Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Discul spate arata foarte bine, cele de pe fata au 4,9 mm. Si pe fata tot albastre sunt, franeaza ok, nimic iesit din comun sau sa ma tranteasca, dar mie mi se pare ok frana de pe Vstrom. Franele sunt aerisite bine, nu stiu cum sa ii bag aer pe circuit. Sa desfac usor aerisitorul si sa suflu putin in el? Ar fi pentru prima data cand mi-as dori aer pe un circuit de frana. Pedala e cat de jos am putut sa o dau, am taiat cam 5 mm din tija, e mult mai bine fata de ce era inainte ca pozitie a piciorului, dar de franat tot ca nebuna franeaza.

 

De acest model de intercom ce stiti? https://www.evomag.ro/Sport-Fitness-Moto-Sisteme-comunicare-Moto/Avantree-Kit-cu-casca-si-interfon-Avantree-HP100P-pentru-casca-motocicleta-Negru-3016668.html Strict pentru dialogat cu pasagera.

Esti primul de pe planeta care e convins ca frana la Vstrom e prea puternica!

:)

(asteapta sa fii obosit, incarcat cu bagaje si pasager, asa tocmai dupa pranz si sa iti franeze in fata un tir care face stanga in parcare de la viteza de croaziera si tu ai stat lipit de poponeata lui ca voiai sa il depasesti).

De placute nu comentez - din punctul meu de vedere nu prea au ce sa caute placute ceramice pentru uz stradal.

Din cate imi amintesc pozitia pedalei/piciorului se regla din piulite de la tija pompa frana. Tu le-ai strans/dus la minim si de acolo ai mai taiat 5mm?

In plus nu vad sensul sa iti bati capul sa schimbi pompa de frana sau alte modificari acolo ... mai bine inveti sa iti dozezi forta aplicata la picior corespunzator.

Daca blochezi frana spate nu ai o problema - vine dupa roata fata (doar ca pierzi din forta de franare in momentul in care ai blocat).

Eu unul foloseam frana spate doar cand voiam sa merg foarte incet, cand trebuia ajustata viteza prin curbe unde intram cascat si la franare pe drum drept de la viteza mare foloseam foarte putin doar cat sa mut centrul de greutate pe roata fata.

Bafta,

paul

» Post actualizat in 08 Jan 2017 17:47

aaam uitat sa zic - vreau sa trec la givi trekker outback si trebuie sa scap de givi trekker TRK52N.

Are gratar metalic pentru prindere bagaj (E142B) si spatar pasager(E133S).

De noi au fost vre-o 1800 de lei.

Sunt in stare foarte buna ca au fost folosite 2 concedii (in oras folosesc alt topcase pe scuter :P).

Un 1200 de lei pe pachet ar fi decent? ... Ma ajutati sa imi schimb topcase-ul sau ma lasati ca si cu wilbersul cu setari complete la vanzare de 1 an desi e la juma' de pret?

:P

Pot sa pun si poze reale insa e "putin"post-18136-0-28968400-1483897407_thumb.jpg frig in garaj:

post-18136-0-28968400-1483897407_thumb.jpg

 

stima,

paul

» Post actualizat in 08 Jan 2017 17:47

nah ca am pus poza de doua ori si nu pot sa mai "edit" dar sigur nu sunt 2 bucati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Discul spate arata foarte bine, cele de pe fata au 4,9 mm. Si pe fata tot albastre sunt, franeaza ok, nimic iesit din comun sau sa ma tranteasca, dar mie mi se pare ok frana de pe Vstrom. Franele sunt aerisite bine, nu stiu cum sa ii bag aer pe circuit. Sa desfac usor aerisitorul si sa suflu putin in el? Ar fi pentru prima data cand mi-as dori aer pe un circuit de frana. Pedala e cat de jos am putut sa o dau, am taiat cam 5 mm din tija, e mult mai bine fata de ce era inainte ca pozitie a piciorului, dar de franat tot ca nebuna franeaza.

 

De acest model de intercom ce stiti? https://www.evomag.ro/Sport-Fitness-Moto-Sisteme-comunicare-Moto/Avantree-Kit-cu-casca-si-interfon-Avantree-HP100P-pentru-casca-motocicleta-Negru-3016668.html Strict pentru dialogat cu pasagera.

 

Lucian, Lucian :crack:

Cu o pompa de umflat baloane.

Sau desfaci capacul vasului de la pompa de frana si sufli in el ca in ciorba. Pardon, iaurt.

 

:pics:

 

De placute nu comentez - din punctul meu de vedere nu prea au ce sa caute placute ceramice pentru uz stradal.

