Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Multumesc de toate sfaturile inclusiv Andrei Belcic si Paul care mi-au spus din prima ca se poate spala cu motoruina. Asfalt uscat tuturor!

Stai linisit. Eu unul de obicei spun insa nu tin neaparat sa se tina cont - poti sa speli cu ce crezi tu ca este mai bine pentru mobra ta. Fiecare avem fixurile noastre (evident si eu) fara ca asta sa fie o problema.

 

M-am indragostit de ea.

DA, vstromul este o motocicleta superba!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei.


Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km)


Multumesc.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei.

Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km)

Multumesc.

Nu sunt un specialist in domeniu dar din cunostintele mele, pana cineva care stie sigur, nu mai porni motorul deloc, sunt sigur ca baieti de pe forum care repare motoare te vor lamurii daca nu o sa-mi sun eu mecanicul si te ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut am o mare intrebare : E normal sa faca spuma uleiul eu am in V Strom 650 Ravenol 10W40 semisintetic, dupa ce opresc motorul in 30 secunde dispare si apare nivelul de ulei.

Motoreta e din 2011 si are 17.500 km (uleiul a fost schimbat acum o luna de zile si are 500km)

Multumesc.

Din cate imi aduc aminte la masina daca aparea spuma la ulei era garnitura de chiulasa impuscata. La motor e posibil sa fie la fel. Asa ca mai bine mai stai cu el putin pe bara pana afli exact ce are ca sa nu agravezi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sulta_00, am primit crashbarul si engine guardul azi dimineata, arata super fain si sunt foarte bucuros, maine cred ca o sa le montez, o sa postez si niste poze. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am montat acum doua zile scutul metalic de la SW Motech pe V-Strom-ul 1000/2003. Acum, cu noul scut, atinge bordurile. Nu vreau sa ma gandesc cum e pe off. Pe spate e cu suspensiile setate pe hard, atat din surubul de pe amortizor, cat si din pre-load.

Intrebare: are cineva idee cu cat trebuie scurtate "oasele", linkageurile, pentru a o ridica vreo doi cm? Nu vreau mai mult ca pe urma nu o sa mai stea pe cricul central.

Merci!

PS: Cricul central l-am luat ieri, de la grecii de la Cosmo, cu 95 de euro si a venit in doua zile. Transportul a fost alti 20 de euro. Super baieti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 650 e raportul de 1/2.8 - ma astept ca la 1000 sa fie pe aproape:

 

/index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?view=findpost&p=3472451

 

PS: raspunsul este pentru Madalin Pribu - legat de ridicat motorul.

Pentru 2cm in plus inseamna ca oasele noi sa aibe gaurile cu 7-8 mm mai apropiate fata de stock.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intrebare pentru cei cu DL650 modelul cu ABS. Dupa ce pornesti motorul becul rosu de ABS de pe bord trebuie sa ramana aprins sau se stinge?

 

Nu e motorul eu (eu am fara ABS) si habar nu am.

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intrebare pentru cei cu DL650 modelul cu ABS. Dupa ce pornesti motorul becul rosu de ABS de pe bord trebuie sa ramana aprins sau se stinge?

 

Nu e motorul eu (eu am fara ABS) si habar nu am.

 

Multumesc,

Mihai

Ti s-a aprins un bec rosu pe bord si speri sa fie de la ABS?

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-a aprins un bec rosu pe bord si speri sa fie de la ABS?

:P

E sigur de la ABS ca scrie ABS langa el. AM o mobra in teste si nu stiam cum functioneaza becul respectiv. :)

 

Paul, daca tot esti pe frecventa. Mobra in teste are o problema la frana spate..nu prinde bine la prima pedala. Din ce zice proprietarul e dusa garnitura de la pistonas. Poate sa fie si altceva in afara de garnitura?

 

Mersi,

Mihai

» Post actualizat in 15 Jul 2016 11:40

Dupa ce pornesti motorul becul de ABS ramane aprins daca stai pe loc. El se stinge dupa primii metrii...

Mersi zece d rosu. bine de stiut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E sigur de la ABS ca scrie ABS langa el. AM o mobra in teste si nu stiam cum functioneaza becul respectiv. :)

 

Paul, daca tot esti pe frecventa. Mobra in teste are o problema la frana spate..nu prinde bine la prima pedala. Din ce zice proprietarul e dusa garnitura de la pistonas. Poate sa fie si altceva in afara de garnitura?

 

Mersi,

Mihai

te sacaiam un pic ...

:)

da, si eu inclin sa zic ca e garnitura de la pistonasul pompei spate.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu prinde frana la prima pedala - mai degraba pare sistem franare neaerisit.

eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci.

dar intr-adevar - posibil sa fie asta.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci.

dar intr-adevar - posibil sa fie asta.

 

stima,

paul

In concluzie sa inteleg ca nu e o problema grava?..aAdica se poate remedia usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu...

 

Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta.

 

Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia?

 

Multumesc,

Mihai

 

post-40775-0-81650400-1468606179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu...

 

Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta.

 

Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia?

 

Multumesc,

Mihai

 

De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! :D

...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! :D

...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism

:D

 

stima,

paul

M-ai ghicit...sunt cam perfectionist...si gena s-a transmis mai departe :)

» Post actualizat in 15 Jul 2016 18:59

Plasticul e cam slabut si uitat excesiv in soare se mai stramba. Nu poti incerca decat sa-l clampezi corect si eventual cateva bucatele de dublu adeziv de calitate,

Multumesc Bogdan. Probabil asta am sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt.

As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina :) )

 

Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362)

 

Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ?

 

Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard.

 

Mersi !

 

 

salutare actualul parbriz il ai de vanzare ? sau este doar o idee sa scapi de el ?

» Post actualizat in 17 Jul 2016 19:34

Din nou eu...

 

Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta.

 

Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia?

 

Multumesc,

Mihai

 

si eu am aceeasi problema :))

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...