Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Daca nu prinde frana la prima pedala - mai degraba pare sistem franare neaerisit.

eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci.

dar intr-adevar - posibil sa fie asta.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asociez mai mult neaerisirea cu elasticitatea si ca forta de franare ramane la fel indiferent de cate pedale faci.

dar intr-adevar - posibil sa fie asta.

 

stima,

paul

In concluzie sa inteleg ca nu e o problema grava?..aAdica se poate remedia usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu...

 

Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta.

 

Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia?

 

Multumesc,

Mihai

 

post-40775-0-81650400-1468606179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou eu...

 

Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta.

 

Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia?

 

Multumesc,

Mihai

 

De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! :D

...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la soare s.a deformat. Nu prea ai ce sa ii faci. ...dar nu trage stanga/dreapta la viteza! :D

...pana acum credeam ca suntem mai putini suferinzi de perfectionism

:D

 

stima,

paul

M-ai ghicit...sunt cam perfectionist...si gena s-a transmis mai departe :)

» Post actualizat in 15 Jul 2016 18:59

Plasticul e cam slabut si uitat excesiv in soare se mai stramba. Nu poti incerca decat sa-l clampezi corect si eventual cateva bucatele de dublu adeziv de calitate,

Multumesc Bogdan. Probabil asta am sa fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt.

As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina :) )

 

Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362)

 

Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ?

 

Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard.

 

Mersi !

 

 

salutare actualul parbriz il ai de vanzare ? sau este doar o idee sa scapi de el ?

» Post actualizat in 17 Jul 2016 19:34

Din nou eu...

 

Dupa cum ziceam "investighez" un DL650 cu ABS din 2007 si nicicum bordul acolo deasupra unde se imbina nu vrea sa prinda clema. Din cate stiu doar clema de pe mijloc tine acolo si nu e rupta.

 

Ati mai intalnit careva asta la mobrele voatre? Daca da, care e problema si cum se poate remedia?

 

Multumesc,

Mihai

 

si eu am aceeasi problema :))

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt.

As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina :) )

 

Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362)

 

Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ?

 

Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard.

 

Mersi !

 

salut

 

eu mi-am luat un airflow de la givi, la pag 726 ai o poza postata de madalin pribu,a fost 300 ron, el a fost multumit de parbriz desi parbrizul lui original difera putin cu al meu ( ani diferiti de fabricatie )

 

am mers pe autostrada portiuni scurte cu 170 kmh cu casca brain, parbrizul fiind lasat jos la minim, protectia este foarte buna,,,,

 

se poate regla / ridica mai sus incat poti privi si prin el desi nu-mi place senzatia, mai ales daca este chiar si putin murdar sau are praf pe el, iar zgomotul de la vant dispare aproape complet, zici ca esti in autobuz :)

 

eu am 180 cm, un strom de 1000, dar din ce stiu inaltinea la sa este cam la fel cu 650 ul

 

in afara de parbrizele / deflectoarele sugerate anterior de prietenii stromisti, mai ai ca optiuni si modelul Bogdan Harea, reglabil, facut pe comanda, poti lua legatura cu el pt detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Se pare ca voi schimba bisericutele, de la KLR la V-Strom, dar bine inteles, nu fara peripetii...

Asadar, V-stromul pe care urmeaza sa-l achizitionez, are pompa de benzina stricata, mai precis, nu se mai invarte motorasul. Am hotarat cu vanzatorul sa cautam o pompa second si sa o inlocuim.

Acum, problema este ca am gasit una care soseste maine, dar, desi pare ca are acelasi part number, ca cea stricata, fizic arata diferit. E o pompa de pe un DL650 din 2005 care trebuie transplantata pe un DL 650 din 2006.

Stie cineva, daca incape, cand pun la loc rezervorul, sau da in ceva, carcasa exterioara a motorasului, care pe pompa stricata care era pe motor nu exista, motorasul fiind incorporat in plasticul care sta in rezervor?

 

 

 

post-39827-0-02621200-1468964335_thumb.jpg

post-39827-0-08160100-1468964350_thumb.jpg

post-39827-0-80756500-1468964362_thumb.jpeg

post-39827-0-84415000-1468964371_thumb.jpeg

post-39827-0-16242200-1468964379_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva, daca incape, cand pun la loc rezervorul, sau da in ceva, carcasa exterioara a motorasului, care pe pompa stricata care era pe motor nu exista, motorasul fiind incorporat in plasticul care sta in rezervor?

Salut,

Vezi ca se pot desface ambele pompe in bucati si motorasul o sa fie identic. apoi pui motorasul bun pe pompa stricata (daca tzamburusul ala care iese in exterior loveste in ceva - desi nu cred ca loveste).

Oricum - tinand cont de cum arata pompa actuala - rezervorul trebuie curatat de rugina.

La pompa functionala - indiferent de care o fi - as face un bypass la filtrul de inalta presiune (cutia neagra la cea buna, cutia alba din varf la cea stricata) ca sigur sunt pline de rugina.

Tutorial pentru cel negru gasesti aici: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html

Daca gasesc - iti pun si tutorial pentru cel alb ca sunt putin diferite.

 

Ar mai trebui inlocuit filtrul de joasa presiune -cel carea arata ca o talpa - cu unul de dupa 2007 parca(te prinzi dupa part number de pe suzuki parts house cand este altul - este mai restrictiv decat cel de pana atunci).

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi.

Da, pompa alba este model mai nou.

Linistit poti sa ma contactezi - eventual ne putem auzi si la tel.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Multumesc mult. Ca o clarificare, pompa stricata e cea alba, 2006 iar cea second, functionala e cea neagra, mai jumulita, din 2005. O sa ma uit pe linkul tau cand ajung acasa si studiez problema. Dava mai am nelamuriri, as dori sa te mai deranjez ;-) pe privat, daca nu te superi.

E ceva ciudat acolo. Pompa stricata este pompa de model dupa 2007. adica fara filtrul ala negru de inalta presiune. Nu prea avea ce sa caute pe un 2005. cea neagra este cea model 2004-2006, cu filtru negru, de inalta presiune. Oricum e de preferat sa tii pompa aia stricata si sa schimbi motorasul. La pompa stricata e mai usor de schimbat filtrul de benzina si e mai ieftin. Motoras gasesti pe net la circa 50 euro nou.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai in talon scrie ca prima inmatriculare a fost in oct.2006, si am presupus ca e model 2006. Si asa stie si proprietarul.Oare sa se si vandut pe sf anului 2006 modele 2007? Nu prea are sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai in talon scrie ca prima inmatriculare a fost in oct.2006, si am presupus ca e model 2006. Si asa stie si proprietarul.Oare sa se si vandut pe sf anului 2006 modele 2007? Nu prea are sens.

pai modelul 2007 sa vandut din 2006 septembrie,asa e la toti anii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pune ciocanul. Mergi la un service de roti. Au utilaje speciale prin care repara janta. Prin roluire treptata. La rece si la cald fct de material si gravitatea defectului. Vezi ca pe topicul de bmw 1200 era cineva cu aceeasi problema si sunt useri care au apelat la asemenea servicii cu success

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...