 

+1

 

Daca stii ce faci, frana spate o poti folosi, ideal, sa intri cu derapaj in curba. Ajuta la mentinerea unei viteze mai alerte si obtinerea unor timpi mai buni.

Recomandat doar celor care au "dujmani" sau concurenta.

Serios acum - nu recomand asta nimanui care nu a serbat macar 5 ani pe strada sau unul pe coclauri.

Cu aer in circuit merge ideal. Si cu un lichid cat mai vechi daca se poate. In 10 km scapi de grija franelor. Nu mai ai deloc. :crack:

Ca ce spun eu nu se pupa cu sidecase-uri, topcase-uri sau pasageri, asta e partea a treia deja.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu aer in circuit merge ideal. Si cu un lichid cat mai vechi daca se poate. In 10 km scapi de grija franelor. Nu mai ai deloc. :crack:

Merge si adaugata ceva apa, proportie ca la antigel 50-50. E o gluma ca si cu aerul mai sus, e clar, nu de alta dar ma mai uitam la niste 'tutoriale' facute la shto pe youtube si erau unii care chiar incercau :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu inca incerc sa imi inchipui cum se sufla aer in circuit prin aerisitor.

Cred ca iti trebuie o gura foarte mica. Sau, cel putin, niste buze foarte tuguiate.

Daca ai dinti de haur, oare oxideaza de la lichidul de frana?

 

:crack: :crack: :crack:

 

Scuze de off-topic, colegilor!

Lucian e prietenul meu (se stieeee!), nu puteam sa nu il ajut.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista compresor, 8 bari maxim.

Dar din ce spuneti, mai bine o las așa. Am curățat ambele curcuite, spălat cu lichud de frână, aerisit, frânele mușcă bine. Mai ales spatele. Dar anvelopele erau vechi, cele noi încă nu sunt montate. Poate cu astea noi să fie mai bine. Merci de sfaturi!

Am scurtat tija ca să cobor pedala, trebuia să stau cu piciorul flexat. Acum e cam 2 cm sub nivelul scaritei.

 

De intercomul ăla ce spuneți?

» Post actualizat in 08 Jan 2017 19:27

Țin la glumă, nu e bai. Ma gândeam să ung discul cu vaselină cu cupru, rezistă la 1100 grade. 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Țin la glumă, nu e bai. Ma gândeam să ung discul cu vaselină cu cupru, rezistă la 1100 grade.

 

Asta e bine. Sunt sigur ca o sa apara ocazii in care o sa te poti revansa :) ;).

 

Revenind la trebi serioase - Tine totusi cont de faptul ca uneori combinatia disc - placute este si ea foarte importanta.

Ideal (dar deeloc ieftin) este sa ai disc si frane de la acelasi producator. Unde se poate. EBC imi vine acum in minte. Eu, dupa ce am pus disc EBC (cumparat din TM_Autonet) puteam sa pun si placute tot de la ei. Numai ca astea nu veneau decat din Anglia, de la Wemoto. Cu asteptarea si transportul aferent.

Sau conform manualului, cum sunt ele date de producator. Desi vorbele lor nu sunt mereu reteta fericirii si eficientei.

La discul EBC eu am am pus Brembo organice si merg de minune. Dar, uneori, la frane e ca in viata. Cum iti e bulanul, daca nu ai cati bani ar trebui .

Cum motoarele astea (Tenere, Strom) nu sunt "peste puterea omeneasca" de stapanit, nu trebuie sa fii mai corect ca CTC-ul de la Bentley ca sa le poti opri intr-o siguranta de 9 din 10 ;).

» Post actualizat in 08 Jan 2017 20:06

Editul vietii...

 

10 din 10 fiind si moartea discurilor. Adica placute mai tari, care scartaie ca viata si care sunt gandite sa franeze f bine cu discuri incinse si abuzate serios. Ceea ce nu vad de ce ar face cineva pe un motor de zi cu zi.

» Post actualizat in 08 Jan 2017 20:12

Nu stiu cum e la VStrom, dar la mine cea mai mare mizerie am gasit-o in spatele pistoanelor din etrieri.

Pe care nu a fost greu sa le scot (pompezi frana cu etrierul demontat pana cad), dar sa le pun la loc a fost fun de tot.

Oricum ai fi curatat, e f bine ca ai facut-o.

Ia insa si varianta asta in calcul data viitoare, fiindca tu stii cum arata intestinele respective pe acolo.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Următorul overhaul la frane va fi să înlocuiesc garniturile și burdufurile. Am o senzație că sunt cele originale.

