vld_bc Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 80 eroi....un furt!!! atunci sa faca cum a zis Bogdan sa ia de dl1000 daca chiar se potrivesc si sunt mai ieftine eu stiu ca am dat vreo 60euro luate anul trecut prin oct mai gasesti si pe http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/53789/article/320284?show=gallery dar sunt prea scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Salutare, eu mi-am comandat de la Louis, manerele Daytona. Am vazut la multa lume montate pe mobra si mi-au spus ca sunt multumiti. Sunt la promotie acum 50€ si vin in max 2 saptamani. http://www.louis.de/_406250df24eb3b18fac83238cd31ed98bb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10032048 Eu unul abia astept sa le montez in weekend Le au si pe stoc la Kronau direct dar nu sunt la pretul redus daca te grabesti. la Kronau mai au si Saito la 185 ron, am montat 6 perechi anulasta sunt mai ok decat Daytona, unde mai pui ca au si 3 trepte de caldura nu 2 ca Daytona. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 la Kronau mai au si Saito la 185 ron, am montat 6 perechi anulasta sunt mai ok decat Daytona, unde mai pui ca au si 3 trepte de caldura nu 2 ca Daytona. parerea mea. Nu te contrazic dar eu Daytona am vazut pe cele mai multe mobre si chiar pe site sunt mai bine cotate. Apropo de azi sunt la 40€ asa ca e un moment foarte bun pentru cumparaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 la Kronau mai au si Saito la 185 ron, am montat 6 perechi anulasta sunt mai ok decat Daytona, unde mai pui ca au si 3 trepte de caldura nu 2 ca Daytona. parerea mea. Ati verificat daca mansoanele Saito au mai mult de o rezistenta pe fiecare parte? Sa nu fie o alta pacaleala cu aceste manere in sensul ca a treia treapta sa fie numai in comutatorm dar practic sa fie tot a doua. Ca sa existe mai multe rezistente, cablul ce duce la manson trebuie sa aiba 3 daca nu chiar 4 fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Ati verificat daca mansoanele Saito au mai mult de o rezistenta pe fiecare parte? Sa nu fie o alta pacaleala cu aceste manere in sensul ca a treia treapta sa fie numai in comutatorm dar practic sa fie tot a doua. Ca sa existe mai multe rezistente, cablul ce duce la manson trebuie sa aiba 3 daca nu chiar 4 fire. Asta zice pe site la heating output: Switch stage: Approximately 40 watts, High level switch: 20 watts, Low level switch: about 10 watts. Deci ma gandesc ca nu e pacaleala. Tocmai mi-am comandat si eu astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheViper Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Mi-am luat si le-am montat astazi mansoanele de la Saito. Fata de cele de la Daytona par ceva mai solide. La prima vedere si testare par ok. Fiecare manson are doar 2 fire insa se simnte diferenta intre trepte. Minusurile care le-am gasit sunt: - cablul de la comutator este destul de scurt. - pe mansonul din drepta nu am reusit sa-l pun pana la capat..nefiind maleabil si pe maneta de acceleratie avand o intaritura mai inalta pentru cele de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Verifica mai bine! Cu doua fire si un comutator nu poti avea mai mult de doua trepte in raportul 1/4. Fizica de a sasea nu cred ca s-a schimbat in ultimii ani. Singura posibilitate, un control electronic, dar la 40 euro nu prea cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Mi-am luat si le-am montat astazi mansoanele de la Saito. Fata de cele de la Daytona par ceva mai solide. La prima vedere si testare par ok. Fiecare manson are doar 2 fire insa se simnte diferenta intre trepte. Minusurile care le-am gasit sunt: - cablul de la comutator este destul de scurt. - pe mansonul din drepta nu am reusit sa-l pun pana la capat..nefiind maleabil si pe maneta de acceleratie avand o intaritura mai inalta pentru cele de cauciuc. daca vrei treci pe la mine sa ne uitam la ce nu se potriveste la tine, te astept. poate te mai ajut cu ce am invatat eu din montajele anterioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 daca vrei treci pe la mine sa ne uitam la ce nu se potriveste la tine, te astept. poate te mai ajut cu ce am invatat eu din montajele anterioare. Imi poti spune si mie unde legi mansoanele? Am inteles ca exista o mufa speciala pentru cele originale...acum ma apuc sa o caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheViper Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Teoretic este in spatele radiatorului...practic eu nu nu am gasit-o... Le-am legat la o priza de 12v care e pusa de fostu propietar. @ bozoro... pe sapt viitoare sunt mai liber..pe unde ai garajul? In principiu nu stiu daca se poate ceva... maneta de acceleratie (fara manson) are o inaltare peste care vine capatul mansonului, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Am inteles ca exista o mufa speciala pentru cele originale...acum ma apuc sa o caut. exista deasupra radiatorului, in partea stanga cum te uiti din pozitia calaretului. este acoperita cu banda izolatoare peste manunchiul de alte cabluri ce trece pe acolo, este accesibila si din partea stanga cu carenele date jos cu un pic de simt. Numai de bine, Paul Editat Noiembrie 2, 2011 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) exista deasupra radiatorului, in partea stanga cum te uiti din pozitia calaretului. este acoperita cu banda izolatoare peste manunchiul de alte cabluri ce trece pe acolo, este accesibila si din partea stanga cu carenele date jos cu un pic de simt. Numai de bine, Paul Mersi. Mai am si eu o intrebare asa ca de proaspat V-Stromist....ulei il verific la rece sau la cald? A, si de unde reglez turatiile la relantii? am citit aici ca trebuie sa stea la 1400 de ture dar la mine sta constant la 1000 dupa ce se incalzeste si pe la 8-900 inainte. Editat Noiembrie 3, 2011 de Alex.R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheViper Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Nu prea le am cu mecanica însă bănuiesc că se verificată la cald Âşi moto să fie dreaptă. Surubul de reglare al turatiilor este pe partea stângă, sub rezervor (la vedere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Eu il verific inainte sa pornesc motorul, dupa ce a stat o perioada de timp. Si binenteles cu motocicleta dreapta. In momentul ala uleiul este tot jos, in baie, si iti da o citire mai buna. