Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Vizitator alexman

Colegilor,

 

La cat sta la voi turometrul cand o porniti dimineata? Mie imi sta vreo 30 de secunde pe la 1200 si pe urma coboara cred sub 900 (which is not good). Aveti idee de unde pot mari relatiul? As incerca sa ajung cu ea la service dar trebuie sa o las vreo ora dupa sa se raceasca motorul ca sa vada exact aia ce si cum.

 

Cand se incalzeste nu mai are treaba, in sensul ca ramane undeva pana intr-o 1000 dar nu mai moare motorul la o accelerare pe loc mai grozava.

 

Credeam ca am manualul de utilizare la birou, dar vad ca asa cum imi sta bine l-am ratacit pe undeva pe-acasa.

 

 

 

Pe filtru MANN pt DL650 am dat in toamna 27 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul meu sta pe la 1400 la rece, apoi coboara la 1200. Cand e f rece sau cu benzina de 95 la primul buton motorul merge 1-2 sec, apoi moare. La al doilea buton merge intotdeauna. Am vreo 3000 km acum, de 1000 km a mers din prima, dar am pus benzina super de la Petrom si a fost si mai cald. Primii 2000 km i-am facut iarna asta, cand am si avut problemele de care zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca este diferenta la ralanti intre modelele produse inainte de 2007 si cele cu euro2 din 2007 incoace.

Ralantiul e mai mare la K7. De reglat, se regleaza dintr-un surub din stanga parca. Nu stiu exact ca n-am umblat recent, dar daca il vad sau ma duc sa ma uit, pot sa iti dau amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu le fac reclama celor de la B&S, dar ai grija sa nu trebuiasca sa schimbi mai repede discurile decat trebuie in mod normal.

 

Salve. Placutele de frana erau Nissim asa ca sper sa nu fiu nevoit sa le schimb prea repede :burnout:

 

Bafta tuturor

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 15:56 -------------

Colegilor,

 

La cat sta la voi turometrul cand o porniti dimineata? Mie imi sta vreo 30 de secunde pe la 1200 si pe urma coboara cred sub 900 (which is not good). Aveti idee de unde pot mari relatiul? As incerca sa ajung cu ea la service dar trebuie sa o las vreo ora dupa sa se raceasca motorul ca sa vada exact aia ce si cum.

 

Cand se incalzeste nu mai are treaba, in sensul ca ramane undeva pana intr-o 1000 dar nu mai moare motorul la o accelerare pe loc mai grozava.

 

Credeam ca am manualul de utilizare la birou, dar vad ca asa cum imi sta bine l-am ratacit pe undeva pe-acasa.

 

Salut. Turatia sta undeva in jur de 1400 cand e cald motorul iar la pornire undeva in jur de 1200.

Daca vrei sa dai turatia mai mare, e foarte simplu. Pe partea stanga a motorului e o chestie mica :crack: ( nu ai cum sa n-o vezi). Cu o surubelnita sau cu un cutit :wave: se rezolva imediat. Parerea mea e ca ar trebui sa faci acest reglaj cand e motorul cald, asa vezi mai bine turatia reala.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Sa fiu al dracu daca gasesc surubul cu pricina. Asta imi confirma chestia cu daca vrei sa ascunzi ceva sa pui la vedere. Cand aveti ocazia si timpul necesar, faceti-mi va rog si mie o poza sa vada ochiul exact unde e butonul.

 

Thanks,

 

Alex

 

 

Salut. Turatia sta undeva in jur de 1400 cand e cald motorul iar la pornire undeva in jur de 1200.

Daca vrei sa dai turatia mai mare, e foarte simplu. Pe partea stanga a motorului e o chestie mica :wave: ( nu ai cum sa n-o vezi). Cu o surubelnita sau cu un cutit :burnout: se rezolva imediat. Parerea mea e ca ar trebui sa faci acest reglaj cand e motorul cald, asa vezi mai bine turatia reala.

 

Bafta.

 

 

--- Mesaj completat în 01 Mar 2008 23:37 -------------
Gata, am montat suportul si side case-urile de care ziceam acum cateva saptamani.

 

Deci, side cases Shad 43 (am mers pe Shad pentru ca si top-case-ul e tot Shad), 2 bucati, cu suportii aferenti.

 

post-12219-1204405224_thumb.jpg

post-12219-1204405916_thumb.jpg

 

Prima chestie pe care trebuie sa o aveti in vedere e ca la modelul Shad trebuie sa scoateti semnalizatoarele spate si sa le folositi pe cele care vin cu suportul. Aici apare si prima problema daca nu sunteti minitehnicus (like myself). Montarea lor nu e grea, dar trebuie facute conexiunile pe firul vechi. Cel putin eu solutia asta am folosit-o.

