liniar indiferent de turatie.

Rezervorul, pompa de benzina au fost desfacute la TNG, curatate si puse pe tester de presiune. OK!

Bujii iridium.

Daca mai trebuie sa fiu atent la ceva, orice sfat e bine-venit.

Ma inclin in fata dvs!

Salut,

:))

 

nu ai de ce sa te inclini - ma bucur ca te simti in largul tau pe aici.

Si da, piesele cred ca pot sa le aduca cam orice magazin de moto. In Timisoara eu imi iau piese de la reprezentanta Honda si pentru Suzuki in trecut, si pentru BMW si pentru Honda.

Preturile sunt ok si nu imi bat capul cu transportul.

Legat de mobra si ulei - eu si la bmw schimb la 6000 pentru ca se uzeaza uleiul si dupa 10k cred ca ar fi cam varza chiar daca sintetic. Nici macar de schimbat lant si verificat rulmenti sa nu iti para rau pentru ca si la BMW trebuie sa ungi canelurile cu bascula jos, ulei in cardan chiar mai repede. Si chiar si asa poti avea surprize.

Dar fiecare mobra e cu fun-ul ei.

La VStrom nu stiu despre cel de 1000 cum se impaca cu uleiul sintetic dar eu sigur as incerca. 10w50 sau 10w60 vara pe calduri si 10w40 primavara/toamna. Eu sunt fan Motul 7100, acum sunt multumit de liqui moly 10w60.

Si da, vstromul este o mobra care nu face probleme si nici nu iti bati capul prea tare cu intretinea.

Eu cel putin (in masura in care stiu si pot) raspund cu placere si la intrebarile despre BMW (PM sau pe topic - mi-e egal ca pica cuiva bine sau prost comentariile mele atata timp cat sunt obiective).

 

Numai bine si bafta cu mobra,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Azi i-am schimbat oasele pe spate, cu unele mai scurte, pentru a o inalta 3 cm. Cu aceasta ocazie am constatat, ceea ce ma asteptam sincer sa fiu, ca role, acele dinauntru piesei centrale, sa fie cam distruse.

Intrebare: de unde sa iau kit-ul de astfel de rulmenti, inclusiv cel de sus, de la prinderea amortizorului? Asta daca i-a mai schimbat cineva.

Merci anticipat!

 

09263-20073-000 BEARING, FRONT (20X27X30) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CENTER (17X24X25) 2 buc

09263-17034-000 BEARING, REAR (17X24X26) 1 buc

62684-12C00-000 SPACER, FRONT (12X78) 1 buc

09160-12037-000 WASHER 2 buc

09180-12122-000 SPACER, CENTER (12X17X85) 1 buc

02684-40A10-000 SPACER, REAR (10X17X30) 1 buc

09180-12122-000 SPACER, ROD (12X17X85) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CUSHION ROD (17X24X25) 2 buc

asta am schimbat eu, exceptand spacer rear ca nu s-a gasit nici unde. Am dat o caruta mare de bani. Am scris cu cateva posturi mai sus aproximativ cat am dat. Daca ai joc lateral la bascula ar trebui schimbati si rulmentii de acolo si evident trebuie cheie speciala pt piulitele alea din cadru...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

09263-20073-000 BEARING, FRONT (20X27X30) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CENTER (17X24X25) 2 buc

09263-17034-000 BEARING, REAR (17X24X26) 1 buc

62684-12C00-000 SPACER, FRONT (12X78) 1 buc

09160-12037-000 WASHER 2 buc

09180-12122-000 SPACER, CENTER (12X17X85) 1 buc

02684-40A10-000 SPACER, REAR (10X17X30) 1 buc

09180-12122-000 SPACER, ROD (12X17X85) 1 buc

09263-17037-000 BEARING, CUSHION ROD (17X24X25) 2 buc

asta am schimbat eu, exceptand spacer rear ca nu s-a gasit nici unde. Am dat o caruta mare de bani. Am scris cu cateva posturi mai sus aproximativ cat am dat. Daca ai joc lateral la bascula ar trebui schimbati si rulmentii de acolo si evident trebuie cheie speciala pt piulitele alea din cadru...

Merci pentru informatii!

Nu are joc la bascula, doar rolele sunt varza. Si axurile. De aia voiam sa le schimb cu totul.

In ceea ce priveste preturile, un prieten cu service moto a incheiat un protocol cu japonezii si cred ca piesele vor ajunge in Romania fara taxe si adaosuri. Va tin la curent.

