sebi dr Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Am mai spus de cateva ori 350roni complet. Ce sensibil sunteti Majestate! Scuze de intrebare! Apropo daca tot sunteti asa perfectionist, se scrie SUNT[/b], nu SANT. O zi buna va doresc si vanzare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Maiestatea Sa inpreuna cu Andrei au montat astazi primele ungatoare automate. La BMW F650 cutia electronica este pinsa de bord iar la Kawasaki ZR7 sub sa. La ambele am folosit banda dublu adeziva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 la prinderea pe bord nu exista sanse sa se desprinda in timp din cauza trepidatiilor sau sa fie smuls de cineva ? la cealalta -sub sa- nu vad cit de accesibila ar fi in timpul mersului (sau poate e doar provizoriu pina gaseste un sistem mai bun de prindere sau un loc mai accesibil pe ghidon in viitor ?) de funcionat stiu ca funtioneaza bine sistemul de ungere ,dar n-ati gasit o varianta trainica de prindere pe ghidon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Maiestatea Sa inpreuna cu Andrei au montat astazi primele ungatoare automate. La BMW F650 cutia electronica este pinsa de bord iar la Kawasaki ZR7 sub sa. La ambele am folosit banda dublu adeziva. in loc sa beti ceva de ziua mea......voi montati ungatoare la "concurenta"???? Majestate!! ..trebuie trasi in teapa!!! Mesaj completat in loc sa beti ceva de ziua mea......voi montati ungatoare la "concurenta"???? Majestate!! ..trebuie trasi in teapa!!! Dati mai putine sa ajunga la toata lumea!! PS acum serios arata fain cutiuta electronica..cred ca tot in bord o sa-i gasim locul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Se va vinde tuturor care doresc. La V-Strom este mai simplu pt ca toate componentele sant verificate pe acelasi model de motor si nu trebuies facute adaptari/adaugiri pt a se potrivi pe alte modele. Oricum avem 15 buc dedicate V-Strom si inca 15 oarecum universale. Spun oerecum pt ca pot exista forme constructive de bascule sau cadruri la care sa trebuiasca ceva mici modificari la prinderia si pozitionarea diferitelor componente. Salut Bogdan, ti-am dat aseara un msg (nu stiu daca l-ai si primit) rugandu-te sa-mi trimiti si mie un ungator la constanta (cu instructiuni de montare pe DL 650 ). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Sper ca pe mine nu m-ati uitat cu partea electronica a ungatorului ca se strica uleiul in rezervorul ala care sta atarnat de moto. Si inca ceva pentru atw: revin cu intrebarea mea: se poate pana la urma sa imi pun un releu pe senzorul de cric ca sa nu imi mai mearga farurile cand e cricul lateral dat jos? ma enerveaza la culme asta si imi e ciuda ca aia de la suzuki nu s-au gandit la asta. Durata de viata a bateriei scade drastic pentru ca se da la automat cu farurile aprinse. si stiu asta de la masina: cand dai la automat stingi farurile. Spun asta pentru ca in majoritatea cazurilor pornesc motorul cand e inca pe cric, si pana ma echipez eu cu casca si manusi se si incalzeste putin motorul. Si mi-ar place sa ramana numai pozitiile aprinse. Deci vreau sa tai minusul care merge la alimentarea la faruri si sa il pun pe un releu care sa inchida circuitul cand ridic cricul lateral. Intrebarea e daca nu perturba un releu din asta functionarea motorului, stiut fiind faptul ca daca ai cricul jos si bagi in viteza => moare motorul. Deci, atw, poti sa masori asta? poti sa imi zici daca merge? si acum o sa imi aud argumente contra. ca pro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 @ vrajitoru La mine atunci cand dau la automat farurile se sting si se aprind cand ridic degetul de pe buton. Cel mai bun ar fi un intrerupator la ghidon pentru faruri mi s-a intamplat de cateva ori sa pun cortul la lumina motocicletei si lucrul asta nu l-as fi putut face dc aveam intrerupator automat pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 @ vrajitoru La mine atunci cand dau la automat farurile se sting si se aprind cand ridic degetul de pe buton. Cel mai bun ar fi un intrerupator la ghidon pentru faruri mi s-a intamplat de cateva ori sa pun cortul la lumina motocicletei si lucrul asta nu l-as fi putut face dc aveam intrerupator automat pe cric. cu buton imi e frica ca o sa uit sa ii dau drumul si pe urma platesc amenzi. pentru solutia cu cortul se poate rezolva cu un betigas pe care il gasesti pe unde pui corturi si cu el sa fixezi contactul de la cric pe inchis. si, pe langa asta, vreau sa imi iau un cric