 

post-12219-1204405341_thumb.jpg

 

Step 1: dati jos saua si sa scoateti suportul cu manere pentru pasagerul din spate. Doua suruburi fara pulita in partea superioara a suportului, si doua suruburi imbus care tin suportul de terminatia motocicletei.

 

post-12219-1204405484_thumb.jpg

post-12219-1204405559_thumb.jpg

 

Step 2: desurubati cele 2 suruburi imbus din lateralele aripii spate (stanga si dreapta).

 

post-12219-1204405740_thumb.jpg

 

Step 3: detasati aripa spate cu atentie. Operatiunea e necesara pentru a desubura semnalizatoarele.

 

post-12219-1204405835_thumb.jpg

 

Step 4: dupa ce ati desurubat semnalele pastrati-le intr-un loc sigur si in cazul in care aveti suportul cu semnale care nu au conectorul necesar (btw, conexiunea semnalizatoarelor este in spatele lampii de frana, daca ati detasat aripa ar trebui sa le vedeti) folositi conectorul de la ele pentru a scuti timp si nervi. Cand faceti conexiunea, verificati ca suportul stanga sa semnalizeze stanga si invers (sa nu incurcati fazele si cand semnalizezi ceva sa arate contrariul.

 

post-12219-1204406073_thumb.jpg

 

Step 5: insurubati imbusurile din pachetul Shad in locul semnalizatoarelor. Acum veti observa ca exista o gaura mica langa gaurile unde erau prinse semnalizatoarele. Pe-acestea le puteti folosi pentru a trece firele de la noile semnale catre lampa de frana, unde se gaseste conectorul pentru semnalizatoare.

 

post-12219-1204406249_thumb.jpg

 

Step 6: asamblati aripa. Intra mai greu, dar intra. Strangeti imbusurile de la Step 2.

 

Step 7: folositi despartitoarele din pachet in locul celor originale la montarea manerului pentru pasager. Inainte de a atasa suportul, folositi piesa care va prinde cei doi suporti. Folositi imbusurile din pachet pentru a strange. Folositi imbusurile pe care le-ati desurubat la pasul 1 (atentie, imbusurile, nu suruburile) pentru a strange suportul in partea superioara.

 

Step 8: Folosind suruburile imbus din pachet, montati cei doi suporti laterali. Prindeti intai in partea de sus, si-apoi in partea inferioara (suportul de picior pentru pasager). Procedati la fel si in cealalta parte.

 

post-12219-1204406470_thumb.jpg

post-12219-1204406555_thumb.jpg

 

Step 9: Montati ultima piesa (tija subtire) legand partea stanga a suportului de cea dreapta.

 

post-12219-1204406630_thumb.jpg

post-12219-1204406724_thumb.jpg

 

Step 10: introduceti firele de la noile semnalizatoare in gaurile mici de langa vechile semnale si faceti conexiunile folosind locasul de sub sa (eu pe-acolo am facut conexiunile).

 

Cam asta ar fi tot. Sper ca pozele sa fie concludente. Eu am avut ceva mai mult de lucru pentru ca a trebuit sa demontez/montez top-case-ul pentru a proceda la Step 1. La fel si cand am incheiat operatiunea.

 

post-12219-1204406872_thumb.jpg

post-12219-1204406963_thumb.jpg

 

Si finalul:

 

post-12219-1204407172_thumb.jpg

post-12219-1204407283_thumb.jpg

post-12219-1204407343_thumb.jpg

 

Man/hours: 3,5.

Pret pachet complet sides: 1290 RON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase side-case-urile, trebie sa muncesti mai mult dar merita! Eu trantesc niste genti din Cordura de 58 l. de la Louis si mai am un top- case de 44 l. Ce sa fac, banii s-au dus pe o geaca de piele Icon! Ati vazut ultima emisiune Motomagia? Pentru cine nu, au avut V- Strom-ul de 650 la teste. ca e supradimensionat, ca sub 5000 rot. transmite vibratii suparator, ca nu poti sa faci Dakar-ul cu el......... :burnout: , dar in final le-a placut! :crack: Astia nu s-au mai legat de design-ul invechit! Cred ca au uitat, ca altfel se iau unii dupa altii ca oile! Bafta tuturor! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase side-case-urile, trebie sa muncesti mai mult dar merita! Eu trantesc niste genti din Cordura de 58 l. de la Louis si mai am un top- case de 44 l. Ce sa fac, banii s-au dus pe o geaca de piele Icon! Ati vazut ultima emisiune Motomagia? Pentru cine nu, au avut V- Strom-ul de 650 la teste. ca e supradimensionat, ca sub 5000 rot. transmite vibratii suparator, ca nu poti sa faci Dakar-ul cu el......... :burnout: , dar in final le-a placut! :crack: Astia nu s-au mai legat de design-ul invechit! Cred ca au uitat, ca altfel se iau unii dupa altii ca oile! Bafta tuturor! :wave:

 

 

Motomagia se difuzeaza in reluare , tot pe TVR 2, in fiecare zi de miercuri incepind cu ora 7.00.

