Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare,

 

Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt.

As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina :) )

 

Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362)

 

Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ?

 

Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard.

 

Mersi !

 

salut

 

eu mi-am luat un airflow de la givi, la pag 726 ai o poza postata de madalin pribu,a fost 300 ron, el a fost multumit de parbriz desi parbrizul lui original difera putin cu al meu ( ani diferiti de fabricatie )

 

am mers pe autostrada portiuni scurte cu 170 kmh cu casca brain, parbrizul fiind lasat jos la minim, protectia este foarte buna,,,,

 

se poate regla / ridica mai sus incat poti privi si prin el desi nu-mi place senzatia, mai ales daca este chiar si putin murdar sau are praf pe el, iar zgomotul de la vant dispare aproape complet, zici ca esti in autobuz :)

 

eu am 180 cm, un strom de 1000, dar din ce stiu inaltinea la sa este cam la fel cu 650 ul

 

in afara de parbrizele / deflectoarele sugerate anterior de prietenii stromisti, mai ai ca optiuni si modelul Bogdan Harea, reglabil, facut pe comanda, poti lua legatura cu el pt detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Se pare ca voi schimba bisericutele, de la KLR la V-Strom, dar bine inteles, nu fara peripetii...

Asadar, V-stromul pe care urmeaza sa-l achizitionez, are pompa de benzina stricata, mai precis, nu se mai invarte motorasul. Am hotarat cu vanzatorul sa cautam o pompa second si sa o inlocuim.

Acum, problema este ca am gasit una care soseste maine, dar, desi pare ca are acelasi part number, ca cea stricata, fizic arata diferit. E o pompa de pe un DL650 din 2005 care trebuie transplantata pe un DL 650 din 2006.

Stie cineva, daca incape, cand pun la loc rezervorul, sau da in ceva, carcasa exterioara a motorasului, care pe pompa stricata care era pe motor nu exista, motorasul fiind incorporat in plasticul care sta in rezervor?

 

 

 

post-39827-0-02621200-1468964335_thumb.jpg

post-39827-0-08160100-1468964350_thumb.jpg

post-39827-0-80756500-1468964362_thumb.jpeg

post-39827-0-84415000-1468964371_thumb.jpeg

post-39827-0-16242200-1468964379_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva, daca incape, cand pun la loc rezervorul, sau da in ceva, carcasa exterioara a motorasului, care pe pompa stricata care era pe motor nu exista, motorasul fiind incorporat in plasticul care sta in rezervor?

Salut,

Vezi ca se pot desface ambele pompe in bucati si motorasul o sa fie identic. apoi pui motorasul bun pe pompa stricata (daca tzamburusul ala care iese in exterior loveste in ceva - desi nu cred ca loveste).

Oricum - tinand cont de cum arata pompa actuala - rezervorul trebuie curatat de rugina.

La pompa functionala - indiferent de care o fi - as face un bypass la filtrul de inalta presiune (cutia neagra la cea buna, cutia alba din varf la cea stricata) ca sigur sunt pline de rugina.

Tutorial pentru cel negru gasesti aici: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html

Daca gasesc - iti pun si tutorial pentru cel alb ca sunt putin diferite.

 

Ar mai trebui inlocuit filtrul de joasa presiune -cel carea arata ca o talpa - cu unul de dupa 2007 parca(te prinzi dupa part number de pe suzuki parts house cand este altul - este mai restrictiv decat cel de pana atunci).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi.

Da, pompa alba este model mai nou.

Linistit poti sa ma contactezi - eventual ne putem auzi si la tel.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi.