O zi faina sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt a scoate rulmentii din bascula acolo unde sunt prinse oasele, ai nevoie de un extractor, nu le poti scoate prin presare deoarece inteligentii s-au gandit sa ii puna un guler inre rulmenti lucru pe care la tripod nu l-au facut.. Mai exista varianta dramler si o doza mare de rabdare. La mine a fost intelepint si surubul de la tripod din partea de jos unde vine prins de cadru, si l-am comandat si pe ala de nou

62658-19F00-000 BOLT, FRONT (12X78) 1 buc

 

Si da, mai aveau multa vaselina rulmentii si totusi aveau joc, unii chiar mare. Deci nu stiu ce sa zic cu intretinerea daca merita sa desfaci totu pe acolo si sa tot ungi, cred ca in timp oricum isi fac jos.

 

Daca tot comanzi piese originale si te apuci de service, poate nu ar fi rau sa iti comanzi si cauciucurile din pompele de frane, ale mele s-au dilatat foarte mult si abia mai incap sa pun capacele la loc. Cand schimbi placutele si lichidu le schimbi si pe alea :)

1 buc garnitura pompa frana fata 59667-49460
1 buc garnitura pompa frana spate 59667-04700
Si avand in vedere ca din nou trebuie sa sincronizez carburatoaree, sau corpurile de acceleratie cum ar fi traducerea corecta, si cum R600 mi-a implantat in cap o idee cu filtru de benzina, mi-am comandat si un filtru de ala si o garnitura noua la pompa.
Atentie toate codurile sunt pt 650 K8-10 ABS. Pt alti ani, cilindre si cu/fara ABS trebuie verificate codurile.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pt a scoate rulmentii din bascula acolo unde sunt prinse oasele, ai nevoie de un extractor, nu le poti scoate prin presare deoarece inteligentii s-au gandit sa ii puna un guler inre rulmenti lucru pe care la tripod nu l-au facut.. Mai exista varianta dramler si o doza mare de rabdare. La mine a fost intelepint si surubul de la tripod din partea de jos unde vine prins de cadru, si l-am comandat si pe ala de nou

62658-19F00-000 BOLT, FRONT (12X78) 1 buc

 

Si da, mai aveau multa vaselina rulmentii si totusi aveau joc, unii chiar mare. Deci nu stiu ce sa zic cu intretinerea daca merita sa desfaci totu pe acolo si sa tot ungi, cred ca in timp oricum isi fac jos.

 

Daca tot comanzi piese originale si te apuci de service, poate nu ar fi rau sa iti comanzi si cauciucurile din pompele de frane, ale mele s-au dilatat foarte mult si abia mai incap sa pun capacele la loc. Cand schimbi placutele si lichidu le schimbi si pe alea :)

1 buc garnitura pompa frana fata 59667-49460
1 buc garnitura pompa frana spate 59667-04700
Si avand in vedere ca din nou trebuie sa sincronizez carburatoaree, sau corpurile de acceleratie cum ar fi traducerea corecta, si cum R600 mi-a implantat in cap o idee cu filtru de benzina, mi-am comandat si un filtru de ala si o garnitura noua la pompa.
Atentie toate codurile sunt pt 650 K8-10 ABS. Pt alti ani, cilindre si cu/fara ABS trebuie verificate codurile.

Codurile difera, e clar.

In ceea ce priveste garniturilele alea de la frane, la mine sunt ok, abia am schimbat lichidul si placutele, inclusiv la ambreiaj. Am inteles ca, in timp, este posibil sa existe o problema la oala de ambreiaj, ceva bataie. Inca n-am ajuns acolo. Om trai si-om vedea.

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vară faină tuturor!

 

Țop și eu cu o-ntrebare,

Sper că nu-i deranj prea mare.

Givi-Airflow de aveți,

Ce puteți de el să-mi spuneți?

 

Cu alte cuvinte, mi-am luat una bucată low-side de toată frumusețea la ieșirea dintr-un giratoriu, soldat cu avarii considerabile pe partea dreapta față :(

 

post-77393-0-84493100-1470640034_thumb.jpgpost-77393-0-72757300-1470640063_thumb.jpgpost-77393-0-89510700-1470640083_thumb.jpgpost-77393-0-10288200-1470640093_thumb.jpg

 

Pe lângă plasticele bușite, am reușit să sparg și parbrizul Puig.

 

Mulțumesc mult!

