Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

 

zice vasile ca nu face si nu are pe nimeni prin zona sa verifice.

dar - eu din cate stiu jugul superior este acelasi la toate modelele de 650.

poti sa verifici cu un prieten cu model mai vechi de dl asa ochiometric?

ar fi de verificat - cele 2 suruburi de prindere, pozitia semisferei unde se imbina cu rotundul de la contact, cablurile care trec spre in jos prin clamele alea.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 17 Apr 2015 13:28

 

Salut!

Nu, nu se potriveste, dar nu din cauza prinderilor pe jug, ci din cauza plasticului din jurul bordului, care intra in contact cu placa la modelul nou.

Deci trebuie practic ca placa sa fie altfel taiata.....

Multumesc mult si daca gasesti ceva, da-mi te rog un semn si mie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanp: intre proiectoarele tale care sunt varza/praf/de cacao e cumva si modelul asta: http://www.mgmotors.ro/ro/lumini/90-proiector-moto-led-cree-2500-lumeni.html ?

E nasol ca e gri. In rest e beton.


» Post actualizat in 20 Apr 2015 11:50

si inca ceva interesant gasit de mine pe net: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/29-priza-usb-si-voltmetru.html


» Post actualizat in 20 Apr 2015 11:54

sau pentru cei care au deja priza: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/128-termometru-voltmetru-incarcator-usb.html

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

de la mine nu le merge site-ul: You cannot access this store from your country. We apologize for the inconvenience.

ies printr-un ip de germania ...

alea ale mele erau negre- CREE 10w de pe ebay ... daca zici ca alea din linkul tau sunt gri - nu sunt alea.

:D

 

stima,

paul


» Post actualizat in 20 Apr 2015 12:10

LE - m-am conectat de acasa - ale mele nu sunt la fel ca proiectoarele din linkul tau.

PS - pentru posesorii de prize de brichete expuse intemperiilor (pe placa de bord) pentru a evita acumularea de apa de ploaie in interiorul prize este recomandat de dat o gaura in fundul brichetei, in punctul cel mai de jos (motocicleta pe cricul lateral si ghidon blocat).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea ale mele erau negre- CREE 10w de pe ebay ... daca zici ca alea din linkul tau sunt gri - nu sunt alea.

stima,

paul

adica astea: http://www.aliexpress.com/item/2-INCH-10W-CREE-LED-WORK-LIGHT-FLOOD-SPOT-for-OFF-ROAD-USE-FOG-LAMP-C76/32261850643.html

gen.

au crapat in draci!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - pentru posesorii de prize de brichete expuse intemperiilor (pe placa de bord) pentru a evita acumularea de apa de ploaie in interiorul prize este recomandat de dat o gaura in fundul brichetei, in punctul cel mai de jos (motocicleta pe cricul lateral si ghidon blocat).

 

stima,

paul

 

Ms pt info :)

 

Bine ca nu ai zis si sa fie mobra oprita.

Deci ms inca odata, pt freza afro, facuta gratis.

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto priza cu voltmetru. oare se poate roti voltmetrul ala cu 90 de drade ca sa il putem pune si in alte parti ?

da, se poate roti.

 

Ms pt info :)

 

Bine ca nu ai zis si sa fie mobra oprita.

Deci ms inca odata, pt freza afro, facuta gratis.

ma scuzati daca am dat prea multe detalii dar cateodata e mai bine.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati ingineri :)

nu s-a gandit nimeni sa faca cineva un cablaj low budget cu 2 fire, stanga dreapta ? Cand te inclini intr-o curba pe stanga cu trotineta se aprinde halogenu/ledu de pe stanga cand te inclini pe dreapta celalalat :) sau no, amandoua. In felu asta nu poate comenta nimeni nimic. Cornering light e la ordinea zilei la masinile din ziua de azi.

 

Daca nu s-a gandit inca cineva la treaba asta, ma gandesc sa imi fac mie unu si cu ocazia asta poate mai e careva interesat si poate fac mai multe. Sau de ce nu poate are cineva asaceva de vanzare.

Careva/cineva ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehee,maestre a venit si brake.Sa zica cum ,ce si cat a taiat.altii au taiat si in interior.deci,xsebi cum e.ai taiat asa la intamplare sau ceva mai tehnic.asta vreau sa fac saptamana asta ,.ast un rasp .ms .

