Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Lucian, curbura lantului nu e relevanta pentru masurarea uzurii lantului

Ceea ce conteaza cu adevarat este ditanta intre zale, care se poate masura cu o scula speciala sau cu sublerul peste 10 zale, comparativ cu in lant nou

Desigur, cand masori asta, lantul trebuie sa fie intins, nu lejer

 

Primul meu kit de lanţ montat cu mânuţele mele. Şublerul a fost de un real ajutor.

 

LE: lantul a fost taiat cu flexul, pe direct. Am incercat cu frunosul, dar tot cu forta s-a lasat "dus". In ultima poza e lantul vechi, nici nu e uzat, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum.

» Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13

Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Am cumparat de curand un VStrom 650 cu chit de coborare montat dar mie mi se potriveste mai bine fara. Chitul are inaltatoare de ghidon si link-urile pentru suspensia spate. Daca e cineva interesat, as vrea sa schimb cu link-uri stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faţă de lanţul nou, ăla vechi e praf. Uzură inegală vizibilă, iar de fâsâit nici nu mai vorbesc. Nu îmi vine să cred cât de lin merge acum. E altceva. S-a uns cu ulei T90 Hexol. Ca şi până acum.

» Post actualizat in 16 Jun 2017 08:13

Sincer, nu mai aud lanţul, ci motorul/toba.

Lantul ar fi trebuit sa fie uns din fabrica cu o vaselina buna. Daca ai dat ulei peste vaselina probabil a sarit repede. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi - intrebare de baraj, poate s-a mai lovit cineva de problema asta: de ceva vreme am o vibratie/rezonanta in zona 5.000-5.500RPM, trecute fix. Amu la ce drumuri am facut cu ea, nu-i chiar de mirare. La o prima inspectie nu am gasit nimic evident care sa se miste in mod nenatural, dar sper ca poate imi da cineva un pont de unde sa incep sa verific mai in amanunt.

Multam mult de sfaturi :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca DL1000 are mai multe probleme fata de DL650?

 

Modelul de pana in 2008 este mai putin rafinat si are cateva probleme care apar mai frecvent decat la 650.

Eu o am de 3 ani (Dl1000 din 2005)

 

Despre modelele de dupa 2014 nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca pana acum n-o zbarnait - asa ca n-as vrea sa ma obisnuiesc cu ceva ce nu-i strict musai :). Suna mai degraba ca o tabla in rezonanta, initial m-am uitat la evacuare dar nu se misca nimic in mod anormal pe acolo. Fix intervalul 5.000-5.500 RPM, adica exact unde schimb viteza de obicei, ceea ce e cu atat mai enervant...

Urmeaza crash-bar-ul, apoi mai vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Si al meu scoate un zgomot metalic tot pe la 5000-5500 ture. Eu am ajuns la concluzia ca se aude din esapament(nu am avut rabdare sa caut prea mult :)). Daca gasesti problema spune-ne si noua... poate scap si eu de ea :)

 

PS: la mine nu e din crash bar... am verificat

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva vreo idee de ce imi zorgane ciudat mobra cand franez cu fata si la ce ar trebui sa ma uit/sa verific ? Ms

E o gluma pe treaba asta, dar ai VStrom din 2004 si parca nu aveau ABS pe atunci. :P :P :P

 

Singura chestie la care ma pot gandi, in afara de verificat placutele sa nu fie duse, e sa nu se fi slabit cumva suruburile etrierului (sau a discului).

» Post actualizat in 21 Jun 2017 07:48

Ah, si dupa ce verifici ca-s stranse suruburile, sa te uiti si daca au joc discurile (fata-spate, pe directia de rotatie, nu pe lateral). Daca au joc, sunt cam uzate si ar trebui unele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, nu are ABS. Placutele sunt aproape noi, schimbate acum 3000 de km. Discurile fata la fel, schimbate acum 8000 de km. Nu e sunet de agatat placuta pe disc, stiu cum suna aia de cand mergeam cu Banditul, suna mai mult ca o masinuta de jucarie de aia care o dai inapoi ca sa mearga inainte, deci ma gandesc sa nu fie senzorul de kilometraj, dar am inteles ca ala e electronic, nu pe sarma metalica ca la Bandit. Alte idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E pe baza de inductie mai exact, si trebuie uns acolo. Exista o parte in miscare care produce frecare, doar ca partea electrica e izolata de intemperii. Discurile trebuie sa fie mobile, deorece la caldura se dilata, daca nu ar fi mobile, s,ar face ovale pe ambele axe.

La mine unu dintre zgomotele de zornaieli vine de la scaritele spate. Am mai avut probleme cand am rupt nituri la scutu de sub motor, dar ala facea foarte urat si stiam ca i el.

Si mai nou decand cu madstandu am o usoara vibratie si in zona aia, dar aia se ignora :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...