Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Firul ala portocaliu banuiesc ca este pt alimentare, se leaga la +contact (deci ori la plusul pompei, ori la faruri, ori la unul dintre firele portocalii cu dunga de sub cutia cu sigurante).

 

ESTE CEEA CE AM SI EU pui la plusul de la baterie si uraaaaaaaa.....67 de cai in toate treptele.

 

scuze de sris problem cu tastatura

 

Super tare, merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru V-Strom:

post-53825-0-77637700-1319409417_thumb.jpgpost-53825-0-45578900-1319409418_thumb.jpgpost-53825-0-01828900-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-79539300-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-85142300-1319409420_thumb.jpg

 

ROTUNDE - Ø 110 mm – 110 EURO/buc.

OVALE - 130 EURO/buc.

TRIOVALE - cu capac standard - 130 EURO/buc., cu capac conic – 150 EURO/buc

HEXAGONALE - capac de metal - 180 EURO/buc., capac de carbon – 200 EURO/buc

La 2 bucati, reducere.

Numai evacuari finale. Intermediarele le puteti face la ateliere de esapamente auto sau de prelucrare metale.

Mai multe detalii aici:

http://www.motocicli...ost__p__2974711

 

Si filmuletul:

http://www.youtube.com/watch?v=KMuGaEKsMVA

Editat de zero_motoshop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca imediat ce a venit frigul tourance-urile au capatat o aderenta de speriat, (heidenaurile k76 sunt mult peste tourance ca aderenta pe frig sub 6-7 grade, mai ales pe frig plus asfalt ud) am montat un set de metzeler karoo M+S cu index de viteza 160 km/h. Geniale cauciucurile pe temperatura de afara, asfalt foarte rece, se incalzesc bine in 5-6 km si au o aderenta surprinzatoare, se inclina ca niste gume pur stradale, si doar zgomotul de "troleibuz" iti aminteste de tipul gumelor.

Ca si profil este cel mai agresiv care se gaseste in dimensiunile stroamei.

Pe offroad m-au uimit ... franeaza, accelereaza si vireaza perfect indiferent de suprafata.

4 ore am stat sambata pe deal si daca nu ma prindea noaptea as mai fi stat. :D am ajuns acasa cu cel mai larg zambet posibil :D

scuze de calitate sunt facute cu telefonul.

post-37264-0-10051300-1319447823_thumb.jpg

post-37264-0-29403100-1319447850_thumb.jpg

post-37264-0-73005500-1319447888_thumb.jpg

post-37264-0-25509400-1319447896_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru V-Strom:

post-53825-0-77637700-1319409417_thumb.jpgpost-53825-0-45578900-1319409418_thumb.jpgpost-53825-0-01828900-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-79539300-1319409419_thumb.jpgpost-53825-0-85142300-1319409420_thumb.jpg

 

ROTUNDE - Ø 110 mm – 110 EURO/buc.

OVALE - 130 EURO/buc.

TRIOVALE - cu capac standard - 130 EURO/buc., cu capac conic – 150 EURO/buc

HEXAGONALE - capac de metal - 180 EURO/buc., capac de carbon – 200 EURO/buc

La 2 bucati, reducere.

Numai evacuari finale. Intermediarele le puteti face la ateliere de esapamente auto sau de prelucrare metale.

Mai multe detalii aici:

http://www.motocicli...ost__p__2974711

 

Si filmuletul:

http://www.youtube.com/watch?v=KMuGaEKsMVA

ce pret au 2 bucati pt bmw gs dakar.ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai la suzuki.

 

Bai dragi domni, azi am implinit 90.000km (nouazecimii), din care 85.800 facuti de mandea!!!

 

Costuri:

ulei : 2000 ron

f.ulei : 675 ron

f.aer : 1200 ron

bujii : 560 ron

sem. furca : 80 ron

ulei furca : 260 ron

filtru benz : 15 ron

caucioace : 2000 ron

placute : 730 ron

lant 1 buc : 280 ron

kit lant : 650 ron

 

Cam asta e in mare ce am cheltui eu cu mobra asta, incerc sa imi amintesc de vreo reparatie sau o cheltuiale diferita de intretinerea normala si nu reusesc..... :cheers:

 

P.S. dati si bmveistilor sa citeasca asta......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ESTE CEEA CE AM SI EU pui la plusul de la baterie si uraaaaaaaa.....67 de cai in toate treptele.

 

scuze de sris problem cu tastatura

 

M-am tot invartit in jurul motorului dar nu am reusit sa gasesc mufa de la senzorul de treapta.

poti sa-mi spui si mie unde este?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot invartit in jurul motorului dar nu am reusit sa gasesc mufa de la senzorul de treapta.

poti sa-mi spui si mie unde este?