 

Ce e drept, cu soția în spate nu am observat să se blocheze roata, dar nici eu nu am rupt normele frânând. Totul se va clarifica în primăvară, când ies la drum cu gumele noi. Sunt curios dacă vor fi diferențe la frânarea cu spatele.

 

Când am desfăcut sistemul de frânare m-am crucit. Era jegos rău de tot. Am pus lichid nou, curățat bine și etrierii, periat, spreiat și suflat placutele. Prima impresie a fost: wow, frâne noi?! Și asta pe Transrarau, că m-am pregătit special pentru ieșirea asta in doi. Uimitor ce poate face o simplă curățare. Ce regret: nu am dat cu vaselină cuprata spatele plăcuțelor, că nu am găsit tubul. Dar nu îmi ia mult timp să remediez situația.

» Post actualizat in 08 Jan 2017 22:36

Frec în el autocorect de pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna combinatie e cu Brembo albastere pe fata si rosii pe spate. Compozitia de la rosii pe spate nu e la fel de agresiva ca la alea de pe fata. Pe fata e adevarat ca franeaza mai bine cu alea rosii, da si discu se duce in 2 schimburi. Zi merci ca franeaza pe spate. Iar pe fata cu albastre ai compromisul corect pentru strada si off. E adevarat ca nu e o frana prea stralucita, dar in conditii de off s-a demonstrat foarte buna asa cum e. Ceea ce ma face sa cred ca e facuta sa fie asa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre. Are cineva idee daca crash barul de la Givi se potriveste cu scutul de motor original Suzuki la un 2008, 650? Multam .

 

Nu se potrivesc. Dar se poate adapta usor potrivirea. Cel mai simplu am vazut ca s-a facut legatura cu niste U-uri cam ca cele care leaga tobele dar mai mici.

Scutul de la Suzuki e cel mai rezistent si crash-bar-ul de la Givi protejeaza cel mai bine.

Recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potrivesc. Dar se poate adapta usor potrivirea. Cel mai simplu am vazut ca s-a facut legatura cu niste U-uri cam ca cele care leaga tobele dar mai mici.

Scutul de la Suzuki e cel mai rezistent si crash-bar-ul de la Givi protejeaza cel mai bine.

Recomand

Multam Bre. Mobra are deja pe ea scutul si engine guardul original , dar ma bate gandul ca iarna asta sa comand Givi crash bar, sau sa-l prelungesc pe cel existent.

PS: la schimbul de ulei am observat ca un tampon de la scut e mancat. Are cineva idee de unde pot lua unul?

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Bre. Mobra are deja pe ea scutul si engine guardul original , dar ma bate gandul ca iarna asta sa comand Givi crash bar, sau sa-l prelungesc pe cel existent.

PS: la schimbul de ulei am observat ca un tampon de la scut e mancat. Are cineva idee de unde pot lua unul?

M-am gandit si eu la un moment dat sa schimb crash barul original cu cel de la Givi mai inalt, dar am renuntat :). Sa ai in vedere ca crash barul original vine prins si intr-un bolt ce traverseaza motorul, iar cel Givi nu. Asta inseamna ca daca schimbi crach barul original cu cel Givi trebuie sa iei si un bolt mai scurt care e in jur de 100 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. Saibe sa fie atunci. Ai idee unde pot vedea unul facut de Bogdan Harea?

Pai are Bigboy. Vorbeste cu el.

 

Minus 13 grade Celsius! Sa-i dam o cheie sa se mai incalzeasca si ea un pic, dupa ce azi noapte a dormit la -20 de grade. :)

attachicon.gifIMG_20170110_145320.jpg

 

Dai o cheie, ca trebuie sa traiasca si mecanicii din ceva! :bounce:

M-am gandit si eu la un moment dat sa schimb crash barul original cu cel de la Givi mai inalt, dar am renuntat :). Sa ai in vedere ca crash barul original vine prins si intr-un bolt ce traverseaza motorul, iar cel Givi nu. Asta inseamna ca daca schimbi crach barul original cu cel Givi trebuie sa iei si un bolt mai scurt care e in jur de 100 euro.

Ramane un ax ceva mai lung. Nu problem, se taie ca e o simpla bara filetata. Si e posibil sa mai am eu unul original prin garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14274261_539534002904379_2036605759_o.jp

 

Crash bar si engine guard de la Heed din PL. Sunt Foarte multumit, am scapato de vreo 2-3 ori jos, in afara ca sa dus vopseaua nu sau deformat. Vin expediate cu DHL-ul si toate accesoriile + instructiuni pt montare.

Editat de massive818
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...