Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Partial corect. E piesa centrala, care trage uleiul din vas si-l trimite spre pinionul spate. Cel mai simplu ungator (pentru mine), pot doza cantitatea de ulei, fara sa fac reglaje cu robineti si alte minuni.

26 de lei a fost pompita, pe furtun am dat cica-nica (de prin dedeman luat, se potriveste la fix pe tevile pompitei), un varf de faseta nu ma costa nimic, nici sarma de cupru sau tablita de inox care va fi prinsa de surubul bobinei de stander. Va trebui sa negociez dur cu sotia sa-mi de un tub de gel de la Avon (de ala plat, gel de dus Senses).

Sistemul asta a mers de minune pe ER5, sigur va functiona la fel si pe vaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am urmatoarele incidente la un DL650A K9:

 

- la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat.

 

- dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge.

 

Ceva idei? Ati mai patit asa?

La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el?

 

Mersi

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am urmatoarele incidente la un DL650A K9:

 

- la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat.

 

- dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge.

 

Ceva idei? Ati mai patit asa?

La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el?

 

Mersi

Io as desface blocul de butoane dreapta - unde dai la buton si iti taie farurile mecanic - cred ca-s oxidate.

gen:

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am urmatoarele incidente la un DL650A K9:

 

- la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat.

 

- dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge.

 

Ceva idei? Ati mai patit asa?

La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el?

 

Mersi

La K9 ar trebui sa fie si problema cu mufa din spatele radiatorului de verificat. Astea sunt cele 2 puncte slabe ale instalatiei electrice: butonul de pornire si mufa din spatele radiatorului. Verifica si contactul de la ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

M-am hotarat recent sa fac si eu pasul catre un VStrom DL 650 (dupa ce am avut un Yamaha FZ6 Fazer si un Yamaha R125 ca motociclete de inceput).

 

As vrea sa-l cumpar sezonul acesta si voiam sa va intreb daca stiti cumva pe cineva care ar vinde acest motor sau daca aveti link-uri de anunturi cu ele de vanzare. Pretul maxim pe care-l pot suporta este de 3000 euro, culoarea poate fi oricare inafara de argintie, modelul as prefera sa fie dupa 2006, iar de preferinta motocicleta sa aiba multi km si sa fie in mintile ei decat invers.

 

Vreau sa precizez faptul ca n-am pus niciodata mana pe un DL 650 (nici nu m-am urcat pe el sa vad daca pot ajunge cu piciorul jos si sa ma lamuresc cu pozitia de drum si pragul de comfort pe care-l ofera). Astfel, as fi vrut sa va intreb daca e cineva dispus si are timp liber intr-un weekend sa-mi faca o introducere? :D Nu am cum sa-i fac un test drive pentru ca nu am echipament din pacate, insa macar sa vad cum stau pe ea.

 

Asfalt uscat si sper sa ne vedem in curand prin trafic cu Stroamele noastre! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca se tot vorbeste despre "mufa din spatele radiatorului" dar nu am inteles exact care e rolul ei: alimentare "periferice" (manere incalzite, etc)?

daca da, e ca si cum le-am alimenta direct la baterie (adica practic aduce cei 12V mai aproape de ghidon)?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

M-am hotarat recent sa fac si eu pasul catre un VStrom DL 650 ...

Ia legatura cu Bozoro sau vezi pe unde se intalnesc vstromistii si sigur gasesti pe cineva care sa te lase sa-l incaleci. Daca ai peste 1,75, o sa stai bine pe el.

 

Ca fapt divers, la mine fix argintiu s-a nimerit, dar am in plan sa il fac gri-grafit (dupa ce se mai incalzeste). A zis mesterul ca-mi ia 200 lei, ceea ce e un pret mai mult decat decent, insa am de facut o plimbare tocmai la... Badeuti, Suceava :D. O sa am de smirgheluit, dar fata de 800 lei cat mi-a cerut alta firma, pretul este decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii Lucian :D

 

Inaltimea mea este fix 1,75 deci sper sa fie in regula in acest sens ;))

 

Interesanta propunerea cu vopsitul, insa ma gandesc la faptul ca daca voi fi nevoit sa-l vand, cumparatorul va face pe Toma necredinciosul cand o sa-i explic de ce l-am vopsit in alta culoare. Daca stau sa ma gandesc, intr-adevar parca culoarea argintie pare a fi mai mult dust-proof decat altele, deci poate si din aceasta cauza am gasit mai multe oferte pe culoarea asta.

 

Voi lua legatura cu Borozo pentru o introducere daca are timp ;) Sper sa ne salutam in trafic cat mai curand sau sa dam un traseu in gasca cu Stroamele sezonul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere!

