ivanp Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta. daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta. Stima, Paul Salut Fost proprietar de F650, adica eu, cauta alta mobra, adica un V-Strom de 650. Bani de unul K7+ cu ABS sub 20000 de km nu am. Si de aici si dilema: sa renunt la ABS pentru mai putini km pe ceas sau sa iau o mobra cu ABS si 40000 km in c-am in aceiasi bani? La F se cunosteau cateva probleme clasice - releul de incarcare, firul verde din contact, senzorul de presiune ulei, codita spate care se rupe. Sunt asemenea probleme cunoscute si la V-Strom si sunt aceste probleme legate de nr de km? o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare? sau la schimb cu una de dl650? sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? Merci, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 sincer ... 20k km este un nimic pt categoria asta daca este intretinuta corect motoreta. daca ar fi sa aleg - as alege ABS - probabil nu vei folosi prea mult acel abs - dar cand va fi nevoie - vei intelege de ce a meritat diferanta. Stima, Paul o sha de dl1000 in stare buna nu are nimeni de vanzare? sau la schimb cu una de dl650? sau la schimb cu una joasa si comoda de transalp 650? Merci, Paul Refa-o pe a ta la Darian. A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Refa-o pe a ta la Darian. A mea, cel putin, a iesit mai lata si mai moale. La prima tura de sezon am mers 2 ore jumate fara sa ma opresc si fara nici o problema. Salut, Eh - n'as pedala 2 luni fara sha. Poate totusi gasesc sa de 1000. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ? ...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 stiti cumva unde gasesc de cumparat o surubelnita lunga cu care sa ajung sa dau jos colierul ce prinde cutia fitrului de aer de injectie ? ...sau voi cum dati jos cutia filtrului de aer ? scioateti furtunul de cauciuc din gaura cutiei si il lasati prins de injectie ? Eu mi-am confetionat una pe loc dintr-un electrod de sudura pe care l-am polizat cu grija. Nush cum este la 1000 dar la 650 cutia filtrului se prinde pe un corp metalic cel care contine clapetele de accelerarie, cate doua la numar pentru fiecare cilindru. Intrebare: A schimbat cineva pompa de frana cu una radiala? Ma intereseaza ce model a folosit. La modelele dupa 2007 tine putin mai jos frana si cum am mainile mari nu prea imi este comod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 am gasit surubelnita la Hornbach maine ma apuc de bijuterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Nah, Arrow nu merge cu cricul central ..., nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric. Motofly - merci si ... numai de bine! PS - felicitari pentru seriozitate! Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Nah, Arrow nu merge cu cricul central ..., nici cu bricolare suport cric central la prima vedere...vedem, poate reusesc sa pun inapoi si cric. Motofly - merci si ... numai de bine! PS - felicitari pentru seriozitate! Stima, Paul Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata da poate mai aduce Cred ca suna bestial mai ales in padure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Care aveti un v strom 1000 la vanzare , in jur de 3000 euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Sa o stamanesti sanatos! Am ratat-o la mustata da poate mai aduce Cred ca suna bestial mai ales in padure Multumesc. ... am auzit ca nu merge pe modele cu ABS - deci nu ai ce sa regreti mie imi trebuia in principiu pt oras cand se speria lumea ca ma vede langa masina, din scurt. Fara silencer suna mai gros si un pic spre monocilindru ca tonalitate. Cu silencer imi place ca in ture inalte e mai silentioasa decat cea standard - deci pt ture lungi am solutie sa nu imi bubuie capul dupa 8 ore calare . AAA - m-a spart cat de grea e toba veche - cred ca 15kg are. Asta cred ca undeva un pic peste 3kg - asa ca diferenta de greutate. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 am gasit surubelnita la Hornbach maine ma apuc de bijuterit. Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer. Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce! As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer. Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce! As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta? Merci Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Mai am o mie de km si tre sa ma ocup si eu de ulei si filtrul de aer. Ar fi pentru prima oara cand ma bag la filtru de aer. Ai vre-un tutorial sau mergi pe mana manualului? Ideea e ca nu as vrea sa sparg ceva pe la carene, omitand suruburi sau mai stiu eu ce! As mai vrea sa-mi fac si sincronizarea clapetelor. Are careva instrumentul [nu stiu cum se numeste], cel cu tubulete si alcool si-l poate imprumuta? Merci Gasesti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Gasesti aici. Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Du-te la Fabio. Are tot ce-i trebuie si si stie ce si cum. Nu cred sa coste o avere. Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile. Vezi ca sunt mai multe episoade, urmareste-le pe toate. Bafta! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cu placere! Si eu le-am schimbat singur tot din acelasi motiv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Merci de sugestie. Fabio era prima optiune. Din nefericire stau ingrozitor de prost cu banii si incerc ca cea ce pot sa fac singur sa nu mai "externalizez" Sincer, de-abia imi ajung firfireii pentru consumabile. Merci! Incearca un schimb in natura. S-a mutat de curand si-l vad muncind mereu pe langa casa. Trebui sa aiba ceva de facut pt tine, cat timp regleaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 hahaha..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 hahaha..... Dupa cum vezi.... nu a zis nu!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denesu Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) De vanzare: - Toba Arrow cu db killer pentru Suzuki V-strom 650 - 200 euro - Bugspoiler - 50 euro - Crashbar - 50 euro pentru detalii: 0726506365 - Romulus Salut Mai este de actualitate crashbar-ul si bugspoiler-ul ? sa nu sun degeaba Editat Martie 29, 2012 de denesu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) intrebare intrebatoare...cand faceti schimbul de ulei puneti pana la nivelul maxim...sau undeva intre min si max? Editat Martie 29, 2012 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 La Vstrom puneam oricum pt ca al dracu' nu consuma NIMIC. Acum pun pe maxim si ma rog la Cel de sus sa nu depaseasca minimum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) La Vstrom puneam oricum pt ca al dracu' nu consuma NIMIC. Acum pun pe maxim si ma rog la Cel de sus sa nu depaseasca minimum! Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture. Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei. Editat Martie 30, 2012 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Consuma si Stromul, Bogdane. Daca il conduci agresiv, incepe sa pape ulei. Al meu consuma din momentul in care am inceput sa schimb vitezele peste 6000 de ture, a lui ATW consuma (si stii cum o tureaza), a lui Fabio consuma. Cea mai tare faza a fost cand Victor si-a calat motorul ca a ramasa fara ulei, dar el o tinea mereu in 9000 de ture. Tu ti-a schimbat stilul de mers din momentul in care ti-ai luat noul motor. Inainte, pe Strom mergeai constant cu 90-100 pe DN-uri. N-avea cum sa-ti consume ulei la regimul asta. Acum ai urcat la 110-130 chiar si pe curbe. Se vede ca noua mobra iti da o alta siguranta. E adevarat ca 1200 cmc nu se compara cu 650. Nu inteleg de ce te seaca ideea asta cu consumul de ulei. Stii bine ca orice motor consuma ulei. Corect. Asta am observat si eu, daca mergi cu motoru pana prin 5000-5500 ture nu consuma deloc ulei. Dupa 6000 de ture se schimba povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.