Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

multumesc de info,

 

pai am ajuns la drobeta seara, impreuna cu yellow, apoi au venit si marius95 si adam , ne-am cazat la o pensiune acolo

sambata, am dat desteptarea pe la 07 00, la 08 oo eram calare, am traversat la sarbi, undeva la 10 km de drobeta, si am mers pe clisura, foarte frumos, drumurile bune, pe alocuri peticite, dar peticite bine,,, tuneluri fara gropi

traseul pana vis a vis de manastirea de sub ape-mraconia, virajat, si mult mai inalt decat in partea romana. Zici ca eram sus pe munte acolo. Am mers pe malul dunarii pana la o fortareata - golubac

De acolo ne-am hotarat adhoc sa mergem si la Belgrad, unde am vizitat cetatea belgradului. De acolo moravita - resita - herculane, unde am si dormit.

apoi duminica : herculane, orsoba - drobeta- craiova - pitesti - bucuresti.

 

Tura a avut vreo 1200 km, dar am mers lejer, cu exceptia zilei de sb cand ne-am cazat pe la 22 30. Vremea buna, parteneriid edrum ok. Daca as mai face odata tura as petrece o zi vav de mraconia, pe partea sarbeasca, unde erau si cateva golfulete, unde puteai face baie, pensiuni multe,,,e zona buna de relaxare acolo

pun doarcateva poze, o sa fac un filmulet pe you tube si postez linkul si aici

Mesaj completat

altele

post-45187-1280949987_thumb.jpg

post-45187-1280950023_thumb.jpg

post-45187-1280950039_thumb.jpg

post-45187-1280950639_thumb.jpg

post-45187-1280950661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru maine organizez o plecare:

Sambata devreme(ora 4-5) plecarea din bucuresti( viteza medie 110km/h... viteza maxima 160km/h...si acolo unde este cazul chiar oprire daca avem ce vedea.)

am 2 trasee , inca nu sunt hotarat:

una este spre bacau unde am inteles ca weekendul acesta este o intrunire de transalp-isti, stat cateva minute (pentru masa) apoi plecarea spre republica Moldova, acolo vizitam.... apoi revenirea in bucuresti (duminica)...

a doua: la munte...... oriunde vedem un indicator mai ruginit sau care este sters parca cere ca zona aceea sa fie cercetata si sa redescoperim istoria si frumusetea Romaniei

 

traseul de weekend nu include cazare iar kilometri efectuati vor fi intre 700 si 1600

pentru detalii ma gasiti la: 0764.689.728

La Multi Kilometri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura. Mai baga amanunte legate de traseu, posibilitati de cazare, preturi in zona, ce merita vizitat. Ma bate gandul pt un weekend ca traseele din tara si BG sau cam epuizat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ma poate ajuta cineva cu un magazin online sau cu un nr. de tel de la cineva care poate sa aduca urmaltoarele piese pt un DL650 din 2005?

- filtru ulei

- filtru aer

- placute de frana spate (sau vin in set?)

 

 

- Si pt a continua... ma bate gandul sa imi pun xenoane pe motor, ceva opinii (eventual contact / marca / pret) referitor la asta?

 

- Azi mi-am montat si o priza (tip bricheta auto) si ma gandeam sa imi iau un GPS, (cel vechi s-a stricat). Stie cineva vre-un GPS care e eventual "mai bun" pt a fi montat pe motocicleta, eventual cu suport pt asa ceva?

 

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ma poate ajuta cineva cu un magazin online sau cu un nr. de tel de la cineva care poate sa aduca urmaltoarele piese pt un DL650 din 2005?

- filtru ulei

- filtru aer

- placute de frana spate (sau vin in set?)

 

 

- Si pt a continua... ma bate gandul sa imi pun xenoane pe motor, ceva opinii (eventual contact / marca / pret) referitor la asta?

