HORia_Teodor Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Si pe mine m-a speriat Mitas E-07 pe curbe, si eram incepator. Simteam ca fuge in jos cand ma aplecam prea mult. Dar revin, eram incepator, pe un Dominator. Pe noroi fugeau rau, dar am inteles ca e normal pt anvelope cu care ai ce sa cauti si pe asfalt. Si Tourance Classic fug pe nori. Mitas E-07 de cand e tehnologia? Macar 10 ani. Cea mai noua tehnologie care sunt? Pirelli STR, le-as comanda fara sa stau pe ganduri, dar profilul ala, doar orizontal, ma face psihic. Asa ca profil, imi plac maxim E-07, psihic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Si Haidenau k60 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Eu personal recomand Continental TKC70, in special pentru cei ce nu fac offroad prea mult si ala doar pe drumuri forestiere. La noroi, nu prea tin, se incarca repede. Pe asfalt insa, e cu totul alta mancare de peste. Sunt extrem de aderente pe uscat, iar pe ud sunt mult mai aderente decat alte cauciucuri (Metzeler Tourance, E09, Shinko 705 ca pe astea le-am mai avut). Linia continua pe centru e perfecta pentru asfalt din multe puncte de vedere. Iar in curbe, sunt excelente, cel putin pentru mine. Setul e 1200 roni si te tine cam 15-18k km, depinde de stilul fiecaruia. Am avut de 4 sau 5 ori setul si l-as fi luat mereu daca nu era singurul dezavantaj al lor pentru mine, si anume cel financiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 si mie mi-au placut Continental TKC70, mai mult decat Tourance super aderente si iti dau incredere pe viraje, le schimb acum cu E07+ pentru ca umblu mai mult pe coclauri in ultima vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Acum 1 oră, vrajitoru a spus: Metzeler e tata lor, si daca se poate Tourance classic desi are 15 ani de fabricatie (oldies but goldies) Cel mai potrivit cauciuc pentru o mobră concepție la fel de veche. Acum 1 oră, vrajitoru a spus: Daca ai intrat in noroi nici mama lu' cauciucul nu te scoate decat tras sau impins. E diferență mare aici între cramponate și restul. Cu putină tehnică treci și prin noroaie cu V-Stromul. Treaba e să nu-i dai ca înecatul în gaz dar nici s-o lași să moară. Doar cât să se descarce cauciucul de noroi. Marea problemă e însă la roata față. Dacă se încarcă și nu e baltă ca să se spele, atunci se înfrânează în apărătoarea de noroi și atunci chiar e groasă treaba. Acum 4 ore, vrajitoru a spus: Care face mai mult de atat stie ce sa puna pe ea si stie cat il tine buzunarul Unii dau banii pe cauciucuri noi, alți pe mobre noi... Fiecare cum poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 (editat) Acum 6 minute, vis-a-vis a spus: ....... Unii dau banii pe cauciucuri noi, alți pe mobre noi... Fiecare cum poate Baaaaiiii... eu sunt din ala inteligent. Am luat o mobra noua cu acelasi model de cauciucuri doar ca erau noi. La VStrom trebuiau schimbate si am zis ca sa nu ma mai obosesc, le iau noi direct montate. A fost chilipir. LE: m-am uitat la film.. tare. Editat Mai 6, 2020 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Chiar acum, vrajitoru a spus: Am luat o mobra noua cu acelasi model de cauciucuri doar ca erau noi. E, uite aici altă greșeală frecventă. Același model de cauciuc dar pe altă dimensiune e foarte probabil să aibă alte caracteristici. Mai ales dacă e pus și pe alt fel de motocicletă cu atât mai mult. D-aia testele ADAC la anvelopele auto se fac pe dimensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 (editat) Acum 5 minute, vis-a-vis a spus: E, uite aici altă greșeală frecventă. Același model de cauciuc dar