Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

MIsto ideea cu stickerele.

La al 2lea sticker merge pus bradul perpendicular, norii si creasta din fundal, sa para ca urca Stroama?

 

Asa am zis initial, arata mult mai ok, dar nu prea ramanea loc de scirs. Sau privind lucrurile altfel,post-55237-0-70648600-1401108355_thumb.jpg se poate si asa. Oricum asta e inca in lucru, ne mai gandim pana sa-l printam...

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum tensiunea din manual e gresita - intr-unul din posturile mele de pe la inceputuri am notat cat era aia corecta eventual o sa ma uit.

nici nu trebuie dat jos airboxul - doar cu o surubelnita flexibila sa ajungi la surubul ala diametral opus de ala de reglat tbs.

merge prin incercari - dar trebuie sa ai motorul rece ca sa iti intre socul (eventual intr-o seara din asta mai racoroasa sau cu un ventilator mare pus in fata motorului)

cand ajungi la 1500-1700 in primele secunde e oki (cu tensiunea din manual urca spre 2500 ceea ce nu ie sanatos)

am reglat doar prima data socul cu voltmetru - apoi doar prin incercari ca e mai simplu.

dar daca tot te-ai bagat acolo regleaza si tbs.

si daca tot te bagasi acolo desfa si mufele alea - mai ales aia galbena si curata si da-i cu niste vaselina siliconica - sa ne zici si noua cum atata mufa galbena 0 in special aia cu pinii mama.

daca tot faci treaba - da cu neshte vaselina siliconica si pe cama aia care actioneaza socul.

si daca tot te plictisesti - dupa ce reglezi tbs, cold idle si stps - da cu nesthe oja sau vopsea mai groasa pe arcurile alea - se vor descentraliza mai greu.

 

ma uit si de postul ala mai vechi si pun un link daca il gasesc.

stima



de postul asta ziceam:

/index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=2823521

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tbs - throttle bodies - valvele primare

s - senzor sau de la sync - dupa context.

interesant ca nu ai sistemul ala de reglaj ca pozitie intre ele - atunci ar trebui sa ai ceva surub de aer ca altfel nu inteelg cum le sincronizezi intre ele.

daca nu ai oscilatii la relanti - e oki.

in ce sens toate mufele arata bine? daca la - pinii mama/tata din interiorul mufelor de plastic sunt curate - e oki dar chiar si asa - da-le niste vaselina siliconica peste - nu va mai intra aer/umezeala - > nu mai oxideaza si contactul bun se pastreaza in timp.

stps - secondary - alea de sus comandate de motorasul pas cu pas - la dl si astea se pot echilibra intre ele ca pozitie initiala - cand motorasul este inchis max - cei doi fluturasi trebuie sa aibe aceeasi pozitie si sa permita acelasi volum de aer.

mai e o smecherie - acolo chiar sub gatul acela unde se prinde airboxul - un cilindru are 2 shtutzuri in care sa conectezi conductele de la vacuumetru si un cilindru are 1 shtutz din ala - se pot conecta 2 shtutze din alea intre ele si atunci dezechibrarea valvelor secundare nu mai influenteaza atat de mult mersul celor 2 cilindri.

hai ca ma uit pe net sa vad o poza cu sv-ul sa ma lamuresc si eu.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D nu mai tin minte - dar prin incercare te prinzi imediat.

eu as da 2 ture spre dreapta si as da o cheie sa vad efectul - daca porneste prea turat - ai nimerit sensul.

daca nici un efect - ma intorc la pozitia initiala si apoi 2 ture in sensul celalalt.

:)

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult Ivan! Mufele sunt desfacute si curatate periodic, de asta zic ca arata bine. Inca ceva: cand reglezi cold idle-ul in orb, rotesti surubul acela micut in ce sens (cum stai pe motocicleta, sa zicem).

e greu bre sa bati 2 km pana la mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa-i. dar mi-e cam lene si ma enerveaza ca nu arata semne - gen pornire grea la cald.