 

merci

 

este sub carena stanga undeva in dreptul bateriei, daca te uiti din dreptul ambreajului ies doua fire care urca, unul din ele are mufa cre iti trebuie tie.

 

Fabio, bravo tie. Si noua, vstromistilor, ca ne-am ales motoare. In privinta concurentei , ai fost un pic malitios. Motivat, bineinteles! :P

 

idea e ca m-am saturat sa tot aud pe unde ma duc ce mare si tare e bemveu', asa o fi, da in 90000 de km ei sigur au de reparat ceva si tot asa de sigur au si cheltuieli suplimentare, cu cifre importante de multe ori. fara sa socotim uleiul cu care completeaza. si suruburile care sar.... :D

 

P.S. Cand si daca o sa o vand, o sa aibe 26.000 km si a fost a unui batranel de prin italia care se ducea duminica cu ea la stadion si atat. :bounce: :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt un snob , de multe ori am inteles faptul ca un brand este sustinut si de anumite calitati, care il individualizeaza, nu numai de reclama (conduc Porsche , dupa ce am balit ani de zile dupa el). Asa mi-am dorit sa imi iau si gsa-ul de 1200. Anul acesta nu s-a putut, insa vreau sa spun ca nu imi pare rau o secunda de alegerea facuta, fortuit cumva, datorita faptului ca nu am avut resursele necesare. Vstromul m-a multumit din plin, atat pe mine cat si pe pasagera mea, si cred ca va mai.dura ceva timp pina voi incerca gsa-ul. Hai ca v-am pupat pe toti! :P

GS, GSA este o motocicleta extraordinara, pt cei care trec pe ea de pe un monociclindru sau vre-o vechitura. Cine a mers mult pe un V-Strom, mare sau mic, are automat un standard mai ridicat si nu cade pe spate asa usor. In forma actuala GS, GSA este depasita la multe capitole de motoarele noi din categorie si noutatile inca nu au sosit toate. Urmeaza Honda,Triunph si poate Suzuki. Ce ziceti de un DL 1250? Cel mai tare BMW sta la marketing si reusesc cu el sa pacaleasca multa lume. Ultimul exemplu este varianta GS Triple Black. Nu au reusit sa scoata aceasi culoare neagra pt cele trei materiale din compozitia GS-ului, plastic, aluminiu si tabla si au cotit-o din titulatura. Magistral!!!!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai la suzuki.

 

Bai dragi domni, azi am implinit 90.000km (nouazecimii), din care 85.800 facuti de mandea!!!

 

La mai multi km,nenea Fabio...

zi merci ca ai fost inspirat cind ai ales sa calaresti o stroama si lasa-i pe ceilalti sa se bucure si ei de mobrele lor.

de la anul sper sa maresc si eu norma de km parcursi intr-un sezon ,deocamdata fac naveta zilnic cu ea (pina o da zapada)

:cheers:

 

[quote

 

P.S. Cand si daca o sa o vand, o sa aibe 26.000 km si a fost a unui batranel de prin italia care se ducea duminica cu ea la stadion si atat. :bounce: :grinbandit:

ai grija ca batrinelul sa nu fie ca Piero ( navetist Italia-Romania) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor.

Dupa traseul de azi de dimineata de la munca acasa am ajuns la concluzia ca imi trebuie ceva protectie la maine ca ajung cu ele intepenite.

M-am pus pe cautat hand-guard insa tot ce am gasit este ce ebay la ~40$ + 20$ transport dar vin cam in 2 sapt...

Pot gasi la noi OEM sau ceva aftermarket cam in accelas pret?

M-as arunca si la un set de mansoane incalzite...imi puteti recomanda ceva?

 

tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor.

Dupa traseul de azi de dimineata de la munca acasa am ajuns la concluzia ca imi trebuie ceva protectie la maine ca ajung cu ele intepenite.

M-am pus pe cautat hand-guard insa tot ce am gasit este ce ebay la ~40$ + 20$ transport dar vin cam in 2 sapt...

Pot gasi la noi OEM sau ceva aftermarket cam in accelas pret?

M-as arunca si la un set de mansoane incalzite...imi puteti recomanda ceva?

 

tnx

 

Eu am luat niscai manushi de neopren de la Decathlon... mai gasesti si in alte parti. Sunt mai calduroase decat alte manusi si ai dexteritate maxima.

Ce-i drept, prezinta un risc, n-au protectii. Le folosesc doar in orash.

