Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri!

Suruburile inferioare au fost date cu thread-locker, cele superioare inca nu, deoarece am dorit sa scot motorul la o proba de traseu inainte sa le fixez definitiv. E un must-have la orice V-strom, din punctul meu de vedere. Culoarea nu e cea mai fericita, totusi, dar le-as putea vopsi in camp electrostatic sa semene cu jugul, insa chiar nu ma doare capul.


» Post actualizat in 18 Mar 2017 19:37

Sa inteleg ca acestea sunt placutele?

Bozoro, sunt cele de care imi spuneai? Pana nu am confirmarea de la tine, nu le comand.

post-92464-0-09370100-1489856242_thumb.jpg

post-92464-0-64276600-1489856243_thumb.jpg

post-92464-0-90900000-1489856244_thumb.jpg

post-92464-0-19882900-1489856246_thumb.jpg

post-92464-0-65788700-1489865808_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri!

 

Si eu simt nevoia de niste risere. Cablurile ajung ok cand brachezi ghidonul maxim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumva vreun cod dupa care sa le identific la ei pe site? Vad ca la SW-Motech sunt undeva la 45 de euro... Si le-as lua in calcul. Vad ca au mai multe modele, de diferite inaltimi, si sunt curios ce model ai tu, sa iau de inaltimea maxima asta. As pune niste risere dar nu am niciun chef sa schimb cabluri si furtunase


» Post actualizat in 18 Mar 2017 21:44

Unrelated issue:

Imi explica cineva cam cum functioneaza indicatorul de benzina la Strom?

 

Conform manualului, ar trebui sa ca dupa ce ramai cu mai putin de 4.5 litri, sa inceapa sa clipeasca semnul de pompa. Dupa ce ramai cu mai putin de 3.5 litri sa inceapa sa clipeasca si ultima linie.

 

Cum am vazut la mine:

 

Am facut plin. Dupa vreo 200 de km, a disparut prima linie de sus.

Mai aveam 150 de km pana acasa, asa ca am zis ca am suficienta benzina.

In urmatorii 150 de km am ajuns sa imi clieasca ultima linie (ceea ce insemna ca ar trebui sa am sub 3.5 litri). Am mai condus vreo 10-20 de km, si am alimentat: au incaput doar 18 litri. - asta in drum de tura

 

Prin oras: dau sa plec de acasa, pornesc motorul cu ea pe cricul lateral, imi arata o linie. Plec, imi arata 2 linii. Ok. Am indreptat motorul si probabil indicatorul merge bine doar cand e motocicleta dreapta. Ajung la munca, o las - cand sa plec, dau sa o pornesc tot pe cricul lateral, nu vrea sa porneasca. bateria invartea de zor, moto nu pornea. O indrept, si porneste la sfert dupa care incepe sa clipeasca doar pompa (nu si ultima linie). Mai fac vreo 10 km si alimentez. Imi incap doar 17 litri.

Asa e la toti, sau e decalibrat indicatorul la mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil plutitorul semi-dus.

Cu pornitul- poate e senzorul ala care taie alimentarea dacă pică motorul pe o parte.

 

Nu știu ce cod au riserele, eu le-am luat de la cineva care le-a avut pe V-strom.

 

Am în plan să schimb conductele cu unele metalice pe viitor, oricum. Cablurile ajung cam la fix, dacă le-aș putea trage doar 1 cm, ar fi perfect.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indicatoru de benzina functioneaza cam asa.
Prima linie se duce dupa 100 si muuuulti km (180-190). Cu cat sunt mai putini cu atat ai mers pre atare in ultima perioada. Daca meri numai in oras prima linie poate sa cada si la 80-90 de km. Cand e inclinat, mai arata baliverne, isi mai revine dupa o perioada, cateodata. Rezerva zici ? :) Aproape 3 km am impins motoru pe la Sibiu in toamna :) . Cu alimentatu e dificil. Dupa ce sare pompa mai intra 3 4 litri. Oricum mai mult de 21 de litri si un pic nu poti baga, chiar daca zice 22 parca in carte, pe testate :) Deci mere bine indicatoru de benzina, e asa orinetativ, cam la fel si consumu, in functie de viteza. Eu resetez contoru de la trip 1 la fiecare alimentare. In functie de stilul de condus te vei obinui.