 

Mi se rupe la fix de ce o sa creada urmatorul stapan al motorului. Da, pe argintiu se vede mai greu jegul, dar gri-grafit am masina si, find tot gri trecut si in certificat, nu intru in conflict cu RAR-ul sau politia.

 

Este intalneala de Vstrom in iunie, la Lacu Rosu, am facut deja transferul bancar pentru camere. Mai sunt cateva luni, asteptam :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele argintii au fost inital produse ca editie limitata, special pt Olanda, dar dupa succesul avut acolo s-au gandit sa extinda seria si sa le elibereze si in restul Europei (cam cum a facut Ford Puma cu Navy Blue). Au cativa cai in plus, nu ma pricep la mecanica sa iti explic ce anume... Asa cu nu te feri neaparat de ele.

Cele negru (mat, nu cele lucioase) aveau si ele ceva particularitati.. S-a discutat despre culori prima oara prin 2012, cand am achizitionat si eu Stroama mea si mi-am postat aici dorinta, nici eu nu voiam argintie, uite ce am luat:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele argintii au fost inital produse ca editie limitata, special pt Olanda, dar dupa succesul avut acolo s-au gandit sa extinda seria si sa le elibereze si in restul Europei (cam cum a facut Ford Puma cu Navy Blue). Au cativa cai in plus, nu ma pricep la mecanica sa iti explic ce anume... Asa cu nu te feri neaparat de ele.

Cele negru (mat, nu cele lucioase) aveau si ele ceva particularitati.. S-a discutat despre culori prima oara prin 2012, cand am achizitionat si eu Stroama mea si mi-am postat aici dorinta, nici eu nu voiam argintie, m-au pus baietii la curent, uite ce am luat:

 

 

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce m-am intors de la garaj cu o veste nu prea placuta. statorul meu s-a hotarat sa dea coltul weekendul trecut. se pare ca una dintre bobine face scurt la masa din cand in cand si mai sus de 5-7V nu se duce indiferent de turatie . celelalte doua infasurari se duc pana pe la 75V asa cum zice si in manual.

stiu ca mai sunt si alti norocosi pe aici. ati pus stator original sau after market ? ce imi recomandati?

original am vazut ca ma duce spre 300euro :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pui pe ganduri, si mie imi afiseaza uneori 12,x volti, de obicei sta la 13,6-13,7 (curentul pentru voltmetru e luat de pe circuitul pozitiilor, din ce mi-am dat eu seama), e stiuta problema cu mufele oxidate de sub rezervor, cred ca de acolo o fi problema. Cum ai masurat statorul?

 

 

BTW: felicitari colegilor pentru noile achizitii!!! Mi se pare mie sau primul model are un design mai placut decat urmatoarele?


» Post actualizat in 27 Mar 2017 22:33

Inca ceva: ce nivel ai la ulei, la 3 minute dupa oprirea motorului (in prealabil incalzit bine)?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pui pe ganduri, si mie imi afiseaza uneori 12,x volti, de obicei sta la 13,6-13,7 (curentul pentru voltmetru e luat de pe circuitul pozitiilor, din ce mi-am dat eu seama), e stiuta problema cu mufele oxidate de sub rezervor, cred ca de acolo o fi problema. Cum ai masurat statorul?

 

 

BTW: felicitari colegilor pentru noile achizitii!!! Mi se pare mie sau primul model are un design mai placut decat urmatoarele?

» Post actualizat in 27 Mar 2017 22:33

Inca ceva: ce nivel ai la ulei, la 3 minute dupa oprirea motorului (in prealabil incalzit bine)?

 

primul lucru pe care l-am facut a fost sa testez tensiunea de alimentare pe baterie la turatii diverse si am consatat ca nu creste mai mult de 12V

apoi am facut test de continuitate pe fiecare bobina si am avut 0.5ohm pe fiecare ceea ce e in regula.

dupa aia am facut test de continuitate catre masa si supriza...toate cele 3 faze aveau continuitate spre masa. nu conteaza care dintre ele e in scurt, fiind in triunghi daca una e in scurt toate vor da spre masa.

am pornit trocariciul si cu conectorul scos am masurat tensiunea dintre faze. tensiunea intre faze trebuie sa fie de pe la 14V pana pe la 75V (la 5000rpm fara sarcina. eu aveam deja sarcina din cauza scurtului din una dintre faze) . doua dintre faze aratau cum trebuie, cea de-a treia imi arata doar intre 5V si maxim 7V si nu depindea de turatie.

