george13 Postat Noiembrie 18, 2018 Share Postat Noiembrie 18, 2018 Germania, 4000km . Primit doar in Germana manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 18, 2018 Share Postat Noiembrie 18, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 19, 2018 Share Postat Noiembrie 19, 2018 ? ce ai vrut sa "quotezi/citezi" si ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 19, 2018 Share Postat Noiembrie 19, 2018 Am răspuns celui care căuta manual... Acum văd că era pe pagina cealaltă... (am dat link, nu quote) Nebănuite-s căile noului forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 La 25.10.2018 la 14:09, cooldeep a spus: - din pct meu de vedere limita de siguranta a lor este undeva la 20 de grade, deja de la temperatura asta frana are de suferit. - la o temperatura mai mica de 15 grade, sunt deja periculoase - la o temperatura mai mica de 15 grade cu umezeala pe jos sau ploaie sunt inutilizabile si foarte periculoase. Citisem recenzia ta si eram pe deoparte curios, pe deoparte temator de cum se simte Mitas E-07 Dakar in conditiile descrise mai sus. Asa ca am avut ocazia sa testez, partial totusi: eu am acum pe fata un Heidenau K60 Scout (cu peste 30.000 Km uzura, dar inca se tine bine) iar pe spate Mitas E-07 Dakar (peste 20.000 Km, inca mai duce si asta). Deci, nu chiar testul ideal, dar lucram cu materialul clientului :P. Am iesit ieri la o tura prin zona si in mare conditiile or fost: temperatura maxima 8 grade, medie estimez undeva in jur de 4-5, minima in jur de 1-2 grade (conform MeteoBlue si mana mea dreapta, cand am oprit la poze). 99% asfalt, din care cam 60% ud sau umed (n-o plouat cat am fost pe traseu, dar plouase cu o zi inainte/peste noapte si inca era ud, plus ca-s portiuni unde in perioada asta e practic umed tot timpul). Ritm de mers lejer/precaut o vreme, apoi destul de lejer - dar mai potolit decat vara, in mod evident, fara pasager sau bagaje. Amu, in afara de vreo 2 frane spate, in curba, cu asfaltul umed si cumva cu mazga aia care se face de la ceata/umezeala in perioada asta, unde intradevar ABS-ul a intrat mult mai repede decat ma asteptam (si daca nu aveam ABS eram clar pe jos), a fost OK. Nu extraordinar - OK. Poate ca o ajutat ca prima frana din asta cu emotii am prins-o imediat dupa ce am iesit din oras (si cu noroc, ca era o bucata cu sens unic, deci am avut loc sa "valsez") si m-o pus in tema, asa ca am fost mai grijuliu. Poate. In rest, mai ales pe uscat, or tinut lejer, am mers fara emotii. Amu, poate ca avem asteptari diferite, sigur abilitatile tale de a merge mai aproape de limita mobrei is peste ale mele, dar eu n-as zice pas la gumele astea pentru mers in conditii cat de cat normale. Este totusi important ca pe fata nu am Mitas, posibil (probabil) ca problemele sa se simta mult mai puternic pe frana fata. Dar totusi, is rezonabile, la conditii de mers rezonabile. Si tin nene, nu gluma :D. PS - traseul o fost asta: https://www.relive.cc/view/rt10002505200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 9 minutes ago, greenharleyd said: PS - traseul o fost asta: https://www.relive.cc/view/rt10002505200. Pai si tu povestesti tura pe threadul de V-Strom si pui pozele pe relive.cc? Why? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Lipsa de timp / chef sa povestesc mai in detaliu :D. Detaliile le-am pus in legatura cu gumele, ca voiam sa mai fie o parere pe langa cea a lui @cooldeep :D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 eu asta cu uzura nu o pricep. Eu mai fac cateva mii si ajung cu dakarul la limita de uzura. Deci nu vor ajunge la 15k. Intr adevar de la limta de uzura pana la slic mai au muuuult si bine, dar care mai e scopu. E cam ca si cu gumele de masina de iarna, unde au limita de uzura la 4mm fata de cele de vara care au la 1,2mm, iar de noi iarna/vara au cam 10-12. intrebarea ramane, cum sa mergi 30 de mii cu k60 cand avem colegi pe aici care le-au terminat in 8-12k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Deci pe mine m-au tinut bine Metzeler Tourance 18.000 km, sa zic merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 si pe mine m a tinut un tourance mult si bine, dar intr o curba la 90 ntr un sat din serbia era sa dea cu mine de pamant fara absulut nici un motiv. Exista niste teste pe net cu mai multe gume, cum se fomporta noi, dupa 5k, dupa 10k etc. Confirm si eu la nexturi cand ajung pe final gumele is cam varza Astept vara sa termin mitasurile, pana atunci mai ma bucur de nexturi, chiar daca iarna trecuta au dat cu mine de asfalt speram iarna asta sa fiu mai bland cu acceleratia pe curbe la minus grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Sa stii ca am observat si eu o schema: cand am luat setul, anvelopa spate era c alemnul. Adica stateam pe ea si nu se deforma decat