iustys Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Totul la superlativ: compania, vremea, saramura, ciorba de peste, locatia si....drumul. Gata s-a deschis sezonul. Primavara este aproape, am simtit-o azi. PS: scuzati incepatorul intr-ale v-stromului. Sper ca nu v-am incetinit prea tare. Ma fac eu mare! nenea....chiar nu ai pentru ce sa-ti ceri scuze (sincer iti spun)...ar trebui sa sa fim absurzi sa nu ne dam seama ca fiecare din noi a avut un inceput....ba mai mult decat atat chiar tin sa te felicit pentru felul in care ai "pilotat vaporu'"....deci...placerea a fost fara egal de a te avea partener de calatorie (cam scurta dar.......) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 asa e la inceput de sezon,dezmortim mobra,ne dezmortim si noi,trebuie s-o luam usurel...timp si bani de benzina sa fie pentru plimbari iar noi sanatosi sa fim de cind asteptam o zi calda ca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 vad ca nimeni nu a postat despre cricul lui Johann asa ca uite: Se da - cric made in Romania/Timisoara/Johann - colet amblata de zici ca am primit sticla de murano - prezentare profesionala - pana si instructiuni de montaj cu poze listate pe hartie fotografica Se cere - montare cu un minim de cunostinte tehnice (sa stii ince directie se strang suruburile) Rezultat - montaj realizat in aproximativ 30 de min (timp in care am fumat si 3 tigari) Final - extrem de fericit - roata spate ridicata ca aproximativ 2 degete de programator (cam 3 cm) - pozitia motocicletei extraordinara (in sfarsit sta bivolul drept) - rezistenta ok (m-am suit pe motocicleta aflata pe cric (si am vreo 95 de kile) si nici macar nu a crancnit) - testat azi pe drum de tara si nu se aude nici o zdranganeala in plus. Concluzie Bravo Johann si multumesc pentru cric. PS: azi a fost si la Sibiu timp frumos si mi-am scot mobra la miscare, am si spalat-o si acum ma uit la ea ca la o bijuterie ce este. Maine o sa ii ung si lantul cu motocicleta pe cric si motorul pornit si in viteza (cat am asteptat momentul asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 vad ca nimeni nu a postat despre cricul lui Johannasa ca uite: Se da - cric made in Romania/Timisoara/Johann - colet amblata de zici ca am primit sticla de murano - prezentare profesionala - pana si instructiuni de montaj cu poze listate pe hartie fotografica Foarte adevarat. Si eu l-am primit la fel miercuri prin posta ceea ce m-a surprins in mod foarte placut. Nu am avut timp sa-l montez din pricina mocirlei care domina tot bucurestiul si cum nu am un garaj, montajul trebuie sa-l fac in fata blocului. Imi pare tare bine ca esti incantat de el si mai ales ca este foarte stabil. Am vazut ca se sprijina in 3 puncte si nu in doua. Ii multumesc si eu lui Johann pentru o lucrare si mai ales ca ne-a scutit de o diferenta de bani considerabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 vad ca nimeni nu a postat despre cricul lui Johannasa ca uite: Se da - cric made in Romania/Timisoara/Johann - colet amblata de zici ca am primit sticla de murano - prezentare profesionala - pana si instructiuni de montaj cu poze listate pe hartie fotografica Se cere - montare cu un minim de cunostinte tehnice (sa stii ince directie se strang suruburile) Rezultat - montaj realizat in aproximativ 30 de min (timp in care am fumat si 3 tigari) Final - extrem de fericit - roata spate ridicata ca aproximativ 2 degete de programator (cam 3 cm) - pozitia motocicletei extraordinara (in sfarsit sta bivolul drept) - rezistenta ok (m-am suit pe motocicleta aflata pe cric (si am vreo 95 de kile) si nici macar nu a crancnit) - testat azi pe drum de tara si nu se aude nici o zdranganeala in plus. Concluzie Bravo Johann si multumesc pentru cric. PS: azi a fost si la Sibiu timp frumos si mi-am scot mobra la miscare, am si spalat-o si acum ma uit la ea ca la o bijuterie ce este. Maine o