O alta chestie pe care poti s-o mai faci este sa acoperi manetele de aluminiu cu duck tape, sau un material care sa izoleze un pic. Jumatate din inghetarea mainilor se datoreaza manetelor de aluminiu. La mine a fucntionat. Si tine cont ca am manerele incalzite si tot nu mi-a ajuns. Manrele incalzesc podul palmei nu si degetele. Eu sunt genul care sta cu 2 degete pe frana si ambreiaj in permanenta.

 

Acum am mansoane de la Oxford, asa am luat motoreta. Din cele cu "potentiometru". Par ok, dar as vrea pe viitor, cand voi mai lua sa nu lipesc mansoanele ca sa le pot da jos usor peste vara. Am avut si de la Puig. Cu comanda "digitala" Ok si ele, dar sa le pui neaparat pe contact, caci nu se opresc cand spun ei. Ar trebui sa se inchida singure cand scate tensiunea sub x volti. Am ramas fara baterie in baza lor.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Km, Bozoro!

 

Pana acum am tot sarit din motoreta in motoreta. Motoreta pe care mi-o doresc eu nu se fabrica [deh, chestii de marketing] dar V-strom este cea mai apropiata de cea ce-mi doresc si cred ca vreau sa-mplinesc si eu suta de mii cu ea.

In rest, nemtoiace, italiece, japoneze sau americane... nu conteaza. Suntem victimele marketingului si ducem lupte in locul si numele brandurilor.

Stim foarte bine ca toti ne-o trag care cum pot. Personal, nu duc steagul nimanui, caci nimeni nu-l duce pe-al meu, iar daca laud un lucru sau altul, o fac doar daca mi-a fost de folos sau s-a dovedit de calitate.

 

Motociclisti din toata lumea, ce impartim aceasta pasiune, ar face bine brandurile sa ne pupe mainile si picioarele, caci datorita acestei pasiuni supravietuiesc ei si nu sa ne certam intre noi pentru bannerul vre-unui producator.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor.

Dupa traseul de azi de dimineata de la munca acasa am ajuns la concluzia ca imi trebuie ceva protectie la maine ca ajung cu ele intepenite.

M-am pus pe cautat hand-guard insa tot ce am gasit este ce ebay la ~40$ + 20$ transport dar vin cam in 2 sapt...

Pot gasi la noi OEM sau ceva aftermarket cam in accelas pret?

M-as arunca si la un set de mansoane incalzite...imi puteti recomanda ceva?

 

tnx

 

hand-guard tre sa gasesti la suzuki, vre 60 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns.

Am deja mansoane de cauciuc si manusi cet de cat de iarna. Da pe la 4 5 dimineata intra frigu si vandu pe unde are chef.

De asta cred ca un set de hand-guard-uri si/sau masnoane incalzite ma mai ajuta.

Salutare,

 

eu mi-am comandat de la Louis, manerele Daytona. Am vazut la multa lume montate pe mobra si mi-au spus ca sunt multumiti. Sunt la promotie acum 50€ si vin in max 2 saptamani.

http://www.louis.de/_406250df24eb3b18fac83238cd31ed98bb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10032048

 

Eu unul abia astept sa le montez in weekend :)

 

Le au si pe stoc la Kronau direct dar nu sunt la pretul redus daca te grabesti.

Editat de Alex.R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparati handguard-uri de DL1000. Sunt la jumatate de pret decat cele de DL650 fiind catalogate ca piese de schimb. Cele de DL650 intra la dotari suplimentare si au alt regim de preturi. Pe motor se adapteaza foarte usor fiind o mica diferenta pe stanga din cauza ambreiajului hidraulic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daytona sunt ok le am de 3 ani si merg brici materialul din care sunt facute este decent si rezista bine.

Un singur mare defect au si as recomanda la un pret putin mai mare niste manere oxford. Daytona pe "start" frig de te cacao pe tine iar pe "on" nu fac fata pe vremea asta si trebuie sa oscilezi intre ele. era buna o treapta intermediara de vreo 30W.

Manetele de ambreiaj si de frana o sa le izolez si eu. Se poate merge si cu handguarduri si manusi de iarna fara manere incalzite dar nu pe distante prea mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Genul asta de manere incalzite au cate o singura rezistenta pe fiecare parte si sunt conectate serie/paralel. Raportul puterilor generate in acest fel este 1/4. Puterile scrise in prospect sunt putin mincinoase in sensul ca cea mica este putin unflata, iar cea mare putin diminuata. In viata reala prima treapta este eficienta destul de rar, numai pt temperaturi peste 8 grade, iar a doua este prea puternica oricat de frig ar fi afara. Ideal este raportul 1/2 respectiv 16/32W cum au cele originale BMW montate pe F-uri si care au cate doua rezistente pe fiecare parte. Am vazut de curand manere fabricate de Oxford cu reglare continuua, electronica si la un pret decent, 60-80 euro parca. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...