un pic. Aveam vreo 88 kg pe atunci. Dupa ce am dat guma jos, inainte de Apuseni, era moale aproape ca un cauciuc de bicicleta. Setul pus in primavara s-a comportat admirabil pe afalt, insa in offroad se simte nevoia unui model dedicat, cel putin dpmdv, nu-s foarte experimentat pe partea asta. Nu am reusit mai mult de 18.000 cu guma spate sub nicio forma. Si frane cu spatele scartaind rar prind, ca mai mult sunt cu pasager si nu apuca spatele sa franeze. Inca ceva: a comandat cineva furtune racing de la Olson.ro? Mai era o firma care confectioneaza asa ceva, dar nu am mobilul la indemana. Anul viitor vreau sa fac upgrade de furtune, vor fi avand deja 15 ani si parca nu m-as mai risca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Acum 3 ore, cooldeep a spus: intrebarea ramane, cum sa mergi 30 de mii cu k60 cand avem colegi pe aici care le-au terminat in 8-12k. Numai cu cel de fata am facut 30.000. Spatele l-am schimbat la 10.000, mai mergea, estimez, inca odata pe atata, dar nu destul cat sa ma tina pana acasa. Le fac poze si ti le trimit, desi le-ai vazut cum arata dupa Km astia - in nici un caz nu sunt slick. Mno, viteza de croaziera in jur de 100 (pe GPS) pe unde s-o putut (cam 2/3 din distanta) si fara acceleratii/franari bruste fara motiv. In rest, drum intins :D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Aici e o mare problemă, că fiecare are stilul lui de mers. D-aia și consumul variază de la motociclist la motociclist, chiar dacă motocicleta este identică. Dacă mergi smucit, accelerezi brusc, frânezi la fel... dacă iei curbele tare, cu frănâri târzii și accelerații rapide, dacă mergi supraturat... atunci mănânci și gumele mult mai rapid. D-aia e bine să se spună și cum s-a mers cu perechea aia de gume... Am un prieten cu KTM 1190 Adventure R care a pus până acum 23000 de km pe K60-uri, dar merge liniștit, mai mult cu radaru-n spate (nevasta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 (editat) Mi se pare SF 23000 km, fără să devină plată pe mijloc, cum sunt ale mele acum. Adică 1 mm riduri. Și eu am radar in spate, dar nu prea îmi comentează. Dacă o anvelopă ține 15000 km pe asfalt e chiar foarte ok. Părerea mea. Editat Noiembrie 27, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Wow, arată foarte bine! Sigur 23000 km?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kkennyy Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Păi să zică proprietarul, dacă o apare p-aici @kkennyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kkennyy Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Hai ca m-ati facut curios si am reverificat kilometrajul, de fapt sunt cam 25.000. Din astia, multi pe autostrada, multi cu pasager, dar in general mers cuminte, sau ma rog, cat de cuminte se poate merge cu o mobra de 150 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Am mers si eu cu un 1190 Adv. Tare cuminte mobra, mai ales în Sport mode... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kkennyy Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Sport mode cam putin, de aici si starea cauciucului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 S-a mers destul de linistit cu gumele alea avand in vedere ca lateralele mai au inca mustati. Eu am asa: 17000 cu Mitas E07 (normal) 22000 cu K60 Scout. Ambele sunt la limita de jos. K60 S-a uzat excesit cupa o tura de 6000 km incarcat peste limita admisa a motocicletei. cum se simt: - E07 e mai ok pe ploaie decat K60. - E07 se termina mai repede banda de rulare pe viraj decat la K60. Se simte ca ajungi pe marginea caramelelor si motocicleta incepe sa 'danseze' putin pe viraj (aluneca slab dar nu fuge de sub tine) - K60 tine mai mult ca E07. - E07 e mai capabil ca si tractiune spate pe offroad. Din cauza ca dunga de pe mijloc e mai subtire prinde mai bine pe drept. - K60 e mai capabil ca si grip pe fata in curbe pe macadam unde vrei sa te si inclini putin. - K60 face sa tremure fata (de se misca parbrizul) la viteza foarte mica (pana in 10 km/h) - ambele vajaie de iti rupe capul. mai ales pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Chiar nimeni cu un manual in engleza, sau romana pentru 650 model 2017 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 No, dacă ai vrut musai mobra nouă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Acum 1 oră, kkennyy a spus: Hai ca m-ati facut curios si am reverificat kilometrajul, de fapt sunt cam 25.000. Chapeau, sa arate Scout-urile asa dupa 25.000 de Km, mai rar, mai ales pe o mobra grea, incarcata si cu mai mult decat destula putere. Oricum, e bine de stiut ca exista optiuni de ture lungi, fara sa-ti bati capul cu impachetat si carat un set de gume dupa tine. Ceea ce super confortabil (sa NU le ai cu tine ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.