bozoro Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Evident, poza e de pe net ca sa exemplific. Dar din ce imi aduc aminte era asemanatoare. Era proletar, isi permitea! )) Editat Martie 24, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ia sa vedem, cine ghiceste ce avem noi aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Cred k un fel de ungator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Partial corect. E piesa centrala, care trage uleiul din vas si-l trimite spre pinionul spate. Cel mai simplu ungator (pentru mine), pot doza cantitatea de ulei, fara sa fac reglaje cu robineti si alte minuni. 26 de lei a fost pompita, pe furtun am dat cica-nica (de prin dedeman luat, se potriveste la fix pe tevile pompitei), un varf de faseta nu ma costa nimic, nici sarma de cupru sau tablita de inox care va fi prinsa de surubul bobinei de stander. Va trebui sa negociez dur cu sotia sa-mi de un tub de gel de la Avon (de ala plat, gel de dus Senses). Sistemul asta a mers de minune pe ER5, sigur va functiona la fel si pe vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 si unde il pui? pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nu știu încă, vreau să fie operațiune reversibilă, fără să găuresc nimic. Am de investigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 (editat) Salut. Am urmatoarele incidente la un DL650A K9: - la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat. - dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge. Ceva idei? Ati mai patit asa? La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el? Mersi Editat Martie 25, 2017 de bursyllac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Ia legatura cu colegul Bozoro, el e mesterul prin zona. Adica or mai fi si altii, dar eu as merge direct la maestru, ceea ce se va si intampla in cel mult doua luni. Si tine cont, eu locuiesc tocmai in Neamt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Salut. Am urmatoarele incidente la un DL650A K9: - la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat. - dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge. Ceva idei? Ati mai patit asa? La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el? Mersi Io as desface blocul de butoane dreapta - unde dai la buton si iti taie farurile mecanic - cred ca-s oxidate. gen: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Asa cum spune domnul Ivan am patit eu.demontat, curatat ,spray contacte si gata sa rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salut. Am urmatoarele incidente la un DL650A K9: - la un moment dat m-am trezit ca am farurile stinse (faza scurta era stinsa, faza lunga nu se aprindea, nu mergea flash-ul). Pozitiile erau aprinse. Luat contactul, pus inapoi - s-au aprins. Problema inca nu s-a repetat. - dupa vreo inca ceva sute de km, cand pun contactul, cam de 1 la 7-8 ori, imi apare FI pe bord si nu porneste. Iau contactul, il pun iar, merge. Ceva idei? Ati mai patit asa? La cine in Bucuresti imi recomandati sa merg cu el? Mersi La K9 ar trebui sa fie si problema cu mufa din spatele radiatorului de verificat. Astea sunt cele 2 puncte slabe ale instalatiei electrice: butonul de pornire si mufa din spatele radiatorului. Verifica si contactul de la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo43nity Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Buna ziua,M-am hotarat recent sa fac si eu pasul catre un VStrom DL 650 (dupa ce am avut un Yamaha FZ6 Fazer si un Yamaha R125 ca motociclete de inceput). As vrea sa-l cumpar sezonul acesta si voiam sa va intreb daca stiti cumva pe cineva care ar vinde acest motor sau daca aveti link-uri de anunturi cu ele de vanzare. Pretul maxim pe care-l pot suporta este de 3000 euro, culoarea poate fi oricare inafara de argintie, modelul as prefera sa fie dupa 2006, iar de preferinta motocicleta sa aiba multi km si sa fie in mintile ei decat invers. Vreau sa precizez faptul ca n-am pus niciodata mana pe un DL 650 (nici nu m-am urcat pe el sa vad daca pot ajunge cu piciorul jos si sa ma lamuresc cu pozitia de drum si pragul de comfort pe care-l ofera). Astfel, as fi vrut sa va intreb daca e cineva dispus si are timp liber intr-un weekend sa-mi faca o introducere? Nu am cum sa-i fac un test drive pentru ca nu am echipament din pacate, insa macar sa vad cum stau pe ea. Asfalt uscat si sper sa ne vedem in curand prin trafic cu Stroamele noastre! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 vad ca se tot vorbeste despre "mufa din spatele radiatorului" dar nu am inteles exact care e rolul ei: alimentare "periferice" (manere incalzite, etc)? daca da, e ca si cum le-am alimenta direct la baterie (adica practic aduce cei 12V mai aproape de ghidon)? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Buna ziua, M-am hotarat recent sa fac si eu pasul catre un VStrom DL 650 ... Ia legatura cu Bozoro sau vezi pe unde se intalnesc vstromistii si sigur gasesti pe cineva care sa te lase sa-l incaleci. Daca ai peste 1,75, o sa stai bine pe el. Ca fapt divers, la mine fix argintiu s-a nimerit, dar am in plan sa il fac gri-grafit (dupa ce se mai incalzeste). A zis mesterul ca-mi ia 200 lei, ceea ce e un pret mai mult decat decent, insa am de facut o plimbare tocmai la... Badeuti, Suceava . O sa am de smirgheluit, dar fata de 800 lei cat mi-a cerut alta firma, pretul este decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo43nity Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Multumesc pentru informatii Lucian Inaltimea mea este fix 1,75 deci sper sa fie in regula in acest sens ) Interesanta propunerea cu vopsitul, insa ma gandesc la faptul ca daca voi fi nevoit sa-l vand, cumparatorul va face pe Toma necredinciosul cand o sa-i explic de ce l-am vopsit in alta culoare. Daca stau sa ma gandesc, intr-adevar parca culoarea argintie pare a fi mai mult dust-proof decat altele, deci poate si din aceasta cauza am gasit mai multe oferte pe culoarea asta. Voi lua legatura cu Borozo pentru o introducere daca are timp Sper sa ne salutam in trafic cat mai curand sau sa dam un traseu in gasca cu Stroamele sezonul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Cu placere! Mi se rupe la fix de ce o sa creada urmatorul stapan al motorului. Da, pe argintiu se vede mai greu jegul, dar gri-grafit am masina si, find tot gri trecut si in certificat, nu intru in conflict cu RAR-ul sau politia. Este intalneala de Vstrom in iunie, la Lacu Rosu, am facut deja transferul bancar pentru camere. Mai sunt cateva luni, asteptam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Cele argintii au fost inital produse ca editie limitata, special pt Olanda, dar dupa succesul avut acolo s-au gandit sa extinda seria si sa le elibereze si in restul Europei (cam cum a facut Ford Puma cu Navy Blue). Au cativa cai in plus, nu ma pricep la mecanica sa iti explic ce anume... Asa cu nu te feri neaparat de ele. Cele negru (mat, nu cele lucioase) aveau si ele ceva particularitati.. S-a discutat despre culori prima oara prin 2012, cand am achizitionat si eu Stroama mea si mi-am postat aici dorinta, nici eu nu voiam argintie, uite ce am luat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Cele argintii au fost inital produse ca editie limitata, special pt Olanda, dar dupa succesul avut acolo s-au gandit sa extinda seria si sa le elibereze si in restul Europei (cam cum a facut Ford Puma cu Navy Blue). Au cativa cai in plus, nu ma pricep la mecanica sa iti explic ce anume... Asa cu nu te feri neaparat de ele. Cele negru (mat, nu cele lucioase) aveau si ele ceva particularitati.. S-a discutat despre culori prima oara prin 2012, cand am achizitionat si eu Stroama mea si mi-am postat aici dorinta, nici eu nu voiam argintie, m-au pus baietii la curent, uite ce am luat: Editat Martie 27, 2017 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salutare, De ieri am intrat in gasca. ea e, 7200 km,2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 tocmai ce m-am intors de la garaj cu o veste nu prea placuta. statorul meu s-a hotarat sa dea coltul weekendul trecut. se pare ca una dintre bobine face scurt la masa din cand in cand si mai sus de 5-7V nu se duce indiferent de turatie . celelalte doua infasurari se duc pana pe la 75V asa cum zice si in manual. stiu ca mai sunt si alti norocosi pe aici. ati pus stator original sau after market ? ce imi recomandati? original am vazut ca ma duce spre 300euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Ma pui pe ganduri, si mie imi afiseaza uneori 12,x volti, de obicei sta la 13,6-13,7 (curentul pentru voltmetru e luat de pe circuitul pozitiilor, din ce mi-am dat eu seama), e stiuta problema cu mufele oxidate de sub rezervor, cred ca de acolo o fi problema. Cum ai masurat statorul? BTW: felicitari colegilor pentru noile achizitii!!! Mi se pare mie sau primul model are un design mai placut decat urmatoarele? » Post actualizat in 27 Mar 2017 22:33Inca ceva: ce nivel ai la ulei, la 3 minute dupa oprirea motorului (in prealabil incalzit bine)? Editat Martie 27, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Ma pui pe ganduri, si mie imi afiseaza uneori 12,x volti, de obicei sta la 13,6-13,7 (curentul pentru voltmetru e luat de pe circuitul pozitiilor, din ce mi-am dat eu seama), e stiuta problema cu mufele oxidate de sub rezervor, cred ca de acolo o fi problema. Cum ai masurat statorul? BTW: felicitari colegilor pentru noile achizitii!!! Mi se pare mie sau primul model are un design mai placut decat urmatoarele? » Post actualizat in 27 Mar 2017 22:33 Inca ceva: ce nivel ai la ulei, la 3 minute dupa oprirea motorului (in prealabil incalzit bine)? primul lucru pe care l-am facut a fost sa testez tensiunea de alimentare pe baterie la turatii diverse si