sa ii ung si lantul cu motocicleta pe cric si motorul pornit si in viteza (cat am asteptat momentul asta). am trecut vineri prin sibiu,era soare,cald si n-am vazut pic de zapada,la voi a fost iarna ? am primit si eu cricul de la johann,de montat n-a fost timp ca-mi ardea de plimbat cu mobra era pacat sa pierd o zi ca asta....dealtfel azi am vazut ceva motociclisti care au gindit ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 vad ca nimeni nu a postat despre cricul lui Johannasa ca uite: Se da - cric made in Romania/Timisoara/Johann - colet amblata de zici ca am primit sticla de murano - prezentare profesionala - pana si instructiuni de montaj cu poze listate pe hartie fotografica Se cere - montare cu un minim de cunostinte tehnice (sa stii ince directie se strang suruburile) Rezultat - montaj realizat in aproximativ 30 de min (timp in care am fumat si 3 tigari) Final - extrem de fericit - roata spate ridicata ca aproximativ 2 degete de programator (cam 3 cm) - pozitia motocicletei extraordinara (in sfarsit sta bivolul drept) - rezistenta ok (m-am suit pe motocicleta aflata pe cric (si am vreo 95 de kile) si nici macar nu a crancnit) - testat azi pe drum de tara si nu se aude nici o zdranganeala in plus. Concluzie Bravo Johann si multumesc pentru cric. PS: azi a fost si la Sibiu timp frumos si mi-am scot mobra la miscare, am si spalat-o si acum ma uit la ea ca la o bijuterie ce este. Maine o sa ii ung si lantul cu motocicleta pe cric si motorul pornit si in viteza (cat am asteptat momentul asta). Multam de aprecieri Vrajitorule,(tat banatu-i fruncea, si ardealu-i mincea). Am facut doua in plus, asa ca daca mai doreste cineva se rezolva repede, trimiteti numa-i adresa pe mess. Nu stiu pe nimeni cu DL de 1000, astept sa-l monteze De3LeiCuie sa vedem rezultatul. Hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soulsofty Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 FELICITARI pentru cric.... in legatura cu cricul eu il astept sa-l vad la Vlad N si apoi o sa incerc sa-l comand si eu, la mine a fost o problema fiindca am aflat de cric atunci cand deja facusem comanda pentru unul din afara tarii, dar o sa incerc sa-l returnez fiindca de felul meu sunt mai nationalist si imi plac lucrurile facute de romani(de aceea pana si masina favorita este Dacia) In legatura cu plimbarea la giurgiu sa stiti cva e exceptional,am fost si eu la Giurgiu anul trecut dar nu am fost la acelasi restaurant, eu oprindu-ma cu 200 metri inainte de voi acolo unde este restaurantul sus si are si terasa.... sper ca v-a placut DUNAREA Vlad N - sa stii ca indemanarea se prinde foarte usor la Stroama.... dar oricat de profesionist ai fi inca te poate surprinde.... asa ca nu te scuza si invata... plagiez spunand ca: "cat timp traiesti inveti" Asfalt uscat tuturor!!!!! P.S. : Lasa ca imi fac si eu mobra!!! curand sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 vreme frumoasa,plimbare frumoasa,mancare buna.companie de exceptzie... Bravo,bravo, felicitari, tare as fi vrut sa pot sa vin si eu cu voi! Eu o sa ies azi la o tura scurta de dezmortire, daca mai vrea cineva dati un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustys Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 FELICITARI pentru cric.... in legatura cu cricul eu il astept sa-l vad la Vlad N si apoi o sa incerc sa-l comand si eu, la mine a fost o problema fiindca am aflat de cric atunci cand deja facusem comanda pentru unul din afara tarii, dar o sa incerc sa-l returnez fiindca de felul meu sunt mai nationalist si imi plac lucrurile facute de romani(de aceea pana si masina favorita este Dacia) In legatura cu plimbarea la giurgiu sa stiti cva e exceptional,am fost si eu la Giurgiu anul trecut dar nu am fost la acelasi restaurant, eu oprindu-ma cu 200 metri inainte de voi acolo unde este restaurantul sus si are si terasa.... sper ca v-a placut DUNAREA