Intradevar, in cadrul emisiuniii televizate nu s-a legat nimeni de design-ul "invechit" , dar o fac cu prisosinta cei de la revista Motociclismo in ultimul numar unde este un articol/comparatie intre Honda Transalp, Kawasaki Versys si V Strom-ul de 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Zgomotul din furca a disparut de la sine, nu se mai aude pe nici un fel de denivelare.

Frate, Motoarele astea sant bantuite :burnout: . Eu mesteresc la el 6 luni si la tine se rezolva fara sa faci nimic. :wave: . Care o fi misterul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare confrati,

 

o data cu venirea caldurii am vrut sa scot si eu V-ul si surpriza dupa 2 luni de stat nu mai am lumina (nici fazascurta nici lunga), semalele au ramas aprinse si nu se mai misca nimic la bord, cand rasucesc cheia inapoi se dau acele ca si cum ar face ceching-ul, de pornit porneste fara probleme, ce credeti voi ca ar avea? :burnout: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut proprietari de V-STROM.Am cumparat si eu unul nou in ianuarie anul trecut din Italia.Din pacate am mers doar 270 km cu el, dupa care am avut un accident destul de serios cu o alta motocicleta.Insa Dumnezeu mi-a dat zile si in septembrie anul trecut mi-am pus fundul din nou pe V-strom -ul meu , Domnul mi-e martor ca alta motocicleta nu voi calarii in viata asta , daca im-i voi permite peste ani imi voi schimba tot cu un V-strom de 650 (ca e de ajuns)Din pacate starea mea de sanatate inca nu-mi permite sa ma aventurez in ture lungi dar incepand din aprilie incerc sa-mi gasesc prieteni (stromeri de preferat ) cu care pot face ture de 2-300 km.Pana atunci mai urmaresc topic-ul .daca aveti drumuriin zona(harghita) fac cinste cu o bere la oricine din gasca V-strom - istilor . Altfel sunt destul de multe de vazut pela noi(intre altele va fi si raliul Budapesta-Sovata pe 22 apr - daca va intereseaza dati o veste)

 

asfalt uscat si nu mereti mai rapid ca ingerii pazitori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut proprietari de V-STROM.Am cumparat si eu unul nou in ianuarie anul trecut din Italia.Din pacate am mers doar 270 km cu el, dupa care am avut un accident destul de serios cu o alta motocicleta.Insa Dumnezeu mi-a dat zile si in septembrie anul trecut mi-am pus fundul din nou pe V-strom -ul meu , Domnul mi-e martor ca alta motocicleta nu voi calarii in viata asta , daca im-i voi permite peste ani imi voi schimba tot cu un V-strom de 650 (ca e de ajuns)Din pacate starea mea de sanatate inca nu-mi permite sa ma aventurez in ture lungi dar incepand din aprilie incerc sa-mi gasesc prieteni (stromeri de preferat ) cu care pot face ture de 2-300 km.Pana atunci mai urmaresc topic-ul .daca aveti drumuriin zona(harghita) fac cinste cu o bere la oricine din gasca V-strom - istilor . Altfel sunt destul de multe de vazut pela noi(intre altele va fi si raliul Budapesta-Sovata pe 22 apr - daca va intereseaza dati o veste)

 

asfalt uscat si nu mereti mai rapid ca ingerii pazitori

 

Sal man!