motorul era incalzit ca am tot pornit-o. iar de crapat mi-a crapat sambata cand erau 7-8 grade afara :D .

azi o sa iar firele la puricat pana la intrarea in motor dar deja nu prea mai trag sperante sa fie un fir in scurt accidental pana la intrarea in motor. aseara deja era tarziu si ma si enervasem asa ca am plecat acasa

alternatorul la motoreta asta costa cat jumatate din masina mea :)))

sper ca nu s-a belit si regulatorul.

apropo pe unde gasesc de cumparat si celebrele regulatoare SH775 sau SH847. daca tot am intrat in hora sa sparg si jumatate din avansul de BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as desface blocul de butoane dreapta - unde dai la buton si iti taie farurile mecanic - cred ca-s oxidate.

 

stima,

paul

 

La K9 ar trebui sa fie si problema cu mufa din spatele radiatorului de verificat. Astea sunt cele 2 puncte slabe ale instalatiei electrice: butonul de pornire si mufa din spatele radiatorului. Verifica si contactul de la ambreaj.

 

Multumesc de raspunsuri (vine asa de greu raspunsul meu pentru ca zilele astea e mai greu cu accesul la net - sunt pe la tara). Sa vedem daca reusesc sa apuc sa le curat singur zilele astea.

 

@bozoro

 

Cand as putea veni cu stroama la o verificare a sanatatii si a se vedea ce e cu FI-urile alea? (cred ca aveti inbox-ul la capacitate maxima, pentru ca nu am reusit sa trimit pm)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ieri am intrat in gasca.

ea e, 7200 km,2011.

Bine ai venit!

Vezi ca pe forumul nostru dedicat (vezi linkul din semnatura mea) avem deja inscrieri pentru intalnirea de inceput de sezon (cu tura la SMAEB) si V-Stromania mare din vara la lacul Rosu. Pentru V-Stomania deja se fac plati pentru rezervare. Toate datele le ai la primul post din topicurile corespunzatoare. Ca sa vezi mai bine topicurile foloseste tab-ul "Dezbateri recente". Hai cu vara aia odata ca mi s-a urat de frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul lucru pe care l-am facut a fost sa testez tensiunea de alimentare pe baterie la turatii diverse si am consatat ca nu creste mai mult de 12V

apoi am facut test de continuitate pe fiecare bobina si am avut 0.5ohm pe fiecare ceea ce e in regula.

dupa aia am facut test de continuitate catre masa si supriza...toate cele 3 faze aveau continuitate spre masa. nu conteaza care dintre ele e in scurt, fiind in triunghi daca una e in scurt toate vor da spre masa.

am pornit trocariciul si cu conectorul scos am masurat tensiunea dintre faze. tensiunea intre faze trebuie sa fie de pe la 14V pana pe la 75V (la 5000rpm fara sarcina. eu aveam deja sarcina din cauza scurtului din una dintre faze) . doua dintre faze aratau cum trebuie, cea de-a treia imi arata doar intre 5V si maxim 7V si nu depindea de turatie.

motorul era incalzit ca am tot pornit-o. iar de crapat mi-a crapat sambata cand erau 7-8 grade afara :D .

azi o sa iar firele la puricat pana la intrarea in motor dar deja nu prea mai trag sperante sa fie un fir in scurt accidental pana la intrarea in motor. aseara deja era tarziu si ma si enervasem asa ca am plecat acasa

alternatorul la motoreta asta costa cat jumatate din masina mea :)))

sper ca nu s-a belit si regulatorul.

apropo pe unde gasesc de cumparat si celebrele regulatoare SH775 sau SH847. daca tot am intrat in hora sa sparg si jumatate din avansul de BMW

 

Vesnica poveste la miar. Sparge banul ca altfel iar se arde, din pacate daca nu il schimbi nu tine mult. Am aflat-o si eu din experienta unor posesori pe care nici eu nu am stiut din pacate sa ii sfatuiesc bine. Da am invatat lectia si recomand cu caldura si schimbarea releului.

Multumesc de raspunsuri (vine asa de greu raspunsul meu pentru ca zilele astea e mai greu cu accesul la net - sunt pe la tara). Sa vedem daca reusesc sa apuc sa le curat singur zilele astea.

 

@bozoro

 

Cand as putea veni cu stroama la o verificare a sanatatii si a se vedea ce e cu FI-urile alea? (cred ca aveti inbox-ul la capacitate maxima, pentru ca nu am reusit sa trimit pm)

Incearca cu curaj la telefon. Acolo ai mai multe sanse. Da sa insisti ca daca sunt pe mobra e greu sa raspund. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...