pe altă dimensiune e foarte probabil să aibă alte caracteristici. Mai ales dacă e pus și pe alt fel de motocicletă cu atât mai mult. D-aia testele ADAC la anvelopele auto se fac pe dimensiune. Ma risc! Da-i in pix de nemti ca nu stiu nimic! Sa nu il pun pe Fabio pe tine cu BMW si Schuberth. Editat Mai 6, 2020 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 La roată de 21" e păcat să nu pui cramponat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Acum 1 minut, vis-a-vis a spus: La roată de 21" e păcat să nu pui cramponat De ce? Se strica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 (editat) Acum 3 ore, bocosb a spus: si mie mi-au placut Continental TKC70, mai mult decat Tourance super aderente si iti dau incredere pe viraje, le schimb acum cu E07+ pentru ca umblu mai mult pe coclauri in ultima vreme. Da, in coclauri, avantajele cauciucului de pe asfalt, sunt dezavantaje pe noroi si iarba uda adica fix linia aia continua de cauciuc de pe axul central...aia e, nu poti sa le ai pe toate, niciodata in nici un domeniu, probabil :)) Acum 1 oră, vis-a-vis a spus: Cel mai potrivit cauciuc pentru o mobră concepție la fel de veche. E diferență mare aici între cramponate și restul. Cu putină tehnică treci și prin noroaie cu V-Stromul. Treaba e să nu-i dai ca înecatul în gaz dar nici s-o lași să moară. Doar cât să se descarce cauciucul de noroi. Marea problemă e însă la roata față. Dacă se încarcă și nu e baltă ca să se spele, atunci se înfrânează în apărătoarea de noroi și atunci chiar e groasă treaba. Unii dau banii pe cauciucuri noi, alți pe mobre noi... Fiecare cum poate Man, esti sadic rau :))) Plus mare pentru skill, dar eu nu faceam asa ceva nici daca ma plateai Prima si ultima data cand am incercat o vitejie pe noroiala (si asta doar ca am vazut ulterior, nu de la inceputul traseului), a fost cand aveam Aprilia Pegaso Strada cu niste cauciucuri de super moto. Care, la primul noroi, s-au incarcat atat de mult incat au blocat fata, de la noroiul dintre roata si aripa. Am cazut de 3 ori la vale, pana sa imi dau seama de ce cad. Deja eram una cu noroiul. Care era ca o pasta, apropo. Noroc ca am avut o trupa foarte buna si experimentata in ale noroielii si m-au ajutat sa trec peste la proproiu si la figurat mi-au scos aripa si au trecut motorul peste anumite pasaje urate... Am jurat ca nu mai bag noroiala fara un utilaj care sa imi dea satisfactie, nu frica si nervi Editat Mai 6, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2020 Share Postat Mai 8, 2020 La 06.05.2020 la 15:43, vrajitoru a spus: Iata aici niste sfaturi de la batrani: Nu va luati dupa mencanici: - daca e Fabio Metzeler e tata lor, si daca se poate Tourance classic desi are 15 ani de fabricatie (oldies but goldies), da' in niciun caz sa nu iti iei Michelin. - pentru mecanicul nostru din Sibiu, orice in afara de Michelin sunt "borduri" (adica o aderenta de ciment pe asfalt). E drept ca se da cu o troaca de 1400 si nu il tine o pereche de gume mai mult de 5-7000 km. Parerile celorlati sa le luati cu un oarecare scepticism pentru ca fiecare merge in stilul lui si abordeaza virajele in stilul lui, mai agresiv, mai cursiv, mai lent. Iar la offroad nu prea conteaza mai mult de 50-50 pentru ca nu rezista sa te duci de la Ala B ca sa incepi offroadul care duce la C si pe urma sa te intorci la A. Motocicletele sunt grele si mari. Daca ai intrat in noroi nici mama lu' cauciucul nu te scoate decat tras sau impins. Cel mai bine sa luati gume care sunt aderente pe asfalt (umed) si care au un 30-40% dedicatie pentru offroad. Care face mai mult