central care rezolva problema aia (ca poti tine cricul lateral ridicat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Cer scuze in avans, Dau Ktm Adventure 640 - 2005, la schimb cu V-Strom 650. Valoare de schimb, 5000 euro cu toate accesoriile. Conditie exceptionala. Celor interesati, va rog PM! Scuze si merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Daca mergi pe off road renunta la ideea cu cricul central ca iti micsoreaza garda la sol cu cativa cm si mai agata si diverse lucruri de pe teren (buruieni, bete, craci) Editat Ianuarie 11, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Daca mergi pe off road renunta la ideea cu cricul central ca iti micsoreaza garda la sol cu cativa cm si mai agata si diverse lucruri de pe teren (buruieni, bete, craci) offroad pentru mine = cel putin o idee de drum (ala de carute dintre tarlalele taranilor) nu imi place sa ies chiar pe campul gol (decat daca e cat de cat plat) prin padure nici atat. dar ma mai gandesc la kestia cu cricul. Anul asta vreau sa - imi iau (sau sa imi fac) un scut. Apropo de asta. Are cineva scutul original (SWMotech) pus pe un crashbar Givi? daca nu il are nimeni, rog pe cineva care are sa imi fac o poza la prinderea scutului de crashbar sa vad daca se potriveste. Multumesc anticipat. Daca se pune problema de facut vreau sa imi fac un scut cat mai zdravan (just in case). - imi iau protectii de maini - eventual un cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Salutare tuturor, Stiu ca a mai fost discutata problma mea, dar totusi ma risk: - trebuie sa fac revizia de 1000Km la Strom si, sincer, nu stiu ce ulei sa bag in el!!!! Va rog, vreau ceva ce este bun, daca ma puteti ajuta! Stiu ca trebuie sa fie 10W40 semisintetic, dar nu stiu ce brend sa folosesc. Multumesc frumos si anticipat. Are cineva o idee cum pot sa cumpar suporti pentru side box de la GIVI PLX532? Am cutiile GIVI V35 dar nu am suportii. PS: Ideea cu aprinderea farurilor interblocate cu cricul lateral este foarte BUNA. Daca cineva o rezolva ma inscriu si eu (contracost, binenteles). Cu respect, I.Marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 deci se mareste dorinta de a lega farurile de cric. (si pe urma sa vezi zdranganit dupa mobra). eu ma bazez pe @atw sa imi dea verdictul ca se poate sau nu. habar nu am ce ar trebui masurat. presupun ca trebuie masurat cat curent putem fura de pe mufa aia fara sa afectez functionarea motorului. ca de acolo merg mai departe. nu stiu ce si cum se masoara. te rog din suflet @atw! si imi mai ramane rugamintea cu poza la prinderea scutului de crash-bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 11, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2010 Salutare tuturor, Stiu ca a mai fost discutata problma mea, dar totusi ma risk: - trebuie sa fac revizia de 1000Km la Strom si, sincer, nu stiu ce ulei sa bag in el!!!! Va rog, vreau ceva ce este bun, daca ma puteti ajuta! Stiu ca trebuie sa fie 10W40 semisintetic, dar nu stiu ce brend sa folosesc. Multumesc frumos si anticipat. Are cineva o idee cum pot sa cumpar suporti pentru side box de la GIVI PLX532? Am cutiile GIVI V35 dar nu am suportii. PS: Ideea cu aprinderea farurilor interblocate cu cricul lateral este foarte BUNA. Daca cineva o rezolva ma inscriu si eu (contracost, binenteles). Cu respect, I.Marinescu Castrol, eu asta te sfatuiesc. Am incercat si eu Motul sau altele dar nu s-a comportat motorulla fel. De restul nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Are cineva scutul original (SWMotech) pus pe un crashbar Givi? daca nu il are nimeni, rog pe cineva care are sa imi fac o poza la prinderea scutului de crashbar sa vad daca se potriveste. Da, eu am scut SW-Motech cu crash-bar Givi. Scutul l-am prins de crash-bar cu coliere de tevi de gaz - au costat 3.5 lei bucata. A trebuit sa mai dau 2 gauri ca alea originale (ovale) erau prea apropiate si prea sus. Mai un singur lucru era necesar, sa indoi partea de sus a scutului inspre exterior. Le am puse asa din aprilie 2009, si am vreo 12000km cu scutul prins asa si n-am avut nici o problema, nu vibreaza si nu zornaie. Mesaj completat Castrol, eu asta te sfatuiesc. Castrol - de care tip folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Sper ca pe mine nu m-ati uitat cu partea electronica a ungatorului ca se strica uleiul in rezervorul ala care sta atarnat de moto. Nu te-am uitat, dar unii au avut pile mai mari la Majestatea Sa Bogdan... ma enerveaza