Cum e? Esti multumit de modificare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las ca rezolvam si mai ieftin de atat :)

Idea e ca atunci cand am renuntat la 4 roti in favoarea a 2, am spus ca nu voi conduce niciodata seara/noaptea .... doar am zis, deci caut solutii :)

 

Am vazut la plecarea de la V-Stromania de anul trecut! Nuuuuu conduci noaptea. Da daaaa.... stiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati ingineri :)

nu s-a gandit nimeni sa faca cineva un cablaj low budget cu 2 fire, stanga dreapta ? Cand te inclini intr-o curba pe stanga cu trotineta se aprinde halogenu/ledu de pe stanga cand te inclini pe dreapta celalalat :) sau no, amandoua. In felu asta nu poate comenta nimeni nimic. Cornering light e la ordinea zilei la masinile din ziua de azi.

 

Daca nu s-a gandit inca cineva la treaba asta, ma gandesc sa imi fac mie unu si cu ocazia asta poate mai e careva interesat si poate fac mai multe. Sau de ce nu poate are cineva asaceva de vanzare.

Careva/cineva ? :)

 

Obtii un pom de Craciun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005.

Acum 2 zile m-am intors din Germania pe el, iar in Ungaria motorul a inceput sa moara in relanti, iar la 3000-3500 rot/min facea uneori socuri. Ieri am mai condus fara probleme, dar seara a inceput sa faca la fel. Astazi nu a mai pornit deloc. A dat doar semne de pornire si a puscat in toba de vreo 2 ori, insa atat.

Inainte cu o saptamana am schimbat bujiile. Ati mai patit careva asa ceva? Poate ma ajutati cu un sfat, pana gasesc un mecanic disponibil in zona mea.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005.

...

eu as incepe cu circuitul de alimentare. rezervor fara mizerii si benzina proaspata.

a stat la iernat inainte de a pleca cu el la drum? alimentat dintr-o benzinarie mai ciudata?

bujiile sunt cele recomandate?

ceva modificari in ultimul timp?

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea...

 

Cu stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In februarie l-am dus in Germania. Am circulat si acolo cateva sute de km fara probleme. L-am realimentat ieri de la Petrom si rezervorul nu a stat niciodata gol. Nu cred ca e benzina de vina, deoarece cand a puscat in toba mirosea a benzina nearsa. Bujiile sunt cele recomandate, identice cu cele vechi. Vreau sa incerc maine sa ii schimb bobinele de inductie cu cele de pe un GS500. Mecanicul din zona mea e cam ocupat zilele astea...

 

Cu stima,

Ovidiu

ar fi primul caz cu bobine busite :D. dar este si aceea o pista - eventual fisele crapate cu scanteie slaba?

becul FI se aprindea cand murea motorul/rateuri?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta.

Succes!

 

Salutare. Din 2013 sunt posesorul unui V-Strom 650, an fabricatie 2005.

Acum 2 zile m-am intors din Germania pe el, iar in Ungaria motorul a inceput sa moara in relanti, iar la 3000-3500 rot/min facea uneori socuri. Ieri am mai condus fara probleme, dar seara a inceput sa faca la fel. Astazi nu a mai pornit deloc. A dat doar semne de pornire si a puscat in toba de vreo 2 ori, insa atat.

Inainte cu o saptamana am schimbat bujiile. Ati mai patit careva asa ceva? Poate ma ajutati cu un sfat, pana gasesc un mecanic disponibil in zona mea.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta.

Succes!

 

da, si asta ar putea cauza comportamentul descris.

Cutia filtrului este prinsa doar prin cele doua mansoane de cauciuc pe corpul "carburatoarelor", cu coliere. Daca nu sunt stranse colierele corect si/sau cele doua gaturi date cu vaselina - posibil sa sara - am vazut o poza cu un airbox sarit de pe gatul din spate si legat cu sarma pentru siguranta :D.

