Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Il gadil, ca tot e frig afara... :D Da' unde ii piesa aia care trebuie gadilata?

Salut,

Am scris la un moment dat in detaliu - cu poze sa se vada bine.

Mai caut - daca nu gasesc dupa cold idle sau dupa fast idle - repostez.

faza e ca procedura data in manual e gresita dar se putea regla surubul acela dupa ureche sa porneasca la 1400-1500 dupa primul buton si apoi incet incet scade spre 1200-1300.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar'na!!!

» Post actualizat in 01 Aug 2018 12:33

Ambreiaj hidraulic pe 650 K4.

Rahat ambreiaj hidraulic. E ungatorul tau montat la ghidon. Ceea ce ... nu e rau deloc. Cand faci upgrade la ala existenti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bingo! Deocamdată e in probe, trebuie modificat un pic suportul și ținut sub observație modul îl care e uns lanțul. Dar funcționează promițător. Ca dezavantaje: o să fie mai scumpel, rezervorul e mai mic (dar am oricum sub șa un recipient de 100 ml), e o chestie in plus pe ghidon. In rest, de vreo jumătate de an îmi doream să fac modificarea asta. Picuratorul a rămas același. Dar și acolo vreau sa mai modific ceva, cred că o să fie versiunea 5 (EFIS V5).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Stiti daca se gaseste ca piesa de schimb filtrul de epurare din airbox?

V-stromul meu nu mai trage si am verificat sa vad daca are cumva filtrul de aer infundat sau ud, numai ce-l schimbasem acum 3500 km. Filtru de aer e ok, avea cateva albine, dar filtrul negru din coltul dreapta al cutiei era deja imprastiat prin cutie si ramasitele din locasul lui le-am data afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intampla sa ramai fara lumini din cauza blocului de lumini din dreapta .eu am patit la model 2010,curatat si a mers,stiam asta de Ivan P.

 

Asta e doar la modelele dupa 2007. La cele pana in 2007 nu se sting farurile cand dai la automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm (nu că era nevoie). Era fain să se fi decuplat curentul la faruri, luni le-am uitat aprinse câteva minute. Greseala mea, am uitat să sucesc și cheia după oprire. Asta deși am incercat să opresc motorul doar din cheie. Nu mă pot obișnui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e doar la modelele dupa 2007. La cele pana in 2007 nu se sting farurile cand dai la automat.

al meu e din 2005 si stinge farurile cand dau la automat,din cate stiu eu numai modelele 2004 nu au aceasta functie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e până la dublat, cale lungă.

 

Dar cine călătorește cu stil... 🤘

Am impins ieri aproape 500 km pe relief variat, chiar se simte diferența. Atât de bine, încât am discutat cu Tiberiu pentru arcuri furcă + emulsie. Tot trebuia să servisez furca, deci...

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si fork brace, daca tot ai facut investitii.

 

Eu inca nu inteleg cu ce te ajuta un jug in plus, care e mai jos cu 10-15 cm fata de jugul din fabrica...

 

Exista posesori de v-stromuri care pilesc scaritele pe serpentine si au nevoie de inca un jug? intreb doar...

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca nu inteleg cu ce te ajuta un jug in plus, care e mai jos cu 10-15 cm fata de jugul din fabrica...

 

Exista posesori de v-stromuri care pilesc scaritele pe serpentine si au nevoie de inca un jug? intreb doar...

 

Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos :), apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo :)

Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down :)

Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei să detaliezi, te rog?

 

Adi Badea si-a montat anul trecut amortizor complet spate Hyperpro si acum, dupa vreo 12000km a cedat. A venit fara amortizor spate din Bosnia pana acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu inteleg, iar scaritele le zgarii din cand in cand dar asta ca s mai jos :), apoi mai e axul rotii care rigidizeaza toata furca si nu prea au cum sa plece tuburile telescoapelor in sus sau in jos altfel decat paralel din cauza lui, din ce m-am dat la altii de au asaceva, nu am vazut/simtit nimic spectaculos care sa merite banii unui forkbrace. Eu o trec la categoria placebo :)

Adica na, cum pui un forkbrace pe o furca upside down :)

Problema furcii fata la stroama nu e deloc torsonaria ca sa ajute un asftel de brace, ea sufera de designul ieftin simplu si da, invechit.

Lasand calitatea furcii la o parte, faptul ca flecteaza nu o ok in curbe. Este un compromis intre strada si off. Daca pui forkbrace castigi stabilitate (si fara sa rascai cu scaritele) pe strada dar e mai rigida (absoarbe mai putin asperitatile) pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...