am consatat ca nu creste mai mult de 12V apoi am facut test de continuitate pe fiecare bobina si am avut 0.5ohm pe fiecare ceea ce e in regula. dupa aia am facut test de continuitate catre masa si supriza...toate cele 3 faze aveau continuitate spre masa. nu conteaza care dintre ele e in scurt, fiind in triunghi daca una e in scurt toate vor da spre masa. am pornit trocariciul si cu conectorul scos am masurat tensiunea dintre faze. tensiunea intre faze trebuie sa fie de pe la 14V pana pe la 75V (la 5000rpm fara sarcina. eu aveam deja sarcina din cauza scurtului din una dintre faze) . doua dintre faze aratau cum trebuie, cea de-a treia imi arata doar intre 5V si maxim 7V si nu depindea de turatie. motorul era incalzit ca am tot pornit-o. iar de crapat mi-a crapat sambata cand erau 7-8 grade afara . azi o sa iar firele la puricat pana la intrarea in motor dar deja nu prea mai trag sperante sa fie un fir in scurt accidental pana la intrarea in motor. aseara deja era tarziu si ma si enervasem asa ca am plecat acasa alternatorul la motoreta asta costa cat jumatate din masina mea )) sper ca nu s-a belit si regulatorul. apropo pe unde gasesc de cumparat si celebrele regulatoare SH775 sau SH847. daca tot am intrat in hora sa sparg si jumatate din avansul de BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Io as desface blocul de butoane dreapta - unde dai la buton si iti taie farurile mecanic - cred ca-s oxidate. stima, paul La K9 ar trebui sa fie si problema cu mufa din spatele radiatorului de verificat. Astea sunt cele 2 puncte slabe ale instalatiei electrice: butonul de pornire si mufa din spatele radiatorului. Verifica si contactul de la ambreaj. Multumesc de raspunsuri (vine asa de greu raspunsul meu pentru ca zilele astea e mai greu cu accesul la net - sunt pe la tara). Sa vedem daca reusesc sa apuc sa le curat singur zilele astea. @bozoro Cand as putea veni cu stroama la o verificare a sanatatii si a se vedea ce e cu FI-urile alea? (cred ca aveti inbox-ul la capacitate maxima, pentru ca nu am reusit sa trimit pm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Salutare, De ieri am intrat in gasca. ea e, 7200 km,2011. Bine ai venit! Vezi ca pe forumul nostru dedicat (vezi linkul din semnatura mea) avem deja inscrieri pentru intalnirea de inceput de sezon (cu tura la SMAEB) si V-Stromania mare din vara la lacul Rosu. Pentru V-Stomania deja se fac plati pentru rezervare. Toate datele le ai la primul post din topicurile corespunzatoare. Ca sa vezi mai bine topicurile foloseste tab-ul "Dezbateri recente". Hai cu vara aia odata ca mi s-a urat de frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 primul lucru pe care l-am facut a fost sa testez tensiunea de alimentare pe baterie la turatii diverse si am consatat ca nu creste mai mult de 12V apoi am facut test de continuitate pe fiecare bobina si am avut 0.5ohm pe fiecare ceea ce e in regula. dupa aia am facut test de continuitate catre masa si supriza...toate cele 3 faze aveau continuitate spre masa. nu conteaza care dintre ele e in scurt, fiind in triunghi daca una e in scurt toate vor da spre masa. am pornit trocariciul si cu conectorul scos am masurat tensiunea dintre faze. tensiunea intre faze trebuie sa fie de pe la 14V pana pe la 75V (la 5000rpm fara sarcina. eu aveam deja sarcina din cauza scurtului din una dintre faze) . doua dintre faze aratau cum trebuie, cea de-a treia imi arata doar intre 5V si maxim 7V si nu depindea de turatie. motorul era incalzit ca am tot pornit-o. iar de crapat mi-a crapat sambata cand erau 7-8 grade afara . azi o sa iar firele la puricat pana la intrarea in motor dar deja nu prea mai trag sperante sa fie un fir in scurt accidental pana la intrarea in motor. aseara deja era tarziu si ma si enervasem asa ca am plecat acasa alternatorul la motoreta asta costa cat jumatate din masina mea )) sper ca nu s-a belit si regulatorul. apropo pe unde gasesc de cumparat si celebrele regulatoare SH775 sau SH847. daca tot am intrat in hora sa sparg si jumatate din avansul de BMW Vesnica poveste la miar. Sparge banul ca altfel iar se arde, din pacate daca nu il schimbi nu tine mult. Am aflat-o si eu din experienta unor posesori pe care nici eu nu am stiut din pacate sa ii sfatuiesc bine. Da am invatat lectia si recomand cu caldura si schimbarea releului. Multumesc de raspunsuri (vine asa de greu raspunsul meu pentru ca zilele astea e mai greu cu accesul la net - sunt pe la tara). Sa vedem daca reusesc sa apuc sa le curat singur zilele astea. @bozoro Cand as putea veni cu stroama la o verificare a sanatatii si a se vedea ce e cu FI-urile alea? (cred ca aveti inbox-ul la capacitate maxima, pentru ca nu am reusit sa trimit pm) Incearca cu curaj la telefon. Acolo ai mai multe sanse. Da sa insisti ca daca sunt pe mobra e greu sa raspund. )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.