 

- Azi mi-am montat si o priza (tip bricheta auto) si ma gandeam sa imi iau un GPS, (cel vechi s-a stricat). Stie cineva vre-un GPS care e eventual "mai bun" pt a fi montat pe motocicleta, eventual cu suport pt asa ceva?

 

Va multumesc anticipat.

 

 

Buna ziua,

 

Filtru ulei Hiflofiltro HF138-32 RON TVA inclus.

Filtru aer-25 EURO TVA inclus.

Placute frana spate SBS657LS-32 EURO TVA inclus.

 

Sunt pe stoc in Bucuresti. Ne puteti gasi in Sos. Cotroceni nr 19 sau Sos. Viilor Nr. 14

 

Cu respect,

Echipa MyMoto Online

0733696686

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura. Mai baga amanunte legate de traseu, posibilitati de cazare, preturi in zona, ce merita vizitat. Ma bate gandul pt un weekend ca traseele din tara si BG sau cam epuizat.

 

salut,

 

asa cum au mai spus si altii care au trecut pe acolo , pe partea sarba a dunarii cel mai mult merita vazuta fortareata golubak, cazanele mici si mari bineinteles, iar drumul in sine cum treci granita ( granita - de la drobeta mai mergi putin spre orsova) la sarbi este de vis, trebuie sa opresti pe drum in toate zonele amenajate pt parcare, fiindca acolo sunt cele mai bune locuri de admirat peisaje si facut poze. legat de cazare nu pot sa spun prea multe, decat ca sunt pensiuni peste tot de-a lungul clisurii, scrie "sobe" sau vezi chiar scris "camere", dar nu stiu pretul, am auzit doar ca tarifele sunt cam ca la noi , adica echivalentul a 80 ron / dubla. daca vrei sa schimbi bani, cum treci granita la sarbi, faci stanga spre primul orasel si acolo gasesti sa schimbi bani , intreaba vamesul sa te directioneze, ei vorbesc putin romaneste. daca vrei si la belgrad, autostrada se poate plati cu cardul, echivalentul aprox a 2 euro, la benzinarie pe autostrada eu am platit cu euro cash, dar se poate bineinteles si cu cardul. in belgrad daca vrei la cetatea Kalemegdan, bagi pe gps strada pariska si te duce chiar acolo.

 

eu recomand 2 variante in functie de timpul disponibil :

 

1.) vineri : bucuresti - pitesti - craiova - drobeta -( treci granita) - clisura dunarii pe la sarbi - golubac si cazare la golubac sau veliko gradiste ( in ambele locatii sunt zone amenajate pt scaldat in dunare )

sambata : golubac - belgrad ( vizitare cetate) - fortareata belogradchik din bulgaria si cazare in zona

duminica : - pestera magura (blg) - lacul din satul dimovo ( blg) - cetatea medievala baba vida (blg) din orasul vidin - trecere cu bacul pe la calafat - craiova - pitesti - bucuresti. distanta intre fortareata si pestera magura cam 20 km, lacul cam la 4 km de pestera.

 

filmulet zona belogradchik - pestera magura :

 

 

2) sambata : bucuresti - pitesti - craiova - drobeta (treci granita la sarbi) - clisura dunarii pe la sarbi - golubac - veliko gradiste - moravita - baile herculane si cazare la baile herculane

duminica : baile herculane - obarsia closani - baia de arama - targu jiu - horezu - rm valcea- pitesti - bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ma poate ajuta cineva cu un magazin online sau cu un nr. de tel de la cineva care poate sa aduca urmaltoarele piese pt un DL650 din 2005?

- filtru ulei

- filtru aer

- placute de frana spate (sau vin in set?)

 

 

- Si pt a continua... ma bate gandul sa imi pun xenoane pe motor, ceva opinii (eventual contact / marca / pret) referitor la asta?

 

- Azi mi-am montat si o priza (tip bricheta auto) si ma gandeam sa imi iau un GPS, (cel vechi s-a stricat). Stie cineva vre-un GPS care e eventual "mai bun" pt a fi montat pe motocicleta, eventual cu suport pt asa ceva?

