bogdan_harea Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Cam asa este! N-as baga banii decat intr-un arc mai tzapan si o vascozitate corecta a uleiul. Si dupa mintea mea putina, pornesti cu unul mai gros si-l subtiezi pana iti place. Cu coloana de aer nu stiu cum se face, niste hint-uri!? O stroama "in mintea ei" e undeva pe la 4500 +/-, un KTM ADV 950/990 este >7500. La BMW presupun ca-i lafel. Cu 1500-2000 de euro faci o suspensie shmechera pentru stroama... dar tot nu va fii ce trebuie, caci mai sunt multe altele pe langa, ca nici inginerii de la KTM sau BMW nu-si iau salariile degeaba [tot aia de la marketing strica totul]. Daca investesti 2000 euro in suspensii, DL-ul nu are rival la categoria 650. BMW a facut un motor de 800 botezat 650, ca sa-i faca fata, iar la KTM sunt multe alte discutii legate de fiabilitate si usurinta servisarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Daca investesti 2000 euro in suspensii, DL-ul nu are rival la categoria 650. BMW a facut un motor de 800 botezat 650, ca sa-i faca fata, iar la KTM sunt multe alte discutii legate de fiabilitate si usurinta servisarii. Foarte adevarat insa eu as prefera sa iau un motor de cross cu banii astia si sa las v-stromul doar pentru asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 [quote name='bogdan_harea' timestamp='1336561391' post='3123047' BMW a facut un motor de 800 botezat 650, ca sa-i faca fata! : ))) asta merita pusa pe prima pagina a topicului - pe burtiera cum zicea cineva. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Si asta e f adevarat. Si ce a spus Bogdan, fara cuvinte, bimerii cred ca se oftica nitel, asta este, tine tot de marketing. Si o poza cu noile tobe. Poti pune te rog o poza cu tot bordul, cum se vede cand stai pe motocicleta. Se vede colantat cu carbon si pare foarte interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Legat de suspensii - cred ca varianta de compromis imbunatatiri vs pret - ramane uleiul potrivit in furca si eventual umblat si la intaltimea coloanei de aer. paul Nah ... m-ati prins cu idea ... oare cum se simte suspensia cu arcuri wilbers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Maine fac o poza si o postez. Poze nu am facut ca fusei ocupat sa gasesc un nume pt bautura oficiala de la intrunire. Am gandit si iar am gandit , si aceasta este. ...... VSHTROMITZA. . hahaha e buna, nu ? VStromskaia, VStromshiutza [de la vestita Saniutza], VStromenitza [pentru fanii Kamenitza], VStromshlitza, vst-Rom, VStromlinka... si n-am baut nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 (editat) Bey sandiliilor!!! Sunteti dusi cu cercu'! Ce draci dati nume rusesti? VStomlinca de la palinca sau VStromuica de la tzuica sau VStromchiu de la rachiu. Editat Mai 11, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Nah ... m-ati prins cu idea ... oare cum se simte suspensia cu arcuri wilbers? nah ... dupa citit si pareri pe ici pe colo se pare ca alea progresive nu sunt prea potrivite pt dl - cursa totusi limitata suspensiilor fata. atunci ma pun sa caut un brace. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 @ Florin Radu. Poza cu bordul. multumesc arata bine cu colantul de fibra de carbon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Eu am Sonic Springs ca si Bogdan, le-am ales pentru ca erau cele mai ieftine si trimiteau in RO. Suspensia s-a imbunatatit dar nu imi dau seama in ce procent ptr ca am pus atunci ulei de furca mai gros si am instalat si un forkbrace. Oricum forkbrace-ul este cel mai bun upgrade la mobra. Daca vrei arcurile mele originale da-mi un semn, le dau ieftin ca sa iti ramana bani si de forkbrace . Salut, Arcurile le-ati comandat direct de la sonic de pe site sau alte surse? Au ajuns prin posta romana? Stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Salut, Arcurile le-ati comandat direct de la sonic de pe site sau alte surse? Au ajuns prin posta romana? Stima, paul Eu am comandat direct pe site, plata cu cardul si expedierea prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Eu am comandat direct pe site, plata cu cardul si expedierea prin posta. Merci - tocmai am comis-o si eu sonic 0.85 + fork brace. Va zic ce si cum - in principiu daca meritat. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 1336826358[/url]' post='3125646']Merci - tocmai am comis-o si eu sonic 0.85 + fork brace. Va zic ce si cum - in principiu daca meritat. Numai bine, Paul Daca vrei sa te joci, odata cu arcurile iti trimit si teava de plastic din care prin taiere iti faci singur distantierele de deasupra arcurilor. Exista o lungime recomandata dar poti sa incerci mai multe plecand de la una mai mare cu 15-25mm. Atentie la capacele filetate din capul jambelor. Sunt din mamaliga, au un filet fin si daca nu esti atent poti strica usor filetul. Diferenta intre arcurile comandate de tine si cele originale nu este foarte mare, de la 0,75 la 0,85. Sunt si eu curios cu se comporta. Eu la 85 kg am ales 0, 9 sau 0,95 nu mai tin minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 care stai pe pantelimon aproape de intersectia baicului? undeva prin spatele blocurilor? v-strom albastru de 650 parca cu UMM la numar? de vad destul de des si sunt doar curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aecrag Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 (editat) Merci - tocmai am comis-o si eu sonic 0.85 + fork brace. Va zic ce si cum - in principiu daca meritat. Numai bine, Paul Salut, de unde ai luat forkbrace si la cat? Multumesc, Gabi Editat Mai 13, 2012 de aecrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salut, de unde ai luat forkbrace si la cat? Multumesc, Gabi Salut, http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,9428.0.html sau http://www.adventuretech.biz/ 80+19 usd stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Alex Budu de la garajmoto.ro zicea ca face si el forkbrace dinastea dar nu l-am mai intrebat ce si cum. banuiesc ca pretul este romanesc . eu am luat un kit de coborare si cu tot cu montaj a costat 150 ron (ca sa va faceți o idee asupra prețului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexrider Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Salut. Sunt proaspatul posesor al unui v-strom 1000, 2004, 60 000 km si am observat deja celebra problema a ambreiajului. Din ce am citit ar fi proasta proiectare a oalei ambreiajului si rezolvarile ar fi urmatoarele: - bagat distantiere intre arcuri sau - trimiterea oalei in Aglia pentru modificare. Voi ce ati ales pentru aceasta problema, se poate face si pe la noi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Salutare Stromisti. Maine duc mobra la Fabio la garaj, pt pregatire (schimb ulei, lichid frana, montat crash bar si suporturi cob, si ce o mai fi nevoie). De-abea astept sa fie gata Voi avea de vanzare un engine guard original suzuki. Intrebari: 1) Ati schimbat vreodata furtunurile de frana (in manual scrie ca trebuie odata la 4 ani, a mea e 2008 deci...) (tot la 4 ani spune si despre furtunul de carburant si cel de racire pt motor) 2) Cei cu ABS, (dar e binevenit un sfat si de la cunoscatorii fara): ati pus furtune de frana de metal si ati observat vreo schimbare (are rost sau nu?) Toate cele bune! P.S: Pt intrunire, o sa stiu la cel mult 2 sapt dupa ce e gata mobra daca vin. Pot preda banii personal cuiva? ( Trebuie sa evit bancile, asa e cand castigi bani din lucruri in afara legii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Intrebari: 1) Ati schimbat vreodata furtunurile de frana (in manual scrie ca trebuie odata la 4 ani, a mea e 2008 deci...) (tot la 4 ani spune si despre furtunul de carburant si cel de racire pt motor) 2) Cei cu ABS, (dar e binevenit un sfat si de la cunoscatorii fara): ati pus furtune de frana de metal si ati observat vreo schimbare (are rost sau nu?) Nu cred ca se schimba asa des ca au insertie metalica in mare parte. Furtun de cauciuc este doar la jug si la bascula. Daca tine frana mai jos este din cauza pompei de frana care difera la modelele dupa 2007 si este normal sa tina putin mai jos. Pe mine ma scoate din sarite treaba asta ca am mainile mari si nu reusesc deloc sa o fac sa tina mai sus. In weekend sper sa am timp sa montez o pompa de frana mai mare (de cbr 954) Sper sa se rezolve singura mea nemultumire legata de frane. Editat Mai 14, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Mai baieti, pe mine ma bate gandul sa cumpar asa ceva: http://www.amazon.com/ChargerCity-Motorcycle-Navigators-Manufacture-Replacement/dp/B005UQSVRI Mai e cineva interesat? (eventual cu cont deja pe amazon ) (nu pot sa cumpar de pe Amazon, aici am nevoie de ajutor va rog, hai ca fac cinste! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 astea nu e bune??? http://motoechipamente.ro/categories.php?category=COMUNICATII-MOTO/HUSE-NAVIGATOR-{47}--IPHONE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Maine oricum trebuie sa vin la garaj Daca e potriveala de dimensiuni 8,5 X 13 cm (diag 15,5 cm) e bune, e bune si astea. O sa vin cu un sablon si testam. Pe maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Eu am asta si asta, dar as putea sa jur ca nu am dat atatia bani pe suport. Oricum, sunt bune, fixate pe ghidon nu vibreaza deloc. Acum incerc sa bricolez un suport cu ajutorul caruia sa fixez tot ansamblul deasupra bordului folosind cele doua gauri de reglare pe inaltime a parbrizului. Sa vedem ce iese. Editat Mai 14, 2012 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 saptamana trecuta am fost la Fabio pt o revizie generala...stroama are 30000km, 2004 am schimbat uleiul motor, filtrele, bujiile, rulmentii roata fata + spate + r. pinion spate, kit lant cu endless chain, gresare articulatii, verificat dealer mode, sincronizare, schimbat ulei furci, verificare supape, placute frana brembo rosii spate si fata, cateva observatii , asociate cu nr km parcursi: -motorul a fost putin desincronizat si merge mai bine acum, trage mai bine de jos iar controlul asupra acceleratiei este mai fin -am bagat ulei de furci motul 15 W medium/hard si sunt foarte multumit, furca era cam moale inainte iar acum nu mai plonjeaza in fata la franari mai violente, data viitoare am sa fac o incercare cu ulei hard, fiindca nu merg deloc pe off -rulmentii stock au doar pe o parte protectie motiv pt care erau uscati si faceau ceva zgomot la rotirea rotii pe un ax, rulmentii pe fata erau ok dar i-am schimbat daca tot am umblat acolo,,,rulmentul pinion spate facea si el ceva zgomot - rulmentii jug sunt putini uzati: la manevrarea ghidonului,pe cric central, roata fata fiind in aer, se simte foarte putin o usoara piedica cand ghidonul face trecerea din lateral in pozitia dreapta , dar in mers nu se simte nimic deocamdata - placutele frana brembo "musca" ferm din disc, se simte o mare diferenta fata de cele dinainte ( cu ocazia asta am aflat si eu ca atunci cand franezi si te-ai oprit nu trebuie sa stai cu mana pe frana, ca sa arzi placutele,,,chiar indicat este sa misti putin stroama inainte ca sa fie placutele in contact cu o suprafata mai rece a discului ) multam Fabio ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.