Daca o sa fie bine poate vii cu noi la Smaeb..mai sunt cu un prieten care are F-650

numai bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut proprietari de V-STROM.Am cumparat si eu unul nou in ianuarie anul trecut din Italia.Din pacate am mers doar 270 km cu el, dupa care am avut un accident destul de serios cu o alta motocicleta.Insa Dumnezeu mi-a dat zile si in septembrie anul trecut mi-am pus fundul din nou pe V-strom -ul meu , Domnul mi-e martor ca alta motocicleta nu voi calarii in viata asta , daca im-i voi permite peste ani imi voi schimba tot cu un V-strom de 650 (ca e de ajuns)Din pacate starea mea de sanatate inca nu-mi permite sa ma aventurez in ture lungi dar incepand din aprilie incerc sa-mi gasesc prieteni (stromeri de preferat ) cu care pot face ture de 2-300 km.Pana atunci mai urmaresc topic-ul .daca aveti drumuriin zona(harghita) fac cinste cu o bere la oricine din gasca V-strom - istilor . Altfel sunt destul de multe de vazut pela noi(intre altele va fi si raliul Budapesta-Sovata pe 22 apr - daca va intereseaza dati o veste)

 

asfalt uscat si nu mereti mai rapid ca ingerii pazitori

Salut si tie, multa sanatate si sper sa ne vedem in vara asta! In Romanica nu suntem multi cu V-Strom dar eu am in calcul o iesire in zona ta dca nu insotit, singur. Ai grija de tine! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu al dracu daca gasesc surubul cu pricina. Asta imi confirma chestia cu daca vrei sa ascunzi ceva sa pui la vedere. Cand aveti ocazia si timpul necesar, faceti-mi va rog si mie o poza sa vada ochiul exact unde e butonul.

 

Nu am ajuns sa fac poze, dar sper sa te ajute asta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal man!

Daca o sa fie bine poate vii cu noi la Smaeb..mai sunt cu un prieten care are F-650

numai bine..

 

 

Daca ar fi vreme buna poate ca m-as aventura , insa pe vremea asta o sa ma duc sigur cu masina. Caci de dus ma voi duce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

E super, acum l-am gasit si eu :cheers:.

 

Multumesc mult, I owe you big time.

 

 

Nu am ajuns sa fac poze, dar sper sa te ajute asta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa imi schimb gumele si am o mare dilema.

Ca si cum nu era suficient faptul ca nu stiu incotro sa o apuc, am mai gasit si un site destul de destept unde sunt date note cauciucurilor in functie de cativa parametrii (temperatura, rulare si franare pe carosabil ud sau uscat, stabilitate, confort, etc... ).

Situl este: http://maxitest.moto-station.com/ si prezinta pareri referitoare la motociclete, dar si la cauciucuri.

M-am uitat pe mai multe review-uri pe net, dar mai tare m-am bagat in ceata.

 

Nevoia mea de cauciucuri ar trebui sa raspunda la urmatoarele criterii:

1. mobra trebuie sa ma care pe mine plus bagaje & nevasta

2. mers 90% pe sosea si 10% pe forestiere (offroad - ocazional spre deloc)

3. aderenta buna vara, dar si pe asfalt umed si rece

4. nu conteaza daca se "consuma" repede .... prefer sa le schimb mai des decat sa imi rup gatul

5. nu este hotarator pretul de achizitie

6. vreau altceva decat cauciucurile originale care nu sunt stralucite (Bridgestone Trail Wing).

 

Din review-uri a reiesit ca alegerea potrivita ar fi undeva intre Metzeler Tourance si Michelin Anakee.

Pe situl ala de care spuneam mai devreme, fiind frantuzesc :wave: Michelin are nota mai buna.

Toti motoristii nemti (BMW R1200GS) pe care i-am intalnit pe drumuri si cu care am stat de vorba erau 100% pentru Metzeler Tourance :D .

Daca toti au luat in calcul si varianta de offroad, este un domeniu care nu ma incalzeste foarte tare. In sprijinul aceluiasi argument, "LONG WAY ROUND" s-a facut tot cu Metzeler Tourance. :cheers:

 

Experienta apropiata imi spune insa asa:

1. Metzeler Tourance montat de 2 amici pe DL a demonstrat ca nu este chiar nemaipomenit.

2. Michelin Anakee am avut eu pe F-ul meu (BMW) si mi s-au parut dure si fara o aderenta deosebita (poate erau imbatranite) dar, asa cum am mers si iarna cu ele, mi s-au parut mai bune decat Metzeler la temperaturi scazute.

 

Dilema ramane aceeasi ..... eu cu ce ma "incalt" ? Dati si voi o idee, poate ma luminez si eu. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@boxitoth: sa il stapanesti sanatos si fara evenimente.

 

Trebuie sa imi schimb gumele si am o mare dilema.

Ca si cum nu era suficient faptul ca nu stiu incotro sa o apuc, am mai gasit si un site destul de destept unde sunt date note cauciucurilor in functie de cativa parametrii (temperatura, rulare si franare pe carosabil ud sau uscat, stabilitate, confort, etc... ).

Situl este: http://maxitest.moto-station.com/ si prezinta pareri referitoare la motociclete, dar si la cauciucuri.

