mihai.ch Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 E o contragreutate in oglinda care s-a dezlipit. Da o gaura dedesubt si baga silicon. Sau oglinda noua. Mersi Fabio! Are cineva pe aici de vanzare oglinda stanga originala? O zi buna, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Mi-a vibrat și mie cu zgomot de la crash bar-ul care nu era strâns. Mai e problema oalei de ambreiaj (clutch basket cum i-ai zis),dar e aproape imposibil în kilometrii tăi. Fierul meu e modelul vechi și am rectificat oala la englezul renumit, care mi-a spus că a întâlnit aceeași problemă la un dl nou cu cca 15000 km. Ciudat, că Suzuki s-a lăudat că a rezolvat problema oalei la modelul nou, dar, cum am zis, nu cred că e posibil la kilometrii tăi. Subscriu la părerea colegului, mergi la un meseriaș să îl asculte! poate doar s-au laudat ca de rezolvat nu au rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Eu recomand sa se schimbe la 12000km sau un an. ..... Pune si tu niste cauciucuri decente (Metzeler sau Pirelli) si probabil nu o sa mai ai probleme. http://ausmotorcyclist.com.au/pirelli-scorpion-trail-ii-confirms-itself-as-the-best-enduro-street-tyre-by-winning-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests/ Multam inca odata pentru sfaturi. Pirelli suna tare bine, de incercat. Amu is tare curios sa mai treaca un an, sa vad daca mai am aceeasi problema cu uleiul uzat atat de inegal. Sper sa nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Eu am Scorpion trail 2 de aproape 20k km si inca mai merg. Nu am ajuns la semnele de uzura si sunt oarecum rotunde cauciucurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Ai mers şi cu greutate mare pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 (editat) Am 105kg si am avut maxim si pasagera( 65kg) + vreo 30kg de bagaj( cort etc) In plus am DL1000, este mai greu din principiu. Editat Septembrie 19, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Eu am Scorpion trail 2 de aproape 20k km si inca mai merg. Nu am ajuns la semnele de uzura si sunt oarecum rotunde cauciucurile Hmmm, suna bine . Avand in vedere ca merg 90% cu pasager si bagaje, faptul ca-s dual compound este un mare avantaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Deci zice bine Fabio când recomandă Scorpioanele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Ei aș, am spaga de la Pirelli!!! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salutare, foloseste cineva solutie antipana Slime? Ma intreb daca afecteaza echilibrarea anvelopelor... Am cumparat un recipient, dar nu sunt lamurit in legatura cu efectul ce il poate avea lichidul introdus in interior, asupra echilibrarii rotilor, pe timpul rularii cu viteza, de aceea ezit sa il folosesc. Imi puteti da un sfat in legatura cu acest lucru? Cred ca fiecare dintre noi se gandeste la posibilitatea de a avea pana, la o distanta considerabila de orice localitate. Poate aveti alte solutii pentru prevenire. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Teoretic nu are nici o treaba. Daca il pui si faci cum recomanda ei pana se intinde uniform nu are ce sa se dezechilibreze. In cel mai rau caz dupa 2-3 zile dupa ce se usuca si ramane stabil reechilibrezi roata daca ti se pare ceva suspect. In italia il folosesc multi si nimeni nu s-a plans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sică37 Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Pai tocmai asta e problema, ca nu se usuca, sta in interior sub forma lichida, pana la 2 ani, iar in cazul perforarii pneului, fiind vorba de cui, surub sau ceva de genu', sigileaza spartura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Se ''usuca'' in sensul ca face o pelicula deasupra care il fixeaza. Nu se plimba precum apa ci ramane ca un bandaj de cauciuc lichi la interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Se ''usuca'' in sensul ca face o pelicula deasupra care il fixeaza. Nu se plimba precum apa ci ramane ca un bandaj de cauciuc lichi la interior. Am vrut sa-mi pun si eu asa ceva in anvelope (RideOn, nu Slime), dar mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. A mai auzit cineva de asa ceva, sau sunt povesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. Pe Slime cel putin scrie clar ca e compatibil cu TPMS. Dar aceeasi problema cu echilibrarea o am si eu, desi in principiu inteleg ca n-ar trebui sa afecteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Am vrut sa-mi pun si eu asa ceva in anvelope (RideOn, nu Slime), dar mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. A mai auzit cineva de asa ceva, sau sunt povesti ? Asta poate fi real.....acun na, produsul perfect nu s-a inventat inca, ceva neajunsuri trebuie sa aibe si ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Am vrut sa-mi pun si eu asa ceva in anvelope (RideOn, nu Slime), dar mi s-a spus de la un service ca nu e recomandat, pentru ca blocheaza valva de la roata si nu se mai poate citi presiunea, uneori nu mai intra nici aerul cum trebuie. A mai auzit cineva de asa ceva, sau sunt povesti ? Teoretic scoti(desurubezi) valva cand il introduci in cauciuc. Eu am folosit( cu succes) kit-ul cu snur-uri de la Slime. Doua gauri dupa un drum de 17km de off rezolvate in aprox 20min intr-o parcare. Am avut probleme cu cartusele de CO2 dar am recurs la o pompa clasica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 