E ceva ciudat acolo. Pompa stricata este pompa de model dupa 2007. adica fara filtrul ala negru de inalta presiune. Nu prea avea ce sa caute pe un 2005. cea neagra este cea model 2004-2006, cu filtru negru, de inalta presiune. Oricum e de preferat sa tii pompa aia stricata si sa schimbi motorasul. La pompa stricata e mai usor de schimbat filtrul de benzina si e mai ieftin. Motoras gasesti pe net la circa 50 euro nou.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai in talon scrie ca prima inmatriculare a fost in oct.2006, si am presupus ca e model 2006. Si asa stie si proprietarul.Oare sa se si vandut pe sf anului 2006 modele 2007? Nu prea are sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai in talon scrie ca prima inmatriculare a fost in oct.2006, si am presupus ca e model 2006. Si asa stie si proprietarul.Oare sa se si vandut pe sf anului 2006 modele 2007? Nu prea are sens.

pai modelul 2007 sa vandut din 2006 septembrie,asa e la toti anii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pune ciocanul. Mergi la un service de roti. Au utilaje speciale prin care repara janta. Prin roluire treptata. La rece si la cald fct de material si gravitatea defectului. Vezi ca pe topicul de bmw 1200 era cineva cu aceeasi problema si sunt useri care au apelat la asemenea servicii cu success

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ceva mult mai grav de atat si a tinut pana acasa (vreo mie de km) fara probleme. Dat roata jos si dus la baiatu care se ocupa de indreptat jenti la cald. A facut-o mai buna decat era noua. Acu geanta ta si daca o troluiesti ea tot stramba va fi si va batea radial. Categoric nu ciocan la aluminiu, aia numa la tabla exista metode barbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut ceva mult mai grav de atat si a tinut pana acasa (vreo mie de km) fara probleme. Dat roata jos si dus la baiatu care se ocupa de indreptat jenti la cald. A facut-o mai buna decat era noua. Acu geanta ta si daca o troluiesti ea tot stramba va fi si va batea radial. Categoric nu ciocan la aluminiu, aia numa la tabla exista metode barbare.

 

Sper sa gasesc in Tg-Mures pe cineva care face asa ceva. Vechiul proprietar a incercat cu ciocanul pt ca sunt ceva urme pe janta de lovire, dar cred ca si-a dat seama ca nu merge asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai modelul 2007 sa vandut din 2006 septembrie,asa e la toti anii.

Aha. Banuiam eu. Mersi.

Motorul a pornit din prima cu pompa second model 2005. dupa 280km, nicio problema.

Urmeaza revizia completa si weekend-uri lungi prin tara ;)

Va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat cu un sfat prin posturile anterioare ;) dau o bere daca ne-om intalni la un moment dat.

Asfalt uscat tuturor ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa gasesc in Tg-Mures pe cineva care face asa ceva. Vechiul proprietar a incercat cu ciocanul pt ca sunt ceva urme pe janta de lovire, dar cred ca si-a dat seama ca nu merge asa.

Sa nu te puna, sti tu cine ,sa o indrepti tu.Mergi la specialist,imposibil sa nu fie prin tg m.acum este orice in toata RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cei mai tehnici dintre voi cu o informatie legata de temperatura uleiului din motor.

Recent mi-am pus un indicator in locul vechiului buson de ulei si imi arata in mers in jur de 60 de grade, apoi dupa o vreme si pe caldura mare afara (30+) si/sau pe portiuni de offroad (dealuri, paduri) urca spre 80 de grade.

E normal? Care e intervalul la care poate ajunge temperatura uleiului in aceste conditii, fara a nu ma panica?

 

 

 

 

 

 

post-22512-0-09925800-1469435773_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

circula o vorba printre vstromisti :)