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vară faină tuturor!

 

Țop și eu cu o-ntrebare,

Sper că nu-i deranj prea mare.

Givi-Airflow de aveți,

Ce puteți de el să-mi spuneți?

 

Cu alte cuvinte, mi-am luat una bucată low-side de toată frumusețea la ieșirea dintr-un giratoriu, soldat cu avarii considerabile pe partea dreapta față :(

 

attachicon.gif20160802_102107.jpgattachicon.gif20160802_102139.jpgattachicon.gif20160802_102224.jpgattachicon.gif20160802_102230.jpg

 

Pe lângă plasticele bușite, am reușit să sparg și parbrizul Puig.

 

Mulțumesc mult!

 

Cu bine,

Cristi L.

 

Pfuai de mine. Am flashback.

Cum dracu de s-au spart atatea cand aveai si crash-bar?

S-a lovit de ceva?

Daca farurile sunt ok atunci celelalte plastice sunt intre 50 si 80 de EUR bucata.

 

Legat de parbriz: eu am un Kappa de vanzare. 300 RON.

Asta :

0.0.1.acc_3101dtd3101kit.jpg

Am revenit la parbrizul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu știu să-ți spun prin ce naiba am trecut. Martorii spuneau că ar fi fost ceva lucios pe zebra de la ieșirea din giratoriu. Am fost șifonat rău de tot, chiar si echipat complet din cap până-n picioare. Mi-am pierdut și cunoștinta pentru căteva clipe, că deh, aveam filp-ul ridicat și m-am bușit fix în barbă. Plus alte leziuni în ambele solduri, cu toate că pantalonii au protecție în zona respectivă. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi fost fără echipament.

 

Crash-bar, extensii la ghidon, coburi din aluminiu și tot s-a mototolit dihania în halul ăsta; anvelopele (Anakee2) sunt noi, fabricate în noiembrie anul trecut, cu aproximativ 5.000 de km la bord.

 

Am sunat la Suzuki după piese, și mi s-a spus că mă vor costa toate undeva la 800 de lei, fără manoperă.

 

Mulțumesc pentru oferta de parbriz. Momentan vreau o părere a celor care folosesc sistemul astă cu parbriz dublu.

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu știu să-ți spun prin ce naiba am trecut. Martorii spuneau că ar fi fost ceva lucios pe zebra de la ieșirea din giratoriu. Am fost șifonat rău de tot, chiar si echipat complet din cap până-n picioare. Mi-am pierdut și cunoștinta pentru căteva clipe, că deh, aveam filp-ul ridicat și m-am bușit fix în barbă. Plus alte leziuni în ambele solduri, cu toate că pantalonii au protecție în zona respectivă. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi fost fără echipament.

 

Crash-bar, extensii la ghidon, coburi din aluminiu și tot s-a mototolit dihania în halul ăsta; anvelopele (Anakee2) sunt noi, fabricate în noiembrie anul trecut, cu aproximativ 5.000 de km la bord.

 

Am sunat la Suzuki după piese, și mi s-a spus că mă vor costa toate undeva la 800 de lei, fără manoperă.

 

Mulțumesc pentru oferta de parbriz. Momentan vreau o părere a celor care folosesc sistemul astă cu parbriz dublu.

 

Cu bine,

Cristi L.

 

Din cauza la coburi s-a mototolit asa. Coburii l-au tinut cu botul in jos si de aia nu a stat pe crash-bar.

Si cu toate liniile albe sa fii atent. Eu inca nu am dat de cauciucuri care sa stea bine pe ele. Pe ud e cel mai rau. Pe uscat mai e cum mai e, dar nici atunci nu ai aderenta decat aprox 70% din aia de pe asfalt. Pe ud cred ca mai ai cam 40% -50%.

Si ai iesit bine cu pretul. Ai verificat assembly-ul de faruri? Ca ala tine impreuna toata fata. Daca e rupta o ureche de la faruri va trebui sa o lipesti bine ca altfel iti va juca tot ansamblul de fata.

Si sa stii ca nu e complicat sa montezi tu fata la moto. Iti trebuie doar niste maini mai indemanatice.

Clipsurile de prindere nu le lua de la Suzuki ca e jaf la drumul mare. Poti gasi la magazinele de piese auto. Mergi cu un clips in mana si gasesti la 3-4 lei. La Suzuki sunt 2 EUR bucata (din cate tin minte). Jaf.

In rest nu e complicat.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...