Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare!

Pune careva de o plimbare, cu plecare din Buc?

 

Sambata sau duminica?

Sau cu plecare sambata, inoptare undeva si intors duminica?

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cheia este potrivita pt diametrul piulitei si nu strangi ca apucatul, merge fara probleme. Piulita in cauza nu este din otel calit, dar nici din aluminu. Si cel putin o cheie dedicata cu cioc oricum trebuie ca sa tii contra la a doua piulita ca altfel nu stiu cum pastrezi jocul la strangerea finala, Eu am folosit numai chei cu cioc la orice avea ghidon si nu am patit nimic. Sincer, nici nu ma ducea capul ca ar trebui altceva.

E chiar din aluminiu si moale, acelasi material cu suruburile de reglaj ale pretensionarii furcii.

Intre cele 2 piulte este o saiba cu cioc care cioc intra pe un canal al axului si face imposibila miscarea piulitei inferioare cand se strange cea superioara.

Se poate si cu cheie cu cioc doar ca e un pic "sovietica" abordarea din cauza finetei reglajului dar e bine sa ai o cheie cu cioc la drum, mai ales cand e mobra noua si se aseaza rulmentii, te poti trezi ca trebuie sa-i strangi.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

impresii de cacao. aia nu mai au sac dinaintea noastra. am reusit sa merg pe cel mai prost drum din europa: E45. pana si in bulgaria sunt drumuri mai bune. sunt la fel de hoti ca noi. sau noi la fel ca ei :scratch:. ce nu inteleg e cum de au numai masini si mobre noi in timp ce nu au bani nici sa treaca strada. magazinele care odata erau pline de echipamente, de abia mai au cate ceva pe stoc, vechituri si alea. toate la comanda. hmmm.....ma asteptam la ceva mai bine da se pare ca Monti asta a facut treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se mai aude cu adaptoarele pentru etrieri cu 4 pistonase? Se incepe manufacturarea pe plan local? :)

 

Cred ca o sa-mi confetionez una dintr-o tubulara mai veche ca sa pot strange cu dinamometrica. Nu de fitze da la mine nu exista "simtul strangerii" Si sigur voi stranbge prea tare piulitele alea. :D

 

Vezi ca e chin sa tai dintii in tubulara, materialul e tare. Plus ca iti trebuie o tubulara de 32 adanca de minim 75mm ca sa intre pe ax, ceea ce n-o sa fie prea ieftin de obtinut.

Asa arata cheia. Daca ai drum prin Bucuresti-Pipera ti-o pot imprumuta.

 

cheie%2520directie.jpg

 

PS: Pipera in timpul saptamanii, Iancului in week-end.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se vb ca e bine sa faci schimbul de ulei inainte de pus motorul la iernat. Eu am aprox. 4000km de la schimbul de ulei de la sf. lui august cand am luat motorul - e ok daca il las asa pana in primavara?

 

Pun si o poza din ultima tura pe anu asta.. de maine imi expira asigurarea :(

post-9248-0-01187300-1351421057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa domne motocicleta asa daca nu ai mai mult de 5-6 luni de cand ai facut schimbul de ulei il schimbi direct in primavara.

Eu nu am bagat motocicleta la iernat vreodata. In cel mai rau caz am facut pauza doua saptamani iarna trecuta ca a nins foarte tare :D Schimb uleiul la 5-6000km nu-mi aduc aminte sa fi tinut vreun tip de ulei in motor mai mult de 3-4 luni.

@marcone multumesc pentru disponibilitate. O sa incerc sa-mi confetionez una daca nu merge o sa te contactez. Oricum nu este graba ca nu mai face de cand am schimbat gumele.

Chei cu cioc am prin garaj de la Jawa, CZ, mobra alea pentru esapament :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am bagat motocicleta la iernat vreodata. In cel mai rau caz am facut pauza doua saptamani iarna trecuta ca a nins foarte tare :D Schimb uleiul la 5-6000km nu-mi aduc aminte sa fi tinut vreun tip de ulei in motor mai mult de 3-4 luni.

