bozoro Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 ba...aici a nins si e frig.....sunt astia disperati. si io. da tot am vazut o gramada cu mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) ba...aici a nins si e frig.....sunt astia disperati. si io. da tot am vazut o gramada cu mobrele. sunt dusi si aia cu cercu. si in elvetia erau o groaza. dar am vazut si accident din cauza de aderenta scazuta = pixu' frane = pupat masina in poponeata asa ca: frig afara = mobra la stationare = rider sanatos care se va da la vara fericit. Editat Februarie 1, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 sunt dusi si aia cu cercu. si in elvetia erau o groaza. dar am vazut si accident din cauza de aderenta scazuta = pixu' frane = pupat masina in poponeata asa ca: frig afara = mobra la stationare = rider sanatos care se va da la vara fericit. complet de acord ) daca te poti abtine ... in cazul in care te arde si esti dispus sa mergi cu maxim 40km/h si doar pe drumuri necirculate sau pe deal merge si cu stroama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 complet de acord ) daca te poti abtine ... in cazul in care te arde si esti dispus sa mergi cu maxim 40km/h si doar pe drumuri necirculate sau pe deal merge si cu stroama Ce sa zic? Success si bravo. Eu nu as risca sa imi tavalesc motorul numai ca sa ma dau pe gheata. Pe drumul ala e suficient sa alunece putin fata si te imprastii. Poate ca isi fac cauciucurile alea treaba, dar mai linistit cred ca as merge pe langa drum. Fiecare cu stolurile lui. Eu pe zapada si gheata nu ma dau cu bivolu' ca e mare si greu si eu nu sunt super atlet. Cu cauciucurile alea pe zapada nebatatorita cred ca e fun. Dar pe drum batatorit cu gheata... cred ca nici macar un varf de ac nu mi-ar intra in partea dorsala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Ce sa zic? Success si bravo. Eu nu as risca sa imi tavalesc motorul numai ca sa ma dau pe gheata. Pe drumul ala e suficient sa alunece putin fata si te imprastii. Poate ca isi fac cauciucurile alea treaba, dar mai linistit cred ca as merge pe langa drum. Fiecare cu stolurile lui. Eu pe zapada si gheata nu ma dau cu bivolu' ca e mare si greu si eu nu sunt super atlet. Cu cauciucurile alea pe zapada nebatatorita cred ca e fun. Dar pe drum batatorit cu gheata... cred ca nici macar un varf de ac nu mi-ar intra in partea dorsala. de acord pe zapada afanata este brici insa presiunea este la 1 atm in fiecare roata si chiar si pe zapada batatorita pe care trec masinile se infige cat de cat, la nici-o franare nu a intrat abs-ul. Eu m-am invatat si merg doar pe unde este alb recunosc, fara crampoane nu puteam sa plec de pe loc nici pe zapada afanata da atunci impleteam o sfoara groasa sau cablu elecric pe roata de spate si tot mergeam da nah de cand am mers in fiecare an pe zapada dar fara iesit in trafic (m-a prins de cateva ori pe drum ninsoarea da nu se pune) poate sunt eu putin nebun dar nu inconstient Oricum dupa cateva iesiri pe zapada/gheata ajungi sa fi foarte relaxat pe nisip, noroi, pietris ... Vad ca ești iubitor de stroame, chiar in condiții de iarna grea. Te invit oficial la Vstromania 2012, eveniment unde îți va fi mult mai ușor sa participi. Distracție maxima, garantez ! O sa incerc sa ajung insa eu imi stiu programul cu maxim o saptamana inainte asa ca nu pot rezerva nimic. In fiecare an m-am tinut sa ajung da nu s-a nimerit. Sper sa reusesc. Editat Februarie 1, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 (editat) Apropos de plimbare iarna. Iata ce face un coleg de-al nostru http://youtu.be/i8DmZTled0o Aaaa...si este si vstromist! Editat Februarie 1, 2012 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Aaaa...si este si vstromist! Baga detalii. De unde stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Baga detalii. De unde stii? De pe un alt thread al formului. Userul este seniorJAX. Iata link-ul /index.php?/topic/673326-iarna-nu-i-ca-vara-iarna-distractia-e-si-mai-mare/page__view__findpost__p__3044422 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 Asa este. Merita si el invitat la Vstromania 2012. Done. Asteptam raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Salut. Nu stiu daca s-a mai discutat, dar am obosit pe la pagina 300 din topic. Cum da caldura am in plan sa achizitionez un V-Strom 650, probabil ca o sa vorbesc cu tipul din Ramnic. Din pacate nu am avut ocazia sa calaresc asa ceva, dar sunt hotarat ca asta vreau. Acu intrebarea, cum se impaca cu cei 1.95 m ai mei? Stau inghesuit si amortesc la drum lung, sau e ok? As aprecia daca mi-ar raspunde cineva cu o inaltime apropiata. Ms frumos. La 1.87m si 86 kg, eu nu am probleme cu drumurile lungi. Cam dupa 400km incep sa-mi amorteaza fundul si gambele. Cel mai mult am mers 720 km dintr-o bucata si gradul de oboseala a fost mult sub ceea ce ma asteptam. Tocmai mi-au facut o sa care la prima vedere este mai moale si mai inalta cam cu 2.5 cm. Nu am testat-o inca la drum lung dar punand-o pe mobra am constatat ca imi mai deschide unghiul intre gamba si coapsa, deci e posibil ca senzatia de amorteala din gambe sa apara mai tarziu. Acum depinde si de gabaritul tau. Daca la 1.95 ai tai, te duci spre 150 kg e posibil sa fie chiar cea mai comoda mobra, dar in cazul asta nu stiu care ar fi cea mai potrivita la clasa touring-enduro (poate 1200 GSA). Userul @bigboy are cam 2m si nu l-am auzit sa se planga de confort. Poate ca Ionut Banu care are cam aceeasi inaltime iti poate fi mai de folos. A avut Vstrom si a trecut pe 1200 GS. Cred ca este persoana cea mai potrivita pentru o parere comparativa privind cele doua modele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 1,90, si 99kg 1000 km intr-o zi si a doua zi de la capat am avut vreo 6 zile consecutive in care am facut minim 650 km pe zi si pot spune ca mi-a fost confortabila. Ca pozitie nu am schimbat nimic nici scarite nici ghidon 100% stock. Acum cu seaua poate fi problema da nu-ti poti da seama decat dupa ce mergi mai mult cu motorul pentru ca acolo conteaza si forma curului. Mie mi se pare foarte comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 dl650 traveler,2009, 9600km, topcase, cric central, handguard, crashbar 4500euri. e suberba mobra..