 

da. doar trebuie pusa in dealer mode. vezi ca liniuta aia are o latenta pana misca sus dupa ce ai atins pozitia buna - trebuie sa tragi de acceleratie cu "cel mai mare" simt.

 

ps - isi mai batea capul pe aici cineva cu distribuitor de nul - am vazut din asta la hornbach:

attachicon.gifdistribuitor nul.jpg

 

care cred ca face treaba cu brio si apoi poate fi prins cam de orice.

 

numai bine,

paul

Am rezolvat mai simplu :) fac o poza mai tarziu si postez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa, ma gandeam sa iau mai multe perechi, poate fac o afacere cu voi :).

Sidecase-uri am de-alea vechi, Givi E45 si E35 parca, valize in toata regula. Aia mai mica o tin pe partea cu evacuarea, si per ansamblu exista un echilibru vizual si fizic.

Numai ca pasagera se plange ca ajunge greu la scarite. Si fara valize, sta cu genunchii cam ridicati, si-i intepenesc, asa ca eram in cautarea unei solutii.



Arata cam asa: http://motorgearheads.com/topic/18-givi-e36e45-cases-and-racks-for-suzuki-v-strom/



Aaa, si ma mai intrebam daca pot impinge mai spre spate placa pentru top case, deoarece locul ramas intre mine si top case este cam mic. Pasagera nu e vreo matahala, are 1,70 si 58kg, dar si asa, locul e cam mic, si top case-ul o cam bate in spate.

De putut se poate cred orice, dar ma intrebam daca dpdv tehnic(aerodinamica, distributia greutatii pe codita) ar incurca cu ceva mutarea cu 10 cm mai in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, si ma mai intrebam daca pot impinge mai spre spate placa pentru top case, deoarece locul ramas intre mine si top case este cam mic. Pasagera nu e vreo matahala, are 1,70 si 58kg, dar si asa, locul e cam mic, si top case-ul o cam bate in spate.

De putut se poate cred orice, dar ma intrebam daca dpdv tehnic(aerodinamica, distributia greutatii pe codita) ar incurca cu ceva mutarea cu 10 cm mai in spate.

cu mutatul mai in spate de topcase cred ca te poate ajuta Bogdan (H).

scarite un pic mai in fata m-am mai uitat si eu dar altele decat alea nu am vazut ...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super faina s-o porti sanatos.

Cozorocul ala mare nu vajaie in mers. Si mie mi-ar place o casca genul asta dar tot timpul mi-a fost frica de faptul ca o sa vajaie sau ca i sa-ti dea cumva capul spre spare de la curent.

Ma insel?

Editat de ovideo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super faina s-o porti sanatos.

Cozorocul ala mare nu vajaie in mers. Si mie mi-ar place o casca genul asta dar tot timpul mi-a fost frica de faptul ca o sa vajaie sau ca i sa-ti dea cumva capul spre spare de la curent.

Ma insel?

salut!

am un uvex enduro de ceva vreme.

Uvex_Enduro_bbo.jpg

cozorocu e reglabil si nu vajaie absolut deloc. e foarte misto cand mergi cu soarele in fata, reglat pe pozitia cea mai de jos si e super.

vantul devine deranjant doar daca iti lasi capul pe spate, ca si cum te-ai uita la cer. am incercat de test, sa vad cand iti smulge capul si e singurul moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a ajuns casca dragilor:

10277189_521019358001926_514688495908570

 

Na hai sa va zic ca am crezut ca am luat o mica teapa.

Casca e luata de la un dealer italian si a costat 224 EUR + 30 EUR transport. Deci e la acelasi pret cu aia gri de pe louis.

Cand am primit-o am descoperit ca nu are pinlock. Dar aseara am gasit in cutie pinlockul. Asa ca e completa.

 

Cand am pus-o pe cap am avut senzatia ca urechile sunt goale. Ca si cum ar fi facuta pentru un cap mai rotund nu tuguiat ca al meu.

Dupa ce i-am montat si sistemul de comunicare nu mai se senzatia aia pentru ca locurile din dreptul urechilor au fost umplute de difuzoare.

 

Comparatia o sa o fac cu un C3 pe care il am de 3 ani.