 

Nici eu nu as baga-o la iernat dar pe jumatea lui noiembrie plec in tarile calde si cand revin o sa fie zapada.. asa ca nu prea mi se merita sa ii mai fac asigurare pentru 2 saptamani, mai ales ca trebuie sa o si trec pe numele meu. O sa ii fac in februarie, sau cand s-a duce zapada de pe sosele :)

Cu ce cauciucuri circuli iarna? n-ai probleme de aderenta la -C ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu as baga-o la iernat dar pe jumatea lui noiembrie plec in tarile calde si cand revin o sa fie zapada.. asa ca nu prea mi se merita sa ii mai fac asigurare pentru 2 saptamani, mai ales ca trebuie sa o si trec pe numele meu. O sa ii fac in februarie, sau cand s-a duce zapada de pe sosele :)

Cu ce cauciucuri circuli iarna? n-ai probleme de aderenta la -C ?

Sa nu uiti sa o lasi cu rezervorul plin cu stabilizator in benzina si de lant curat/uns, Uleiul il schimbi cand te intorci inainte sa o scoti la drum.

Gume de iarna folosesc Continental TKC80 sau Metzeler Karoo cu presiunea scazuta undeva la 1,2 fata si 1,3-1,4 spatele Pana acum N-am avut neplaceri. Prima iarna cu v-stromul am mers cu gume de strada dar tot cu presiune scazuta ca sa se incalzreasca ceva mai repede. Evident nu mai ai aceeasi placere de condus dar tot e mai bine decat in masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre domnilor, m-am intors la lucru.

 

Bre domnule, eu am plecat de la lucru.

Dupa constructia propozitiei cred ca este vorba de Fabio, dar contul dupa care a postat e posibil sa fie a lui Sabin :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre stai cuminte cu cartonul ala la radiator ca nu este camion bucegi. Sa nu ai termostatul cu probleme

 

Principiul de functionare e la fel, ba chiar multi producatori auto se lauda acum ca au jaluzeze care controleaza automat accesul aerului in compartimentul motor pentru a reduce timpul de incalzire si consumul de carburant. V-Stromul are radiatorul la vedere asa ca trebuie improvizat :)

Si eu am bagat carton pentru ca la viteze mari (60-70) si turatii mici (4k) pe vremea asta cu grade putine temperatura scade de la 3 la 2 liniute, caldura disipata de radiator fiind mai mare decat cea produsa de motor. Termostatul are o plaja relativ larga de temperaturi intre pozitia inchis si deschis, pana inchide circuitul radiatorului ai 2 liniute la apa in loc de 3.

Daca aud ventilatorul intrand in functiune inseamna ca e prea lat cartonul, in rest n-are ce sa se intample..

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D tare oricum

Se incalzeste ceva mai greu insa de la 3 la 2 liniute nu scade decat extrem de rar si de obicei in frana de motor sau la mers subturat 70kmh in treapta 6 apoi creste la 3 imediat cum accelerez. Posibil din cauza protectiei de radiator sa am un flux de aer mai redus dar este destul de aerisita.

Eu cred ca o las asa si iarna asta si urmatoarele ierni ;)

Ventilatorul nu intra decat in offroad sau daca o las mult pornita pe loc includ aici si mersul vara prin oras cu stat la acelasi semafor de cateva ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum e treaba cu consumul cand se raceste afara?

am mers acum 2 saptamani de la 6:30 la 9 dimineata si cred ca au fost 2-3 grade pana pe la 8. mi-a consumat cu 0.5-1% mai mult decat de obicei :( (din Bucuresti pana la Horezu)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai din cauza radiatorului foarte mare. motor rece =consum marit. acopera-l nitel. motorul de pe mobra noastra nu se raceste numai pe la radiator ci si pe la racitorul de ulei si motorul in sine care este in plina bataie a vantului. vara e ok, ati vazut ca la noi de abia porneste radiatorul si nici caldura mare nu simtim, dar reversul medaliei este un motor foarte rece iarna. asa ca o bucata de carton (ca la camion sau dacie) e binevenit. grija mare sa nu acoperiti ventilatorul, daca totusi se incalzeste sa poata raci.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...