Vlad N - sa stii ca indemanarea se prinde foarte usor la Stroama.... dar oricat de profesionist ai fi inca te poate surprinde.... asa ca nu te scuza si invata... plagiez spunand ca: "cat timp traiesti inveti" Asfalt uscat tuturor!!!!! P.S. : Lasa ca imi fac si eu mobra!!! curand sper sau mai metaforic spus : "Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Astazi mi-am tunat motorul. L-am facut de 1000. Cu noua toba sper sa castig cativa cai in plus sau macar sa car ceva bagaje in ea. Are 5L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 bogdane sa inteleg ca asta a fost motivul pentru care n-ai venit simbata cu noi,faina lucrarea,asa ceva as pune si eu pe a mea ,nu pentru cei 5l cistig ca spatiu cit pentru aspectul care il da mobrei( nu vreau sa pacalesc pe nimeni ca e de o mie)... de unde ai facut rost de toba ? sau e doar capacul si tu ai mesterit restul? da si tu ceva detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) Totul a plecat de la Andrei (AS25) care mi-a donat capacul tobei lui, dupa ce si-a distrus-o si a inlocuit-o cu alta noua. Daca ai capacul restul este simplu si aproape garatis. Corpul propriuzis este o teava de scurgere de instalatii sanitare (120mm diametrul=2 roni) taiata si vopsita negru. Capacul original intra perfect pe exteriorul tevii care initial era gri. In cutie intra lejer o sticla de 2,5 L si mai ramane spatiu pt orice altceva (manusi/ciorapi de schimb, costum de ploaie, mancare,etc). La plimbare nu am venit ca am 24 puncte de bifat in lista de reparatii a motorului, din care ieri si astazi abia am bifat 7. Mai am 17, pe care sper sa le termin in urmatoarele 2 saptamani. Apoi sant disponibil. Editat Februarie 21, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 ok cu teava ,dar cum ai prins-o ?cumva de suportul pt. genti ? si la celalalt capat ce ai pus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soulsofty Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Felicitari pentru improvizatie!!!!!! Confirmi faptul ca romanul se pricepe la tot!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 (editat) Teava am taiat-o oblic si am inchis-o cu un capac din plexiglas transparent de 4 mm, lipit cu adeziv bicomponent Bizon pt plastic. Am prins-o cu doua piese de aluminiu si 3 suruburi M6 de suportul cutiilor laterale. Nu este nimic romanesc. Este plin in siturile americane de tot felul de improvizatii inclusiv dublura tobei la V-Strom. Editat Februarie 21, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 banuiam eu,merci pt. info ,cind fac rost de un capac din asta cred ca-mi pun si eu a "doua toba" o sa vad atunci cum si de unde o prind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Bogdan, ai decupat cumva "coada" de plastic dintre tobe in partea stanga? Sau teava intra pe langa ea? Ai facut cumva vreo poza exact din spate? In alta ordine de idei, azi dimineata am incercat sa pornesc motorul dupa o luna jumate, dar bateria n-a fost in stare decat de un hrrr.... harrrrrc. Si gata. Pana la urma a pornit cu cabluri de la masina, dar destul de greu. Am tras o tura pana la Oltenita pe un frig crancen, dar n-am avut curaj sa dau drumul la manerele incalzite ca mi-era frica sa nu raman fara baterie la intoarcere. Era atat de frig incat indicatorul de temperatura a coborat de cateva ori de la 3 la 2 linii, desi mergeam cu motorul destul de turat. Nu mi s-a mai intamplat asa ceva. Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Nu-am decupat nimic din motocicleta. Am pozitionat toba a II-a cat s-a putut mai simetric in raport cu toba originala. Nu este totusi simetrica perfect, dar din fuga calului merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 22, 2010 Autor Share Postat Februarie 22, 2010 Frumos, foarte frumos simbata. S-au curatat discurile de rugina. Ce spuneti de ideea mea cu Formula 1 in TURCIA? http://www.formula1.com/races/in_detail/tu...it_diagram.html - se baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Frumos, foarte frumos simbata. S-au curatat discurile de rugina. Ce spuneti de ideea mea cu Formula 1 in TURCIA? http://www.formula1.com/races/in_detail/tu...it_diagram.html - se baga cineva? In principiu eu sant pentru, dar cu conditia sa avem macar o zi de vizitat in Istambul pt partea turistica a orasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Va salut! Mi-ati putea furniza o informatie? Ce fel de filtru de aer si bujii sunt necesare pentru un V-strom 650 din 2004 si de unde anume le-as putea lua la pretul cel mai avantajos. Apropo, azi cand am pornit printesa, am constatat ca nu-mi tine relantiul ridicat la 1000 de ture sau peste, scade imediat la vreo 600,... cred, dupa care se opreste. Cand merg cu ea si este motorul rece daca accelerez pana dupa 2500 si pe urma las gazul, se opreste. Ce ar putea avea? In cine sa am mai multa incredere, Elfmotorshop sau B&S?Merci pentru ponturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Va salut! Mi-ati putea furniza o informatie? Ce fel de filtru de aer si bujii sunt necesare pentru un V-strom 650 din 2004 si de unde anume le-as putea lua la pretul cel mai avantajos. Apropo, azi cand am pornit printesa, am constatat ca nu-mi tine relantiul ridicat la 1000 de ture sau peste, scade imediat la vreo 600,... cred, dupa care se opreste. Cand merg cu ea si este motorul rece daca accelerez pana dupa 2500 si pe urma las gazul, se opreste. Ce ar putea avea? In cine sa am mai multa incredere, Elfmotorshop sau B&S?Merci pentru ponturi! e pompa de benzina!!! daca te duci la ei probabil ti-o schimba si te taxeaza de vreo 500 euri. daca ma suni ti-o modific eu si scapi mult mai ieftin. am avut aceeasi problema. apropos......de saptamana viitoare o sa pot sa va dreg si mobrele...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 e pompa de benzina!!! daca te duci la ei probabil ti-o schimba si te taxeaza de vreo 500 euri. daca ma suni ti-o modific eu si scapi mult mai ieftin.am avut aceeasi problema. apropos......de saptamana viitoare o sa pot sa va dreg si mobrele...... Si cum putem aranja o intalnire? Ce inseamna mult mai ieftin, ca sa stiu de cat sa ma scarpin pana saptamana viitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 22, 2010 Autor Share Postat Februarie 22, 2010 In principiu eu sant pentru, dar cu conditia sa avem macar o zi de vizitat in Istambul pt partea turistica a orasului. Pai cam asta ar fi si ideea. Plecam Vineri dimineata pe la 7:00 am pe la 8:00 pm sintem cazati daca nu apar probleme pe drum si cu 2 cafele baute in Bulgaria, sambata vizitam Istambulul cu bazare dar fara motoare, duminica mergem la circuit (cursa Formula 1) cu motoarele, iar dupa mai iesim putin in oras, iar luni dimineata pe la 7:30 - 8:00 plecarea inapoi in patria iubita. Mesaj completat Va salut! Mi-ati putea furniza o informatie? Ce fel de filtru de aer si bujii sunt necesare pentru un V-strom 650 din 2004 si de unde anume le-as putea lua la pretul cel mai avantajos. Apropo, azi cand am pornit printesa, am constatat ca nu-mi tine relantiul ridicat la 1000 de ture sau peste, scade imediat la vreo 600,... cred, dupa care se opreste. Cand merg cu ea si este motorul rece daca accelerez pana dupa 2500 si pe urma las gazul, se opreste. Ce ar putea avea? In cine sa am mai multa incredere, Elfmotorshop sau B&S?Merci pentru ponturi! Eu pot sa-ti spun ca B&S nu mai reprezinta marca SUZUKI in Romania. Oricum Serviceul lor lasa de dorit. Nu stiu cine mai este reprezentantul lor direct in Romania pe partea de motoare. La masini este RADACINI Motors care si astia sint cam varza cu carne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 nu uitati sa va luati biletele din timp ca sa prindeti si reducere si eventual locuri la tribune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.