Cica daca nu ai probleme la stroama, iti faci singur. Eu de exemplu am schimbat toti rulmentii de la tripod inlsuiv camasile acelea pe care se invart acele din rulmenti, plus unul din suruburi care sta in apa mai tot timpu. Nu a fost ieftina deloc distractia. Vreo 1200 de lei. Urmeaza sa re echilibrez corpurile carburatoare sau cum sor numi in romana, si cu ocazia asta schimb filtrul acela alb din pompa d efrana si garnitura dintre pomba si rezervor. Tot mai exista bataie laterala la bascula, adica se aude ca nui la locu ei cand ii strici un picior din lataral, dar se aude doar din stanga, caci din dreapta pare inchegata : ) dar temerea mea e confirmata, nu mai e asa mare bataia. Stiu ca o sa spuneti ca nu trebuie schimbati acei rulmenti ca doar bagi vaselina in ei, chiar daca au o garnitura de cauciuc. Acum dupa aceasta operatie, adica stiu cum se misca tripodu in toate directile si nu numai in directile proiectate, zic ca e o operatie de intretinere ce trebuie facuta. As fi schimbat si rulmentii din cadru unde sta sprijinita bascula, dar daca ii schimb si oricum se duc la 5 mii de km cum se zice pe aici, nu prea se merita financiar. La cei 67 de mii de km carei are stroama mea deja, mai are doar 2 rulemnti neschimbati la partile mobile :)

 

iar altii isi cumpara termometru la ulei sa isi bata capu si cu ala :)

 

Cineva imi spunea, cum nu ai schimbat inca ambreaju? Da ce la stroama se schimba ambreaju : )?

Deci, cam carei media kilometrilor pe la care unii din voi ati mai schimbat ambreajul sau stiti ca aveti cunoscuti/clineti la care ati schimbat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cei mai tehnici dintre voi cu o informatie legata de temperatura uleiului din motor.

Recent mi-am pus un indicator in locul vechiului buson de ulei si imi arata in mers in jur de 60 de grade, apoi dupa o vreme si pe caldura mare afara (30+) si/sau pe portiuni de offroad (dealuri, paduri) urca spre 80 de grade.

E normal? Care e intervalul la care poate ajunge temperatura uleiului in aceste conditii, fara a nu ma panica?

 

 

Unii, spun k uleiul ar avea cu 10 -20 grade mai putin decat apa,k temperatura.Acum nu stiu % /% este adevarat,dar are temp ridicata bine.

» Post actualizat in 25 Jul 2016 11:19

Ba fix la rece se face si cu ciocanul. dar trebuie sa fie facut de cineva care stie (Sirius). ;)

Pai da,un meserias,asta spuneam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Poate ma ajuta cei mai tehnici dintre voi cu o informatie legata de temperatura uleiului din motor.

Recent mi-am pus un indicator in locul vechiului buson de ulei si imi arata in mers in jur de 60 de grade, apoi dupa o vreme si pe caldura mare afara (30+) si/sau pe portiuni de offroad (dealuri, paduri) urca spre 80 de grade.

E normal? Care e intervalul la care poate ajunge temperatura uleiului in aceste conditii, fara a nu ma panica?

Eu mai am o Honda Dominator, cu racire doar pe aer si i-am pus ceas de asta.

Temp. uleiului vara e pe la 90 de grade la mers in afara din oras cu viteza de 90 - 100km/h,

In oras (Timisoara) ajunge vara la 120 daca merg mai mult timp (>30min)

Pe off cu urcari lungi la viteza mica, ajunge chiar si la 130.

 

Asa ca la 80 de grade nu tre sa-ti faci nici o grija :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu te puna, sti tu cine ,sa o indrepti tu.Mergi la specialist,imposibil sa nu fie prin tg m.acum este orice in toata RO.

 

Doar un individ am gasit deocamdata in Tg-Mures ce face asa ceva...incalzeste si foloseste o presa mica din ce zicea. Dupa operatiune ar trebui sa arate ca noua, dar nus tiu daca va bate..

» Post actualizat in 25 Jul 2016 19:31

Salutare,

 

Mi-am luat saptamana trecuta un DL650A K8 la 24k km si trebuie sa-l "incalt".

 

As alege intre Metzeler Tourance si Haidenau K60 Scout. Pareri, openii, recomandari? Din ce stiu K60 sunt mai capabile pe offroad, dar se duc mai repede pe asfalt.

 

Pe langa asta, mai e valabila oferta de pe anvelopemoto.eu pentru posesori de stroame: "www.anvelopemoto.eu faciliteaza tuturor membrilor vstromania.ro o reducere de 10 % la achizitionarea de produse de pe situl lor."

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...