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Mersi. Mai am si eu o intrebare asa ca de proaspat V-Stromist....ulei il verific la rece sau la cald? A, si de unde reglez turatiile la relantii? am citit aici ca trebuie sa stea la 1400 de ture dar la mine sta constant la 1000 dupa ce se incalzeste si pe la 8-900 inainte. : ))) uleiul se verifica la rece ... sau la cald. Daca vrei la cald - dupa ce o opresti si o lasi sa coboare uleiul cinci minute- nush cat scrie in manual dar e suficient 5 min. Relanti daca nu e in stanga prins pe cadru langa rezervor o puzta de surub in stea - inseamna ca tu ai modelul cu relanti electronic - si la ala nush ce sa ii faci. trebuie reglat si relantiul de pornire la rece - scrie cateva pagini mai in urma cum se face daca ai chef de surubarit. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Teoretic este in spatele radiatorului...practic eu nu nu am gasit-o... Le-am legat la o priza de 12v care e pusa de fostu propietar. @ bozoro... pe sapt viitoare sunt mai liber..pe unde ai garajul? In principiu nu stiu daca se poate ceva... maneta de acceleratie (fara manson) are o inaltare peste care vine capatul mansonului, garajul e in zona timpuri noi, suna-ma si ne punem de acord: 0733546951. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) numai la suzuki. Bai dragi domni, azi am implinit 90.000km (nouazecimii), din care 85.800 facuti de mandea!!! Costuri: ulei : 2000 ron f.ulei : 675 ron f.aer : 1200 ron bujii : 560 ron sem. furca : 80 ron ulei furca : 260 ron filtru benz : 15 ron caucioace : 2000 ron placute : 730 ron lant 1 buc : 280 ron kit lant : 650 ron Cam asta e in mare ce am cheltui eu cu mobra asta, incerc sa imi amintesc de vreo reparatie sau o cheltuiale diferita de intretinerea normala si nu reusesc..... P.S. dati si bmveistilor sa citeasca asta...... De ce? Ca sa vada ca VStrom-ul e scump la intretinere? LA MULTI ANI de 90k km Editat Noiembrie 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) switch posteaza......... P.S asa e, la bemve e totul ieftin la consumabile care nu se schimba niciodata, acolo ie scumpe pesele care se schimba cand se frang sau se pierd pe strada. si aici inchei discutia pe tema asta. Editat Noiembrie 4, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 switch posteaza......... P.S asa e, la bemve e totul ieftin la consumabile care nu se schimba niciodata, acolo ie scumpe pesele care se schimba cand se frang sau se pierd pe strada. si aici inchei discutia pe tema asta. Ficare cu parerile lui Sper ca nu va deranjaza posturile... eu imi bag nasul mai pe toate topicurile cu motoare interesante. VStrom-ul a fost intotdeauna o optiune, insa masivitatea aparenta a acaretului si tinuta de drum nu m-au impresionat niciodata In plus, sunteti o comunitate destul de fain inchegata si imi place sa vad asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Ficare cu parerile lui Sper ca nu va deranjaza posturile... eu imi bag nasul mai pe toate topicurile cu motoare interesante. VStrom-ul a fost intotdeauna o optiune, insa masivitatea aparenta a acaretului si tinuta de drum nu m-au impresionat niciodata In plus, sunteti o comunitate destul de fain inchegata si imi place sa vad asta N-o lua in nume personal ca noi suntem mult mai pasnici. Si in gasca noastra exista vreo 2 bmw-isti si-ti dai seama ca isi iau portia de misto-uri cu mentiunea ca ei nu se supara prea tare dar nici noi nu sarim calul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 Ficare cu parerile lui VStrom-ul a fost intotdeauna o optiune, insa masivitatea aparenta a acaretului si tinuta de drum nu m-au impresionat niciodata Hai sa discutam discutii! Pai tocmai "masivitatea" si tinuta de drum a V-Stromului sunt cele mai importante calitati ale motorului, apreciate de toti posesorii. V-Stomului nou i se imputa faptul ca a mai pierdut din carene, dar tinuta de drum este la fel, daca nu si mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Si eu iubesc mult V-Strom-urile mai ales cele de 1000 cmc ca arata super fain si din fata si din spate. Cele de 650 putea sa le mai puna o toba ca sa fie mai complete in spate cum e si la aprilia Pegaso in rest le iubesc mult. Momentan numai in vise am unul dar sper sa se adevereasca visele. Va urmaresc toate postarile.Va salut si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Pai de aia n-am io vstrom... ca cele mai mari calitati le vad ca pe cele mai mari dezavantaje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Te salut domnu' gospodaru sper ca poate candva o sa discutam la acelasi nivel adica V-strom la V-strom . Mult succes si asfalt uscat. si sa treaca iarna repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Moto la-m lasat acolo, eu am venit acasa am comandat curea am mers inapoi si am puso si am venit pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.