M-am uitat pe mai multe review-uri pe net, dar mai tare m-am bagat in ceata.

 

Nevoia mea de cauciucuri ar trebui sa raspunda la urmatoarele criterii:

1. mobra trebuie sa ma care pe mine plus bagaje & nevasta

2. mers 90% pe sosea si 10% pe forestiere (offroad - ocazional spre deloc)

3. aderenta buna vara, dar si pe asfalt umed si rece

4. nu conteaza daca se "consuma" repede .... prefer sa le schimb mai des decat sa imi rup gatul

5. nu este hotarator pretul de achizitie

6. vreau altceva decat cauciucurile originale care nu sunt stralucite (Bridgestone Trail Wing).

 

Din review-uri a reiesit ca alegerea potrivita ar fi undeva intre Metzeler Tourance si Michelin Anakee.

Pe situl ala de care spuneam mai devreme, fiind frantuzesc :wave: Michelin are nota mai buna.

Toti motoristii nemti (BMW R1200GS) pe care i-am intalnit pe drumuri si cu care am stat de vorba erau 100% pentru Metzeler Tourance :D

Daca toti au luat in calcul si varianta de offroad, este un domeniu care nu ma incalzeste foarte tare. In sprijinul aceluiasi argument, "LONG WAY ROUND" s-a facut tot cu Metzeler Tourance. :cheers:

 

Experienta apropiata imi spune insa asa:

1. Metzeler Tourance montat de 2 amici pe DL a demonstrat ca nu este chiar nemaipomenit.

2. Michelin Anakee am avut eu pe F-ul meu (BMW) si mi s-au parut dure si fara o aderenta deosebita (poate erau imbatranite) dar, asa cum am mers si iarna cu ele, mi s-au parut mai bune decat Metzeler la temperaturi scazute.

 

Dilema ramane aceeasi ..... eu cu ce ma "incalt" ? Dati si voi o idee, poate ma luminez si eu. :cheers:

 

PS: am postat si in celalalt topic dar si aici, in ideea ca poate in aceasta sectiune mai intra si altii sa arunce o privire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa imi schimb gumele si am o mare dilema.

Ca si cum nu era suficient faptul ca nu stiu incotro sa o apuc, am mai gasit si un site destul de destept unde sunt date note cauciucurilor in functie de cativa parametrii (temperatura, rulare si franare pe carosabil ud sau uscat, stabilitate, confort, etc... ).

Situl este: http://maxitest.moto-station.com/ si prezinta pareri referitoare la motociclete, dar si la cauciucuri.

M-am uitat pe mai multe review-uri pe net, dar mai tare m-am bagat in ceata.

 

Nevoia mea de cauciucuri ar trebui sa raspunda la urmatoarele criterii:

1. mobra trebuie sa ma care pe mine plus bagaje & nevasta

2. mers 90% pe sosea si 10% pe forestiere (offroad - ocazional spre deloc)

3. aderenta buna vara, dar si pe asfalt umed si rece

4. nu conteaza daca se "consuma" repede .... prefer sa le schimb mai des decat sa imi rup gatul

5. nu este hotarator pretul de achizitie

6. vreau altceva decat cauciucurile originale care nu sunt stralucite (Bridgestone Trail Wing).

 

Din review-uri a reiesit ca alegerea potrivita ar fi undeva intre Metzeler Tourance si Michelin Anakee.

Pe situl ala de care spuneam mai devreme, fiind frantuzesc :D Michelin are nota mai buna.

Toti motoristii nemti (BMW R1200GS) pe care i-am intalnit pe drumuri si cu care am stat de vorba erau 100% pentru Metzeler Tourance :D .

Daca toti au luat in calcul si varianta de offroad, este un domeniu care nu ma incalzeste foarte tare. In sprijinul aceluiasi argument, "LONG WAY ROUND" s-a facut tot cu Metzeler Tourance. :cheers:

 

Experienta apropiata imi spune insa asa:

1. Metzeler Tourance montat de 2 amici pe DL a demonstrat ca nu este chiar nemaipomenit.

2. Michelin Anakee am avut eu pe F-ul meu (BMW) si mi s-au parut dure si fara o aderenta deosebita (poate erau imbatranite) dar, asa cum am mers si iarna cu ele, mi s-au parut mai bune decat Metzeler la temperaturi scazute.

 

Dilema ramane aceeasi ..... eu cu ce ma "incalt" ? Dati si voi o idee, poate ma luminez si eu. :wave:

BEST TABACCO MONEY CAN BUY! Ia-le pe cele mai scumpe, sunt si cele mai bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...