Calitatea la Schuberth e clar superioara. Aia, si dupa 3 ani, inca se simte ca si cum e legata bine si solida. Asta, de la prima senzatie e plastic ieftin si subtire. E aceeasi casca ca si Duke dar cu cioc. Inca nu ma pronunt ca purtabilitate dar cu C3 puteam sta 12 ore cu ea pe cap fara nici o problema. La asta cat am stat cu ea pe cap nu am avut nici un punct in care sa spun ca ma jeneaza simtitor. O sa va mai dau feedback si teste pe masura ce o port. A: ochelarii mi se par extrem de fragili. Parca imi e si frica sa ii misc ca se rup. Nu cred ca sunt asa sensibili dar e senzatia de fragilitate. Un plus este ca gisiera ii face sa coboare mai jos ca la C3 si imi acopera mai bine ochii. Dar sunt si mai deschisi la culoare.

 

Ride test: impresionant cum au reusit sa faca ciocul ala sa nu influenteze cu nimic casca. Ridicat in picoare la 110 zgomotul e comparabil cu ce la lui Schuberth si nu simti deloc senzatia ca ar influenta ciocul pozitia capului. La fel si in pozitia sezut. De pe partea asta sunt multumit. La viteze mari casca scartaie. Nu deranjant dar se aude. Am inteles ca asta dispare in timp. Urmeaza doar testul timpului de acum incolo. A si testul de ploaie.

 

Una peste alta sunt extrem de multumit de ea la banii dati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pb datorat constructiei "cozorocului"?

Din poza observ ca zona mediana este flotanta, din cate vad e prins doar in partile laterale.

 

Misto ideea, nu am mai vazut pana acum.

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand V-strom dl1000.

Model 2007, prima inmatriculare 2009, cumparat de nou din reprezentanta romania.

In prezent are doar 34.000km, in stare f buna, unic proprietar cu carte service.

Consumabile bune, fara probleme, merge f bine, km reali.

Pret 4500 negociabil. Se vinde ptr ca nu este utilizata, proprietarul a decedat anul trecut iar membrii familie nu sunt posesori de categoria A.

 

ptr orice detalii ce au fost omise va raspund la tel. 0726268102 sau 0760391978 Dragos.

post-50710-0-95549600-1401313698_thumb.jpg

post-50710-0-03223800-1401313760_thumb.jpg

post-50710-0-46900300-1401313836_thumb.jpg

post-50710-0-22651700-1401313862_thumb.jpg

post-50710-0-40942800-1401313877_thumb.jpg

post-50710-0-70218500-1401313904_thumb.jpg

post-50710-0-94332600-1401313952_thumb.jpg

post-50710-0-31140500-1401314076_thumb.jpg

post-50710-0-39036600-1401314088_thumb.jpg

post-50710-0-34531900-1401314099_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstromistii nu au lipsit de la intalnira 2 Roti. Aici e dovada. (daca din diverse motive vreti sa scot poza aceasta va rog sa imi spuneti, nu vreau sa ma bag in private life).

In alta ordine de idei m-a rugat un amic cu varadero sa ii spun de unde poate sa isi ia handguarduri de vstrom. Eu aveam niste linkuri dar nu stiu ce am facut cu ele.

Any ideea?

post-5888-0-75669100-1401391085_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

caut un pager pentru alarma defender l711.

pager am gasit cel mai eftin la 50eu si alarma cu unitate centrala si garantie 100eu.

are cineva pe acasa uitat in vre-un sertar ascuns in cel mai intunecos coltz asa ceva si nu-i foloseste?

post-18136-0-19145700-1401394138_thumb.jpg

 

merci,

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei m-a rugat un amic cu varadero sa ii spun de unde poate sa isi ia handguarduri de vstrom. Eu aveam niste linkuri dar nu stiu ce am facut cu ele.

Any ideea?

Eu mi-am luat de aici www.adalmotorsservice.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru a-mi putea monta doua proiectoare cu led? Tinand cont de consumul mic, credeti ca e oportun sa le leg direct, fara releu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...