Eu am risere de la SWMotech, cele de pe louis, am ABS si furtunu de frana e la fix. La restu mai e loc. Din cand in cand mi-as dori sa fie mai spre mine ghidonu, dar as sta probabil prea relaxat cu spatele si asta in timp nu face bine la vertebre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu doua intrebari asa de duminica. :)

 

Am observat ca daca mobra e in viteza si trag ambreajul sa o mut in garaj (bineinteles motorul oprit) se misca foarte greu. Am pus motorul pe stander si la fel. Se invarte roata spate, dar cam greu si mai ales la inceput. De la ce sa fie? La vechiul DL650 nu am observat asta.

 

A doua problema. Curat lantul si observ va foaia misca putin fata-spate si lateral putin fata de restul rotii spate. Nu misca din suruburi. Banuiesc ca nu e normal. Aveti idee ce as putea sa verific?

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce a stat o perioada, observ si eu un comportament similar. In viteza I, trag ambreiaj sa o imping cativa metri, trebuie sa ma incordez un pic pentru a o urni, dupa aia e ok.

Daca se misca foaia, ai ceva de genul asta (poate nu asa de jalnic ca la mine).

Dupa 210 lei arata ca in a doua poza si nu mai are joc deloc.

post-92464-0-53020900-1489924709_thumb.jpg

post-92464-0-55892100-1489924762_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu doua intrebari asa de duminica. :)

Am observat ca daca mobra e in viteza si trag ambreajul sa o mut in garaj (bineinteles motorul oprit) se misca foarte greu. Am pus motorul pe stander si la fel. Se invarte roata spate, dar cam greu si mai ales la inceput. De la ce sa fie? La vechiul DL650 nu am observat asta.

A doua problema. Curat lantul si observ va foaia misca putin fata-spate si lateral putin fata de restul rotii spate. Nu misca din suruburi. Banuiesc ca nu e normal. Aveti idee ce as putea sa verific?

Multumesc,

Mihai

 

Grea viata la Mures duminica ...

sa verifici jocul la ambreiaj jos la melc nu doar la maneta. posibil sa fie de la joc reglat prost. posibil sa fie de la ulei mai gros decat la vechiul dl si placile de la ambreiaj sunt mai bine lipite.

pe spate daca foaia are joc lateral - trebuie verificati rulmentii spate - roata si foaie ca sunt trei. daca are si joc fata spate - tampoanele probabil dar sigur iti explica Lucian cum e cu ele :D.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grea viata la Mures duminica ...

sa verifici jocul la ambreiaj jos la melc nu doar la maneta. posibil sa fie de la joc reglat prost. posibil sa fie de la ulei mai gros decat la vechiul dl si placile de la ambreiaj sunt mai bine lipite.

pe spate daca foaia are joc lateral - trebuie verificati rulmentii spate - roata si foaie ca sunt trei. daca are si joc fata spate - tampoanele probabil dar sigur iti explica Lucian cum e cu ele :D.

 

stima,

paul

 

Profit si eu cand doarme fetita. :)

 

Uleiul e Motul 5100 10W-50 exact ca la vechea mobra doar ca e schimbat recent. Am reglat ambreiajul de la melc exact cum scrie in manual.

 

Am sa dau roata spate jos sa verific tampoanele si am sa schimb si rulmentii, toti 3.

 

Acestea sunt dimensiunile si la modelul DL650 K8 cu ABS? Trebuie si simering? Daca da, ce dimensiuni are?

6204-2RS for the rear wheel x2 20X47X14
62/32-2RS for the sprocket carrier 32X65X17
Lucian, asa preventiv, de unde ai luat tampoanele si cat ai dat pe ele?..201 lei?
Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa, daca are si joc lateral, e rulmentul de foaie, am uitat de el, al meu a ajuns la meserias, urmeaza sa il schimb (alaturi de cei doi rulmenti de ax). Rulmentul de foaie e dus la mine, are joc destul.

 

Tampoanele de pe romimoto (dar cauta si pe motodiscount), 41-43 bucata, ai nevoie de 5 bucati.

Ca idee (sunt mai scumpi aici) http://motodiscount.ro/TAMPON-PINION-CONTINE-1-BUCATA-7270449

 

Gata, de aici am luat: http://www.romimoto-piese.ro/ro2/search/7270449/in/all/article/607155

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa, daca are si joc lateral, e rulmentul de foaie, am uitat de el, al meu a ajuns la meserias, urmeaza sa il schimb (alaturi de cei doi rulmenti de ax). Rulmentul de foaie e dus la mine, are joc destul.

 

Tampoanele de pe romimoto (dar cauta si pe motodiscount), 41-43 bucata, ai nevoie de 5 bucati.