de atat stie ce sa puna pe ea si stie cat il tine buzunarul (vezi pe vis-a-vis). Cred ca am mai facut review la cele cu care am mers (search function is your friend) dar oricum e egal cu 2-3, ca sa nu zic 0. Mitas (ca vad ca se bate apa in piua cu el) am avut E07 simplu, foarte multumit de el pana la capat. Primaproblema pe care i-am gasit-o (si Igi a confirmat): nu sunt suficient de rotunde si ajungi, in viraje, repede pe marginea cauciucului si incepi sa mergi pe caramele ceea ce face ca motocicleta sa devina o barca pe viraj. Nu zic ca fuge dar iti da senzatia ca esti pe o saltea umflata (zici ca se unduieste soseaua). A doua problema e ca vajaie. In rest e blana si on si off. M-au tinut 16750km. Luati de invatati ca are dreptate. La 06.05.2020 la 20:42, vrajitoru a spus: Ma risc! Da-i in pix de nemti ca nu stiu nimic! Sa nu il pun pe Fabio pe tine cu BMW si Schuberth. la ce au facut in ultimele luni poti sa imi zici de orice ca oricum ma iau de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 8, 2020 Share Postat Mai 8, 2020 Acum 31 minute, bozoro a spus: Luati de invatati ca are dreptate. Auleo.... ce-am facut Acum 31 minute, bozoro a spus: la ce au facut in ultimele luni poti sa imi zici de orice ca oricum ma iau de ei. Esti statut!!! :))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 9, 2020 Share Postat Mai 9, 2020 Am rezolvat, am scurtat cricul cu aprox 2cm. Se ridica si mai usor acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Mai 9, 2020 Share Postat Mai 9, 2020 Acum 23 ore, bozoro a spus: Luati de invatati ca are dreptate. la ce au facut in ultimele luni poti sa imi zici de orice ca oricum ma iau de ei. Ce-au facut bre ? Acum poti zice .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Mai 9, 2020 Share Postat Mai 9, 2020 Salutare. Dacă tot s'a deschis cutia Pandorei plină de anvelope, întreb și eu: ce părere aveți de Continental TrailAttack 3? Mă interesează doar pentru asfalt 100%. Mulțumesc. 1 hour ago, Macsy said: Salutare. Dacă tot s'a deschis cutia Pandorei plină de anvelope, întreb și eu: ce părere aveți de Continental TrailAttack 3? Mă interesează doar pentru asfalt 100%. Mulțumesc. PS: mă interesează în principiu comparația cu Pirelli Scorpion Trail 2 și Metzeler Tourance Next... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 9, 2020 Share Postat Mai 9, 2020 Pt asfalt 100% exista roadtec01 exista pilotroad si fiecare producator ce o mai avea. Nexturile si scorpioanele nu sunt doar de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Mai 9, 2020 Share Postat Mai 9, 2020 Hm, deja s'a complicat ecuatia. Credeam ca am simplificat destul de mult lista, folosind search-ul . Ar fi mai de folos o lista scurta, bazata pe recomandari calde . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Problema la prelungitoarele de oglinzi chinezesti. Surubul imbus este ffooooarte slab, s-a stricat locasul de imbus. La 120km/h s-au desfacut oglinzile . Ori merg mai incet ori schimb suruburile. Au pas de 1,25 si pana acum nu am gasit. Am testat doar pe asfalt suspensia modificata cu cartusele Ricor. Daca cineva din București vrea sa vada cum se comporta suspensia, cu placere dupa 15 Mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Eu iti recomand roadtec 01 daca vrei doar asfalt sunt mult peste nexturi, la fel o sa iti spuna si Gabi Balta care a fost singuru care nu a schimbat gumele pe drum cand a fost pana in norvegia si inapoi. Fabio o sa iti spuna ca scorpioanele sunt cele mai tari. Mai sunt unii care le plac michelinurile, cat despre contiuri sunt fani si in segmentul