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 vanduta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 inca una :dl 650, 4500 euro, 2010, 4500 km, ca noua http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/v-strom-650/v-strom-650--2008-11/index.html?msg=3580285 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Mai revin cu o intrebare. Cam care sunt diferentele intre v-stromul 650 2004-2006 si cel 2006-2007? Bugetul e cam 3.500 ceea ce inseamna ca sunt cam la limita intre cele doua modele. Se merita sa mai strang cureaua si eventual sa mai aman achizitia pana pe undeva prin luna mai ca sa iau varianta 2006-2007? Din cate stiu eu nu este nicio diferenta. Parca abia in 2008 au facut ceva modificari la furca fata pt eliminarea problemelor de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Din cate stiu eu nu este nicio diferenta. Parca abia in 2008 au facut ceva modificari la furca fata pt eliminarea problemelor de acolo. Ceva diferente sunt, din 2007 au bagat cate 2 bujii pe cilindru, sunt cateva butoane de la comenzi putin diferite (avaria cu comutarea de faza scurta/lunga inversate parca), are in plus ISC valve (din cauza la asta sincronizarea tre facuta cu ceva scula speciala si soft care sa blocheze valva asta + nu mai ai reglaj de cold idle si speed idle) si parca are si filtru de benzina pozitionat altfel. Clonkul din furca nu stiu daca e rezolvat, dar cand vine vremea buna o sa probez asta ca vecinu de garaj are un 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Mai revin cu o intrebare. Cam care sunt diferentele intre v-stromul 650 2004-2006 si cel 2006-2007? Bugetul e cam 3.500 ceea ce inseamna ca sunt cam la limita intre cele doua modele. Se merita sa mai strang cureaua si eventual sa mai aman achizitia pana pe undeva prin luna mai ca sa iau varianta 2006-2007? din 2007 s-a trecut la 4 bujii pentru a corespunde normei euro3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Din cate stiu eu nu este nicio diferenta. Parca abia in 2008 au facut ceva modificari la furca fata pt eliminarea problemelor de acolo. 2004-2007 are 1 bujie/cilindru,de la 2007 au 2/cilindru parca,de la 2007 nu mai exista surub reglaj relantiu,s-a modificat furca,garda de la sol e putin mai mare si bascula putin mai lunga,dar esentialul ramane acelasi,adica o motocicleta buna si fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 2007 si mai noi au: 2 bujii pe cilindru, catalizator marit, bascula marita necesitand lant cu 118 zale, modul injectie revizuit si ABS optional, 2008 are puterea alternatorului marita la 400W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Ceva diferente sunt, din 2007 au bagat cate 2 bujii pe cilindru, sunt cateva butoane de la comenzi putin diferite (avaria cu comutarea de faza scurta/lunga inversate parca), are in plus ISC valve (din cauza la asta sincronizarea tre facuta cu ceva scula speciala si soft care sa blocheze valva asta + nu mai ai reglaj de cold idle si speed idle) si parca are si filtru de benzina pozitionat altfel. Clonkul din furca nu stiu daca e rezolvat, dar cand vine vremea buna o sa probez asta ca vecinu de garaj are un 2007 Cloncul il are si modelul 2007 ),am un prieten care l-a luat la 0km 2007 ABS,si a venit la mine tot cu problema de bataie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Ceva diferente sunt, din 2007 au bagat cate 2 bujii pe cilindru, sunt cateva butoane de la comenzi putin diferite (avaria cu comutarea de faza scurta/lunga inversate parca), are in plus ISC valve (din cauza la asta sincronizarea tre facuta cu ceva scula speciala si soft care sa blocheze valva asta + nu mai ai reglaj de cold idle si speed idle) si parca are si filtru de benzina pozitionat altfel. Clonkul din furca nu stiu daca e rezolvat, dar cand vine vremea buna o sa probez asta ca vecinu de garaj are un 2007 Asa este. Uitasem de ele, dar sunt minore pt utilizatorul obisnuit. Practic nu se simte diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 O intrebare pentru posesorii de strom pana in 2006 inclusiv. Pe carena fata (cea neagra care incadreaza farurile si parbrizu) chiar in colturile de sus sunt 2 clipsuri/ suruburi (asta vreau sa ma lamuresc ce ar trebui sa fie). La mine sunt 2 clipsuri mari de plastic (ca niste dopuri mai mult) la model 2007 + am vazut ca sunt niste suruburi. Vroiam sa stiu pentru modelele pana in 2006 ce ar trebui sa fie clipsurile care le am eu sau tot suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 intrebare mai mult sau mai putin buna - shaua de pe dl1000 e mai comoda decat shaua de pe dl650? merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Asa se spune. Mai inalta cu 2cm si mai comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Da, este mai comoda...probat, verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.