la culme asta si imi e ciuda ca aia de la suzuki nu s-au gandit la asta. Pai s-au gandit, dar mai tarziu. La modelele mai noi se sting farurile cand dai la demaror. In principiu se poate rezolva cu un releu sau doua, o sa ma uit pe schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Castrol, eu asta te sfatuiesc. Am incercat si eu Motul sau altele dar nu s-a comportat motorulla fel. De restul nu stiu ce sa zic. Salutare, Multumesc frumos pentru raspuns , dar care Castrol sa fie, daca nu te superi?! Castrol GradPrix 10W40??? Cu respect, I.Marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 revin cu intrebarea mea: se poate pana la urma sa imi pun un releu pe senzorul de cric ca sa nu imi mai mearga farurile cand e cricul lateral dat jos?ma enerveaza la culme asta si imi e ciuda ca aia de la suzuki nu s-au gandit la asta. Durata de viata a bateriei scade drastic pentru ca se da la automat cu farurile aprinse. si stiu asta de la masina: cand dai la automat stingi farurile. Spun asta pentru ca in majoritatea cazurilor pornesc motorul cand e inca pe cric, si pana ma echipez eu cu casca si manusi se si incalzeste putin motorul. Si mi-ar place sa ramana numai pozitiile aprinse. Deci vreau sa tai minusul care merge la alimentarea la faruri si sa il pun pe un releu care sa inchida circuitul cand ridic cricul lateral. Intrebarea e daca nu perturba un releu din asta functionarea motorului, stiut fiind faptul ca daca ai cricul jos si bagi in viteza => moare motorul. Deci, atw, poti sa masori asta? poti sa imi zici daca merge? si acum o sa imi aud argumente contra. ca pro ... Salutare si Multi Ani frumosi tuturor La mine am observat o chestie referitoare la faruri si cric. Cand este lasata pe cricul lateral si ghidonul tras maxim spre stanga spre pozita de blocare, farurile se sting si raman pozitiile aprinse. Cand ma urc pe ea si indrept mobra se aprind chiar daca cricul lateral ramane coborat. Daca o las iar pe cricul lateral si trag ghidonul spre stanga se sting din nou. Acum nu imi dau seama daca are o problema, are un gadget pus de vechiul proprietar sau pus de cei de la suzuki din fabricatie. Stromul este model 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 deci se mareste dorinta de a lega farurile de cric. (si pe urma sa vezi zdranganit dupa mobra).eu ma bazez pe @atw sa imi dea verdictul ca se poate sau nu. habar nu am ce ar trebui masurat. presupun ca trebuie masurat cat curent putem fura de pe mufa aia fara sa afectez functionarea motorului. ca de acolo merg mai departe. nu stiu ce si cum se masoara. te rog din suflet @atw! M-am uitat pe schema, dar din pacate nu cred ca se poate cum vrei tu. Switch-ul de la cricul lateral nu e independent, ci e legat in paralel cu contactul de neutral din cutia de viteze, asa ca degeaba legi un releu acolo. Cred ca cel mai bine ar fi cum au facut la modelele noi, un releu legat la butonul de pornire, care sa taie farurile. Mesaj completat La mine am observat o chestie referitoare la faruri si cric. Cand este lasata pe cricul lateral si ghidonul tras maxim spre stanga spre pozita de blocare, farurile se sting si raman pozitiile aprinse. Cand ma urc pe ea si indrept mobra se aprind chiar daca cricul lateral ramane coborat. Daca o las iar pe cricul lateral si trag ghidonul spre stanga se sting din nou. Acum nu imi dau seama daca are o problema, are un gadget pus de vechiul proprietar sau pus de cei de la suzuki din fabricatie. Stromul este model 2006. Poate ai un fir intrerupt Ai verificat daca nu cumva se sting farurile de fiecare data cand tragi ghidonul la stanga, indiferent de pozitia cricului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 M-am uitat pe schema, dar din pacate nu cred ca se poate cum vrei tu.Switch-ul de la cricul lateral nu e independent, ci e legat in paralel cu contactul de neutral din cutia de viteze, asa ca degeaba legi un releu acolo. Cred ca cel mai bine ar fi cum au facut la modelele noi, un releu legat la butonul de pornire, care sa taie farurile. Daca e in paralel cu ambele inchise ca sa mearga motorul atunci ar trebui sa mearga. Daca se inchide neutraulul => esti in viteza deci mergi deci farurile sunt aprinse. Daca se inchide cricul atunci vrei sa pleci => farurile se aprind. Trebuie sa imi cumpar un aparat de masura din ala de 2 lei din targ si sa masor toate variantele. De unde ai schema aia? Da si la mine sa ma uit pe ea. Poate mintea mea de programator poate sa inteleaga ceva