Ca idee (sunt mai scumpi aici) http://motodiscount.ro/TAMPON-PINION-CONTINE-1-BUCATA-7270449

 

Gata, de aici am luat: http://www.romimoto-piese.ro/ro2/search/7270449/in/all/article/607155

 

Mersi Lucian! Alta distractie, alti bani! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine poate mai merg (dar daca are joc foaia fata-spate, ori pui camera de bicla pe margini, ori ii schimbi). La mine erau VARZA.

 

 

A, multumesc si pe aceasta ocazie pentru risere! :10:

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut din nou. in cautarea noii mele motociclete am dat peste una in timisoara. proprietarul mi-a ascuns ca a suferit o cazatura cu ea (cazatura se vede pe crash stg si pe radiatorul de apa partea dinspre motor, unde pe o portiune de 10cm/1cm aripioarele sunt indesate in radiator), am aflat ulterior de patania detinatorului. la virajul stg/dreapta nu se observa diferente intre furca si carenaj. la 80km/h are un mic voblaj(trepidatie) cu mainile luate de pe ghidon.

vopseaua originala, doar pe crash este dat in locul cazaturii cu spray. pe janta fata nu se vad urme de lovituri sau zgarieturi.

accidentul s-a produs la viteza de ~30km/h si s-a soldat cu: ghidon stramb, peg fata rupt si aripa fata rupta, toate schimbate de proprietar.

 

problema care ma, macina este daca a fost afectata furca sau nu, avand in vedere ca se vede o portiune mai mare in partea de sus a furcii si, suruburile care imi par atipice.

 

probabil ar trebui mers la un service si data furca jos?! aveti idee cat timp ar lua procedura?post-20883-0-91590300-1489989379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata buna,

 

Confirma cineva dimensiunile la rulmenti si simeringuri pentru roata spate pentru DL650 2008 cu ABS?

 

6204-2RS 20X47X14 2 buc
62/32-2RS 32X65X17 1 buc
simeringuri:
28X47X7 1 buc
39X65X7 1 buc
Multumesc,
Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri!

Suruburile inferioare au fost date cu thread-locker, cele superioare inca nu, deoarece am dorit sa scot motorul la o proba de traseu inainte sa le fixez definitiv. E un must-have la orice V-strom, din punctul meu de vedere. Culoarea nu e cea mai fericita, totusi, dar le-as putea vopsi in camp electrostatic sa semene cu jugul, insa chiar nu ma doare capul.

» Post actualizat in 18 Mar 2017 19:37

Sa inteleg ca acestea sunt placutele?

Bozoro, sunt cele de care imi spuneai? Pana nu am confirmarea de la tine, nu le comand.

Ele sunt. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut din nou. in cautarea noii mele motociclete am dat peste una in timisoara. proprietarul mi-a ascuns ca a suferit o cazatura cu ea (cazatura se vede pe crash stg si pe radiatorul de apa partea dinspre motor, unde pe o portiune de 10cm/1cm aripioarele sunt indesate in radiator), am aflat ulterior de patania detinatorului. la virajul stg/dreapta nu se observa diferente intre furca si carenaj. la 80km/h are un mic voblaj(trepidatie) cu mainile luate de pe ghidon.

vopseaua originala, doar pe crash este dat in locul cazaturii cu spray. pe janta fata nu se vad urme de lovituri sau zgarieturi.

accidentul s-a produs la viteza de ~30km/h si s-a soldat cu: ghidon stramb, peg fata rupt si aripa fata rupta, toate schimbate de proprietar.

 

problema care ma, macina este daca a fost afectata furca sau nu, avand in vedere ca se vede o portiune mai mare in partea de sus a furcii si, suruburile care imi par atipice.

 

probabil ar trebui mers la un service si data furca jos?! aveti idee cat timp ar lua procedura?attachicon.gif92444196_6_1000x700_suzuki-v-strom-.jpg

 

cel mai bine mergi la Lucian de la Paulmoto. serviceul e prin girocului, deci cand vi de la jebel nici nu tre sa intri in orash, o iei prin chisoda, giroc, iar la intrarea in tm unde se lucra, meri si tu 40 de metri pe conttrasens cand nu vine nici o masina sa nu dai o tura la tot cartierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cel mai bine mergi la Lucian de la Paulmoto. serviceul e prin girocului, deci cand vi de la jebel nici nu tre sa intri in orash, o iei prin chisoda, giroc, iar la intrarea in tm unde se lucra, meri si tu 40 de metri pe conttrasens cand nu vine nici o masina sa nu dai o tura la tot cartierul.

mda, asa o sa fac, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...