sa readucem in discutie becurile in faruri. Am o poza mai jos. Amandoua becuri sunt Osram Night Breaker Unlimited, cele auto nu varianta moto. Cel din stanga a stat 48 de mii de km pe motor. Cel din dreapta este nou. Se vede clar diferenta la filament. Partea interesanta e ca nu le-am schimbat pt ca s-ar fi ars ci le am schimbat pt ca de pe la 45 de mii de km nu mai vad cu ele la fel de bine. Instalatia electrica e cea originala nelaterata si neimbunatatita cu relee. Drumuri proaste au vazut, neasfaltate au vazut, deci nu am de ce se ma plang. Pt 60-80 de lei, depinde de unde si ce oferta sunt la ele, parerea mea este ca e cea mai buna optiune. Nu am luat varianta Laser, caci unii zic cas mai chioare si de ce sa testez un produs nou cand stiu sigur ca un produs vechi functioneaza foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Am si eu o parere despre Pirelli Scorpion Trail II. Le-am luat la recomandarea "sponsorizatului de mai sus" (Fabio) pentru o tura de vreo 10k km prin Europa. Pana sa plec in plimbare, am reusit si am facut vreo 3000 prin tara, si eram dezamagit de ele, pareau sa nu aiba suficienta aderenta, eu trecand de la Tourance-uri, dar am avut incredere in Fabio si am plecat asa in "lume". In momentul in care am incarcat motocicleta, s-a schimbat treaba, nu mai aveam nici o problema de aderenta, nici macar pe ploaie sau pe serpentine. Am reusit sa adaug 10 mii de km intr-o luna, iar cand am ajuns acasa si am dat tot bagajul jos, a revenit problema lipsei aderentei. Ce-i drept, si eu merg mai agresiv decat e recomandat, cu plecari de la semafor si franari spate mai puternice, dar totusi nu se compara cu ceea ce am simtit pe tot parcursul lunii in care am fost incarcat cu bagaj si pasagera. Cauciucurile inca au carne suficienta, deci nu e asta problema. Sper sa ajute pe careva gandul asta. P.S.: Nu e nici problema de presiune in roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 (editat) Am si eu o parere despre Pirelli Scorpion Trail II. Le-am luat la recomandarea "sponsorizatului de mai sus" (Fabio) pentru o tura de vreo 10k km prin Europa. Pana sa plec in plimbare, am reusit si am facut vreo 3000 prin tara, si eram dezamagit de ele, pareau sa nu aiba suficienta aderenta, eu trecand de la Tourance-uri, dar am avut incredere in Fabio si am plecat asa in "lume". In momentul in care am incarcat motocicleta, s-a schimbat treaba, nu mai aveam nici o problema de aderenta, nici macar pe ploaie sau pe serpentine. Am reusit sa adaug 10 mii de km intr-o luna, iar cand am ajuns acasa si am dat tot bagajul jos, a revenit problema lipsei aderentei. Ce-i drept, si eu merg mai agresiv decat e recomandat, cu plecari de la semafor si franari spate mai puternice, dar totusi nu se compara cu ceea ce am simtit pe tot parcursul lunii in care am fost incarcat cu bagaj si pasagera. Cauciucurile inca au carne suficienta, deci nu e asta problema. Sper sa ajute pe careva gandul asta. P.S.: Nu e nici problema de presiune in roti Ba da, presiunea este problema. Incearca sa o mai scazi. Bine ar fi sa vezi si suspensiile cum sunt reglate Editat Septembrie 21, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Presupun si eu eu ca tot de la suspensii (probabil prea tari) sau presiune (prea mare) este problema. Presiunile si reglajele, pe cat de standard par a fi, sunt oricum subiective in functie de feeling-ul fiecaruia. In general daca aluneca spatele, ai preload-ul arcului prea tare si/sau o presiune prea mare. Nu stiu daca ai problema asta numai pe spate sau si pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") ) Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Nici cu Tourance clasic nu am avut probleme, dar după 6000 km cu 450 kg s-au cam... pătrațit. Aderența a fost perfectă cu greutate mare pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Presiunea rotilor e ca la carte, iar preload-ul rotii spate e la minim, l-am scazut imediat ce am ajuns acasa (adica dupa ce am dat toata greutatea jos). O sa mai scad din presiunea rotilor, poate functioneaza. Am probleme pe spate pentru ca aia e frana pe care ma bazez (daca blochez din greseala roata spate la franare nu e problema mare la mine, controlez motorul destul de bine in modul "sanie") ) Daca tot sunt pe topicul de Vstrom, vreau sa anunt ca sidecase-urile originale, pline cu boarfe, pot boti un Opel Corsa destul de usor, la stilul capota indoita, grila si spoiler fata sparte, asta dupa ce un nene s-a hotarat sa imi iasa in fata iar eu n-am reusit sa il evit in totalitate. Sidecase-ul are doar niste zgarieturi )) Joaca-te cu presiunea, ei o dau cu cauciucurile lor, care oricum sunt praf. Cat despre franare.......fata franeaza mobra, spatele doar o echilibreaza. Si daca se blocheaza e normal daca incerci sa opresti mobra numai cu ea. Nu ai cum. Frana trebuie sa fi 80% fata 20% spate. Preloadul trebuie sa fie la a trei-a liniuta pentru o mobra fara accesorii si un pilot mediu (80 kg) si de acolo pleci cu un clik la fiecare 7 kg adaugate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Preloadul trebuie sa fie la a trei-a liniuta pentru o mobra fara accesorii si un pilot mediu (80 kg) si de acolo pleci cu un clik la fiecare 7 kg adaugate. Intrebare: din cate stii, regula cu click/7Kg se aplica si pentru arcul HyperPro? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.