 

 

Ideea de plecare - dl nu se strica (are niste puncte slabe in zona electrica - far alimentat fara relee si regulator tensiune cu tehnologie invechita (SCR shunt) dar cam atat). da-i carenele si rezervorul jos si verifica mufe sa fie impinse bine, fise, furtune crapate care pot duce la admisie de aer fals.

daca tot esti acolo - poti sa arunci o privire si in rezervor :D.

numai bine,

paul

» Post actualizat in 22 Apr 2015 01:43

Intr-un final s-a facut si plata la grec. (au grecii nene un stiiiil ... 2 zile pana a trimis o factura pe paypal ).

La final s-au platit 506 euro, 2314 lei, fara comision paypal - nu sunt foarte sigur daca este din cauza ca s-a platit de pe un card de credit in spate sau pentru ca am facut o modificare sugerata de Emilian legata de cine sa faca cursul de schimb (paypal sau banca). dar vom vedea.

 

Produsele comandate au fost in valoare listata de 476 euro si el a rotunjit suma la 450.Transportul pana in Timisoara - 56 euro.

 

Pentru usurinta in calculele mele am considerat ca produsele s-au vandut la pretul afisat de vasile pe site si transportul 30 de euro.

Pe sorin666 care a comandat 2 capace rezervor lichid frana l-am exclus de la transport (are pondere 0) din 2 motive:

1. daca as fi comandat pentru mine tinand cont de dimensiunile/greutatea celor doua placutze versus restul produselor - sunt nesemnificative

2. ca bonus la comanda - fiecare bicicleta primeste o bucata capac rezervor lichid frana (excluzand motocicleta lui Sorin)

 

Atasez tranzactia paypal catre cosmo din contul meu de raiffeisen si fisierul pe baza caruia am tinut o oarecare evidenta:

post-18136-0-03087100-1429664577_thumb.jpg

cosmo 21.04.pdf

 

Din pacate nu pot sa uploadez xls ca sa fie mai usor de inteles calculele dar:

coloana pret produs - pretul afisat de vasile pe site

transport individual - pretul de transport daca fiecare si-ar fi comandat singur

comision paypal individual - comision cerut de vasile (nu vrea sa si-l acopere din pretul lui si mi se pare ciudat) daca comanda fiecare la cosmo pe site, nu este inclus in pret

pondere - ponderea fiecaruia in cost transport final in functie de valoarea transportului individual

transport final - cat a costat transportul pe fiecare pana in timisoara

cost final - pret produs + transport final pentru fiecare

pret final in lei - suma in euro convertita la cursul tranzactiei

 

Va rog sa verificati si voi calculele (urasc calculele financiare) si daca sunt greseli, scapari in logica - da-ti-mi un semn.

 

Cand pachetul ajunge in Timisoara - produsele din zona (xsebi si Emi - ne vedem si le primiti), pentru ceilalti - discutam si gasim pe cineva sa le transporte gratuit in Bucuresti.

 

Contul meu pentru transferuri:

 

Paul Ivan

ING Bank

RO15INGB0000999900627746

 

Cand faceti tranzactia mai ales daca faceti de prin alte conturi va rog sa specificati userul de pe motociclism.ro.

 

La Vasile am facut niste observatii de care sper sa tina cont:

1. bila de la GPS mount trebuie regandita ca sa isi atinga scopul

2. cablurile incluse de alimentare pentru placa de bord sunt mult prea groase

(este indicat este sa va conectati voltmetrul respectiv direct la baterie pentru a indica tensiunea cat mai exact - daca alimentati dintr-un alt circuit din zona din fata apare o diferenta in jos - eu am alimentat din conectorul OEM pentru manere incalzite)

3. trebuie sa fie mai atent cu impachetatul la transport (data trecuta de la impachetat neglijent forkbrace-ul lui Vraji a fost (foarte) usor personalizat)

4. i-am mai sugerat ca poate sa imi trimita cateva chestii gen 1 forkbrace, 1 placa bord sau 1 kit coborare scarite pe care I le pot distribui in tara la pretul lui si ii transfer banii prin paypal de fiecare data ce sunt vandute (vedem insa cat e de deschis)

5. i-am reamintit ca eu astept cu nerabdare sa isi puna pe lista de produse extensiile de oglinzi.

 

Daca aveti intrebari - sunt prin zona!

 

stima,

paul

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...