lor. Daca te pui sa citesti forumurile americane o sa vezi de shinko si de batlmaxuri care eu am auzit oameni care le au schimbat pe mobrele noi in primii 2-3 mii de km. Dar daca o iei economic incerc sa o iau si logic 90/10 | pret 900-1100 | model 6-8 ani | 8-16 k km uzura | pt touring adventure | aici intra scoprionele si nexturile, nu ai cum sa faci o diferenta intre ele sunt la fel de bune si cred ca aici poti baga anake 2 ul parca 100/0 | pret 1200-1400 | model 2-5 ani | 10-20 k km uzura| pt touring sport | aici intra roadtecurile 01 intra pilot road 4 si ce or mai produce pireli si altii 80/20 | pret 900 - 1200 | model 1-2 ani | 8-14 k km uzura | pt advenutre | aici sunt karo streeturile scorpiont STR urile Daca ai mai mult de 2 seturi de gume schimbate pana acum si esti in limita de jos a km la schimbat gume in exemplele de mai sus garantat pt strada meria sa incerci o guma touring sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 Acum 9 minute, george13 a spus: Problema la prelungitoarele de oglinzi chinezesti. Surubul imbus este ffooooarte slab, s-a stricat locasul de imbus. La 120km/h s-au desfacut oglinzile . Ori merg mai incet ori schimb suruburile. Au pas de 1,25 si pana acum nu am gasit. De ce nu pui oglinzi de Aprilia Pegaso, cu braț lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 La urmatoarea tranta cand stric oglinzile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 (editat) Ți-am zis mai demult că te complici cu extensiile alea. Dacă vrei aspect standard, pui de Pegaso. Dacă vrei new -look, pui de Tuono, dacă nu mă înșel. Parcă așa arată: Editat Mai 10, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Mai 10, 2020 Share Postat Mai 10, 2020 6 hours ago, cooldeep said: Eu iti recomand roadtec 01 daca vrei doar asfalt sunt mult peste nexturi, la fel o sa iti spuna si Gabi Balta care a fost singuru care nu a schimbat gumele pe drum cand a fost pana in norvegia si inapoi. Fabio o sa iti spuna ca scorpioanele sunt cele mai tari. Mai sunt unii care le plac michelinurile, cat despre contiuri sunt fani si in segmentul lor. Daca te pui sa citesti forumurile americane o sa vezi de shinko si de batlmaxuri care eu am auzit oameni care le au schimbat pe mobrele noi in primii 2-3 mii de km. Dar daca o iei economic incerc sa o iau si logic 90/10 | pret 900-1100 | model 6-8 ani | 8-16 k km uzura | pt touring adventure | aici intra scoprionele si nexturile, nu ai cum sa faci o diferenta intre ele sunt la fel de bune si cred ca aici poti baga anake 2 ul parca 100/0 | pret 1200-1400 | model 2-5 ani | 10-20 k km uzura| pt touring sport | aici intra roadtecurile 01 intra pilot road 4 si ce or mai produce pireli si altii 80/20 | pret 900 - 1200 | model 1-2 ani | 8-14 k km uzura | pt advenutre | aici sunt karo streeturile scorpiont STR urile Daca ai mai mult de 2 seturi de gume schimbate pana acum si esti in limita de jos a km la schimbat gume in exemplele de mai sus garantat pt strada meria sa incerci o guma touring sport. Multumesc mult pentru toate informatiile, mi'e mult mai clar acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 11, 2020 Share Postat Mai 11, 2020 (editat) La 09.05.2020 la 8:44, KINGS a spus: Ce-au facut bre ? Acum poti zice .... Ce au facut? Au tufut toata Europa, aia au facut. Acum 14 ore, Macsy a spus: Multumesc mult pentru toate informatiile, mi'e mult mai clar acum. https://motorbugs.com/pirelli-scorpion-trail-ii-wins-moto-magazine-and-red-live-it-comparative-tests-as-the-best-enduro-street-tyre/ Editat Mai 11, 2020 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.