 

Va multumesc anticipat.

salut

 

contacteaza-ma la 0733546951 si rezolvam cu toate. si daca vrei sfatuti iti stam la dispozitie.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPS-ul cel mai bun, ca aparat, este Garmin-ul, dar softul si hartile sunt varza. Un 660 nou si-a luat un amic recent cu 2700 roni cu hartile abgradabile gratuit. Mai trebuie inca 40-50 euro un suport de la Turatech, ca cel original e tot varza. Pt xenoane contacteaza uzerul luv@ (0722625710), asta daca nu gaseste Fabio ceva mai convenabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai la multi ani, sa-ti traiasca :laugh:

 

cand pot sa-ti fac o vizita la garaj sa-ti dau datoria si sa.mi reglezi si mie farurile, ca bat prea sus, eu sunt foarte multumit cum vad soseaua dar ma injura astia pe drum,,,

trebuie reglate seara sau merge si ziua ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am implinit 70......de mii. la multi ani (si km) stromina!!!

O scurta perioada am condus eu cu 68000km, acum ai preluat tu conducerea. Era interesant un clasament cu V-Stroamele cu cei mai multi km de la noi, eventual si cu o lista de probleme, daca ele au existat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai la multi ani, sa-ti traiasca :laugh:

 

cand pot sa-ti fac o vizita la garaj sa-ti dau datoria si sa.mi reglezi si mie farurile, ca bat prea sus, eu sunt foarte multumit cum vad soseaua dar ma injura astia pe drum,,,

trebuie reglate seara sau merge si ziua ??

 

ar trebui reglate pe intuneric, e mai usor de facut, dar tu treci sa bem o bere. :drink:

Mesaj completat

O scurta perioada am condus eu cu 68000km, acum ai preluat tu conducerea. Era interesant un clasament cu V-Stroamele cu cei mai multi km de la noi, eventual si cu o lista de probleme, daca ele au existat.

 

 

ar fi interesant de facut, mai ales cu problemele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

S-a cam asezat praful pe topicul asta.

Intrebare tehnica: azi dimineata in timp ce lasam mobra sa se incalzeasca putin ca sa ajung la serviciu ma aplec sa ridic ceva de jos si imi sare-n urechi un tacanit venind din dreptul cilindrului din spate, deasupra ambreiajului.

La cilindrul din fata nu am reperat acelasi zgomot, de la ambreiaj nu e ca face si cu ambreiajul tras la rece. Cand am ajuns la serviciu am ascultat-o din nou insa zgomotul disparuse.

Ar trebui sa ma ingrijoreze? Ceva la distributie? Intinzatorul de lant? Ar trebui sa grabesc verificarea jocurilor la supape?

Mobra se comporta normal, ca orice V-Strom la 18.000km.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam asezat praful pe topicul asta.

Intrebare tehnica: azi dimineata in timp ce lasam mobra sa se incalzeasca putin ca sa ajung la serviciu ma aplec sa ridic ceva de jos si imi sare-n urechi un tacanit venind din dreptul cilindrului din spate, deasupra ambreiajului.

La cilindrul din fata nu am reperat acelasi zgomot, de la ambreiaj nu e ca face si cu ambreiajul tras la rece. Cand am ajuns la serviciu am ascultat-o din nou insa zgomotul disparuse.

Ar trebui sa ma ingrijoreze? Ceva la distributie? Intinzatorul de lant? Ar trebui sa grabesc verificarea jocurilor la supape?

Mobra se comporta normal, ca orice V-Strom la 18.000km.

 

Tacanitul e probabil de la pastile si s-a oprit cand a ajuns uleiul la ele.Eu zic ca ar trebui masurat jocul la supape.

 

Eu am o problema cu relantiul, sau mi se pare mie, cand il pornesc are 1100-1200 ture iar cand se incalzeste creste la 1400-1500.

Nu ar trebui sa fie invers, adica la pornire sa fie turatie mai mare si cand se incalzeste sa scada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...