Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Citat

Unde se gasesc de cumparat acele stickere pentru v-strom? Cum este pe modelul lui @brake, postat mai sus.

 

Daca vorbesti doar de un scris alb, din autocolant, il pot face si eu la munca, fara probleme. Tot ce tine de autocolante, le pot realiza eu. Doar sa imi ziceti ce vreti mai exact.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, TrekOut a spus:

Unde se gasesc de cumparat acele stickere pentru v-strom? Cum este pe modelul lui @brake, postat mai sus.

Tocmai am dat eu un set. Gasesti pe ebay. 

Codul e 990D0-11JB4-PAD

 

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 24.02.2020 at 21:52, brake said:

Bună seara. Am abandonat ideea dar nu pt mult timp. Asta seara a plecat din Modena la Pitești. 

IMG-20200224-WA0039.jpg

IMG-20200224-WA0025.jpg

Felicitari, sa te bucuri din plin de ea. Una dintre primele chestii pe care trebuie sa le verifici: daca s-a facut recall-ul la stator.

Du-te sau trimite un mail cu seria de sasiu la un reprezentant Suzuki si intreaba de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, botezu' a spus:

Felicitari, sa te bucuri din plin de ea. Una dintre primele chestii pe care trebuie sa le verifici: daca s-a facut recall-ul la stator.

Du-te sau trimite un mail cu seria de sasiu la un reprezentant Suzuki si intreaba de asta.

Multumesc mult,am sa fac si lucrul acesta si daca nu sa facut ce pot face in acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Am nevoie de un sfat, trebuie sa schimb gumele.

Ati folosit careva astea? 

 

https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/scorpion-rally-str

 

Cum sunt pe sosele? Pe ud? 

 

Caut ceva gen macar Tourance Classic pe off, dar cu tehnologie mai din deceniul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.03.2020 la 7:23, TrekOut a spus:

Multumesc vrajitorul pt cod. 

Codul ala e doar pentru colantul lung de deasupra partii albe ce protejeaza rezervorul (ala pe care scrie vstrom) si pentru genele de deasupra farurilor si dungile de pe carenele din spate.

Pentru protectia partii albe (protectie de frecare cu genunchii) e alt cod :

- folie protectie rezervor (NEGRU)
Cod produs 990D0-11JB3-PAD

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, sunt scumpe. Dar ce pot garanta este ca alea de protectie rezervor sunt zgariate bine de tot. Deci asa ar fi aratat panelurile. Si-au facut treaba. Au aproape 5 ani si inca sunt ok.

Si intr-adevar, pentru gri e alt cod, au rosu panelurile.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, bozoro a spus:

Cu putin noroc poate ti-l fac baietii de la est bike. Daca nu, nimic. Cand se arde il schimbi.

Ce înseamnă puțin noroc? Cât costă. Mulțumesc mult. 

Acum 1 minut, brake a spus:

Ce înseamnă puțin noroc? Cât costă. Mulțumesc mult. 

La ce nr de km ar cade. Sau cnd crede el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, brake a spus:

Ce înseamnă puțin noroc? Cât costă. Mulțumesc mult. 

La ce nr de km ar cade. Sau cnd crede el. 

Nu costa nimic... cred ca aia e problema de noroc. :)

Eu l-am schimbat la 26k si dadea semne de innegrire. La 45k stiu pe cineva caruia i s-a ars, dar la fel stiu pe cineva caruia i s-a ars pe la 20 si ceva de mii. Deci nu e o regula. Dar iti poti sa deama daca pui un voltmetru. Dupa ce mergi cateva ore si se incinge motorul, nu mai incarca cum trebuie.

Eu am acum 70k si nu am nici o problema.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, vrajitoru a spus:

Nu costa nimic... cred ca aia e problema de noroc. :)

Eu l-am schimbat la 26k si dadea semne de innegrire. La 45k stiu pe cineva caruia i s-a ars, dar la fel stiu pe cineva caruia i s-a ars pe la 20 si ceva de mii. Deci nu e o regula. Dar iti poti sa deama daca pui un voltmetru. Dupa ce mergi cateva ore si se incinge motorul, nu mai incarca cum trebuie.

Eu am acum 70k si nu am nici o problema.

 

Am inteles.Multumesc inca odata.Tocmai ce am pus volmetru si voi vedea la drum.Sunt sute de comentarii la adresa uleiului de motor.Ce ulei folosesti tu in mobra ta.Nu plictisesc pe teme asta ,dar strict la mobra ta.Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la capacul de la stator, sunt convins ca poti verifica asta si in mufa de la stator care intra in releul de incarcare, cu un multimetru pe fiecare faza. 

 

Si releul ala e cam ascuns, eu nu am incercat inca sa ajung la el, dar cred ca e mai simplu decat sa scoti capacul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, brake a spus:

Am inteles.Multumesc inca odata.Tocmai ce am pus volmetru si voi vedea la drum.Sunt sute de comentarii la adresa uleiului de motor.Ce ulei folosesti tu in mobra ta.Nu plictisesc pe teme asta ,dar strict la mobra ta.Ms

https://www.ipone.com/produit/full-power-katana/

mecanicul nostru e distribuitor de ipone si, pe langa asta, imi place uleiul. Nu a halit niciodata ulei desi e un full sintetic.

Daca intri pe site la ipone poti sa vezi ce uleiuri recomanda ei pentru motocicleta ta.

Nu am probleme la schimbat vitezele, nu e zgomotoasa cutia, mie imi place. Ce nu imi place e ca e cam scump :) , dar na, si cu ... in ... si cu sufletul in rai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cer si eu ceva pareri legate de saci impermeabili ca in poza. As vrea sa ii utilizez pe post de sidecase. Nu am unde sa depozitez cutiile de plastic, drept urmare as folosi acei saci.

Ma gandesc sa ii leg bine cu chingi gen chingi auto. 

Foloseste cineva?

kappa-orange-bag-WA405F.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, misionaru a spus:

Daca te referi la capacul de la stator, sunt convins ca poti verifica asta si in mufa de la stator care intra in releul de incarcare, cu un multimetru pe fiecare faza. 

 

Si releul ala e cam ascuns, eu nu am incercat inca sa ajung la el, dar cred ca e mai simplu decat sa scoti capacul.

Mă gândeam să îi fac o inspecție optică.

 

Cu releul știu povestea, se demontează relativ ușor, distracția e la mufe, ultima dată m-am chinuit un pic (am desfăcut mufa ca să dau cu spray-contact). Era bine dacă verificam cu multimetrul, însă eram plin de draci. Măsor când vopsesc rezervorul, că am oroare de desfăcut la carene.

TrekOut, am unul similar, merg cu el legat cu niște elastice groase din Decathlon. Nu intră pic de apă. Suporții sunt făcuți de mine, cei dedicați au prinderile monokey și e posibil să găurească materialul, dacă nu ești atent.

 

IMG_20191009_171024.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...