de acolo. O sa ma uit si la suportul ala de cric poate reusesc sa mai pun acolo un senzor din ala si sa pun pe el contactul. Ar fi minunat daca as reusi sa il pun pe partea unde sa da cricul joc ca mai bine sa nu se stinga farurile decat sa se stinga vreodata fara sa vreau eu dintr-o zdruncinatura care sa miste senzorul. Atunci sezorul va inchide daca e decomprimat. O sa studiez problema asta. Ca ma roade rau (cred ca e de la pata pe creier care mi se pune cateodata). Tot trebuie sa imi iese ceva. Ma gandeam la un moment dat sa te intreb daca nu se poate sa scoti din indicatorul de treapta 1 fir care sa dea plus daca e pe neutral si sa pun un releu normal inchis, care sa se deschida cand motorul e in neutru (ca eu nu am mers niciodata in neutru cu motorul), dar m-am gandit ca totusi nu e asa de ok. Cred ca varianta asta ar fi ok pentru ungator sa se opreasca atunci cand motocicleta sta... dar deja ajunge prea complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 M-am uitat pe schema, dar din pacate nu cred ca se poate cum vrei tu.Switch-ul de la cricul lateral nu e independent, ci e legat in paralel cu contactul de neutral din cutia de viteze, asa ca degeaba legi un releu acolo. Cred ca cel mai bine ar fi cum au facut la modelele noi, un releu legat la butonul de pornire, care sa taie farurile. Hai noroc si toate bune in noul an. Dupa mine sant posibile ambele variante, dar releul ar trebui sa intrerupa numai plusul de la faza scurta si astfel ramane varianta cu faza lunga pe original. Am sa incerc ambele variante, ca si pe mine ma enerveaza faptul ca farurile ard degeaba la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 dupa umila mea parere...solutiile simple sint cele mai bune eu nu prea va inteleg de ce va deranjeaza ca sint farurile aprinse la pornire,daca credeti ca va papa curent mult la pornire scoateti becurile de la far si dati o cheie si daca se dovedeste ca porneste mai usor purcedeti la modificari...(or fi tinut cont japonezii si de necesitati) la mine pe timp de iarna si cu pauza de o luna(motorul tinut afara si cu bateria pe ea) a luat-o intodeauna la prima cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Daca e in paralel cu ambele inchise ca sa mearga motorul atunci ar trebui sa mearga.Daca se inchide neutraulul => esti in viteza deci mergi deci farurile sunt aprinse. Daca se inchide cricul atunci vrei sa pleci => farurile se aprind. Trebuie sa imi cumpar un aparat de masura din ala de 2 lei din targ si sa masor toate variantele. De unde ai schema aia? Da si la mine sa ma uit pe ea. Poate mintea mea de programator poate sa inteleaga ceva de acolo. Sunt doua contacte in paralel - unul se inchide cand ridici cricul, altul se inchide cand esti in neutral. Chiar daca ai cricul jos, dar cutia in neutru, tot ti s-ar aprinde farurile, deci n-ai facut nimic. Daca-i mai pui un pic de electronica cred ca se poate face cum vrei tu, dar ar fi mai simplu un releu legat la butonul de pornire. Schema e in manualul de service de DL650 2004 (ala e singurul care se gaseste pe net), pe ultima pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 dupa umila mea parere...solutiile simple sint cele mai buneeu nu prea va inteleg de ce va deranjeaza ca sint farurile aprinse la pornire,daca credeti ca va papa curent mult la pornire scoateti becurile de la far si dati o cheie si daca se dovedeste ca porneste mai usor purcedeti la modificari...(or fi tinut cont japonezii si de necesitati) la mine pe timp de iarna si cu pauza de o luna(motorul tinut afara si cu bateria pe ea) a luat-o intodeauna la prima cheie Salut Jhon, tu nu ai inteles cum e cu pasaricile si coliviile, unde mai pui ca-i iarna si nu putem iesi, asa ca tre sa mesterim ceva. Eu cel putin cand l-am luat, am desfacut tot ce am putut de pe el, numai sa-l vad cum e facut. Daca o luam asa unde ai vazut motor cu ungator de lant pus din fabrica, ca doar tre sa traiasca si producatorii de lanturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 eu nu prea va inteleg de ce va deranjeaza ca sint farurile aprinse la pornire,daca credeti ca va papa curent mult la pornire scoateti becurile de la far si dati o cheie si daca se dovedeste ca porneste mai usor purcedeti la modificari...(or fi tinut cont japonezii si de necesitati) Farurile consuma 110W pe faza scurta, deci aproape 10A. Cand e frig si bateria nu mai e chiar noua, orice amper in plus conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.